Dat las ik ook ergens.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar wat is veel erger?
Kan dit voor zorgen, dat hij veel en veel langer niet kan spelen?
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
He kneus, hou je 't ff netjes? Je persoonlijke frustratie jegens bepaalde users kan de rest namelijk geen reet schelen.
Wat? Je kunt toch normaal doen ipv jezelf als een opgefokte baviaan te gedragen omdat iemand een cijfertje verkeerd post.quote:
Heb je aandelen in PSV?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:08 schreef RubenSosa het volgende:
Hopen op een gelijkspel vanmiddag. Dan blijft de schade nog beperkt voor ons psv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je terugkijkt zie je dat ik heel normaal doe. Pas in de laatste post laat ik me wat gaan.. alleen die zie je natuurlijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat? Je kunt toch normaal doen ipv jezelf als een opgefokte baviaan te gedragen omdat iemand een cijfertje verkeerd post.
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je aandelen in PSV?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ff serieus. Ik weet op dit moment niet wie er sterker is Feyenoord of Ajax. Dus laat ze allebei maar punten verspelen.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
[..]
Heb je aandelen in PSV?Als je niet weet wat ONS PSV isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Heb je aandelen in PSV?Niet iedere voetbalclub is een beursgenoteerd bedrijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Men ziet wel vaker dingen van HMF over het hoofd, maar van anderen niet natuurlijkquote:Op zondag 20 januari 2013 13:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Als je terugkijkt zie je dat ik heel normaal doe. Pas in de laatste post laat ik me wat gaan.. alleen die zie je natuurlijk.
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je ONS Sneek hebt.
Ach je raakt er aan gewend.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Men ziet wel vaker dingen van HMF over het hoofd, maar van anderen niet natuurlijk
Piep piep hallo piep piep halloquote:Op zondag 20 januari 2013 13:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Men ziet wel vaker dingen van HMF over het hoofd, maar van anderen niet natuurlijk
Ja, kleuterliedjes zingen, daar heb je me meequote:Op zondag 20 januari 2013 13:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Piep piep hallo piep piep hallo
CAAAAAAAAAAALIMERO
Maar waarom ging je dan doorlezen? Je kon toch stoppen op een gegeven moment?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:15 schreef Lemming22 het volgende:
Waarom heb ik de laatste 10 minuten van mijn leven weggegooid door dit topic bij te lezen? Wat een dramatisch bagger. Statusupdates over Pieters daargelaten.
Ik gaf nog een inhoudelijke opmerking komend van de behandelend artsen van Pieters. Aan mij ligt het dus niet, hoewel de vriendjes van PSV het vaker willen laten blijken dat het wel zo is.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:15 schreef Lemming22 het volgende:
Waarom heb ik de laatste 10 minuten van mijn leven weggegooid door dit topic bij te lezen? Wat een dramatisch bagger. Statusupdates over Pieters daargelaten.
Nu laat je je zeker ook een dag niet zien uhhh ik bedoel je moet werken..quote:Op zondag 20 januari 2013 13:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, kleuterliedjes zingen, daar heb je me mee
gvdquote:Op zondag 20 januari 2013 13:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Piep piep hallo piep piep hallo
CAAAAAAAAAAALIMERO
Ik moet even bijkomen.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat een humor he. Lig jij ook dubbel?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest wel ff grinniken ja. Is dat verboden tegenwoordig?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat een humor he. Lig jij ook dubbel?![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |