Nee, en effect van creatine op vetverbranding is verwaarloosbaar in een standaard cut.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Levert het vochtvasthoudend effect geen problemen op in de cut?
Biceps curl.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:15 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Welke isolatie-oefening(en) doel je op?
Waar is je squatquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:54 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Suggestie: 3x per week full body, met minimaal 48 uur ertussen. Schema zou kunnen zijn:
- Deadlift
- BOR
- Bench Press
- Flys
- Lunges (een beenoefening na het DL-en; en lunges leggen wat meer het accent op de hamstrings).
- Overhead Press
- Skull crushers
- Bicep barbell curl
- evt. wat buikwerk naar keuze.
En mensen die lopen de bashen op FB: het mag misschien zo zijn dat je minder hoge gewichten pakt als je een spiergroep relatief vaak traint, maar dat wil nog niet zeggen dat je geen progressie maakt. De lagere gewichten komen vooral doordat een spiergroei nog niet helemaal hersteld is (dat is pas ja 5 dagen volledig het geval). Laat je hierdoor niet misleiden.
Essentie is gewoon afwisseling: elke 6-8 weken een ander schema. Zelf wissel ik FB, 2- en 3-daagse split af.
effect vn herstellen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:06 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vind het trouwens maar vreemd dat ik met liften veel sneller afval dan als ik alleen cardio zou doen.
- 2L volle melkquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:02 schreef jeurse04 het volgende:
Welke supplementen zijn nou echt aanraders?
Zelf gebruik ik alleen whey isolaat en weightgainer nu in de bulk.
Is creatine echt aan te raden?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:58 schreef fathank het volgende:
Nog even over fructose gesproken, een tijdje terug kwam ik onderstaande artikel tegen.
http://vorige.nrc.nl/wete(...)slechter_dan_glucose
Geen idee of het een credible onderzoek is, daar heb ik geen kaas van gegeten.
Mooie zin en samenvatting.quote:De suiker fructose is ongezonder dan glucose voor dikke mensen die nog steeds wat te veel eten.
quote:Als iemand goed doorvoed is – met een ‘volle’ glycogeenvoorraad – kan de lever fructose alleen maar in vet omzetten. Kennelijk komt dat vet sneller in het buikvet terecht, terwijl vet dat uit glucose wordt gemaakt wat meer naar de onderhuidse vetopslag gaat.
Dat hangt dus van je eten af en van de intensiteit van je trainingen, vind het appels met peren vergelijken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:06 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vind het trouwens maar vreemd dat ik met liften veel sneller afval dan als ik alleen cardio zou doen.
hoe vaak herhaal jij die zin per week/dag? mijn moeder blijft maar herhalen van: ja maar van rijst, word je daar dik van? van filet americain wordt je toch niet dik?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat hangt dus van je eten af en van de intensiteit van je trainingen, vind het appels met peren vergelijken.
Je valt niet vet af omdat je sport, je valt af vanwege de kleine energiedeficiëntie die je creëert.
Net zo lang het nodig isquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:06 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
hoe vaak herhaal jij die zin per week/dag? mijn moeder blijft maar herhalen van: ja maar van rijst, word je daar dik van? van filet americain wordt je toch niet dik?
wordt er echt panisch vanalsof ze het niet wilt begrijpen
ik word echt gek van die tegenstrijdigheid overalquote:Een calorie is dus niet zomaar een calorie. De bron van de calorie bepaalt hoe deze wordt verwerkt. Calorieën uit glucose worden door ons lichaam heel anders verwerkt dan calorieën uit fructose. Daarom is het ook zo'n onzin om calorieën te tellen wanneer je wilt afvallen. Een calorie op zich zegt niks. Je moet weten waar de calorieën vandaan komen.
http://www.sanova.nl/voeding/36-voeding/63-fructose.html
kcals tellen werkt als vuistregel erg goed. Zeker versus 'in het wilde weg blind vliegen en maar niet afvallen en gefrustreerd raken'.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ik word echt gek van die tegenstrijdigheid overal
quote:Dit artikel is gebaseerd op de lezing van Dr. Robert Lustig: Suger the bitter truth
()
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:45 schreef Stereotomy het volgende:
Fructose is, zeker als je gezond bent en niet teveel boven onderhoud eet, niet zo 'giftig' als dat mensen als Prof. Robert Lustig je wil doen laten geloven, maar ik denk niet dat de mens geevolueerd is om zoveel fructose in de gesuikerde supermarktproducten te eten als we tegenwoordig doen.
Yayquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:33 schreef Diabox het volgende:
Komt binnenkort een uitgebreid artikel over IF op http://muscleandsportsscience.com
(Cliffs: effectief voor cut, kut voor bulk)
het vrouwtje vindt t ook wel fijn als het wat zoetig smaaktquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:30 schreef Stereotomy het volgende:
Sperma is het enige in je lichaam dat zich met fructose voedt, en we moeten deze jongens toch niet verwaarlozen.
Check je bronnen eens zou ik zeggen..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ik word echt gek van die tegenstrijdigheid overal
Bepaalde cellen in je darmen ook, maar dat vergeef ik jequote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:30 schreef Stereotomy het volgende:
Sperma is het enige in je lichaam dat zich met fructose voedt, en we moeten deze jongens toch niet verwaarlozen.
Maar na het trainen is die modellering het hoogste toch, om langzaam te verminderen tot het 0 punt na die 32-48 uur? Is het dan niet juist beter om al je calorieën van 1 dag na het trainen meteen te eten, zodat je lichaam de meeste voedingsstoffen ter beschikking heeft in de tijd dat die modelleringsactiviteit het hoogste is?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Yay
Afgezien dat het kut is om je bulkhoeveelheid energie in een smalle eating window te stoppen, is het ook een dom idee om langere tijd niet te eten in de 32-48 uur na je trainen wanneer je spierremodellering hebt vanwege je trainen.Maar ben benieuwd hoe BigCat het uitlegt.
Baas. In ieder geval een bewogen leven achter de rug.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neuh. Cocaine verslaafd geweest, alcohol verslaafd geweest. En dan met alle randdrugs (yep, partypills en meer) die je maar kan krijgen. Hepatitus B gehad.![]()
Alles wat mijn lever nu nog kan beschadigen doe ik maar niet meer.
Yolo tochquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:52 schreef 16meter het volgende:
[..]
Baas. In ieder geval een bewogen leven achter de rug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |