SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Wat jou betreft ja, de ene persoon heeft meer problemen met zelfbeheersing dan de andere persoon. Wat hij deed gisteren is niet goed te praten, zijn woede is wel voor te stellen. Op het moment da hij tegen die ruit aanslaat, weet hij ook niet wat voor schade hij zichzelf daardoor toebrengt. Je hebt immers een waas voor je ogen, en dat kan iedereen overkomen....quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:59 schreef tostitomaatkaas het volgende: [..] Gast, als je, nadat er een maand lang gesproken is over respect, voorbeeldfunctie en je normaal gedragen in een veld, een ruit gewapend glas doorslaat (in plaats van inslaat), je daarbij een slagader doorsnijdt omdat je boos bent op een scheidsrechter die je een terechte rode kaart geeft ben je wat mij betreft een mongool. En nee, niet in de zin van dat hij een chromosoompje extra heeft.
![]()
Je praat te veel goed man.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat jou betreft ja, de ene persoon heeft meer problemen met zelfbeheersing dan de andere persoon. Wat hij deed gisteren is niet goed te praten, zijn woede is wel voor te stellen. Op het moment da hij tegen die ruit aanslaat, weet hij ook niet wat voor schade hij zichzelf daardoor toebrengt. Je hebt immers een waas voor je ogen, en dat kan iedereen overkomen....
Geen salaris.
Ruit laten betalen.
Boete erboven op.
Angermanagment lesjes kunnen ook geen kwaad.
Hij wordt toch niet ontslagen.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Hij had tijdens de de wedstrijd wat meer gif moeten tonen, hij heeft het dus wel in zich, zelfde geldt voor z'n collega's![]()
Dat die hij die ruit breekt en zichzelf daarmee verwondt maakt het inderdaad wel erger, maar ook als dat niet was geweest was het een mongool. Kijk naar die mongool van nek die een paar maanden terug het veld afgesleurd moest worden. En Pasveer, vorig seizoen tegen Vitesse toen hij zo'n bord dat bij de interviews op de achtergrond staat doormidden sloeg.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat jou betreft ja, de ene persoon heeft meer problemen met zelfbeheersing dan de andere persoon. Wat hij deed gisteren is niet goed te praten, zijn woede is wel voor te stellen. Op het moment da hij tegen die ruit aanslaat, weet hij ook niet wat voor schade hij zichzelf daardoor toebrengt. Je hebt immers een waas voor je ogen, en dat kan iedereen overkomen....
Dit soort reacties na rode kaarten gebeurd gewoon net iets te vaak. En dan spreken we er allemaal schande van, de spelers bieden hun excuses aan en twee weken later gebeurd het weer. Het slaat gewoon HE-LE-MAAL nergens op. Echt, het heeft 0,0 zin. Dus wat mij betreft mogen dit soort dingen wel bestraft gaan worden.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Volgens mij zeg ik duidelijk "wat hij doet is niet goed te praten"quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je praat te veel goed man.
Geen salaris.
Ruit laten betalen.
Boete erboven op.
Angermanagment lesjes kunnen ook geen kwaad.
Hij wordt toch niet ontslagen.
Dus hoezo praat ik teveel goed?
Ruit betalen, nou dat zal hem leren zeg....
Boete van 10k? Nou, dat zal hem leren....
Geen salaris, kunnen ze niet flikken volgens mij.
Zelfbeheersing, kweet niet of dat wat uithaalt, lijkt me een chronisch iets.![]()
Aan jouw reacties, van gister en vandaag, te zien ben je aan het bagatelliseren. Ik snap het nog steeds niet waarom je dat aan het doen bent. Die gozer heeft ons gewoon in een slechte daglicht gebracht.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik duidelijk "wat hij doet is niet goed te praten"
Dus hoezo praat ik teveel goed?Misschien niet, maar minder kosten voor PSV.quote:Ruit betalen, nou dat zal hem leren zeg....Misschien hem niet, maar goede signaal naar buiten.quote:Boete van 10k? Nou, dat zal hem leren....Tuurlijk wel. Hij kan nu niet spelen door zijn eigen fouten. Geen enkele verzekering die dit dekt.quote:Geen salaris, kunnen ze niet flikken volgens mij.Zie ik ook eigenlijk naar een signaal naar buiten. PSV moet dit niet laten gaan.quote:Zelfbeheersing, kweet niet of dat wat uithaalt, lijkt me een chronisch iets."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Jij noemt het bagataliseren, ik noem het gewoon niet dramatiseren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Aan jouw reacties, van gister en vandaag, te zien ben je aan het bagatelliseren. Ik snap het nog steeds niet waarom je dat aan het doen bent. Die gozer heeft ons gewoon in een slechte daglicht gebracht.
[..]
Misschien niet, maar minder kosten voor PSV.
[..]
Misschien hem niet, maar goede signaal naar buiten.
[..]
Tuurlijk wel. Hij kan nu niet spelen door zijn eigen fouten. Geen enkele verzekering die dit dekt.
[..]
Zie ik ook eigenlijk naar een signaal naar buiten. PSV moet dit niet laten gaan.
Jij hebt jouw mening, ik de mijne. Prima toch?
De dingen die jij noemt, bieden geen enkele garantie dat dit soort dingen in de toekomst niet meer zullen gebeuren, dus wat schiet je ermee op? Je geeft een signaal af....so what?![]()
Ik heb liever dat jij je mening voor jezelf houdt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij noemt het bagataliseren, ik noem het gewoon niet dramatiseren.
De dingen die jij noemt, bieden geen enkele garantie dat dit soort dingen in de toekomst niet meer zullen gebeuren, dus wat schiet je ermee op? Je geeft een signaal af....so what?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Is prima hoor, maar je mag toch discussiëren?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij noemt het bagataliseren, ik noem het gewoon niet dramatiseren.
De dingen die jij noemt, bieden geen enkele garantie dat dit soort dingen in de toekomst niet meer zullen gebeuren, dus wat schiet je ermee op? Je geeft een signaal af....so what?1e thuiswedstrijd van Ajax volgens mij.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:18 schreef DonRaja het volgende:
Dat gifje in de OP met die 2 juichende vrouwen, van welke wedstrijd is dat?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Dat is jouw mening, en je mag 3 keer raden hoeveel waarde ik daaraan hecht.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ik heb liever dat jij je mening voor jezelf houdt.
Volgens mij is het een openbaar forum, en dus mag je je mening ventileren. Als het je niet aanstaat, dan lees je het toch gewoon niet?![]()
Ik zeg ook niet dat er iets mis is met discuseren, maar over sommige dingen wordt je het toch niet eens. En dan kun je wel tot in de treurnis doorlullen, maar wat schiet je daar mee op?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is prima hoor, maar je mag toch discussiëren?
[..]
1e thuiswedstrijd van Ajax volgens mij.![]()
Ik weet pas of de mening me aanstaat nadat ik hem gelezen heb, hè?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, en je mag 3 keer raden hoeveel waarde ik daaraan hecht.
Volgens mij is het een openbaar forum, en dus mag je je mening ventileren. Als het je niet aanstaat, dan lees je het toch gewoon niet?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dus je wilt het wel weten? Maar je kunt het niet handle-en wanneer het je niet aanstaat?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ik weet pas of de mening me aanstaat nadat ik hem gelezen heb, hè?![]()
Ik kan het wel handelen hoor. Althans, ik heb hier nog geen gewapend glas doorgeslagen, als dat de maatstaf is.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dus je wilt het wel weten? Maar je kunt het niet handle-en wanneer het je niet aanstaat?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dus waarom zou hij hem dan niet posten?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ik weet pas of de mening me aanstaat nadat ik hem gelezen heb, hè?![]()
Niet lullen man, je hebt net een monitor kapot geslagen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ik kan het wel handelen hoor. Althans, ik heb hier nog geen gewapend glas doorgeslagen, als dat de maatstaf is.![]()
Maar als ik niks post, wat moet je dan lezen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ik kan het wel handelen hoor. Althans, ik heb hier nog geen gewapend glas doorgeslagen, als dat de maatstaf is.
Beetje makkelijk om het op gewapend glas te gooien.![]()
Je kan straffen wat je wil. Maar als iemand een verkeerde dag heeft slaat hij toch wel door ongeacht de straf. Dat is zo jammer.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Kapteinquote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Koud! Ik moet tegenwoordig buiten staan om m'n sjekkies te roken en dan voel je dat wel, vooral als het ook nog even lekker waaitquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Yo Drizzt ouwe reus! Hoe is 't daar in Hulst?Gelukkig kan ik tegen een muurtje leunen en m'n boekje lezen. Zometeen nog even een thermoskan daar neerzetten en ik kan zowat bij de voordeur camperen
Hier waaide 't vannacht redelijk had ik 't idee. Wel lekker zo vanuit je bed luisteren naar die harde woei hoor.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Koud! Ik moet tegenwoordig buiten staan om m'n sjekkies te roken en dan voel je dat wel, vooral als het ook nog even lekker waaitGelukkig kan ik tegen een muurtje leunen en m'n boekje lezen. Zometeen nog even een thermoskan daar neerzetten en ik kan zowat bij de voordeur camperen
![]()
![]()
Het mooiste vind ik nachtelijk onweer. Lekker vanuit je warme bedje naar dat gedonder en gekletter luisterenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hier waaide 't vannacht redelijk had ik 't idee. Wel lekker zo vanuit je bed luisteren naar die harde woei hoor.
Je kan ook gewoon niet roken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Koud! Ik moet tegenwoordig buiten staan om m'n sjekkies te roken en dan voel je dat wel, vooral als het ook nog even lekker waaitGelukkig kan ik tegen een muurtje leunen en m'n boekje lezen. Zometeen nog even een thermoskan daar neerzetten en ik kan zowat bij de voordeur camperen
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ie kunt ook gewoon de bek hol'n.quote:Je hebt gelijk, we gaan naar de SCquote:
Wa wollie d'r an doon da?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ie kunt ook gewoon de bek hol'n.
[..]
Je hebt gelijk, we gaan naar de SCJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
En hie...hie moe noe es echt je muul ouwn vint.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ie kunt ook gewoon de bek hol'n.
[..]
Je hebt gelijk, we gaan naar de SC![]()
Euj, kunde hij ou bek nie eens houwe, vèèènt?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En hie...hie moe noe es echt je muul ouwn vint.
Nee gaai me oe beakkes. Vuilen appetsjoek.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Euj, kunde hij ou bek nie eens houwe, vèèènt?![]()
Wat?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee gaai me oe beakkes. Vuilen appetsjoek.
Haha, moest ik serieus gaan uitleggen dat ik het wel kon handelen dan? Was maar een grapje hoor, zuurpruim.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar als ik niks post, wat moet je dan lezen?
Beetje makkelijk om het op gewapend glas te gooien.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Studio lijkt echt op een bordeel."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Zaterdag 19 januari
18:45 uur: sc Heerenveen-Heracles Almelo, commentaar: Mark van Rijswijk, Eredivisie Live 1
19:45 uur: FC Twente-RKC Waalwijk, commentaar: Michiel Teeling, Eredivisie Live 2
19:45 uur: NAC Breda-VVV-Venlo, commentaar: Leo Driessen, Eredivisie Live 3
20:45 uur: AZ-Vitesse, commentaar: Ron de Rijk, Eredivisie Live 1
Zondag 20 januari
12:30 uur: FC Groningen-FC Utrecht, commentaar: Mark van Rijswijk, Eredivisie Live 1
14:30 uur: Ajax-Feyenoord, commentaar: Theo Reitsma, Eredivisie Live 1
14:30 uur: Willem II-ADO Den Haag, commentator: Evert ten Napel, Eredivisie Live 2
16:30 uur: Roda JC Kerkrade-NEC, commentator: Michiel Teeling, Eredivisie Live 1
Theo Reitsma godverdomme, geen Evert![]()
![]()
Waarom nou Evert bij Willem II - ADO?
Om te zorgen dat ook die wedstrijd kijkers heeft.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom nou Evert bij Willem II - ADO?![]()
Denk niet dat daar 100 mensen naar kijken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om te zorgen dat ook die wedstrijd kijkers heeft.![]()
Ajax - Feyenoord zal wel weer naar Ron de Rijk of Leo Driessen gaanquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom nou Evert bij Willem II - ADO?En het werkt. Al is het maar omdat ik voetbal afkickverschijnselen heb.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om te zorgen dat ook die wedstrijd kijkers heeft.![]()
Scherpquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om te zorgen dat ook die wedstrijd kijkers heeft.
Theo Reitsma.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax - Feyenoord zal wel weer naar Ron de Rijk of Leo Driessen gaan
[..]
En het werkt. Al is het maar omdat ik voetbal afkickverschijnselen heb.![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax - Feyenoord zal wel weer naar Ron de Rijk of Leo Driessen gaanquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
14:30 uur: Ajax-Feyenoord, commentaar: Theo Reitsma, Eredivisie Live 1"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Verstandige keuze. Reitsma weet de spanning wat te temperen en doet je realiseren dat het 'maar' om voetbal draait.quote:![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verstandige keuze. Reitsma weet de spanning wat te temperen en doet je realiseren dat het 'maar' om voetbal draait.![]()
![]()
en... De goalquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Zaterdag 19 januari
18:45 uur: sc Heerenveen-Heracles Almelo, commentaar: Mark van Rijswijk, Eredivisie Live 1
19:45 uur: FC Twente-RKC Waalwijk, commentaar: Michiel Teeling, Eredivisie Live 2
19:45 uur: NAC Breda-VVV-Venlo, commentaar: Leo Driessen, Eredivisie Live 3
20:45 uur: AZ-Vitesse, commentaar: Ron de Rijk, Eredivisie Live 1
Zondag 20 januari
12:30 uur: FC Groningen-FC Utrecht, commentaar: Mark van Rijswijk, Eredivisie Live 1
14:30 uur: Ajax-Feyenoord, commentaar: Theo Reitsma, Eredivisie Live 1
14:30 uur: Willem II-ADO Den Haag, commentator: Evert ten Napel, Eredivisie Live 2
16:30 uur: Roda JC Kerkrade-NEC, commentator: Michiel Teeling, Eredivisie Live 1
Theo Reitsma godverdomme, geen Evert![]()
Evert krijgt nooit de topwedstrijden terwijl hij wel gewoon bij de VI 2012 enquête als 2e eindigde bij beste commentatoren.
Zegt natuurlijk niet alles, maar toch...![]()
Dat kind![]()
![]()
![]()
![]()
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Michiel Teeling zegt me trouwens niks, zal het zometeen wel horen of 'ie goed is.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
omdat jij alleen via oosterse streams kijkt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Michiel Teeling zegt me trouwens niks, zal het zometeen wel horen of 'ie goed is.![]()
6-3.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Heracles - Heerenveen werd vorige keer 6-4 toch? Al is Finbogasson er nu niet bij natuurlijk![]()
Ze zijn wel aardig op weg.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Heracles - Heerenveen werd vorige keer 6-4 toch? Al is Finbogasson er nu niet bij natuurlijk![]()
![]()
GOOOOOLAAAAASSSOOOOOOOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
...en toen zei zij met een zwaar oosters accent: "veur vief gul'n maj'm hem'n"quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
omdat jij alleen via oosterse streams kijkt.
Fixedquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
...en toen zei zij met een zwaar oosters accent: 't is een echte wonderlamp "veur vief gul'n maj'm hem'n"
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Fuck Primera Divesion.
Eredivisie is veel en veel leuker.
Zeker weten, vanavond ook een leuke avondquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:49 schreef mrstylo het volgende:
Fuck Primera Divesion.
Eredivisie is veel en veel leuker.![]()
Qua niveau en financien hebben we de slag gemist, maar het is altijd spektakel in de eredivisie.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:49 schreef mrstylo het volgende:
Fuck Primera Divesion.
Eredivisie is veel en veel leuker.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Oh echt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Qua niveau en financien hebben we de slag gemist, maar het is altijd spektakel in de eredivisie.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Sowieso Spaans voetbalquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:49 schreef mrstylo het volgende:
Fuck Primera Divesion.
Eredivisie is veel en veel leuker.![]()
![]()
Gewoon lekker Eredivisie + Premier League, en af en toe Bundesliga showtje meepikken![]()
Eurosport 2, handiekquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Sowieso Spaans voetbal![]()
![]()
Gewoon lekker Eredivisie + Premier League, en af en toe Bundesliga showtje meepikken![]()
Bundesliga vind ik niet leuk.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Sowieso Spaans voetbal![]()
![]()
Gewoon lekker Eredivisie + Premier League, en af en toe Bundesliga showtje meepikken
Ik kijk alleen Eredivisie en Premier League. En heel soms een Real Madrid wedstrijdje erbij."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Moet je nietquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bundesliga vind ik niet leuk.
Ik kijk alleen Eredivisie en Premier League. En heel soms een Real Madrid wedstrijdje erbij.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Waarom ga ze niet elke kwartier een warme chocomelk pauze inlassen?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:
Van Basten is voor de eerstvolgende kerst allang vervangen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:54 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat Van Basten de kerst niet haalt.![]()
Ach gelukkig voor die mensen komt er dit jaar wel een elfstedentocht.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ruig wel.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:00 schreef Caland het volgende:
We zijn de super Friezen, en we zijn voor niemand bang.
Uh ok.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Als hij inzicht had, dan was hij niet uitgeleend aan Heracles.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:13 schreef Saekerhett het volgende:
Castillion heeft echt geen inzicht."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Viergever - Willemsquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Oud-Spartanen in de Eredivisie?
Boukhari - Poepon - Duplan
Duarte - Strootman - Slot - Falkenburg![]()
Duarte - Strootman - Slot - Falkenburg
Willems - Viergever - Veldmate
Keeper mag u zelf verzinnen.![]()
Jeroen Zoetquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Duarte - Strootman - Slot - Falkenburg
Willems - Viergever - Veldmate
Keeper mag u zelf verzinnen.![]()
Twee helften zijn nooit hetzelfde, twee wedstrijden ook niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:37 schreef GGMM het volgende:
Twente maar aanzetten, bij gebrek aan beter.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik kom niet voorbij de cookiemeldingquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
om jullie in de rust te vermaken...
http://www.rtl.nl/compone(...)ik-raboploeg-toe.xml
CookiemeldingenNogal een cliché, vind je niet?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Twee helften zijn nooit hetzelfde, twee wedstrijden ook niet.![]()
Wil je koekjes dan.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kom niet voorbij de cookiemelding
Cookiemeldingen![]()
Ooit zal Steve het antwoord geven.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:40 schreef GGMM het volgende:
Ik vraag me af wat nou echt de kracht is van het team.![]()
Tadic en Chadli.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:40 schreef GGMM het volgende:
Een gevoelstemperatuur van tussen de -40 en -45 was grappiger geweest.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:40 schreef Momo... het volgende:
Gevoelstemperatuur van -17 in EnschedeVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wat een mietjes daar.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:40 schreef Momo... het volgende:
Gevoelstemperatuur van -17 in Enschede![]()
Het team.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:40 schreef GGMM het volgende:
'German luck'.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:40 schreef GGMM het volgende:
Ik vraag me af wat nou echt de kracht is van het team.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Ok.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
om 19:00 was het -5 met sneeuw in Enschede.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Oh jee.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
om 19:00 was het -5 met sneeuw in Enschede.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Ok man.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, over twee weken tegelijkertijd met VVV-AJA.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig twee weken geen Wok Alloon te horen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, over twee weken tegelijkertijd met VVV-AJA.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
om 19:00 was het -5 met sneeuw in Enschede.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
De eerste mute bij Eredivisie Live dit jaar.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
om jullie in de rust te vermaken...
http://www.rtl.nl/compone(...)ik-raboploeg-toe.xml"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Geen dank.quote:Tranen zijn op.quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was het zo erg dat je wateroverlast had? PSV-PEC uiteraard
Iedere club gebeurt het wel eens. Feyenoord verloor met 0-1 van de Graafschap thuis. Ajax verloor met 1-3 van NAC Breda thuis, En Twente? Verliest nooit thuis van laagvliegers, die blijven dit keer buiten schot.quote:![]()
Jij gaat er morgen ook niet aan ontkomen. Je favoriete teams tegenover elkaar.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was het zo erg dat je wateroverlast had? PSV-PEC uiteraard![]()
Hhahahahahahahahahhahahhahhahahahaha. Hhahahahahahahahaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij gaat er morgen ook niet aan ontkomen. Je favoriete teams tegenover elkaar.
Zo grappig.
Hhahahahahahaha![]()
Bedankt. Dit helpt wel.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedere club gebeurt het wel eens. Feyenoord verloor met 0-1 van de Graafschap thuis. Ajax verloor met 1-3 van NAC Breda thuis, En Twente? Verliest nooit thuis van laagvliegers, die blijven dit keer buiten schot."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Niet. Je laat zien dat Eredivisie kampioenschap nog niet gespeeld is. Ben er blij om.quote:
Stinho, vind jij ook dat het er nogal slowmotion uitzien als je net als ik de speelsnelheid in FM12/13 flink hoog hebt staan?
Als ik naar voetbal kijk op TV? Zit nu momenteel te spelen ja. Merk geen verschil. Alleen ging HEE-HER voor mijn gevoel erg langzaam de eerste helft.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stinho, vind jij ook dat het er nogal slowmotion uitzien als je net als ik de speelsnelheid in FM12/13 flink hoog hebt staan?![]()
Moet je ook springen. Dat zeggen die Heerenveenhooligans ook.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:59 schreef Momo... het volgende:
Ik word niet warm van deze wedstrijd tot nu toe![]()
Is ook -5 hé.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:59 schreef Momo... het volgende:
Ik word niet warm van deze wedstrijd tot nu toe"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Twente is gewoon echt altijd saai. Ik heb nog geen leuke wedstrijd van ze gezien dit jaar.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Heul nie.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Drizzt vindt dit al schitterend voetbal.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Ja maar Drizzt houdt ook van metal, rookt shag en woont in fucking Zeeland.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Drizzt vindt dit al schitterend voetbal.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Goed punt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar Drizzt houdt ook van metal, rookt shag en woont in fucking Zeeland.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zeeland doet er eigenlijk niet toe. Saaie provincie.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar Drizzt houdt ook van metal, rookt shag en woont in fucking Zeeland.![]()
Idd, afsteken die hap. Wel even wachten tot ik weer in Twente woon.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeeland doet er eigenlijk niet toe. Saaie provincie.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Steek je het toch zelf in de fik als je toch weer naar het oosten verhuist? Hoef ik ook geen moeite te doen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Idd, afsteken die hap. Wel even wachten tot ik weer in Twente woon.![]()
Het heet hier niet voor niets Zeeland.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Steek je het toch zelf in de fik als je toch weer naar het oosten verhuist? Hoef ik ook geen moeite te doen.
Vertel.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het heet hier niet voor niets Zeeland."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Alles is van water.quote:If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Alles zei ik toch.quote:If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
En hun drinkwater ook zeker?quote:
Doe niet zo gek man.quote:If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twente zal wel winnen, maar het zou echtzijn als FCT en Vitesse punten verspillen zoals PSV
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ik ga douchen.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Ik zie Twente toch echt niet kampioen worden.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Via een penalty, buitenspeldoelpunt of handsbal.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Wat ik van deze wedstrijd heb gezien was niet veel.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:40 schreef Adames het volgende:
Zo, mijn voetbalavond begint. Zo te lezen is het niet zo erg dat ik wat van Twente heb gemistOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
verrassendquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat ik van deze wedstrijd heb gezien was niet veel.![]()
Waar is die commentator.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:42 schreef Adames het volgende:
klappertjes in de hand, we kunnen beginnenAnonieme tievesclown![]()
Wat is die Castaignos toch een matige voetballer. Vond hem bij Feijenoord wel wat hebben maar dat jaartje Italie heeft 'm geen goed gedaan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Is dat 'm echt ? Hij mankeert toch niks aan zijn benen (alhoewel hij gisteren wel als een lamme liep te voetballen) ?quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Verbandje te zwaar om mee te lopen, geen coördinatie meer dit datquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is dat 'm echt ? Hij mankeert toch niks aan zijn benen (alhoewel hij gisteren wel als een lamme liep te voetballen) ?![]()
Zullen Ajax en Feijenoord morgen ook zo slecht voetballen ? Weet niet wat PSV en Twente in de winterstop gedaan hebben maar het is niet om aan te zien.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Maak an, Twente![b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Beter voetbal verwacht ik niet echt, wel gegarandeerd spektakel.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:01 schreef Pedroso het volgende:
Zullen Ajax en Feijenoord morgen ook zo slecht voetballen ? Weet niet wat PSV en Twente in de winterstop gedaan hebben maar het is niet om aan te zien.![]()
Wat hebben ze voor die Castaignos betaald eigenlijk ? Toch iets van 5 miljoen ofzo ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Het is echt niet om aan te gluren
Zitten de clubs van vandaag allemaal in hun winterslaap ofzo? Wat een saaie bedoening. Overal 0-0
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ik dacht 6 zelfs.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:05 schreef Pedroso het volgende:
Wat hebben ze voor die Castaignos betaald eigenlijk ? Toch iets van 5 miljoen ofzo ?![]()
Van iemand die in mijn team staat verwacht ik beterquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Toch speelt RKC dit seizoen best wel stabiel. Je wint er niet makkelijk van, zowel uit als thuis heb je er een zware aan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
7quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:05 schreef Pedroso het volgende:
Wat hebben ze voor die Castaignos betaald eigenlijk ? Toch iets van 5 miljoen ofzo ?~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Bijna zes miljoen jaquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks Match of the Day with plenty o'goalsquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:06 schreef Shreyas het volgende:
Zitten de clubs van vandaag allemaal in hun winterslaap ofzo? Wat een saaie bedoening. Overal 0-0![]()
Nee, bijna 6 miljoenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen Bonyquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:06 schreef Shreyas het volgende:
Zitten de clubs van vandaag allemaal in hun winterslaap ofzo? Wat een saaie bedoening. Overal 0-0![]()
Weggegooid geld dus. Zie hem ook niet veel beter worden, is gewoon een matige speler.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ook nog geen andere club voor hem, dat had ik wel verwacht.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Nouja hij is ook pas 20, maar het is inderdaad onbegrijpelijk dat daar 6 miljoen voor betaald is. In Italie heeft hij helemaal niets laten zien en bij feyenoord scoorde hij een paar simpele intikkers.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Weggegooid geld dus. Zie hem ook niet veel beter worden, is gewoon een matige speler.![]()
Op die manier is PSV 4 keer op rij kampioen geworden, niet om aan te gluren, maar het is wel effectief, je wint er prijzen mee.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Typische 1-0 wedstrijdje van TwenteOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet alle 4 jaar was zo hoor.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Op die manier is PSV 4 keer op rij kampioen geworden, niet om aan te gluren, maar het is wel effectief, je wint er prijzen mee."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ok drie van de vier jaar danquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente doet het alleen niet expres, PSV was destijds een meester in het doodmaken van de wedstrijd.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Op die manier is PSV 4 keer op rij kampioen geworden, niet om aan te gluren, maar het is wel effectief, je wint er prijzen mee.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Komt omdat ze kunnen leunen op een relatief sterke verdediging. Een goede aanval wint wedstrijden, een goede verdediging wint prijzen (om er maar eens een cliché in te gooien).quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Op die manier is PSV 4 keer op rij kampioen geworden, niet om aan te gluren, maar het is wel effectief, je wint er prijzen mee.![]()
Die hebben ze al meer dan genoeg gehad, 0-1 voor de verandering zou wel een keer leuk zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Typische 1-0 wedstrijdje van TwenteOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Hopen dat Rkc er nog eentje maakt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wanneer ze uitspelen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die hebben ze al meer dan genoeg gehad, 0-1 voor de verandering zou wel een keer leuk zijn.
hihaho
gr.gr."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Neh.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die hebben ze al meer dan genoeg gehad, 0-1 voor de verandering zou wel een keer leuk zijn.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
hihaho is voor kneusjes..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wanneer ze uitspelen?
hihaho
gr.gr.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wanneer ze uitspelen?
hihaho
gr.gr.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Türk er in.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Inderdaad. Dit is gewoon pure onkunde.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Twente doet het alleen niet expres, PSV was destijds een meester in het doodmaken van de wedstrijd.![]()
Castaignos
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
VVV'erquote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
En met 2-1?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Twente dit seizoen 4x met 1-0 gewonnen.
gr gr![]()
Jozefzoon speelt goed. Balvast en doet altijd wat goeds met de bal.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Speelt gewoon al sinds vorig seizoen kut maar winnen wel veel helaas.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Twente dit seizoen 4x met 1-0 gewonnen.
gr grThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Loopt ie nou boos het veld af, onze Luc ? Geen pepernoot geraakt, moest er al veel eerder af.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
zo kijkt hij altijdquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:22 schreef Pedroso het volgende:
Loopt ie nou boos het veld af, onze Luc ? Geen pepernoot geraakt, moest er al veel eerder af.![]()
Kieft vindt hem nog steeds een groot talent.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:22 schreef Pedroso het volgende:
Loopt ie nou boos het veld af, onze Luc ? Geen pepernoot geraakt, moest er al veel eerder af.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Castaignos is gewoon een pleurishondquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:22 schreef Pedroso het volgende:
Loopt ie nou boos het veld af, onze Luc ? Geen pepernoot geraakt, moest er al veel eerder af.![]()
Zelfkennis verwachten..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:22 schreef Pedroso het volgende:
Loopt ie nou boos het veld af, onze Luc ? Geen pepernoot geraakt, moest er al veel eerder af.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |