abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121900598
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 19:15 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Dus dat is een vrijbrief om overlast te veroorzaken door je auto niet schoon te maken?
Dat zeg ik toch niet.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  FOK!Fotograaf dinsdag 22 januari 2013 @ 19:27:54 #177
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_121900676
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 19:25 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Waar je je al niet druk om maken... Jij gaat ook de weg niet op als het geregend heeft in de zomer? Komen er ook vlekjes op je ruit

:')!
Nee, ik irriteer mij eraan dat je, zeker als het pas gesneeuwd hebt, eigenlijk constant staat te wisseren omdat mensen te lui zijn om even met een stoffer over de auto te gaan en de sneeuw eraf te vegen, nog even afgezien van het gevaar feit. Omdat er echter te weinig sneeuw op de auto komt om constant door te vegen, ben je dus min of meer verplicht om constant te sproeien.

En ja, ik heb een pesthekel aan vieze ruiten. De rest van de auto maakt me geen reet uit, al is ie helemaal zwart van de prut en de roet, maar mijn ruiten, spiegels en lampen zijn gewoon schoon. Dat is iets waar ik mij echt aan kan irriteren, vieze ramen.
In bedrijfswagens ben ik een van de weinigen die zo nu en dan ook de binnenkant doet.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  FOK!Fotograaf dinsdag 22 januari 2013 @ 19:28:09 #178
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_121900691
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 19:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch niet.
Dat is wel hoe je opmerking op mij over komt.
The summer is magic!

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  dinsdag 22 januari 2013 @ 19:37:01 #179
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_121901146
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 19:27 schreef Pizza_Boom het volgende:
En ja, ik heb een pesthekel aan vieze ruiten. De rest van de auto maakt me geen reet uit, al is ie helemaal zwart van de prut en de roet, maar mijn ruiten, spiegels en lampen zijn gewoon schoon. Dat is iets waar ik mij echt aan kan irriteren, vieze ramen.
In bedrijfswagens ben ik een van de weinigen die zo nu en dan ook de binnenkant doet.
't valt mij vaak pas weer op dat de binnenkant weer eens schoongemaakt moet als de laagstaande zon zichtbaar maakt dat de ruiten niet meer 100% doorzichtig zijn.
pi_121901219
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 19:28 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Dat is wel hoe je opmerking op mij over komt.
Ik zeg dat het gebruik van de ruitenwissers sowieso niet te voorkomen is met dit weer, je blijft aan de gang.
pi_121901339
quote:

[..]

Eens. Mijn ruiten zijn ook altijd perfect schoon van binnen. Ammoniak + water + proppen krantenpapier. Volledig vetvrije en schone ruiten. _O_
pi_121901374
Proppen krantenpapier?
  FOK!Fotograaf dinsdag 22 januari 2013 @ 19:42:16 #183
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_121901417
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 19:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Proppen krantenpapier?
Tegen het beslaan van je ruiten aan de binnenkant. + geen strepen/vegen.
The summer is magic!

pi_121901806
Gewoon af en toe met wat Dodo Clearly Mentol en een speciaal doekje de binnenkant afnemen, streepvrij en maakt super schoon. (en ruikt ook nog eens lekker)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  dinsdag 22 januari 2013 @ 20:07:21 #185
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_121903057
quote:

[..]

Nee, ik irriteer mij eraan dat je, zeker als het pas gesneeuwd hebt, eigenlijk constant staat te wisseren omdat mensen te lui zijn om even met een stoffer over de auto te gaan en de sneeuw eraf te vegen, nog even afgezien van het gevaar feit. Omdat er echter te weinig sneeuw op de auto komt om constant door te vegen, ben je dus min of meer verplicht om constant te sproeien.

:? Met dit weer ben je sowieso aan het wissen. Die kleine vlekjes komen niet zozeer door de sneeuw, maar door opspattend water en vooral pekel.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  FOK!Fotograaf dinsdag 22 januari 2013 @ 20:15:42 #186
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_121903628
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 20:07 schreef Kentekenplaat het volgende:

:? Met dit weer ben je sowieso aan het wissen. Die kleine vlekjes komen niet zozeer door de sneeuw, maar door opspattend water en vooral pekel.
Maar niet continue, wat je met zo'n malloot voor je eigenlijk wel moet, maar dus dikke strepen geeft.
The summer is magic!

dinsdag 22 januari 2013 @ 20:47:03 #187
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_121905410
Mensen die hun auto op MIJN parkeerplek zetten :(

(ja ik weet, het is gewoon een openbare parkeerplek vlak voor mijn huis; ik heb dr geen enkel recht op - niet meer dan anderen- maar toch baal ik af en toe -vooral met grote boodschappentassen o.i.d.- stevig wanneer ik mn boldie niet voor mn eigen huis kan zetten omdat iemand anders z'n koekblik er staat.... :'(
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
  dinsdag 22 januari 2013 @ 21:30:25 #188
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_121908414
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 20:15 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Maar niet continue, wat je met zo'n malloot voor je eigenlijk wel moet, maar dus dikke strepen geeft.
Nou, ik zat er vandaag niet ver af. Ruiten net schoon, kan je weer. :r

Blij dat mijn auto een grote ruitesproeiervloeistoftank heeft.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  FOK!Fotograaf dinsdag 22 januari 2013 @ 21:41:55 #189
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_121909338
Ik heb eigenlijk nog wel een irritatie vandaag: Rijd je rustig ca. 100/110 (bedrijfswagen, geen haast en het beestje wil toch niet zo hard), word je ingehaald. Leuk, maar gaan die mensen vervolgens van het gas af, waardoor je inloopt. Nou, goed, iets gas terugnemen, maar uiteindelijk toch er voorbij, als ze teruggezakt zijn naar de 80, gaan ze gas bijgeven... Rijd je inmiddels dik 120 en zitten ze nog steeds naast je. Doe dat dan eerder, hoef ik ook niet van het gas af. ;(
The summer is magic!

pi_121910739
Ik ben er zoeen. Afgelopen dagen ff voren voelen of er ijs onder de sneeuw op de voorruit zit. Zo niet gewoon instappen en gaan. Verder haal alleen sneeuw links en rechts weg. Achterkant interesseert met geen knar. De rest van de sneeuw raak ik vanzelf wel kwijt.

Auto wassen doen we van de zomer weleens, tis toch een leasert. Dus me plaat is zwart, met een beetje mazzel is de kentekenverlichting ook kapot.

Zo reed ik bijvoorbeeld zondagavond:

.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 22:16:12 #191
302818 Made-In-Holland
Concurrent van China
pi_121911956
Mensen die rijden met besneeuwde verlichting en kentekenplaten inderdaad :') Begrijp dat echt niet. Kan je net zo goed gelijk vragen aan een agent voor een bekeuring van ¤ 120,-
Dienstregelingen dient te allen tijde conform de trein te rijden.
pi_121912404
Heb hem nog nooit gehad, politie heeft het druk genoeg met gasten die geen winterbanden nodig hebben of tijdig afremmen niet begrijpen in de sneeuw.
.
  FOK!Fotograaf dinsdag 22 januari 2013 @ 22:22:50 #193
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_121912461
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:58 schreef Fer het volgende:
Ik ben er zoeen. Afgelopen dagen ff voren voelen of er ijs onder de sneeuw op de voorruit zit. Zo niet gewoon instappen en gaan. Verder haal alleen sneeuw links en rechts weg. Achterkant interesseert met geen knar. De rest van de sneeuw raak ik vanzelf wel kwijt.

Auto wassen doen we van de zomer weleens, tis toch een leasert. Dus me plaat is zwart, met een beetje mazzel is de kentekenverlichting ook kapot.

[ afbeelding ]
En vervolgens rem je een keer hard en schuift alle sneeuw zo van het dak je voorruit op, waardoor je van schrik je rem los laat en op je voorganger botst...
The summer is magic!

pi_121912654
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 22:22 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

En vervolgens rem je een keer hard en schuift alle sneeuw zo van het dak je voorruit op, waardoor je van schrik je rem los laat en op je voorganger botst...
Dude, me motorkap ging een keer open op de snelweg, toen ben ik ook gewoon netjes op de vluchtstrook gestopt. Dat beetje sneeuw waait er gewoon af en de ruitenwissers vegen het wel weg.
.
  FOK!Fotograaf dinsdag 22 januari 2013 @ 22:25:34 #195
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_121912700
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 22:25 schreef Fer het volgende:
Dat beetje sneeuw waait er gewoon af
Op mijn voorruit. :(
The summer is magic!

dinsdag 22 januari 2013 @ 22:28:22 #196
302818 Made-In-Holland
Concurrent van China
pi_121912947
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 22:25 schreef Fer het volgende:

[..]

Dude, me motorkap ging een keer open op de snelweg, toen ben ik ook gewoon netjes op de vluchtstrook gestopt. Dat beetje sneeuw waait er gewoon af en de ruitenwissers vegen het wel weg.
Dienstregelingen dient te allen tijde conform de trein te rijden.
pi_121913313
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 22:25 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Op mijn voorruit. :(
Dat inderdaad, zo irritant..
Dan moet ik weer de ruiten wissen, maarja, dan worden ze weer vies, moet ik weer spuiten..
En je denkt dat dat wel mee valt, maar als je dat 10x per dag moet doen is het tankje ruitensproeiervloeistof zo leeg.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_121924039
Tsja ik vind een witte auto juist mooi. Heb er zelf een paar gehad. En ja die viezigheid nu? Ik zie sommige zwarte auto's rijden die door die weer vies grijs zijn geworden.
pi_121924117
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 19:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Proppen krantenpapier?
Ja, als je de ruit goed hebt schoongemaakt met een dopje ammoniak in een emmer warm water (gewoon met een doekje). Ff de ruiten laten drogen, en daarna poetsen met proppen krantenpapier. Dan heb je echt streeploze ruiten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 19:49 schreef Marco001 het volgende:
Gewoon af en toe met wat Dodo Clearly Mentol en een speciaal doekje de binnenkant afnemen, streepvrij en maakt super schoon. (en ruikt ook nog eens lekker)
Ik geloof er niks van. Alle schoonmaakmiddelen laten strepen achter, want ze zijn allemaal vettig. Ammoniak werkt echt het allerbeste. Heb echt zoveel geprobeerd.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 23 januari 2013 @ 07:45:28 #200
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_121924139
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 21:58 schreef Fer het volgende:

[ afbeelding ]
Kneus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')