Vind ik ook. Het lijken meer vrouwentieten, zo hangen ze haast.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Te kleine schouders en te grote borstspieren.
Z'n bicep/tricep, en borst verhouding tot zijn schouders zijn echt bizar. Verre van een goede verhouding.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Vind ik ook. Het lijken meer vrouwentieten, zo hangen ze haast.
quote:Op zondag 20 januari 2013 20:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Z'n bicep/tricep, en borst verhouding tot zijn schouders zijn echt bizar. Verre van een goede verhouding.
In Arnold's meest recente autobiografie gaf hij toe zelfs in München al naar een arts toegestapt te zijn voor anabole steroïden.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:51 schreef Ties02 het volgende:
Niemand had dat in die tijd, kijk naar Arnold, Frank Zane, Sergio Olivia allemaal dunne tailles, zoals het hoort.
Ik weet niet hoe en wat er toen gebruikt werd, maar die kant zal het wel niet meer opgaan, Phil Heath's middel wordt ook steeds groter
Mja, dan kan ik allerlei foto's posten. Maar een goed BB lichaam is vooral in porportie, en dat is hij niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]Oke smaak is subjectief, ik vind die verhouding juist zo cartoonesk en daarom mooi
Wat vind jij wel een mooi fysiek dan?
Dat denk ik ook niet. Maar als je kijkt naar de rest van het lichaam is het wel fucking veel spier. Herman is er niks bij.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In Arnold's meest recente autobiografie gaf hij toe zelfs in München al naar een arts toegestapt te zijn voor anabole steroïden.Hij was toen tiener. Waarschijnlijk in veel kleinere hoeveelheden dan nu.
Ik snap het ook niet wat ze nu aan het doen zijn: roidguts uitspelen tegen extreem grotere spieren. Is niet alsof je naturel ook een zo dik mogelijke buik probeert te kweken.
Ik snap niet waarom alles per sé in proportie moet zijn, Arnold had ook maar kleine beentjes.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mja, dan kan ik allerlei foto's posten. Maar een goed BB lichaam is vooral in porportie, en dat is hij niet.
Als je een grote borst en armen hebt moet je ook grote schouders hebben. Het is zelfs mooier als de schouders uit proportie zouden zijn, in de zin van te groot ten opzichte van de rest.
quote:Op zondag 20 januari 2013 21:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom alles per sé in proportie moet zijn
Ik zou niet durven. Na de jaren van misbruik van van alles wat ik al gedaan heb ben ik bang dat m'n lever op zou geven.quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ [url=http://l.yimg.com/bt/api/res/1.2/DiCH4rw5c0lsLezmhKnpUw--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Y2g9MTQxNDtjcj0xO2N3PTIxMjE7ZHg9MDtkeT0wO2ZpPXVsY3JvcDtoPTQyMDtxPTg1O3c9NjMw/http://l.yimg.com/os/251/(...)05912.jpg]afbeelding[/url] ]
Eh, hierom misschien?
Dan heb je het over de jaren 70. Zo klein waren die benen niet trouwens.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom alles per sé in proportie moet zijn, Arnold had ook maar kleine beentjes.
Tegenwoordig letten de judges er wel heel erg op ja
quote:Op zondag 20 januari 2013 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ [url=http://l.yimg.com/bt/api/res/1.2/DiCH4rw5c0lsLezmhKnpUw--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Y2g9MTQxNDtjcj0xO2N3PTIxMjE7ZHg9MDtkeT0wO2ZpPXVsY3JvcDtoPTQyMDtxPTg1O3c9NjMw/http://l.yimg.com/os/251/(...)05912.jpg]afbeelding[/url] ]
Eh, hierom misschien?
ECA, clen, T3, partypills, alcohol, weeed ?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou niet durven. Na de jaren van misbruik van van alles wat ik al gedaan heb ben ik bang dat m'n lever op zou geven.
Neuh. Cocaine verslaafd geweest, alcohol verslaafd geweest. En dan met alle randdrugs (yep, partypills en meer) die je maar kan krijgen. Hepatitus B gehad.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:11 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
ECA, clen, T3, partypills, alcohol, weeed ?
Thanks.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:32 schreef Ties02 het volgende:
Respect dat je je leven dan ten goede hebt weten te keren!
Homoooooooooooo (zoals we hier in Brabant zeggen).quote:Op zondag 20 januari 2013 21:29 schreef Snakey het volgende:
Ik ben 47 nu. En nee ik drink niet meer. Althans niet zoals ik gedaan heb. Een biertje af en toe, of een glas wijn bij eten is lekker.
Ik kan het nog wel, flink doorzakken. Maar dan heb ik een paar dagen nodig om bij te komen, dus dat doe ik maar niet meer.![]()
Ik voel me nu prima nu ik een goede balans heb tussen goed eten, hard trainen en gewoon een gezonde levensstijl.
Omdat ik bang ben dat ik dan kaal wordt.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waarom ga je niet aan de test? Mannen boven de 40 wordt het zelfs aangeraden.
Aja, dat zou minder zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Omdat ik bang ben dat ik dan kaal wordt.
pfff dat werd ik al rond mn 24stequote:Op zondag 20 januari 2013 21:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Omdat ik bang ben dat ik dan kaal wordt.
Luilak.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:51 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Maar goed, morgen weer naar de gym. Vandaag godverdomme verslapen waardoor ik niet kon trainen, maar volgende week toch tijd zat.
Zeg dat wel.quote:
Say what?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waarom ga je niet aan de test? Mannen boven de 40 wordt het zelfs aangeraden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |