SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Truste.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Grrrrr vastlopende scripts en andere shit in mijn browser.... Nouja dan maar met dezelfe titel...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kom op, je hebt elkaar al naakt gezien, de stap is nog maar zo klein om te maken. Gewoon doen!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat gaat m niet worden
Ik ben maar klein enzo..![]()
Heb een hele bak blockers en andere shit draaien omdat de Fok! site anders helemaal te traag is door alle Flash en onzin, dat liep een beetje in de soep met het knoppie voor een nieuw deeltje maken....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Blockers?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb een hele bak blockers en andere shit draaien omdat de Fok! site anders helemaal te traag is door alle Flash en onzin, dat liep een beetje in de soep met het knoppie voor een nieuw deeltje maken....“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Oei, je had het niet door?
Rival: Onze "relatie" zit zo niet in elkaar.. Dan lig ik eerder buiten dan op bed
Fiets: Nee, das creepy
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dat je niet van die onzinnige flashfilmpjes krijgt, reclameblokken, over de pagina heen hoverende reclameshit en andere dingen.quote:
Op een gegeven moment moest ik 3 minuten wachten voor de Frontpage geladen was...
AddBlock wordt gedetecteerd, dus moest iets slimmers gaan inzetten om die zut te verwijderen.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee, ik kies in dit geval toch voor onze vriendschapquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:44 schreef twi het volgende:
[..]
Kom op, je hebt elkaar al naakt gezien, de stap is nog maar zo klein om te maken. Gewoon doen!
Als de situatie anders was geweest wellicht..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Neem gewoon een abo. Damn, FOK! in de lucht houden is niet gratis, hoor.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat je niet van die onzinnige flashfilmpjes krijgt, reclameblokken, over de pagina heen hoverende reclameshit en andere dingen.
Op een gegeven moment moest ik 3 minuten wachten voor de Frontpage geladen was...
AddBlock wordt gedetecteerd, dus moest iets slimmers gaan inzetten om die zut te verwijderen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:50 schreef twi het volgende:
Mannen die kiezen voor vriendschap zijn mannen die al in de friendzone zijn geplaatst.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Adds kunnen ook prima zonder Flash en zonder browsers 300Mb geheugen te laten gebruiken voor 1 pagina.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neem gewoon een abo. Damn, FOK! in de lucht houden is niet gratis, hoor.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hoe anders?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik kies in dit geval toch voor onze vriendschap
Als de situatie anders was geweest wellicht..![]()
Ga klagen bij Danny.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Adds kunnen ook prima zonder Flash en zonder browsers 300Mb geheugen te laten gebruiken voor 1 pagina.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik heb ook adblock ofzo van chrome. Ik zie geen advertenties hier. Kon je aanzetten ofzo, maar ik weet niet hoe![]()
![]()
Zou zo op een tegeltje kunnenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:50 schreef twi het volgende:
Mannen die kiezen voor vriendschap zijn mannen die al in de friendzone zijn geplaatst![]()
![]()
Gaat het over dat meiske dat hier ooit eens postte?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Oh wacht, ja dat is vaak wel een dealbreakerquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ze geen vriend had natuurlijk![]()
![]()
Truste @ All
Ik geloof dat mijn matras weer droog is, dus ik kan bedjetoe...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat hoeft seks niet in de weg te staan natuurlijkquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:50 schreef twi het volgende:
Mannen die kiezen voor vriendschap zijn mannen die al in de friendzone zijn geplaatst![]()
Leg je hoofd maar weer tussen die zachte welvingen Vin, en trustequote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Trustequote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:52 schreef fietsie het volgende:
Truste @ All
Ik geloof dat mijn matras weer droog is, dus ik kan bedjetoe...![]()
![]()
friendzone seks?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat hoeft seks niet in de weg te staan natuurlijk![]()
![]()
Als jij het zegtquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:50 schreef twi het volgende:
Mannen die kiezen voor vriendschap zijn mannen die al in de friendzone zijn geplaatst
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:52 schreef rival het volgende:
[..]
Oh wacht, ja dat is vaak wel een dealbreaker
Hups hier.![]()
Ik neuk over het algemeen (lees: nooit) geen vrienden die ook nog eens een relatie hebben. Don't know 'bout you.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat hoeft seks niet in de weg te staan natuurlijk“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dit.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ze geen vriend had natuurlijkDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Als ze een relatie hebben dan is het wat anders natuurlijkquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neuk over het algemeen (lees: nooit) geen vrienden die ook nog eens een relatie hebben. Don't know 'bout you.![]()
Nogal ja.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je hebt de laatste weken best veel tijd doorgebracht daar![]()
![]()
Erg he!![]()
En nog doet, maar nee.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:52 schreef Samzz het volgende:
Gaat het over dat meiske dat hier ooit eens postte?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Wat saai Sam.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neuk over het algemeen (lees: nooit) geen vrienden die ook nog eens een relatie hebben. Don't know 'bout you.![]()
Heb je wel meegelezen? Heeft het meisje in kwestie, he.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ze een relatie hebben dan is het wat anders natuurlijk“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
De verbazing is meer omdat jij op zaterdagavond op fok bentquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:55 schreef rival het volgende:
[..]
Vaak zei ik, niet altijd
Je bent weer los?![]()
![]()
Oh, is ze weer terug. Happy happy joy joy.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik reageerde puur op de uitspraak van Twiquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je wel meegelezen? Heeft het meisje in kwestie, he.![]()
Ik zit alleen thuis op de zaterdagavond om het compleet te makenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De verbazing is meer omdat jij op zaterdagavond op fok bent![]()
![]()
Al een tijdje.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, is ze weer terug. Happy happy joy joy.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dit is zeldzaam?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zit alleen thuis op de zaterdagavond om het compleet te maken![]()
Wij zijn dood, gaan zo slapen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zit alleen thuis op de zaterdagavond om het compleet te maken![]()
![]()
Ja, vriendschap belangrijker vinden dan seks is zo saai.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik snap gewoon niet waarom Elena niet voor Damon kiest![]()
.
Voor sommigen wel ja.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, vriendschap belangrijker vinden dan seks is zo saai.![]()
Wat burgerlijkquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, vriendschap belangrijker vinden dan seks is zo saai.
Ohja, ik kijk zelfs voetballen nu. Dat is best wel erg. Ik kijk nooit voetballenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wij gingen samen in bed ziek zijn he... ik hou je wel warm![]()
Ik ben dus echt ziek..![]()
Ik moet HEM ook willen hequote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:01 schreef rival het volgende:
[..]
Moehahaha om maar met iemand te beginnen![]()
![]()
Keiharde afwijzing ditquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ohja, ik kijk zelfs voetballen nu. Dat is best wel erg. Ik kijk nooit voetballen
Ik ben dus echt ziek..![]()
![]()
Ja, maar die wil alles wat een kut heeftquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:01 schreef rival het volgende:
[..]
Moehahaha om maar met iemand te beginnen.
Wat ben je weer heerlijk serieusquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, vriendschap belangrijker vinden dan seks is zo saai.![]()
![]()
Hoi WT. Mijn batterij is leeg en ik moet weer verder kwijlen. Toedeloequote:.
Ik zou graag wat anders doen nu, maar elke serieuze beweging kost me zoveel energiequote:![]()
Een goede knuffel is echter altijd welkom![]()
![]()
Ik doe het werk wel hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zou graag wat anders doen nu, maar elke serieuze beweging kost me zoveel energie![]()
Een goede knuffel is echter altijd welkom![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2013 23:06:06 ]![]()
Ik vanaf donderdag ochtend 7.00. Heb 2x op en neer gereden van Den Haag <> Gorichem. Geworsteld met charmed_ angel en vinniiee gegrepen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ben wakker vanaf gistermiddag kwart over 4
Beat that![]()
![]()
quote:![]()
![]()
Maar daar zit ik nu niet bepaald op te wachten. Had het gisteren nog tevergeefs geprobeerd, maar werd er niet beter op![]()
![]()
Maar ik ben heel goed in wat ik doequote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar daar zit ik nu niet bepaald op te wachten. Had het gisteren nog tevergeefs geprobeerd, maar werd er niet beter op![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:07 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik vanaf donderdag ochtend 7.00. Heb 2x op en neer gereden van Den Haag <> Gorichem. Geworsteld met charmed_ angel en vinniiee gegrepen.
Beat that![]()
![]()
Daar kan ik momenteel niet tegen op.. maar ik zie mezelf vannacht nog niet slapenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:07 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik vanaf donderdag ochtend 7.00. Heb 2x op en neer gereden van Den Haag <> Gorichem. Geworsteld met charmed_ angel en vinniiee gegrepen.
Beat that![]()
![]()
Lolquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij bent te jong. Nog erger.![]()
![]()
Dat geloof ik bestquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar ik ben heel goed in wat ik doe![]()
![]()
![]()
Heb je bewijs? Referenties?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar ik ben heel goed in wat ik doe![]()
![]()
Ik ben hups, heb vin z'n foon ff gekaaptquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij bent te jong. Nog erger.
Maar bedankt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |