PTA / Deel 4: Winterbanden aanschaffenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Winterbanden zijn helemaal nergens voor nodig. Gewoon een beetje aanpassen aan de omstandigheden.
Of mensen waarvan de kentekenplaat volledig onzichtbaar is door de sneeuw. Moeilijk he om even een rondje om je auto te lopen en alles te checken?quote:Op maandag 21 januari 2013 17:44 schreef bokkepoot het volgende:
Mensen die hun lampen niet schoonmaken. Ik snap best dat je je complete auto niet sneeuwvrij gaat maken, maar je koplampen en je achterlampen kun je toch best even schoonmaken?
Kentekenplaat is omdat ze dan geen boetes krijgen als ze hard rijden langs een flitspaalquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:11 schreef Vlassie1980 het volgende:
[..]
Of mensen waarvan de kentekenplaat volledig onzichtbaar is door de sneeuw. Moeilijk he om even een rondje om je auto te lopen en alles te checken?
En na 1km zit ie weer volquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:11 schreef Vlassie1980 het volgende:
[..]
Of mensen waarvan de kentekenplaat volledig onzichtbaar is door de sneeuw. Moeilijk he om even een rondje om je auto te lopen en alles te checken?
Ik denk vooral over wat voor wegen je rijd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:25 schreef Vlassie1980 het volgende:
[..]
Geen last van, ligt er misschien ook aan hoe diep je kentekenplaat in de carrosserie zit....
Voel de haat. Priemende ogen door je achterruit. Onhoorbare scheldpartijen 5 meter achter je.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:35 schreef Tijn het volgende:
Mensen die gaan zitten kleven omdat je je bij wegeerkzaamheden aan de snelheidsbeperking houdt
Hatchbacks worden door de vorm van de auto zeer snel smerig aan de achterkant. Ik heb een witte hatchback, en die is nu zowel van voren als van achteren zwart. Te lui om schoon te maken, ook omdat het toch geen zin heeft. Wacht wel totdat de sneeuw een beetje voorbij is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:25 schreef Vlassie1980 het volgende:
Geen last van, ligt er misschien ook aan hoe diep je kentekenplaat in de carrosserie zit....
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:39 schreef OEM het volgende:
[..]
Hatchbacks worden door de vorm van de auto zeer snel smerig aan de achterkant. Ik heb een witte hatchback, en die is nu zowel van voren als van achteren zwart. Te lui om schoon te maken, ook omdat het toch geen zin heeft. Wacht wel totdat de sneeuw een beetje voorbij is.
Voor mij ook de reden om nooit voor een witte waggie te gaan, ieder zijn ding natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:39 schreef OEM het volgende:
[..]
Hatchbacks worden door de vorm van de auto zeer snel smerig aan de achterkant. Ik heb een witte hatchback, en die is nu zowel van voren als van achteren zwart. Te lui om schoon te maken, ook omdat het toch geen zin heeft. Wacht wel totdat de sneeuw een beetje voorbij is.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:34 schreef Vlassie1980 het volgende:
[..]
Voor mij ook de reden om nooit voor een witte waggie te gaan, ieder zijn ding natuurlijk.
Sommige zweren bij een witte auto, snap niet waarom...
Tja als je 'm naast de weg zet vraag je er eigenlijk ook om hè.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:50 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gemaakt tijdens de vorige sneeuwzooi, begin december (niet mijn auto, maar wel duidelijk waarom ik ook nooit een witte auto zou willen)
Ik kan ook alleen maar naast de weg parkeren, reden te meer om dus geen witte auto te nemenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:58 schreef dester_martijn het volgende:
[..]
Tja als je 'm naast de weg zet vraag je er eigenlijk ook om hè.
Die pekel blijft nog wel een tijdje liggen hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Geen enkele auto ziet er nu prima uit.
Volgende week dooit het weer dus dan rijd je 'm even door de wasstraat . En nu heb je in 1 minuut die smurrie er trouwens ook wel afgeveegd.
dat plus no way dat mijn auto door de wasstraat gaat.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Die pekel blijft nog wel een tijdje liggen hoor.
Heb liever dat ze de sneeuw eraf halen dan dat ze hun kentekenplaat poetsen. Ongepoetste kentekenplaat heb ik geen last van, die sneeuw die van een auto af stuift zorgt ervoor dat er kleine spetters op mijn voorruit komen, die te klein zijn om weg te wisseren, maar heel irritant, waardoor ik weer kan gaan sproeien...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:11 schreef Vlassie1980 het volgende:
[..]
Dus dat is een vrijbrief om overlast te veroorzaken door je auto niet schoon te maken?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
De ruitensproeiers worden met dit weer toch overmatig gebruikt.
Waar je je al niet druk om maken... Jij gaat ook de weg niet op als het geregend heeft in de zomer? Komen er ook vlekjes op je ruitquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:15 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dus dat is een vrijbrief om overlast te veroorzaken door je auto niet schoon te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |