het zijn toch eenmalige kosten?quote:Op zondag 27 januari 2013 02:24 schreef drumstickNL het volgende:
ik bedoel; als je kijkt hoeveel mensen daar een tagje hebben
zal wel meer zijn dan de hosting kosten
trouwens mauris, je nieuwe vanilla survival pvp server loopt best lekker zo
quote:Bedankt voor het melden! Zal het zo snel mogelijk fixen.
Iemand die dit doet gaat in overtreding met Artikel 4 & 8. Mocht je dus iemand zien die dit doet, wees niet bang en maak een screenshot. Post deze screenshots niet in een topic maar stuur ze naar mij.
heb je die ban lijst gezien?quote:Op zondag 27 januari 2013 03:01 schreef shaderon het volgende:
Lol! druk net op een willekeurig topic op die site staat dit
[..]! Artikel 4 en 8
Het is godverdomme minecraft
ik zou denk ik mensen die niet normaal kunnen spelen gewoon direct permbannen..quote:Op zondag 27 januari 2013 04:59 schreef vogelkooi het volgende:
Snap ik wel, dat je zulke regels op steld. Als je elke dag klote kinderen krijgt dan moet je met een grof filter gaan werken. De goede tijden zijn voorbij, wat ik je brom.
volgens mij leven ze dan in de waan dat ze alles mogen doen zonder gebanned te worden...quote:Op zondag 27 januari 2013 12:21 schreef TJV het volgende:
Ik vind het vooral zielig dat al die 12-jarige kindjes hun spaarpot plunderen, met 20kg muntgeld naar de supermarkt gaan en een walliekaart kopen zodat ze weer de hoogste rang hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |