SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 20-01-2013 13:37:30 ]F means you're fucked![]()
+1quote:
Vorig jaar durfde ik met dit weer niet te lopen, maar dit jaar wel.Gewoon goed kijken.
Langs de kant van fietspaden die sneeuwvrij zijn gemaakt ligt nog wel wat sneeuw. Drie keer raden waar ik loop...
Voorbeeld:
Ze hebben maar een klein deel van het fietspad/voetpad sneeuwvrij gemaakt, normaliter is dat asfalt meer dan 2x zo breed. Ik liep eergisteren gewoon vrolijk in de sneeuw in plaats op het asfalt, veel leuker.![]()
![]()
Mijn fiets is nog op het stationnou kan ik niet strooien!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
43 is altijd goedquote:
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Dan zou ik maar eens goed om je heen kijken....want wij kunnen ze wel vindenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:06 schreef TheDiaryOfCalypso het volgende:
Lucky bastard. Zo'n pad heb je hier niet of ik heb het niet gezien.F means you're fucked![]()
En anders het strandquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens goed om je heen kijken....want wij kunnen ze wel vinden![]()
![]()
Vertel... Maak haar blij!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens goed om je heen kijken....want wij kunnen ze wel vinden![]()
En anders iets voorzichtiger lopen, maar zolang het nog sneeuw is en geen vastgevroren smurrie kun je er prima op lopen.![]()
Inmiddels zijn dat soort weggetjes wel weer begaanbaar in de steden. For now, want nieuwe sneeuw is onderweg[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nonsens. Zoals YUR al zegt woont hij ook in Den Haag en heeft 40KM gelopen sinds er sneeuw ligt. Ik woon in Rotterdam, hier heeft het ook gesneeuwd, en heb 20KM gelopen. Sylvester woont in Amsterdam, etc etc.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:06 schreef TheDiaryOfCalypso het volgende:
Lucky bastard. Zo'n pad heb je hier niet of ik heb het niet gezien.
Wel vreemd dat IEDEREEN in heel Nederland kan lopen, maar jij niet![]()
![]()
Ik woon in Utrecht.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nonsens. Zoals YUR al zegt woont hij ook in Den Haag en heeft 40KM gelopen sinds er sneeuw ligt. Ik woon in Rotterdam, hier heeft het ook gesneeuwd, en heb 20KM gelopen. Sylvester woont in Amsterdam, etc etc.
![]()
Ha! Zelfs hier in het óóósten, volgens vele Randstedelingen 'achtergesteld gebied' kunnen we rennenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nonsens. Zoals YUR al zegt woont hij ook in Den Haag en heeft 40KM gelopen sinds er sneeuw ligt. Ik woon in Rotterdam, hier heeft het ook gesneeuwd, en heb 20KM gelopen. Sylvester woont in Amsterdam, etc etc.
Wel vreemd dat IEDEREEN in heel Nederland kan lopen, maar jij niet
(toegegeven: die strooiwagens worden 20km verderop gefabriceerd maar ok)
![]()
Ik heb een sneeuwfobie gekregen nadat ik een sleestunt uithaalde en in de ziekenhuis belandde. Ben daarom extra voorzichtig. Ik ga gauw eens naar Zuiderpark. Als de paden sneeuwvrij zijn ga ik een rondje rennenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
![]()
Jullie zijn toch allemaal aangewezen op rennen? Of hebben jullie al vervoersmiddelen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ha! Zelfs hier in het óóósten, volgens vele Randstedelingen 'achtergesteld gebied' kunnen we rennenF means you're fucked![]()
Stoplichten zelfs, jeweettoch: altijd wat te doenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Jullie zijn toch allemaal aangewezen op rennen? Of hebben jullie al vervoersmiddelen?![]()
![]()
En anders kom je maar een keer naar Utrecht, gaan we samen hardlopen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:11 schreef TheDiaryOfCalypso het volgende:
[..]
Ik heb een sneeuwfobie gekregen nadat ik een sleestunt uithaalde en in de ziekenhuis belandde. Ben daarom extra voorzichtig. Ik ga gauw eens naar Zuiderpark. Als de paden vrij zijn ga ik een rondje rennen![]()
![]()
Almelooooooooooooooquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Stoplichten zelfs, jeweettoch: altijd wat te doenF means you're fucked![]()
Wel voor een goede warmingup zorgen danquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En anders kom je maar een keer naar Utrecht, gaan we samen hardlopen.F means you're fucked![]()
Zelfs in Arnhem kunnen we rennenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ha! Zelfs hier in het óóósten, volgens vele Randstedelingen 'achtergesteld gebied' kunnen we rennen
(toegegeven: die strooiwagens worden 20km verderop gefabriceerd maar ok)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ziequote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zelfs in Arnhem kunnen we rennen![]()
![]()
![]()
Hoe kan dat nou als er sneeuw ligtquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En anders kom je maar een keer naar Utrecht
elk oordeel heeft z'n nadeel![]()
Haha, toen ik van een dorpje naar Alkmaar verhuisde moest ik serieus wennen aan stoplichten. En fietspaden aan beide kanten van de weg.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Stoplichten zelfs, jeweettoch: altijd wat te doen
En lopen != sleeën.![]()
Ik bedenk mij nu dat ik jaren in een dorpje zonder stoplichten heb gewoond
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Kijk en aangezien ik nu juist uit Alkmaar kom schrok ik er niet vanquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:15 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Haha, toen ik van een dorpje naar Alkmaar verhuisde moest ik serieus wennen aan stoplichten. En fietspaden aan beide kanten van de weg.![]()
![]()
Ik rende vaak van Arnhem naar Velpquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zelfs in Arnhem kunnen we rennen![]()
![]()
Nja de enige stoplichten uit dit dorp staan in onze straat. Voelde me er meteen thuis, vandaar dat we dit huis gekocht hebbenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:15 schreef E.T. het volgende:
Ik bedenk mij nu dat ik jaren in een dorpje zonder stoplichten heb gewoond![]()
![]()
Op de gemeentegrens zeker?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:16 schreef TheDiaryOfCalypso het volgende:
[..]
Ik rende vaak van Arnhem naar Velp
Ik heb van Azië naar Europa gelopen. Wie doet dat na?![]()
![]()
Een heeeeeel lang donker pad heeft ie heb ik begrepen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:15 schreef YUR het volgende:
[..]
sylvesterrrrrrrrr is DE lucky bastard met een mooi pad!![]()
Haha even een uurtje naar jou toe om zwetend weer naar huis te gaanquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En anders kom je maar een keer naar Utrecht, gaan we samen hardlopen.Lekker ben jij
![]()
Je mag vast wel douchen. En inderdaadquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:17 schreef TheDiaryOfCalypso het volgende:
[..]
Haha even een uurtje naar jou toe om zwetend weer naar huis te gaanLekker ben jij
F means you're fucked![]()
Uiteraard. Ze mag zelfs voor me koken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Je mag vast wel douchen. En inderdaad![]()
![]()
Sinds "50 tinten" krijg ik hier hele andere ideeen bij dan jij bedoeltquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Een heeeeeel lang donker pad heeft ie heb ik begrepen.
Lucky bastard is ze ook!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Uiteraard. Ze mag zelfs voor me koken.![]()
![]()
In mijn dorp staat al een aantal jaar het enige stoplicht oranje te knipperen..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja de enige stoplichten uit dit dorp staan in onze straat. Voelde me er meteen thuis, vandaar dat we dit huis gekocht hebben![]()
U heer, bent een ware gentlemanquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Uiteraard. Ze mag zelfs voor me koken.F means you're fucked![]()
Je bent te goed voor deze wereldquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Uiteraard. Ze mag zelfs voor me koken.
elk oordeel heeft z'n nadeel![]()
Ben ineens wel benieuwd welk dorp dat is danquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:19 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
In mijn dorp staat al een aantal jaar het enige stoplicht oranje te knipperen..![]()
![]()
Ik ben een keer verdwaald inderdaad.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Een heeeeeel lang donker pad heeft ie heb ik begrepen.
Voor de geïnteresseerden: Het Lint is 1km bij mij vandaan.![]()
![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:15 schreef E.T. het volgende:
Ik bedenk mij nu dat ik jaren in een dorpje zonder stoplichten heb gewoond
Voor de mensen die mijn foto's van afgelopen donderdag hebben gemist:
LIF / [Hardlopen] #388 - the weather outside is frightful!
Heerlijk om daar te lopen...![]()
![]()
Daarom mag jij het ook doen!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:22 schreef TheDiaryOfCalypso het volgende:
Sylvester kan geen eens koken haha![]()
Ben ik te lui voor op moment.
Dragen jullie hardloophandschoenen die er speciaal voor zijn bedoeld? En hebben jullie allemaal thermo onderkleding? Ik heb een Asics hardloopbroek en tshirt met korte mouwen en zo'n regenjas achtige variant voor wind e.d. Ben laatst met 0 graden wezen rennen voor het eerst. Het viel best mee, maar is het wel zo slim? Hebben jullie tips? Ik wil het niet duur maken, want ik was voor de hele set al 100 kwijt. En dat met de sales![]()
![]()
Uit interesse: Wat loop je nu (afstand+tijd)? Hoe lang loop je al? Waar loop je meestal? Volg je een schema?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:32 schreef TheDiaryOfCalypso het volgende:
Dragen jullie hardloophandschoenen die er speciaal voor zijn bedoeld? En hebben jullie allemaal thermo onderkleding? Ik heb een Asics hardloopbroek en tshirt met korte mouwen en zo'n regenjas achtige variant voor wind e.d. Ben laatst met 0 graden wezen rennen voor het eerst. Het viel best mee, maar is het wel zo slim? Hebben jullie tips? Ik wil het niet duur maken, want ik was voor de hele set al 100 kwijt. En dat met de sales
Verder: Handschoenen zijn erg persoonlijk: De 1 kan niet zonder, de ander kan niet met. Thermo onderkleding is wel wijs in deze temperaturen.
![]()
Ik had vandaag mijn gewone thinsulate handschoenen aan, waren eigenlijk iets te warm.. Verder thermospul met lange mouwen, lekker warm overschirt met lange mouwen en wintertightsOh en een hoofdband
![]()
![]()
Sinds vandaag heb ik handschoenen speciaal voor het hardlopen.
Verder heb ik:
- thermoshirt (korte mouwen)
- twee shirts met lange mouwen
- twee shirts met korte mouwen
- hardloopbroek (geen tight)
- windjack
- schoenen
- hardloopsokken
- verlichting
- houder voor m'n telefoon
Volgens mij is dat alles.![]()
thermoshirts van de Action![]()
3,50
Verder een tight en longsleeve erover. Vandaag met de harde wind een dun windjack erover.
Handschoenen sporadisch; ik stop m'n handen meestal gewoon in m'n mouwenI can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik moet nog eens op zoek naar een thermo-shirt met korte mouwen voor weinig... vind m'n onderarmen vaak al gauw te warm..
Of gewoon zo'n action shirt afknippen
Na afgelopen donderdag loop ik echt niet meer zonder handschoenen met dit weer. Damn, m'n vingers waren hartstikke stijf geworden en deden pijn! Zelfs thuis heb ik er nog even last van gehad.![]()
![]()
Nee en nee. Wel een extra tshirt als het vriest. Meer omdat dat me dat verstandig lijkt dan dat ik 't koud krijg zonder.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:32 schreef TheDiaryOfCalypso het volgende:
Dragen jullie hardloophandschoenen die er speciaal voor zijn bedoeld? En hebben jullie allemaal thermo onderkleding?elk oordeel heeft z'n nadeel![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:44 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Zelfs dat niet eens. Een buitenwijk van.![]()
Gemeente Utrecht én plaats Utrecht.![]()
![]()
Moet je ff kijken bij scapino, die had volgens mij shirts van champion liggen voor wènagquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:44 schreef E.T. het volgende:
Ik moet nog eens op zoek naar een thermo-shirt met korte mouwen voor weinig... vind m'n onderarmen vaak al gauw te warm..
Of gewoon zo'n action shirt afknippen![]()
![]()
Ik kandaar echt de wegniet vinden, verdwaal er altijd. Dat zou ik in dat park ook doen denk ik.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gemeente Utrecht én plaats Utrecht.![]()
Bedankt voor de reacties. Ik zal eens in de stad gaan kijken. Misschien vind ik nog wat extra's voor weinig.Mijn handen zijn altijd koud. Ook nu, dus het moet wel.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Uit interesse: Wat loop je nu (afstand+tijd)? Hoe lang loop je al? Waar loop je meestal? Volg je een schema?
Verder: Handschoenen zijn erg persoonlijk: De 1 kan niet zonder, de ander kan niet met. Thermo onderkleding is wel wijs in deze temperaturen.
Nou, ik heb wel eens gerend en alles, maar met normale kleding. Sinds kort wil ik er gewoon werk van maken; ik was de van me schouden afglijende bh bandjes zat. En alles wat plakkerig werd als ik ging rennen. Het hele outfit idee is dus vrij nieuw voor mij. Ben echt een newby...
Ik ren ongeveer een half uurtje. Een combinatie van Workout Trainer (coach) en tracker Endomondo houden me gemotiveerd. En natuurlijk de vrienden die ik daarin heb zitten![]()
Jij?![]()
Viel mee met de kou, t-shirt met mtb jack aan, fleece broek en muts. De handschoenen heb ik na 10 minuten maar uitgedaan. Om 22.00 uur was ik weer binnen met les 3 van Evy in de pocket. Het werkt zeker niet ontmoedigend dit tempo. Nouja, tempo![]()
En ik ben happy met m'n nieuwe schoentjes (mizuno wave ultima 2), lopen prima: geen pijnlijke tenen meer voor mij![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:56 schreef Nirak het volgende:
Viel mee met de kou, t-shirt met mtb jack aan, fleece broek en muts. De handschoenen heb ik na 10 minuten maar uitgedaan. Om 22.00 uur was ik weer binnen met les 3 van Evy in de pocket. Het werkt zeker niet ontmoedigend dit tempo. Nouja, tempo![]()
En ik ben happy met m'n nieuwe schoentjes (mizuno wave ultima 2), lopen prima: geen pijnlijke tenen meer voor mij
En dan nu twee rustdagen. Ik ben bang dat ik dan dinsdag mijn conditie weer kwijt ben.. Slaat nergens op natuurlijk.
Wel nog even een vraagje. Wanneer moet je wat gaan doen met warming up? Of rekken en strekken? Of moet dat nu al en zegt Evy daar gewoon niets over?![]()
Wat een leuk topic, dit. Morgen is het weer tijd voor de vondelparkloop, doet iemand anders nog mee? Lekker lopen in de ochtend!![]()
Het lijkt hier af en toe wel een kledingtopic
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik ben blij dat ik gisteren heb gelopen, want vandaag zou ik niet kunnen lopen. Ik ben verkouden, incl. verstopte neus. Gisteren voelde ik me al iets minder goed, maar nu voel ik me helemaal niet goed.
@CPC-deelnemers: hebben jullie ook een shirt meebesteld?![]()
Ik niet, maar dat heb ik eigenlijk nog nergens gedaan[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja, en dat vind ik af en toe ook wel heel handig! Het is soms heel lastig in te schatten wat handig is om aan te trekken bij bepaalde temperaturen, zeker als je nog geen doorgewinterde loper bent, en dan is het heel fijn om te lezen wat anderen zoal aantrekken.quote:Op zondag 20 januari 2013 08:03 schreef De_kluizenaar het volgende:
Het lijkt hier af en toe wel een kledingtopicBeterschap!quote:Op zondag 20 januari 2013 08:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben blij dat ik gisteren heb gelopen, want vandaag zou ik niet kunnen lopen. Ik ben verkouden, incl. verstopte neus. Gisteren voelde ik me al iets minder goed, maar nu voel ik me helemaal niet goed.
@CPC-deelnemers: hebben jullie ook een shirt meebesteld?
En ja, zodat ik als het wat warmer is kan patsen met dat ik loopjes loop![]()
![]()
![]()
vandaag langer aan het werk geweest dan geplanned dus lange duurloop zat er vandaag niet in, dus alsnog maar een rondje met de hond, als is dat wel saai omdat we altijd het zelfde stuk op en neer gaan ivm drinkplaatsen bij beekjes.
RD -1 Cooper +1'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
3 jaar geleden wel gedaan: Het is een shirt dat bij vrouwen nét te kort is, bij mannen vierkant van vorm. Het stofje is erg onprettig, 'technisch' shirt. Oh, en doorschijnend.quote:Op zondag 20 januari 2013 08:05 schreef sylvesterrr het volgende:
@CPC-deelnemers: hebben jullie ook een shirt meebesteld?
Yur en ik hebben dat shirt nooit meer gedragen tijdens het hardlopen..volgens mij hebben we ze zelfs weggegooid.
En in 2011+2012 hadden ze nog steeds dezelfde shirts
Maar! Volgens Yur hebben ze sinds dit jaar een shirt via Adidas. Die zijn wel een stuk beterZijn nu druk op zoek naar bewijs
[ Bericht 6% gewijzigd door GotC op 20-01-2013 08:41:17 ]![]()
Ik hoop het! Anders is het een beetje zonde van de 20 euro.quote:Op zondag 20 januari 2013 08:35 schreef GotC het volgende:
[..]
3 jaar geleden wel gedaan: Het is een shirt dat bij vrouwen nét te kort is, bij mannen vierkant van vorm. Het stofje is erg onprettig, 'technisch' shirt. Oh, en doorschijnend.
Yur en ik hebben dat shirt nooit meer gedragen tijdens het hardlopen..volgens mij hebben we ze zelfs weggegooid.
En in 2011+2012 hadden ze nog steeds dezelfde shirts
Maar! Volgens Yur hebben ze sinds dit jaar een shirt via Adidas. Die zijn wel een stuk beter![]()
Snap ik, dat vond ik toentertijd ook.quote:Op zondag 20 januari 2013 08:40 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik hoop het! Anders is het een beetje zonde van de 20 euro.![]()
quote:U bent ingeschreven voor de volgende evenementen
10-03-2013: Dunea 10 km Loop, Den HaagYUR, zou je dit willen toevoegen aan de OP?
![]()
Nee joh, wedstrijdshirts zijn tofOns huispak bestaat uit joggingbroek (of losse tight bij Yur), een lange thermoshirt en een hardloopshirt
Yur heeft momenteel 7HL shirt aan, ik het 'sponsorshirt' van Runnersworld die we kregen bij ons prijzenpakket @ A'dam.
![]()
Donequote:Op zondag 20 januari 2013 08:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]YUR, zou je dit willen toevoegen aan de OP?
F means you're fucked![]()
got the mental picturequote:Op zondag 20 januari 2013 08:45 schreef GotC het volgende:
Nee joh, wedstrijdshirts zijn tofOns huispak bestaat uit joggingbroek (of losse tight bij Yur), een lange thermoshirt en een hardloopshirt
Yur heeft momenteel 7HL shirt aan, ik het 'sponsorshirt' van Runnersworld die we kregen bij ons prijzenpakket @ A'dam.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Als het van dezelfde kwaliteit is als de shirts die in Turkije werden uitgedeeld met de Istanbul Marathon, dan hoef ik die shirts niet hoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 08:45 schreef GotC het volgende:
¤ 20 is niet veel geld voor een shirt (zeker als het een Adidas shirt betreft), maar ik wil 'm wel eerst kunnen passen.Thanks!quote:![]()
Ik lurktequote:Op zondag 20 januari 2013 08:45 schreef GotC het volgende:
en
Maar verder zijn jullie gelukkig helemaal niet verslaafd aan hardlopen
Hier wordt nog steeds niet hard gelopenGisteren maar weer gemerkt hoe m'n rug in puin ligt, dus ik houd t maar bij wandelen door de sneeuw
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Dan moet je effe kijken op de dag zelf of je ze los kunt kopenquote:Op zondag 20 januari 2013 08:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als het van dezelfde kwaliteit is als de shirts die in Turkije werden uitgedeeld met de Istanbul Marathon, dan hoef ik die shirts niet hoor.
¤ 20 is niet veel geld voor een shirt (zeker als het een Adidas shirt betreft), maar ik wil 'm wel eerst kunnen passen.
[..]
Thanks!
Tof trouwens, nog meer mensen om naar te kijken![]()
![]()
Ik vond het shirt van CPC best ok. Alleen was de opdruk wat magertjes.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 08:49 schreef GotC het volgende:
Oh en om het plaatje compleet te maken: Ik heb nu m'n Mizuno sloffen aan.
[ afbeelding ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Als ik ter plekke een shirt kan kopen, waarom niet?quote:Op zondag 20 januari 2013 08:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Dan moet je effe kijken op de dag zelf of je ze los kunt kopen
Tof trouwens, nog meer mensen om naar te kijken
Eindelijk kennismaken met de mensen die mij hebben gemotiveerd (en nog steeds motiveren) te lopen.![]()
![]()
omdat het hardloop-related is toch maar even een linkdump
http://www.telegraaf.nl/f(...)Alex_Wiegmink__.html'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hont ook blijquote:Op zondag 20 januari 2013 08:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
vandaag langer aan het werk geweest dan geplanned dus lange duurloop zat er vandaag niet in, dus alsnog maar een rondje met de hond, als is dat wel saai omdat we altijd het zelfde stuk op en neer gaan ivm drinkplaatsen bij beekjes.
RD -1 Cooper +1
Stond in de mail van laatstquote:Op zondag 20 januari 2013 08:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar! Volgens Yur hebben ze sinds dit jaar een shirt via Adidas. Die zijn wel een stuk beterZijn nu druk op zoek naar bewijs
Gevonden! Ben benieuwd. Kan jij je nog herinneren dat je een shirt los kon kopen vorig jaar? Ik namelijk niet, maar ben wel nieuwsgierigquote:![]()
![]()
Euhm... Ik dacht het wel, of was dat alleen ophalen...? Nu ga ik ook twijfelen!quote:Op zondag 20 januari 2013 09:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Gevonden! Ben benieuwd. Kan jij je nog herinneren dat je een shirt los kon kopen vorig jaar? Ik namelijk niet, maar ben wel nieuwsgierig
- edit - ik kan op de site niet terugvinden of het ook op de dag zelf kan. Het lijkt er niet op. Terwijl dat bij de 7HVL wel kon
[ Bericht 8% gewijzigd door Guppy op 20-01-2013 09:25:12 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat heb ik ook, blij dat ik gisteren ben geweest maar sta vandaag op met een vol hoofd, spierpijnen en een belabberd gevoel.quote:Op zondag 20 januari 2013 08:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik kreeg al het idee toen ik na de loop aan het uitwandelen was dat het niet gezond was met bezweet lichaam in die snerpend koude wind.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Kan me herinneren dat het bij de Ladiesrun en Bruggenloop ook niet kon. Zal wel iets van Like2Run zijn?quote:Op zondag 20 januari 2013 09:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Euhm... Ik dacht het wel, of was dat alleen ophalen...? Nu ga ik ook twijfelen!
- edit - ik kan op de site niet terugvinden of het ook op de dag zelf kan. Het lijkt er niet op. Terwijl dat bij de 7HVL wel kon
Forum Opties Forumhop: Hop naar: