Absoluut! Als ik vind dat het kut gaat gebruik ik altijd de volgende:quote:
Moet je wel met een aanvallend team spelen, je hebt hier niks aan als counterploegjequote:Op maandag 21 januari 2013 16:45 schreef Tim86 het volgende:
Thanks. Ik gebruik ze eigenlijk amper so far..verander zelf vaak handmatig wat dingen, maar het is toch wel handig
Oh het gaat me ook niet om jouw specifieke shouts, maar meer of iemand ze gebruikt en of ze dus ook echt nut hebben. Speel zelf wel altijd aanvallend met mijn Dortmund ook, maar met Schurrle en Reus heb ik vleugels die meer naar binnen komen.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moet je wel met een aanvallend team spelen, je hebt hier niks aan als counterploegje
Volgens mij 4.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoeveel niveaus zijn er speelbaar in de Duitse competitie? Ik heb de neiging om op termijn het spel aan te schaffen en dan daar maar eens aan de slag te gaan.
Standaard 3/4.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoeveel niveaus zijn er speelbaar in de Duitse competitie? Ik heb de neiging om op termijn het spel aan te schaffen en dan daar maar eens aan de slag te gaan.
Natuurlijk niet heel verwonderlijk met die namen.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:19 schreef Tim86 het volgende:
Mijn spelers zijn populair bij de bondscoach
[ afbeelding ]
True, maar 9 Dortmund spelers op een selectie van 34 man is wel mooiquote:Op maandag 21 januari 2013 17:36 schreef Silv het volgende:
[..]
Natuurlijk niet heel verwonderlijk met die namen.
VCL toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:07 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Talent ontdekt! Florian Hinteregger
BAMquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:47 schreef Tim86 het volgende:
Ja, ik heb dus wel flink wat jong talent, maar die verhuur ik misschien wat te graag..ook omdat die assistenten daarover blijven zeiken
Zometeen de tweede leg tegen City, ben benieuwd
Are you following me?quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |