SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Wat jou betreft ja, de ene persoon heeft meer problemen met zelfbeheersing dan de andere persoon. Wat hij deed gisteren is niet goed te praten, zijn woede is wel voor te stellen. Op het moment da hij tegen die ruit aanslaat, weet hij ook niet wat voor schade hij zichzelf daardoor toebrengt. Je hebt immers een waas voor je ogen, en dat kan iedereen overkomen....quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:59 schreef tostitomaatkaas het volgende: [..] Gast, als je, nadat er een maand lang gesproken is over respect, voorbeeldfunctie en je normaal gedragen in een veld, een ruit gewapend glas doorslaat (in plaats van inslaat), je daarbij een slagader doorsnijdt omdat je boos bent op een scheidsrechter die je een terechte rode kaart geeft ben je wat mij betreft een mongool. En nee, niet in de zin van dat hij een chromosoompje extra heeft.
![]()
Je praat te veel goed man.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat jou betreft ja, de ene persoon heeft meer problemen met zelfbeheersing dan de andere persoon. Wat hij deed gisteren is niet goed te praten, zijn woede is wel voor te stellen. Op het moment da hij tegen die ruit aanslaat, weet hij ook niet wat voor schade hij zichzelf daardoor toebrengt. Je hebt immers een waas voor je ogen, en dat kan iedereen overkomen....
Geen salaris.
Ruit laten betalen.
Boete erboven op.
Angermanagment lesjes kunnen ook geen kwaad.
Hij wordt toch niet ontslagen.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Hij had tijdens de de wedstrijd wat meer gif moeten tonen, hij heeft het dus wel in zich, zelfde geldt voor z'n collega's![]()
Dat die hij die ruit breekt en zichzelf daarmee verwondt maakt het inderdaad wel erger, maar ook als dat niet was geweest was het een mongool. Kijk naar die mongool van nek die een paar maanden terug het veld afgesleurd moest worden. En Pasveer, vorig seizoen tegen Vitesse toen hij zo'n bord dat bij de interviews op de achtergrond staat doormidden sloeg.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat jou betreft ja, de ene persoon heeft meer problemen met zelfbeheersing dan de andere persoon. Wat hij deed gisteren is niet goed te praten, zijn woede is wel voor te stellen. Op het moment da hij tegen die ruit aanslaat, weet hij ook niet wat voor schade hij zichzelf daardoor toebrengt. Je hebt immers een waas voor je ogen, en dat kan iedereen overkomen....
Dit soort reacties na rode kaarten gebeurd gewoon net iets te vaak. En dan spreken we er allemaal schande van, de spelers bieden hun excuses aan en twee weken later gebeurd het weer. Het slaat gewoon HE-LE-MAAL nergens op. Echt, het heeft 0,0 zin. Dus wat mij betreft mogen dit soort dingen wel bestraft gaan worden.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Volgens mij zeg ik duidelijk "wat hij doet is niet goed te praten"quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je praat te veel goed man.
Geen salaris.
Ruit laten betalen.
Boete erboven op.
Angermanagment lesjes kunnen ook geen kwaad.
Hij wordt toch niet ontslagen.
Dus hoezo praat ik teveel goed?
Ruit betalen, nou dat zal hem leren zeg....
Boete van 10k? Nou, dat zal hem leren....
Geen salaris, kunnen ze niet flikken volgens mij.
Zelfbeheersing, kweet niet of dat wat uithaalt, lijkt me een chronisch iets.![]()
Aan jouw reacties, van gister en vandaag, te zien ben je aan het bagatelliseren. Ik snap het nog steeds niet waarom je dat aan het doen bent. Die gozer heeft ons gewoon in een slechte daglicht gebracht.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik duidelijk "wat hij doet is niet goed te praten"
Dus hoezo praat ik teveel goed?Misschien niet, maar minder kosten voor PSV.quote:Ruit betalen, nou dat zal hem leren zeg....Misschien hem niet, maar goede signaal naar buiten.quote:Boete van 10k? Nou, dat zal hem leren....Tuurlijk wel. Hij kan nu niet spelen door zijn eigen fouten. Geen enkele verzekering die dit dekt.quote:Geen salaris, kunnen ze niet flikken volgens mij.Zie ik ook eigenlijk naar een signaal naar buiten. PSV moet dit niet laten gaan.quote:Zelfbeheersing, kweet niet of dat wat uithaalt, lijkt me een chronisch iets."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Jij noemt het bagataliseren, ik noem het gewoon niet dramatiseren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Aan jouw reacties, van gister en vandaag, te zien ben je aan het bagatelliseren. Ik snap het nog steeds niet waarom je dat aan het doen bent. Die gozer heeft ons gewoon in een slechte daglicht gebracht.
[..]
Misschien niet, maar minder kosten voor PSV.
[..]
Misschien hem niet, maar goede signaal naar buiten.
[..]
Tuurlijk wel. Hij kan nu niet spelen door zijn eigen fouten. Geen enkele verzekering die dit dekt.
[..]
Zie ik ook eigenlijk naar een signaal naar buiten. PSV moet dit niet laten gaan.
Jij hebt jouw mening, ik de mijne. Prima toch?
De dingen die jij noemt, bieden geen enkele garantie dat dit soort dingen in de toekomst niet meer zullen gebeuren, dus wat schiet je ermee op? Je geeft een signaal af....so what?![]()
Ik heb liever dat jij je mening voor jezelf houdt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij noemt het bagataliseren, ik noem het gewoon niet dramatiseren.
De dingen die jij noemt, bieden geen enkele garantie dat dit soort dingen in de toekomst niet meer zullen gebeuren, dus wat schiet je ermee op? Je geeft een signaal af....so what?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Is prima hoor, maar je mag toch discussiëren?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij noemt het bagataliseren, ik noem het gewoon niet dramatiseren.
De dingen die jij noemt, bieden geen enkele garantie dat dit soort dingen in de toekomst niet meer zullen gebeuren, dus wat schiet je ermee op? Je geeft een signaal af....so what?1e thuiswedstrijd van Ajax volgens mij.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:18 schreef DonRaja het volgende:
Dat gifje in de OP met die 2 juichende vrouwen, van welke wedstrijd is dat?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Dat is jouw mening, en je mag 3 keer raden hoeveel waarde ik daaraan hecht.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ik heb liever dat jij je mening voor jezelf houdt.
Volgens mij is het een openbaar forum, en dus mag je je mening ventileren. Als het je niet aanstaat, dan lees je het toch gewoon niet?![]()
Ik zeg ook niet dat er iets mis is met discuseren, maar over sommige dingen wordt je het toch niet eens. En dan kun je wel tot in de treurnis doorlullen, maar wat schiet je daar mee op?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is prima hoor, maar je mag toch discussiëren?
[..]
1e thuiswedstrijd van Ajax volgens mij.![]()
Ik weet pas of de mening me aanstaat nadat ik hem gelezen heb, hè?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, en je mag 3 keer raden hoeveel waarde ik daaraan hecht.
Volgens mij is het een openbaar forum, en dus mag je je mening ventileren. Als het je niet aanstaat, dan lees je het toch gewoon niet?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dus je wilt het wel weten? Maar je kunt het niet handle-en wanneer het je niet aanstaat?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ik weet pas of de mening me aanstaat nadat ik hem gelezen heb, hè?![]()
Ik kan het wel handelen hoor. Althans, ik heb hier nog geen gewapend glas doorgeslagen, als dat de maatstaf is.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dus je wilt het wel weten? Maar je kunt het niet handle-en wanneer het je niet aanstaat?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dus waarom zou hij hem dan niet posten?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ik weet pas of de mening me aanstaat nadat ik hem gelezen heb, hè?![]()
Niet lullen man, je hebt net een monitor kapot geslagen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ik kan het wel handelen hoor. Althans, ik heb hier nog geen gewapend glas doorgeslagen, als dat de maatstaf is.![]()
Maar als ik niks post, wat moet je dan lezen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ik kan het wel handelen hoor. Althans, ik heb hier nog geen gewapend glas doorgeslagen, als dat de maatstaf is.
Beetje makkelijk om het op gewapend glas te gooien.![]()
Je kan straffen wat je wil. Maar als iemand een verkeerde dag heeft slaat hij toch wel door ongeacht de straf. Dat is zo jammer.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Kapteinquote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Koud! Ik moet tegenwoordig buiten staan om m'n sjekkies te roken en dan voel je dat wel, vooral als het ook nog even lekker waaitquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Yo Drizzt ouwe reus! Hoe is 't daar in Hulst?Gelukkig kan ik tegen een muurtje leunen en m'n boekje lezen. Zometeen nog even een thermoskan daar neerzetten en ik kan zowat bij de voordeur camperen
Hier waaide 't vannacht redelijk had ik 't idee. Wel lekker zo vanuit je bed luisteren naar die harde woei hoor.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Koud! Ik moet tegenwoordig buiten staan om m'n sjekkies te roken en dan voel je dat wel, vooral als het ook nog even lekker waaitGelukkig kan ik tegen een muurtje leunen en m'n boekje lezen. Zometeen nog even een thermoskan daar neerzetten en ik kan zowat bij de voordeur camperen
![]()
![]()
Het mooiste vind ik nachtelijk onweer. Lekker vanuit je warme bedje naar dat gedonder en gekletter luisterenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hier waaide 't vannacht redelijk had ik 't idee. Wel lekker zo vanuit je bed luisteren naar die harde woei hoor.
Je kan ook gewoon niet roken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Koud! Ik moet tegenwoordig buiten staan om m'n sjekkies te roken en dan voel je dat wel, vooral als het ook nog even lekker waaitGelukkig kan ik tegen een muurtje leunen en m'n boekje lezen. Zometeen nog even een thermoskan daar neerzetten en ik kan zowat bij de voordeur camperen
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ie kunt ook gewoon de bek hol'n.quote:Je hebt gelijk, we gaan naar de SCquote:
Wa wollie d'r an doon da?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ie kunt ook gewoon de bek hol'n.
[..]
Je hebt gelijk, we gaan naar de SCJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
En hie...hie moe noe es echt je muul ouwn vint.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ie kunt ook gewoon de bek hol'n.
[..]
Je hebt gelijk, we gaan naar de SC![]()
Euj, kunde hij ou bek nie eens houwe, vèèènt?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En hie...hie moe noe es echt je muul ouwn vint.
Nee gaai me oe beakkes. Vuilen appetsjoek.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Euj, kunde hij ou bek nie eens houwe, vèèènt?![]()
Wat?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee gaai me oe beakkes. Vuilen appetsjoek.
Haha, moest ik serieus gaan uitleggen dat ik het wel kon handelen dan? Was maar een grapje hoor, zuurpruim.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar als ik niks post, wat moet je dan lezen?
Beetje makkelijk om het op gewapend glas te gooien.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Studio lijkt echt op een bordeel."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Zaterdag 19 januari
18:45 uur: sc Heerenveen-Heracles Almelo, commentaar: Mark van Rijswijk, Eredivisie Live 1
19:45 uur: FC Twente-RKC Waalwijk, commentaar: Michiel Teeling, Eredivisie Live 2
19:45 uur: NAC Breda-VVV-Venlo, commentaar: Leo Driessen, Eredivisie Live 3
20:45 uur: AZ-Vitesse, commentaar: Ron de Rijk, Eredivisie Live 1
Zondag 20 januari
12:30 uur: FC Groningen-FC Utrecht, commentaar: Mark van Rijswijk, Eredivisie Live 1
14:30 uur: Ajax-Feyenoord, commentaar: Theo Reitsma, Eredivisie Live 1
14:30 uur: Willem II-ADO Den Haag, commentator: Evert ten Napel, Eredivisie Live 2
16:30 uur: Roda JC Kerkrade-NEC, commentator: Michiel Teeling, Eredivisie Live 1
Theo Reitsma godverdomme, geen Evert![]()
![]()
Waarom nou Evert bij Willem II - ADO?
Om te zorgen dat ook die wedstrijd kijkers heeft.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom nou Evert bij Willem II - ADO?![]()
Denk niet dat daar 100 mensen naar kijken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om te zorgen dat ook die wedstrijd kijkers heeft.![]()
Ajax - Feyenoord zal wel weer naar Ron de Rijk of Leo Driessen gaanquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom nou Evert bij Willem II - ADO?En het werkt. Al is het maar omdat ik voetbal afkickverschijnselen heb.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om te zorgen dat ook die wedstrijd kijkers heeft.![]()
Scherpquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om te zorgen dat ook die wedstrijd kijkers heeft.
Theo Reitsma.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax - Feyenoord zal wel weer naar Ron de Rijk of Leo Driessen gaan
[..]
En het werkt. Al is het maar omdat ik voetbal afkickverschijnselen heb.![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax - Feyenoord zal wel weer naar Ron de Rijk of Leo Driessen gaanquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
14:30 uur: Ajax-Feyenoord, commentaar: Theo Reitsma, Eredivisie Live 1"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Verstandige keuze. Reitsma weet de spanning wat te temperen en doet je realiseren dat het 'maar' om voetbal draait.quote:![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verstandige keuze. Reitsma weet de spanning wat te temperen en doet je realiseren dat het 'maar' om voetbal draait.![]()
![]()
en... De goalquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Zaterdag 19 januari
18:45 uur: sc Heerenveen-Heracles Almelo, commentaar: Mark van Rijswijk, Eredivisie Live 1
19:45 uur: FC Twente-RKC Waalwijk, commentaar: Michiel Teeling, Eredivisie Live 2
19:45 uur: NAC Breda-VVV-Venlo, commentaar: Leo Driessen, Eredivisie Live 3
20:45 uur: AZ-Vitesse, commentaar: Ron de Rijk, Eredivisie Live 1
Zondag 20 januari
12:30 uur: FC Groningen-FC Utrecht, commentaar: Mark van Rijswijk, Eredivisie Live 1
14:30 uur: Ajax-Feyenoord, commentaar: Theo Reitsma, Eredivisie Live 1
14:30 uur: Willem II-ADO Den Haag, commentator: Evert ten Napel, Eredivisie Live 2
16:30 uur: Roda JC Kerkrade-NEC, commentator: Michiel Teeling, Eredivisie Live 1
Theo Reitsma godverdomme, geen Evert![]()
Evert krijgt nooit de topwedstrijden terwijl hij wel gewoon bij de VI 2012 enquête als 2e eindigde bij beste commentatoren.
Zegt natuurlijk niet alles, maar toch...![]()
Dat kind![]()
![]()
![]()
![]()
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Michiel Teeling zegt me trouwens niks, zal het zometeen wel horen of 'ie goed is.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
omdat jij alleen via oosterse streams kijkt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Michiel Teeling zegt me trouwens niks, zal het zometeen wel horen of 'ie goed is.![]()
6-3.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Heracles - Heerenveen werd vorige keer 6-4 toch? Al is Finbogasson er nu niet bij natuurlijk![]()
Ze zijn wel aardig op weg.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Heracles - Heerenveen werd vorige keer 6-4 toch? Al is Finbogasson er nu niet bij natuurlijk![]()
![]()
GOOOOOLAAAAASSSOOOOOOOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
...en toen zei zij met een zwaar oosters accent: "veur vief gul'n maj'm hem'n"quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
omdat jij alleen via oosterse streams kijkt.
Fixedquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
...en toen zei zij met een zwaar oosters accent: 't is een echte wonderlamp "veur vief gul'n maj'm hem'n"
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Fuck Primera Divesion.
Eredivisie is veel en veel leuker.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Zeker weten, vanavond ook een leuke avondquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:49 schreef mrstylo het volgende:
Fuck Primera Divesion.
Eredivisie is veel en veel leuker.![]()
Qua niveau en financien hebben we de slag gemist, maar het is altijd spektakel in de eredivisie.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:49 schreef mrstylo het volgende:
Fuck Primera Divesion.
Eredivisie is veel en veel leuker.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Oh echt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Qua niveau en financien hebben we de slag gemist, maar het is altijd spektakel in de eredivisie.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Sowieso Spaans voetbalquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:49 schreef mrstylo het volgende:
Fuck Primera Divesion.
Eredivisie is veel en veel leuker.![]()
![]()
Gewoon lekker Eredivisie + Premier League, en af en toe Bundesliga showtje meepikken![]()
Eurosport 2, handiekquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Sowieso Spaans voetbal![]()
![]()
Gewoon lekker Eredivisie + Premier League, en af en toe Bundesliga showtje meepikken![]()
Bundesliga vind ik niet leuk.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Sowieso Spaans voetbal![]()
![]()
Gewoon lekker Eredivisie + Premier League, en af en toe Bundesliga showtje meepikken
Ik kijk alleen Eredivisie en Premier League. En heel soms een Real Madrid wedstrijdje erbij."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Moet je nietquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bundesliga vind ik niet leuk.
Ik kijk alleen Eredivisie en Premier League. En heel soms een Real Madrid wedstrijdje erbij.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Waarom ga ze niet elke kwartier een warme chocomelk pauze inlassen?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:
Van Basten is voor de eerstvolgende kerst allang vervangen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:54 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat Van Basten de kerst niet haalt.![]()
Ach gelukkig voor die mensen komt er dit jaar wel een elfstedentocht.VBL SC influencer
Left, right, behind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |