Dat las ik ook ergens.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar wat is veel erger?
Kan dit voor zorgen, dat hij veel en veel langer niet kan spelen?
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
He kneus, hou je 't ff netjes? Je persoonlijke frustratie jegens bepaalde users kan de rest namelijk geen reet schelen.
Wat? Je kunt toch normaal doen ipv jezelf als een opgefokte baviaan te gedragen omdat iemand een cijfertje verkeerd post.quote:
Heb je aandelen in PSV?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:08 schreef RubenSosa het volgende:
Hopen op een gelijkspel vanmiddag. Dan blijft de schade nog beperkt voor ons psv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je terugkijkt zie je dat ik heel normaal doe. Pas in de laatste post laat ik me wat gaan.. alleen die zie je natuurlijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat? Je kunt toch normaal doen ipv jezelf als een opgefokte baviaan te gedragen omdat iemand een cijfertje verkeerd post.
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je aandelen in PSV?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ff serieus. Ik weet op dit moment niet wie er sterker is Feyenoord of Ajax. Dus laat ze allebei maar punten verspelen.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
[..]
Heb je aandelen in PSV?Als je niet weet wat ONS PSV isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Heb je aandelen in PSV?Niet iedere voetbalclub is een beursgenoteerd bedrijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Men ziet wel vaker dingen van HMF over het hoofd, maar van anderen niet natuurlijkquote:Op zondag 20 januari 2013 13:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Als je terugkijkt zie je dat ik heel normaal doe. Pas in de laatste post laat ik me wat gaan.. alleen die zie je natuurlijk.
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je ONS Sneek hebt.
Ach je raakt er aan gewend.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Men ziet wel vaker dingen van HMF over het hoofd, maar van anderen niet natuurlijk
Piep piep hallo piep piep halloquote:Op zondag 20 januari 2013 13:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Men ziet wel vaker dingen van HMF over het hoofd, maar van anderen niet natuurlijk
Ja, kleuterliedjes zingen, daar heb je me meequote:Op zondag 20 januari 2013 13:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Piep piep hallo piep piep hallo
CAAAAAAAAAAALIMERO
Maar waarom ging je dan doorlezen? Je kon toch stoppen op een gegeven moment?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:15 schreef Lemming22 het volgende:
Waarom heb ik de laatste 10 minuten van mijn leven weggegooid door dit topic bij te lezen? Wat een dramatisch bagger. Statusupdates over Pieters daargelaten.
Ik gaf nog een inhoudelijke opmerking komend van de behandelend artsen van Pieters. Aan mij ligt het dus niet, hoewel de vriendjes van PSV het vaker willen laten blijken dat het wel zo is.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:15 schreef Lemming22 het volgende:
Waarom heb ik de laatste 10 minuten van mijn leven weggegooid door dit topic bij te lezen? Wat een dramatisch bagger. Statusupdates over Pieters daargelaten.
Nu laat je je zeker ook een dag niet zien uhhh ik bedoel je moet werken..quote:Op zondag 20 januari 2013 13:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, kleuterliedjes zingen, daar heb je me mee
gvdquote:Op zondag 20 januari 2013 13:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Piep piep hallo piep piep hallo
CAAAAAAAAAAALIMERO
Ik moet even bijkomen.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat een humor he. Lig jij ook dubbel?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest wel ff grinniken ja. Is dat verboden tegenwoordig?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat een humor he. Lig jij ook dubbel?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:19 schreef Chase_Utley het volgende:
Tompsv, was Van Bommel nog steeds niet fit dat hij zo slecht speelde?
In de hoop dat er nog iets van niveau tussen zat. Wat ook bleek te zijn gezien de info over Pieters. Maar die kansloze discussie tussen HMF en PSV'ers die zich uit de kast laten lokken kan me gestolen worden. Wist niet dat zoveel en zo lang offtopic onzinnig gebagger werd toegestaan hier.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar waarom ging je dan doorlezen? Je kon toch stoppen op een gegeven moment?
Was een tijdje ziek, maar hij zat niet in de wedstrijd. Advocaat moest hem eerder eruit halen. Wie weet wonnen we dan welquote:Op zondag 20 januari 2013 13:19 schreef Chase_Utley het volgende:
Tompsv, was Van Bommel nog steeds niet fit dat hij zo slecht speelde?
je begrijpt de vraag niet? Toen hij tegen Ajax zoek gespeeld werd kwam je aan dat hij niet fit was. Mijn vraag is nu dan ook of hij weer niet fit was?quote:
Leuke tijden idd, toen we gewoon wonnen.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:20 schreef RubenSosa het volgende:
Wat was het psv topic toch leuk zonder dat getroll van enkele feyenoorders en ajacieden...
Dat gaf hij zelf toe, dat hij niet fit was. Nu niks over gehoord, dus geen idee?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
je begrijpt de vraag niet? Toen hij tegen Ajax zoek gespeeld werd kwam je aan dat hij niet fit was. Mijn vraag is nu dan ook of hij weer niet fit was?
wat vond je van zijn spel?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat gaf hij zelf toe, dat hij niet fit was. Nu niks over gehoord, dus geen idee?
Oh god, laten we de Calimero-kaart weer trekken.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:20 schreef RubenSosa het volgende:
Wat was het psv topic toch leuk zonder dat getroll van enkele feyenoorders en ajacieden...
ik wil niet zoveel hoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Slecht, maar dat heb ik al gezegd. Dus ik weet niet wat je wil. Zeg het maar
Zie het als een compliment dat ze moeten samenspannen, en termen als illuminati gebruikenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:20 schreef RubenSosa het volgende:
Wat hij elke week wilt horen. Dat v.Bommel niet goed is en overlopen wordt etc.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Slecht, maar dat heb ik al gezegd. Dus ik weet niet wat je wil. Zeg het maar
Voor Wijnaldum wel. Want die was gister weer eens voor de zoveelste keer onzichtbaar.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
ik wil niet zoveel hoor.
Vind je Maher de oplossing?
Je voelt je aangesproken? En discussie niet kan winnen. Die hebben we vrijdag glansrijk gewonnen door het falen van HMF.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh god, laten we de Calimero-kaart weer trekken.Zo gaat het hier altijd, als je de discussie niet kan winnen moeten we oprotten omdat we geen PSV-ers zijn. Nou, zal ik je wat vertellen: We blijven lekker hier komen totdat jullie stoppen jezelf als een kleuter te gedragen.
zolang jullie elke week vertellen dat Van Bommel en Strootman 2 Goden zijn kom ik hier wel met mijn weerwoord ja.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:22 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Wat hij elke week wilt horen. Dat v.Bommel niet goed is en overlopen wordt etc.
Over Van Bommel wordt dat hier anders bijna nooit gezegd.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
zolang jullie elke week vertellen dat Van Bommel en Strootman 2 Goden zijn kom ik hier wel met mijn weerwoord ja.
goede aankoop van Brands hè. Moet je alsnog een opvolger voor Toivonen halen, goed beleid.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Voor Wijnaldum wel. Want die was gister weer eens voor de zoveelste keer onzichtbaar.
ja vast.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Over Van Bommel wordt dat hier anders bijna nooit gezegd.
Nogmaals, ik heb twee keer geprobeerd inhoudelijk te posten:quote:Op zondag 20 januari 2013 13:19 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
In de hoop dat er nog iets van niveau tussen zat. Wat ook bleek te zijn gezien de info over Pieters. Maar die kansloze discussie tussen HMF en PSV'ers die zich uit de kast laten lokken kan me gestolen worden. Wist niet dat zoveel en zo lang offtopic onzinnig gebagger werd toegestaan hier.
[/klachtmodus]
deze man weetquote:Op zondag 20 januari 2013 13:25 schreef TweeGrolsch het volgende:
PSV is gewoon de beste geen discussie mogelijk
Ja ik voel me aangesproken, aangezien je 't hebt over Ajacieden en Feyenoorders. Daar val ik ook onder Nogmaals, niet zo lopen janken man. Je bent toch geen kleuter.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:23 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Je voelt je aangesproken? En discussie niet kan winnen. Die hebben we vrijdag glansrijk gewonnen door het falen van HMF.
Verder was er geen discussie hoor.
Moet ik die link NOG een keer plaatsen?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb twee keer geprobeerd inhoudelijk te posten:
- Namelijk dat mijn opmerking dat PSV de klappen van wederom geen CL halen erg zou gaan voelen ging over verminderd inkomen uit shirtverkoop, sponsoring, skyboxverkoop, SCC-verkoop etc.
- Dat de pezen van Pieters op zo'n manier beschadigd zijn dat hij met héél veel pech zelfs mag gaan vrezen voor zijn carrière
Er zitten hier echter wat figuren die geilen op alles maar uit de kast trekken om zichzelf compleet voor schut te zetten. Je kan mij er niet op aankijken, j0rdiiii en ik lachten ons dood om die smurf hier die maar blééf beweren dat ik een artikel had aangepast, terwijl dat gewoon feitelijk onjuiste informatie is.
Tja, het is niet anders. Wijnaldum deed het in de eerste seizoenshelft van zijn eerste seizoen nog wel goed, daarna niks meer laten zien.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
goede aankoop van Brands hè. Moet je alsnog een opvolger voor Toivonen halen, goed beleid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |