Als hij 6 wedstrijden krijgt (waarvan 1 voorwaardelijk) mag hij niet klagen. Maar ik reken op 4 wedstrijden (1 voorwaardelijk)quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:43 schreef stoeltafel het volgende:
Hoorde trouwens Pieters ******scheids zeggen. Als de KNVB dit ook heeft gehoord kan het een lange scheids worden. Wedden dat ze het bij VI laten horen.
******scheids zeggen
Tackle van achteren
Wangedrag
6 wedstrijden?
Bewijs van het kankerscheids
Ze zien voetbal als de bitch die hen verliet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En Depay is nu al weer actief op Instagram. Lijkt wel dat ze het niet kut vinden ofzo. Ik snap er niets meer van.
De 1-1 of 1-2 was zijn fout.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:46 schreef stoeltafel het volgende:
PSV met Van Bommel: 17 verliespunten. PSV zonder hun held: 0 verliespunten.
1-2. Balverlies en liep niet mee.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De 1-1 of 1-2 was zijn fout.
Van Bommel
Dat zijn harde cijfersquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:46 schreef stoeltafel het volgende:
Oepsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:46 schreef stoeltafel het volgende:
Okéquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:50 schreef j0rdiiii het volgende:
PSV aan het opbouwen, de tering wat geniaal.![]()
![]()
Ze kunnen gewoon echt niet voetballen.
Hoor niks.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:43 schreef stoeltafel het volgende:
Hoorde trouwens Pieters ******scheids zeggen. Als de KNVB dit ook heeft gehoord kan het een lange scheids worden. Wedden dat ze het bij VI laten horen.
******scheids zeggen
Tackle van achteren
Wangedrag
6 wedstrijden?
Bewijs van het kankerscheids
We hebben de wedstrijd al gezien.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:50 schreef j0rdiiii het volgende:
PSV aan het opbouwen, de tering wat geniaal.![]()
![]()
Ze kunnen gewoon echt niet voetballen.
Dat is hartstikke mooi voor je.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
We hebben de wedstrijd al gezien.
Hij zei wel kanker, maar weet niet of het tegen scheidsrechter was.quote:
Dat was toch ook al zo tijdens het EK? PSV wist wie ze in huis hebben gehaald. De Van Bommel van nu is geen schim van die in 2005 uit Eindhoven vertrok (en toen was hij al geen topspeler zoals Sneijder)quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:49 schreef mrstylo het volgende:
Ik ga het zeggen.
Met Van Bommel spelen we met 10 man. Hij kan soms aanvallend leuk mee doen, maar wanneer we moeten verdedigen heb je echt niets aan hem. Hij loopt niet mee(kan het niet meer, dus niet echt zijn fout) en hapt te vroeg.
Als hij naar kleedkamer loopt?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij zei wel kanker, maar weet niet of het tegen scheidsrechter was.
Nee dat doe ik wel als de wedstrijd is afgelopen. Het is geen samenvatting op de NOS en geen live wedstrijd dus moet ik het hier maar posten.quote:
Dat klopt wel maar ik had toch wel iets meer van hem verwacht, hij is echt opquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat was toch ook al zo tijdens het EK? PSV wist wie ze in huis hebben gehaald. De Van Bommel van nu is geen schim van die in 2005 uit Eindhoven vertrok (en toen was hij al geen topspeler zoals Sneijder)
Wat ben je toch een slechte troll hequote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee dat doe ik wel als de wedstrijd is afgelopen. Het is geen samenvatting op de NOS en geen live wedstrijd dus moet ik het hier maar posten.
Begint er inderdaad schijn van te krijgen, de statistieken laten dat ook zien. Bijna elke wedstrijd met puntverlies stond van Bommel in de basis.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:49 schreef mrstylo het volgende:
Ik ga het zeggen.
Met Van Bommel spelen we met 10 man. Hij kan soms aanvallend leuk mee doen, maar wanneer we moeten verdedigen heb je echt niets aan hem. Hij loopt niet mee(kan het niet meer, dus niet echt zijn fout) en hapt te vroeg.
Snap niet waarom je hem moet vergelijken met Sneijder.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat was toch ook al zo tijdens het EK? PSV wist wie ze in huis hebben gehaald. De Van Bommel van nu is geen schim van die in 2005 uit Eindhoven vertrok (en toen was hij al geen topspeler zoals Sneijder)
Neehoor, kan gewoon in het Eredivisie-topic. Kan je daar lekker met jezelf praten, heb je alle ruimtequote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee dat doe ik wel als de wedstrijd is afgelopen. Het is geen samenvatting op de NOS en geen live wedstrijd dus moet ik het hier maar posten.
u jelly?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat ben je toch een slechte troll he
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 23:49:38Morgen meer vanaf De Herdgang over #PSV na een extra ingelaste training. #psvpec reageer retweet
En omdat hij zo'n 'grote' naam is, kan je hem niet wissel zetten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:53 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Begint er inderdaad schijn van te krijgen, de statistieken laten dat ook zien. Bijna elke wedstrijd met puntverlies stond van Bommel in de basis.
Zou kunnen ja, maar nee dankje. Ik zit hier wel goed.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Neehoor, kan gewoon in het Eredivisie-topic. Kan je daar lekker met jezelf praten, heb je alle ruimte
Hoeveel wedstrijden stond hij niet in de basis?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:53 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Begint er inderdaad schijn van te krijgen, de statistieken laten dat ook zien. Bijna elke wedstrijd met puntverlies stond van Bommel in de basis.
Op zijn vrije dag gewoon werken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 23:49:38Morgen meer vanaf De Herdgang over #PSV na een extra ingelaste training. #psvpec reageer retweet
Beide zijn rechtsbenige spelbepalende middenvelders, Sneijder werd Captain na Van Bommel bij Oranje. Verder moeten ze beide ''leiders'' op het veld voorstellen. Vergelijking gaat prima op hoor.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Snap niet waarom je hem moet vergelijken met Sneijder.
De volgers van Pieters slaan nu massaal ruiten in onder het mom '#letsdoittogether'.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Op zijn vrije dag gewoon werken.
#respect4Rik #letsdoittogether
Ok, kom ik zondag na het puntenverlies ook even langsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, maar nee dankje. Ik zit hier wel goed.
Hij was toen top en klaar. Snap niet waarom je erbij moet zeggen dat Sneijder een grote topper was toen hij weg ging. Voegt echt niets toe.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Beide zijn rechtsbenige spelbepalende middenvelders, Sneijder werd Captain na Van Bommel bij Oranje. Verder moeten ze beide ''leiders'' op het veld voorstellen. Vergelijking gaat prima op hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |