Ik gebruik meestal op bbz spelen. Soms met druk naar voren.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Absoluut! Als ik vind dat het kut gaat gebruik ik altijd de volgende:
- flanken gebruiken
- veld breed houden
- meer druk naar voren
- feller de duels in gaan
- verdediging uit elkaar spelen
Tactiekdipjes en spitsendipjes zijn zo herkenbaar bij LLM. Echt ontzettend vervelend. Ik denk dat het bij mij vaak komt doordat ik met een erg jong team speel. Nu ze bijna allemaal de 20 gepasseerd zijn gaat het een stuk beterquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:11 schreef The_Groove het volgende:
Speel dus met Havant & Waterlooville
Baal echt van de gemiddeld 5 blessures van meestal belangrijke spelers.
Tot de 20ste speelronde 1ste gestaan, nu gedeeld 2e door een tactiekendipje (Denk ik...)
M'n spits scoort ook echt in z'n eerste 6 wedstrijden om vervolgens 2 hele doelpunten in de daaropvolgende 16 wedstrijden te scoren
Ik speel 4-2-3-1 dynamisch aanvallen en 4-4-1-1 rigide counteren als ik tegen een sterkere tegenstander speelquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:28 schreef Buitendam het volgende:
Eindelijk een keer groepsronde CL overleefd. Wel een pittige poule, Auxerre, Bayern en Juventus. Bayern en Auxerre eruit. Veranderen jullie eerder de opstelling, bijvoorbeeld een verdedigende middenvelder voor de verdediging gewoon op het middenveld plaatsen, of eerder de spelwijze zoals passing en mandekking?
Yep. Bizar hoeveel succes je in FM13 hebt met platte 4-4-2's. Opzich wel jammer maar zeker in LLM ga ik voor zekerheid en die biedt 4-4-2. Het is echt zinloos om met 2 vleugelspitsen en 1 spits te spelen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:46 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Tactiekdipjes en spitsendipjes zijn zo herkenbaar bij LLM. Echt ontzettend vervelend. Ik denk dat het bij mij vaak komt doordat ik met een erg jong team speel. Nu ze bijna allemaal de 20 gepasseerd zijn gaat het een stuk beter
Meteen volle bak gaan, dat werd mij ook zowat opgedragenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:16 schreef Rickk_ het volgende:
Ik heb zojuist ook maar eens FM13 aangeschaft. Echter ben ik nog een enorme beginner op FM gebied.
Wat raden jullie mij aan om als beginner de leukste ervaring mee te hebben, FM Classic of gewoon modern?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:47 schreef Niek92 het volgende:
Om het echte begin te leren kennen is FM Classic waarschijnlijk beter, al heb ik het zelf nog nooit gespeeld. In de classic mode zijn een aantal opties niet toegevoegd, waardoor je minder hoeft te doen. De gewone FM is behoorlijk uitgebreid qua opties, dus dat zal wat meer tijd kosten om helemaal door te krijgen.
Haha, bedankt. Ik ga maar volle bak dan! Eens kijken of ik eruit kom. Ik ga het maar eens met PSV proberen. Alhoewel ik bang ben dat ik het 1e seizoen niet kampioen zal worden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Meteen volle bak gaan, dat werd mij ook zowat opgedragenOp die manier leer je het spel het beste kennen.
Ik zou beginnen met een wat beter team. Dortmund, ofzo. Dan leer je het spel goed kennen, maar worden de kleine foutjes niet direct afgestraft vanwege de kwaliteiten van je team.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:52 schreef Rickk_ het volgende:
[..]
[..]
Haha, bedankt. Ik ga maar volle bak dan! Eens kijken of ik eruit kom. Ik ga het maar eens met PSV proberen. Alhoewel ik bang ben dat ik het 1e seizoen niet kampioen zal worden.
Oke, bedankt voor de tip. Dan pak ik Dortmund, ook een mooi team natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met een wat beter team. Dortmund, ofzo. Dan leer je het spel goed kennen, maar worden de kleine foutjes niet direct afgestraft vanwege de kwaliteiten van je team.
Bij een lage handling is het dus juist negatiefquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:41 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Dan probeert de keeper de bal gewoon te pakken ja. Heb je wel goede handling nodig
Dus:quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:44 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Bij een lage handling is het dus juist negatiefMaar bij topclubs zou ik inderdaad liever een lage rating hebben.
Wat bedoel je precies met platte 4-4-2?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:09 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Yep. Bizar hoeveel succes je in FM13 hebt met platte 4-4-2's. Opzich wel jammer maar zeker in LLM ga ik voor zekerheid en die biedt 4-4-2. Het is echt zinloos om met 2 vleugelspitsen en 1 spits te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |