Even uit mijn hoofd. RKC Waalwijk verloren, Utrecht verloren, Vitesse verloren, Ajax verloren, NEC gelijkspel.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden stond hij niet in de basis?
Die thuiswedstrijd tegen willem 2, was dat zonder van Bommel? Vond ik niet echt een goede wedstrijd.
Hahaha, ik heb je toch al zo vaak gezegd dat mij dat werkelijk geen ene reet interesseert? Van mij part post je heel de dag stront in het Ajax topic, mij heb je er niet mee.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ok, kom ik zondag na het puntenverlies ook even langs
Maar bij die wedstrijden was hij half geblesseerd en kon er niets aan doen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Even uit mijn hoofd. RKC Waalwijk verloren, Utrecht verloren, Vitesse verloren, Ajax verloren, NEC gelijkspel.
Allemaal v. Bommel in de basis.
Dan mag het in een keer allemaal nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Shit got real.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan heeft GGMM allang ingegrepen, dus dat zal toch wel niet lukken. Maak je maar niet druk pik.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb je toch al zo vaak gezegd dat mij dat werkelijk geen ene reet interesseert? Van mij part post je heel de dag stront in het Ajax topic, mij heb je er niet mee.
Tot zondag dan man, ik kijk er met veel plezier naar uit.
FOKJBquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan mag het in een keer allemaal nietEn dat komt uit ervaringen.
Hij zegt alleen kanker niet scheids erachter.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:43 schreef stoeltafel het volgende:
Hoorde trouwens Pieters ******scheids zeggen. Als de KNVB dit ook heeft gehoord kan het een lange scheids worden. Wedden dat ze het bij VI laten horen.
******scheids zeggen
Tackle van achteren
Wangedrag
6 wedstrijden?
Bewijs van het kankerscheids
Welke stond hij niet in de basis? En hoe speelde PSV toen? Ik bedoel punten pakken tegen Willem 2 thuis is makkelijker dan uit bij Ajax.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Even uit mijn hoofd. RKC Waalwijk verloren, Utrecht verloren, Vitesse verloren, Ajax verloren, NEC gelijkspel.
Allemaal v. Bommel in de basis.
Wat het toevoegt is het volgende: Toen Van Bommel op zijn best was (100%) was hij al geen topspeler, maar slechts een goede voetballer (dat onderbouw ik door een voorbeeld te geven van een speler die wél top is). Nu zeven jaar later is hij misschien 30% van wat hij was, dus gewoon waardeloos. Als iemand van het kaliber Sneijder op 30% speelt, is hij wellicht nogsteeds degelijk. Snap je?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij was toen top en klaar. Snap niet waarom je erbij moet zeggen dat Sneijder een grote topper was toen hij weg ging. Voegt echt niets toe.
Ik maak me helemaal niet druk, ook al is er geen enkele mod aanwezig. Laat iedereen lekker posten wat die wil.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan heeft GGMM allang ingegrepen, dus dat zal toch wel niet lukken. Maak je maar niet druk pik.
Die zien we verloopig niet meerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:59 schreef mrstylo het volgende:
Troll valt toch best mee?
Alleen HMF beetje maar RubenSosa had dat zelf geregeld.
Is echt, ELF is altijd best betrouwbaar.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:00 schreef mrstylo het volgende:
VI rt die foto nu ook, dus kan misschien toch echt zijn.
Laat hem maar weer een maand of 6 geblesseerd zijn. Hopelijk leert hij er dan wat van. Missen ga je die droeftoeter toch niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:00 schreef mrstylo het volgende:
VI rt die foto nu ook, dus kan misschien toch echt zijn.
Zegt de persoon die mij blockedquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik maak me helemaal niet druk, ook al is er geen enkele mod aanwezig. Laat iedereen lekker posten wat die wil.
Schijnbaar raak jij nogal snel geïrriteerd door wat posts op een internet forum.
Tot nu toe geeft Van Bommel je gelijk, dus ik jou ook.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat het toevoegt is het volgende: Toen Van Bommel op zijn best was (100%) was hij al geen topspeler, maar slechts een goede voetballer (dat onderbouw ik door een voorbeeld te geven van een speler die wél top is). Nu zeven jaar later is hij misschien 30% van wat hij was, dus gewoon waardeloos.
Valt mee. Hij is zo slecht dan, dat hij alleen maar interesse krijgt van een Turkse club. En je weet ook wel dat een slechte VM meer opvalt dan een slechte nummer 10.quote:Als iemand van het kaliber Sneijder op 30% speelt, is hij wellicht nogsteeds degelijk. Snap je?
Dat kun je toch zelf ook wel opzoeken? In ieder geval is hij er een tijd lang uitgeweest en hoewel die wedstrijden ook moeizaam gingen werden er wel de punten gepakt. Daarom haalde ik ook de statistieken aan, als je de wedstrijd van vandaag er bij pakt stond hij tot nu toe alle wedstrijden waar puntverlies is geleden in de basis.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Welke stond hij niet in de basis? En hoe speelde PSV toen? Ik bedoel punten pakken tegen Willem 2 thuis is makkelijker dan uit bij Ajax.
Ja dus? Alsof v.Bommel de mandekker was van Benson.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:01 schreef stoeltafel het volgende:
Benson: 'Ik ging steeds de diepte in en dan liep Van Bommel niet mee'
Vrijdag, 18 januari 2013 om 23:30
PSV verloor op 30 april 1983 voor het laatst een thuiswedstrijd van PEC Zwolle (0-1) en vrijdagavond ging het opnieuw mis voor de Eindhovenaren. De bezoekers uit Overijssel waren met 1-3 te sterk voor de titelkandidaat, mede dankzij twee goals van Fred Benson. Hij stond de pers met een grote glimlach op zijn gezicht te woord: "Ik ging steeds de diepte in en dan liep Mark van Bommel niet mee", aldus Benson. "Dus kon ik mooi de ruimte trekken voor mezelf."
Zijn trainer Art Langeler was dolgelukkig met de drie 'bonuspunten', zoals hij de punten zelf noemde. "Dit is geen lullige overwinning, beter gezegd een sensationele uitslag", zei de oefenmeester voor de camera van Eredivisie Live. "Wij stonden tactisch goed en kwamen op momenten ook voetballend goed mee met PSV. Breekpunt was het moment dat zij verzuimden de 2-2 te maken en wij kort daarna op 1-3 kwamen. Het mooie is dat dit nog verdiend is ook."
De spelers van PSV klaagden voor aanvang dat het trainingskamp in Thailand zo zwaar was geweest, maar PEC lijkt zich in Turkije uitstekend te hebben voorbereid op de tweede seizoenshelft. "Volgende week gaan we dus weer naar Turkije", zei Langeler lachend. PEC zit dit seizoen nog zonder puntenverlies in Noord-Brabant: na zeges bij Willem II (0-1) en RKC Waalwijk (1-2) werd nu dus ook PSV aan de zegekar gebonden. Volgende week speelt de ploeg van Langeler thuis tegen sc Heerenveen.
Oke dan, tot zondag. En veel plezier nog hier.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik maak me helemaal niet druk, ook al is er geen enkele mod aanwezig. Laat iedereen lekker posten wat die wil.
Schijnbaar raak jij nogal snel geïrriteerd door wat posts op een internet forum.
Op de korte termijn wel ja. Maar je moet je afvragen of het dan nog wel verstandig is om Van Bommel VM te zetten. Je kan hem dan beter zetten op de plek van Wijnaldum.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Tot nu toe geeft Van Bommel je gelijk, dus ik jou ook.
[..]
Valt mee. Hij is zo slecht dan, dat hij alleen maar interesse heeft van een Turkse club. En je weet ook wel dat een slechte VM meer opvalt dan een slechte nummer 10.
Bedankt man.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oke dan, tot zondag. En veel plezier nog hier.
Wie was dan de mandekker van Benson de middenvelder? Strootgod?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:03 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja dus? Alsof v.Bommel de mandekker was van Benson.
Bij EL zei Benson er nog bij dat v.Bommel hem liet lopen en daarna hem overgaf aan Zanka of Marcelo
Neem je champagne mee?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oke dan, tot zondag. En veel plezier nog hier.
Nee in principe moest v.Bommel hem opvangen en daarna moest de vrije verdediger zanka of marcelo hem oppakken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wie was dan de mandekker van Benson de middenvelder? Strootgod?
Waar baseer je dat op? Op het matige elftal?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Neem je champagne mee?
Om ons kampioenschap te vieren.
Verstandigste is om hem gewoon wissel te zetten of als een verdediger. Als 10 heb je ook niets aan hem. Helemaal niet bij een Nederlandse voetbal team (waar je veel moet lopen). Is gewoon een slecht huwelijk gebleken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Op de korte termijn wel ja. Maar je moet je afvragen of het dan nog wel verstandig is om Van Bommel VM te zetten. Je kan hem dan beter zetten op de plek van Wijnaldum.
Tuurlijk kijk maar naar City en Real.quote:
Heeft wel tijd nodig. En die kopen ook verdedigend spul.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:06 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Tuurlijk kijk maar naar City en Real.
Omdat het 2 keer eerder is gelukt lukt het nu weer. Dat is het enige argument dat ik tot nu toe heb gehoord.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Op het matige elftal?
Ik blijf het scorebord journalistiek vinden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:02 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat kun je toch zelf ook wel opzoeken? In ieder geval is hij er een tijd lang uitgeweest en hoewel die wedstrijden ook moeizaam gingen werden er wel de punten gepakt. Daarom haalde ik ook de statistieken aan, als je de wedstrijd van vandaag er bij pakt stond hij tot nu toe alle wedstrijden waar puntverlies is geleden in de basis.
Waarheid.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Omdat het 2 keer eerder is gelukt lukt het nu weer. Dat is het enige argument dat ik tot nu toe heb gehoord.
Ze spelen ook echt goed.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Omdat het 2 keer eerder is gelukt lukt het nu weer. Dat is het enige argument dat ik tot nu toe heb gehoord.
Ajax matigquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Op het matige elftal?
Dan lees en luister je toch niet goed.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Laatste maanden van vorig jaar.quote:
deze?quote:
Die van PSV ook.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
deze?
17 nov '12, 19:45 Ajax VVV Venlo 2 - 0
25 nov '12, 12:30 Roda JC Kerkrade Ajax 1 - 2
8 dec '12, 20:45 Ajax FC Groningen 2 - 0
16 dec '12, 16:30 Willem II Ajax 2 - 4
mkay
met je scorebordjournalistiek.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
deze?
17 nov '12, 19:45 Ajax VVV Venlo 2 - 0
25 nov '12, 12:30 Roda JC Kerkrade Ajax 1 - 2
8 dec '12, 20:45 Ajax FC Groningen 2 - 0
16 dec '12, 16:30 Willem II Ajax 2 - 4
mkay
Gelijkspel tegen Utrecht, 2-4 winnen van Willem II. Nou nou, tis geweldig.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Laatste wedstrijdenreeks voor de winterstop, oa tegen PSV
Hoeft niet perse volgens mij.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
"Operatief worden gehecht"
Dan zijn er ook pezen kapot lijkt me?
Met je scorebordjournalistiek.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gelijkspel tegen Utrecht, 2-4 winnen van Willem II. Nou nou, tis geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |