Vind ik ookquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Door alle afwezigheden van de rest toch wel uitgegroeid tot een van m'n favo jocks
Ik doe de opleiding Industriële Automatisering, maar ik zit nu in Tarbes (Zuid-Frankrijk, tegen de Pyreneeën aan). Ik doe hier een project met technische studenten over de hele wereld, veel Spanjaarden, een Braziliaan, een Chinees en een Belg. Op deze school zitten nog meerdere internationale studenten, vooral veel uit Zuid-Amerika.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tof, welke opleiding en waar zit je? En voor hoelang? Bevalt het een beetje?
Kan je een beetje Frans?
Als je er vaak komt lukt het vanzelf welquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:38 schreef borisz het volgende:
Frans... Netjes met een 5,7 afgesloten. Ik kan daar echt weinig mee. Duits kan ik tenminste nog lezen en verstaan(qua zelf spreken ben ik een echte Hollander
). Frans wil niet lukken.
Ja, we moeten wel een verslag schrijven en een presentatie geven, maar dus allemaal in het Engels.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:35 schreef Pino112 het volgende:
Tof! Moet je er ook gewoon een heel verslag omheen schrijven?
Ik heb 6 jaar Frans gehad, examen in gedaan en ik ben 9x in de zomervakanties naar Frankrijk op vakantie geweest. Tot voor kort was mijn Frans beter dan m'n Engels![]()
ff fappenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben nog steeds zwaar over de zeik van gisteren.
Ik zag Rudolph net in de weer zijn met een of ander vaag bruin koekbeslag. Moest aan je denkenquote:
al gedaan vanmorgen.quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
stront?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zag Rudolph net in de weer zijn met een of ander vaag bruin koekbeslag. Moest aan je denken
Nee nog steeds niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:41 schreef henkde_j het volgende:
Wat een drukte hier op de zaterdagmiddag![]()
Bart is er niet?
Roosvicee dit dat.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga altijd in het laatste uurquote:
Dat flik ik ook, dan is het helemaal mooi uitgestorvenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga altijd in het laatste uur
alleen is sommige zooi dan opquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat flik ik ook, dan is het helemaal mooi uitgestorven
Er zit een knop op je woordenboek?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:05 schreef Pino112 het volgende:
Barend is de tweede die Simmens zegt, Wijnand ook al. Hij heet toch echt Simons.
Ik denk dat dat niet expres wasquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:38 schreef FZN05 het volgende:
http://www.3fm.nl/gemist#/ajax/overlay/gemist/fragment/93193
Zei ze dit nou expres of niet?
Zoja:![]()
Zonee:![]()
![]()
![]()
Au revoir!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:55 schreef Pino112 het volgende:
Fijne avond mensen, ik ben er vandoor.
Mss kom ik ergens nog wel langs.
daagquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:55 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:55 schreef Pino112 het volgende:
Veel plezier!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:55 schreef Pino112 het volgende:
Werd de vieze keuken je flink ingepeperd?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:54 schreef ieniminimuis het volgende:
een schone keuken! Dankzij de top 50!
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Werd de vieze keuken je flink ingepeperd?
Whahahaha haha. Oh oh. Hahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |