quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:42 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Stoer heur! Was bij ons meisje, moeder was overleden, vader vaak aan het werk dus was echt voor de noodzaak zeg maar. Heb mijn eerste telefoon pas gekocht toen ik ging studeren, nooit nodig gehad voor die tijd eigenlijk. Die krengen konden internet dan ook niet op dus voor het bellen had je hem niet nodig.
denk dat dat al een paar jaar later wasquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:47 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Of dat scheergeluid en dan helemaal lachen!!
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:46 schreef TJV het volgende:
Baas doen met gekke ringtones en dat kekke hoge toontje, mooi man.
Toen was Bobber er nog nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:02 schreef Ame_thyst het volgende:
Toen ik zo oud was als Bobber..... damn
Truequote:Op donderdag 24 januari 2013 23:17 schreef shaderon het volgende:
nou lopen ze in groep 5 allemaal al met een iphone
quote:
HA:LLO OS AP DJS HAHAHAquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:46 schreef maurisioo het volgende:
bobber jij bent ook veranderd zeg. Vomd het leuker toen je nog 10 was.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:06 schreef Timwonnacott het volgende:
Zo, vandaag gehoord dat ik als nog mag beginnen aan mijn opleiding met alle toeters en bellen
Netjes!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:06 schreef Timwonnacott het volgende:
Zo, vandaag gehoord dat ik als nog mag beginnen aan mijn opleiding met alle toeters en bellen
HAHAHAHAquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:58 schreef TJV het volgende:
Kijk je naar buiten, staat er een of andere mocro op het ijs. Begint ie te springen.![]()
opzich nog niks mis mee... ...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:58 schreef TJV het volgende:
Kijk je naar buiten, staat er een of andere mocro op het ijs. Begint ie te springen.![]()
ja ik ookquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:46 schreef maurisioo het volgende:
bobber jij bent ook veranderd zeg. Vomd het leuker toen je nog 10 was.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:00 schreef TJV het volgende:
Hij was zo dom om het bij een brug te doen..
Ben jij nou nog niet weg?quote:
het zijn toch eenmalige kosten?quote:Op zondag 27 januari 2013 02:24 schreef drumstickNL het volgende:
ik bedoel; als je kijkt hoeveel mensen daar een tagje hebben
zal wel meer zijn dan de hosting kosten
trouwens mauris, je nieuwe vanilla survival pvp server loopt best lekker zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |