Toivonen en Lens.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Iedere vertrekkende speler aan het eind van het seizoen, zou jouw gelijk dus kracht bij zetten. Beetje makkelijk, iemand als Strootman, vertrekt al vrijwel zeker.
Ik moet nog zien of Toivonen weg gaat.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:40 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Toivonen en Lens.
Gaat nog een hele klus worden zo.
Toivonen gaat echt niet weg tenzij er een echt goeie club komt. Hij gaat echt niet naar Rusland ofzo, dan denkt hij stik er in, ik ga volgend jaar gratis de deur uit.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik moet nog zien of Toivonen weg gaat.
Wanneer komt hij eigenlijk terug, ze missen hem behoorlijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik moet nog zien of Toivonen weg gaat.
inbefore 90 urige werkweek en 83 opleidingenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oke ik snap je punt, maar waarom vind jij dit leuk dan?
Heb je geen leven ofzo? Ga WoW spelen ofzo.
Toivonen had je gewoon al lang moeten verkopen toen zijn waarde t hoogst lag.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:40 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Toivonen en Lens.
Gaat nog een hele klus worden zo.
Ik vraag me soms inderdaad ook af waarom er zo fanatiek op gereageerd wordt op trolls. Toch een soort van bewijsdrang hier in het zuiden denk ik.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sommige users hier maken het ook té makkelijk. Op deze manier trollen lukt me gewoon niet in het Ajaxtopic. Ik kom daar twee keer met een trollopmerking aan met enkele kernwaarheden, de trollacties reageren ze niet op en de rest pikken ze op om een discussie te starten.
Zie het Ajaxtopic: ik begin met deze post.
[..]
[..]
[..]
Dat was het. Verder reageren ze niet.. Is de lol er voor mij ook af, en kan het topic gewoon weer verder. Dan vraag ik me af: geilen jullie er nou zo op om je eigen topic te ontsporen, of zijn sommige users hier écht zo dom?
Geen idee eigenlijk. Ik vind het gewoon héél grappig. En misschien wil ik ook een beetje aandacht? Dat is het iig. volgens mijn vriendinquote:Op zondag 20 januari 2013 13:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oke ik snap je punt, maar waarom vind jij dit leuk dan?
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:42 schreef Adames het volgende:
[..]
inbefore 90 urige werkweek en 83 opleidingen
Thijs zit een week in het buitenland volgens mij.quote:
De enige verrassing qua scouting was Willems. De rest was redelijk voorspelbaar.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:45 schreef ValHallen het volgende:
Het enige dat je Brands aan kan rekenen is zijn beroerde aankoop en scoutingbeleid. Wat hij meteen zo beroerd doet dat je hem dat zwaar aan kunt rekenen. Er zit totaal geen inventiviteit in die man, alles is voorspelbaar. Dat gaat je opbreken in de Eredivisie, waar je fantasie en creativiteit nodig hebt om te kunnen overleven.
Zelfs daar leep hij te tweeten. Of bedoel je niet in Thailand?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Thijs zit een week in het buitenland volgens mij.
Nee, had iets met dat boek weer te maken dacht ik.. ff kijkenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zelfs daar leep hij te tweeten. Of bedoel je niet in Thailand?
Hiljemark heeft PSV ook alleen maar gevonden omdat Feijenoord er interesse in uitsprak, en PSV dacht 'nou laten wij dan ook maar eens gaan kijken'.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:47 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
De enige verrassing qua scouting was Willems. De rest was redelijk voorspelbaar.
Misschien Hiljemark, maar dat is afwachten.
Eigenlijk heeft hij maar één echt goede zet gehad tot nu toe: Strootman halen (hoewel hij een half jaar eerder praktisch niks kostte). Die zal wel met flinke winst verkocht worden.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:45 schreef ValHallen het volgende:
Het enige dat je Brands aan kan rekenen is zijn beroerde aankoop en scoutingbeleid. Wat hij meteen zo beroerd doet dat je hem dat zwaar aan kunt rekenen. Er zit totaal geen inventiviteit in die man, alles is voorspelbaar. Dat gaat je opbreken in de Eredivisie, waar je fantasie en creativiteit nodig hebt om te kunnen overleven.
Die schrikt zich de tering als ie terugkomt en ziet dat PSV van Zwolle verloren heeftquote:Op zondag 20 januari 2013 13:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Thijs zit een week in het buitenland volgens mij.
Ga weg manquote:Op zondag 20 januari 2013 13:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hiljemark heeft PSV ook alleen maar gevonden omdat Feijenoord er interesse in uitsprak, en PSV dacht 'nou laten wij dan ook maar eens gaan kijken'..
Hiljemark had ook al een tijdje een buzz om hem heen hangen. Willems ben ik het wel met je eens, ondanks dat het bij alle clubs al bekend was dat hij later een grote ging worden. Desalniettemin een prima transfer. Voor de rest hebben jullie te veel betaald en je krijgt er te weinig voor terug.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:47 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
De enige verrassing qua scouting was Willems. De rest was redelijk voorspelbaar.
Misschien Hiljemark, maar dat is afwachten.
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zelfs daar leep hij te tweeten. Of bedoel je niet in Thailand?
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 13-01-2013 om 09:47:58En vanaf morgen is uw #psv-watcher van #VI een week uit de lucht. Als t geweld op wintertransfernarkt begint, ben ik terug. reageer retweet
Okéquote:Op zondag 20 januari 2013 13:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]twitter:thijsslegers twitterde op zondag 13-01-2013 om 09:47:58En vanaf morgen is uw #psv-watcher van #VI een week uit de lucht. Als t geweld op wintertransfernarkt begint, ben ik terug. reageer retweet
PSV volgt hem al heel lang. Niet alles heeft met Feyenoord te maken joh.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ga het nieuws eens volgen boeler.
Absoluut. Strootman had je inderdaad veel goedkoper kunnen ophalen (en nog een paar), maar ze durfde het niet aan. Nou is het natuurlijk wel zo dat strootman zich nog verder ontwikkelt had bij utrecht, had hij die ontwikkeling ook bij psv zo snel kunnen maken?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hiljemark had ook al een tijdje een buzz om hem heen hangen. Willems ben ik het wel met je eens, ondanks dat het bij alle clubs al bekend was dat hij later een grote ging worden. Desalniettemin een prima transfer. Voor de rest hebben jullie te veel betaald en je krijgt er te weinig voor terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |