abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 januari 2013 @ 17:28:50 #151
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_121895796
Eindelijk een keer groepsronde CL overleefd. Wel een pittige poule, Auxerre, Bayern en Juventus. Bayern en Auxerre eruit. Veranderen jullie eerder de opstelling, bijvoorbeeld een verdedigende middenvelder voor de verdediging gewoon op het middenveld plaatsen, of eerder de spelwijze zoals passing en mandekking?
Dit, dus.
pi_121896369
quote:
14s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Absoluut! Als ik vind dat het kut gaat gebruik ik altijd de volgende:
- flanken gebruiken
- veld breed houden
- meer druk naar voren
- feller de duels in gaan
- verdediging uit elkaar spelen
Ik gebruik meestal op bbz spelen. Soms met druk naar voren.
Children of the night. What music they make.
pi_121896503
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 17:11 schreef The_Groove het volgende:
Speel dus met Havant & Waterlooville

Baal echt van de gemiddeld 5 blessures van meestal belangrijke spelers.
Tot de 20ste speelronde 1ste gestaan, nu gedeeld 2e door een tactiekendipje (Denk ik...)
M'n spits scoort ook echt in z'n eerste 6 wedstrijden om vervolgens 2 hele doelpunten in de daaropvolgende 16 wedstrijden te scoren :')
Tactiekdipjes en spitsendipjes zijn zo herkenbaar bij LLM. Echt ontzettend vervelend. Ik denk dat het bij mij vaak komt doordat ik met een erg jong team speel. Nu ze bijna allemaal de 20 gepasseerd zijn gaat het een stuk beter :Y
  Moderator / Redactie FP dinsdag 22 januari 2013 @ 17:57:39 #154
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_121896937
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 17:28 schreef Buitendam het volgende:
Eindelijk een keer groepsronde CL overleefd. Wel een pittige poule, Auxerre, Bayern en Juventus. Bayern en Auxerre eruit. Veranderen jullie eerder de opstelling, bijvoorbeeld een verdedigende middenvelder voor de verdediging gewoon op het middenveld plaatsen, of eerder de spelwijze zoals passing en mandekking?
Ik speel 4-2-3-1 dynamisch aanvallen en 4-4-1-1 rigide counteren als ik tegen een sterkere tegenstander speel :)
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  dinsdag 22 januari 2013 @ 18:09:22 #155
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_121897303
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 17:46 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Tactiekdipjes en spitsendipjes zijn zo herkenbaar bij LLM. Echt ontzettend vervelend. Ik denk dat het bij mij vaak komt doordat ik met een erg jong team speel. Nu ze bijna allemaal de 20 gepasseerd zijn gaat het een stuk beter :Y
Yep. Bizar hoeveel succes je in FM13 hebt met platte 4-4-2's. Opzich wel jammer maar zeker in LLM ga ik voor zekerheid en die biedt 4-4-2. Het is echt zinloos om met 2 vleugelspitsen en 1 spits te spelen.
So confused when you're lost in the groove
pi_121899440
Ik heb me toch weer het een en ander prachtigs meegemaakt _O_.
Zoals ik al eerder vermeldde zat ik in de EL na uitgeschakeld te zijn in de CL.
Eerst versloeg ik PSG (3-0 winst,2-1 verlies dus 4-2), daarna Roma (3-0 winst, 1-0 verlies), daarna lootte ik Glasgow Rangers in de kwartfinale.
Je zou denken: 'Ah, geen probleem', maar niets was minder waar.
De eerste wedstrijd (Thuis) speelde ik 3-3 :(.
Ik kwam 3x op voorsprong waarvan 1x in de 91e minuut, maar meteen uit de aftrap scoorden zij alweer ( :') ).
In de terugwedstrijd kwam ik na 3 minuten op 1-0 achter, na 7 minuten op 1-1 en na 10 minuten 2-1 achter.
Zo ging ik ook de rust in, en ik dacht dat het gespeeld was.
Maar daar was mijn held Sigthorssón ineens met 2 goals in 4 minuten (60,64) en zo stond het ineens 2-3!
Dit hebben ze vast weten te houden en zo ging ik door naar de volgende ronde! Pure ontlading ging door mij heen.
Ik lootte Spurs en ik vond dat wel een lastige tegenstander.
Ik won 3-0 in de heenwedstrijd, en de terugwedstrijd moet ik nog spelen :D.
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
pi_121900136
Ik heb zojuist ook maar eens FM13 aangeschaft. Echter ben ik nog een enorme beginner op FM gebied.
Wat raden jullie mij aan om als beginner de leukste ervaring mee te hebben, FM Classic of gewoon modern?
Fantastisch!
pi_121901688
Om het echte begin te leren kennen is FM Classic waarschijnlijk beter, al heb ik het zelf nog nooit gespeeld. In de classic mode zijn een aantal opties niet toegevoegd, waardoor je minder hoeft te doen. De gewone FM is behoorlijk uitgebreid qua opties, dus dat zal wat meer tijd kosten om helemaal door te krijgen.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 22 januari 2013 @ 19:47:57 #159
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_121901706
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 19:16 schreef Rickk_ het volgende:
Ik heb zojuist ook maar eens FM13 aangeschaft. Echter ben ik nog een enorme beginner op FM gebied.
Wat raden jullie mij aan om als beginner de leukste ervaring mee te hebben, FM Classic of gewoon modern?
Meteen volle bak gaan, dat werd mij ook zowat opgedragen :D Op die manier leer je het spel het beste kennen.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_121901994
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 19:47 schreef Niek92 het volgende:
Om het echte begin te leren kennen is FM Classic waarschijnlijk beter, al heb ik het zelf nog nooit gespeeld. In de classic mode zijn een aantal opties niet toegevoegd, waardoor je minder hoeft te doen. De gewone FM is behoorlijk uitgebreid qua opties, dus dat zal wat meer tijd kosten om helemaal door te krijgen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 19:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Meteen volle bak gaan, dat werd mij ook zowat opgedragen :D Op die manier leer je het spel het beste kennen.
Haha, bedankt. Ik ga maar volle bak dan! Eens kijken of ik eruit kom. Ik ga het maar eens met PSV proberen. Alhoewel ik bang ben dat ik het 1e seizoen niet kampioen zal worden.
Fantastisch!
pi_121902001
Waarom wil die CL bij mij niet lukken? :{w Veeg in Nederland alle teams zo ongeveer van de mat en in de CL word ik zelfs door Genk nog weggespeeld..
pi_121902876
Treble binnen _O_
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 22 januari 2013 @ 20:11:02 #163
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_121903336
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 19:52 schreef Rickk_ het volgende:

[..]

[..]

Haha, bedankt. Ik ga maar volle bak dan! Eens kijken of ik eruit kom. Ik ga het maar eens met PSV proberen. Alhoewel ik bang ben dat ik het 1e seizoen niet kampioen zal worden.
Ik zou beginnen met een wat beter team. Dortmund, ofzo. Dan leer je het spel goed kennen, maar worden de kleine foutjes niet direct afgestraft vanwege de kwaliteiten van je team.
Dit, dus.
pi_121903342
Toen toch pijn als je een klein budget hebt en een fatsoenlijke transfervrije speler voor backup en maar een paar wedstrijdjes per seizoen halen kost 80K per jaar. Dat krijgen sommige basisspelers niet eens :(
pi_121904325
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 20:11 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik zou beginnen met een wat beter team. Dortmund, ofzo. Dan leer je het spel goed kennen, maar worden de kleine foutjes niet direct afgestraft vanwege de kwaliteiten van je team.
Oke, bedankt voor de tip. Dan pak ik Dortmund, ook een mooi team natuurlijk. :)
Fantastisch!
  dinsdag 22 januari 2013 @ 20:37:56 #166
277865 Sejt
Ondertitel
pi_121904923
Voor de geïnteresseerden in een FM2013 probeersel: GAM / Football Manager – Het Fok! als speler topic

Tot nu toe 14 spelers met nog 5 dagen tot de start.
I love my mispoken words.
pi_121904980
En in dat topic van Sejt vroeg me ik af: voor een keeper kan tendency to punch toch het beste laag zijn?
pi_121905168
Dan probeert de keeper de bal gewoon te pakken ja. Heb je wel goede handling nodig
pi_121905276
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 20:41 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Dan probeert de keeper de bal gewoon te pakken ja. Heb je wel goede handling nodig
Bij een lage handling is het dus juist negatief ;) Maar bij topclubs zou ik inderdaad liever een lage rating hebben.
pi_121905442
Uit 0-0 tegen Arsenal om ze thuis met 3-0 op te rollen :)
In de kwart finale wacht Anderlecht, dat in de 2e ronde te sterk was voor Ajax. Bij winst wacht Tottenham of Twente in de halve.

Duel later is mijn rechter middenvelder Christopher Bruun belangrijk met 2 goals en 2 assists in de met 2-4 gewonnen uitwedstrijd bij Feyenoord.
Duel later scoort hij 1 goal en 1 assist. Hij is weer terug van een blessure! De 4-1 zege betekent ook meteen de titel! Met nog 4 duels te gaan. En als de kwart finale van de EL begint hoef ik me dus geen zorgen meer te maken over de competitie.. :)
pi_121905792
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 20:44 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Bij een lage handling is het dus juist negatief ;) Maar bij topclubs zou ik inderdaad liever een lage rating hebben.
Dus:
allebei laag: niet ok
1 van de 2 hoog, andere laag: ok
allebei hoog: niet ok

?
pi_121907077
1-1 gespeeld tegen Tottenham en over 7 dagen moet ik tegen Bilbao in de EL-Finale.
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
pi_121907192
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 18:09 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Yep. Bizar hoeveel succes je in FM13 hebt met platte 4-4-2's. Opzich wel jammer maar zeker in LLM ga ik voor zekerheid en die biedt 4-4-2. Het is echt zinloos om met 2 vleugelspitsen en 1 spits te spelen.
Wat bedoel je precies met platte 4-4-2?
Feyenoord-
pi_121907816
En na 10 wedstrijd pakken mijn Boreham Wood Basterds gewoon ff de koppositie met 25 punten _O_
Ben benieuwd hoe lang ik dit vol kan houden. Volgende wedstrijd is tegen de nr 2 en ik moet mijn aanvoeder missen door een blessure. Waarschijnlijk mist hij ook de volgende competitiewedstrijd tegen Leeds nog :(
pi_121908776
Whaha Bruun countert naar voren, alleen op de keeper schiet hij op de paal, uit de rebound schiet hij op de andere paal.. :')

Anderlecht eenvoudig opzij geschoven(5-2 en 1-0 winst). Nu naar Tottenham, wonnen met 2-0 en 1-1 van Twente.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')