laatste keer dat jullie in de ArenA wonnen in competitieverband is alweer in 2007/2008 als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:38 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij nog steeds meer ajax-psv wedstrijden gewonnen in de arena
Ja dat zou best eens kunnenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:38 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij nog steeds meer ajax-psv wedstrijden gewonnen in de arena
Die welliswaar nietszeggende wedstrijd om die JC schaal nu alweer vergeten?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach Ajax - PSV begint een beetje het Ajax - F'noord van paar jaar terug te worden een formaliteit dus.
Dikke kans van yes. Vooral in die dominante periode van jullie was het elke keer huilen in de Arena.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:38 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Klopt maar de jaren ervoor wonnen we bijna elk jaar.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
laatste keer dat jullie in de ArenA wonnen in competitieverband is alweer in 2007/2008 als ik me niet vergis.
Volgens mij is het nu gelijk, beide 10 keer ofzoquote:
we hebben het dan ook over de laatste jaren.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:40 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Klopt maar de jaren ervoor wonnen we bijna elk jaar.
PSV'ers die gaan teren op het verleden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:38 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Maar goed, daar gaat het niet om. Na die periode won ajax ze weer achter elkaar.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dikke kans van yes. Vooral in die dominante periode van jullie was het elke keer huilen in de Arena.
We know that feelquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
PSV'ers die gaan teren op het verleden.
Jullie hebben 2 jaar achter elkaar kansloos verloren, en zouden dat de komende jaren ook wel gaan doen. Sterkte jongens bereid je maar voor op zeven jaar achter elkaar geen kampioen.
Bal is rond he. 11 tegen 11.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:41 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Maar goed, daar gaat het niet om. Na die periode won ajax ze weer achter elkaar.
Bedoel het ene jaar verlies je als psv zijnde met 0-3 van feyenoord (in de beker) en daarna geef je ze een 10-0 nederlaag.
Dat is voetbal
Voetbal wordt dan ook door de leek onderschat.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:41 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Maar goed, daar gaat het niet om. Na die periode won ajax ze weer achter elkaar.
Bedoel het ene jaar verlies je als psv zijnde met 0-3 van feyenoord (in de beker) en daarna geef je ze een 10-0 nederlaag.
Dat is voetbal
Hoe voelt dat? Jullie moeten het wetenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
PSV'ers die gaan teren op het verleden.
Jullie hebben 2 jaar achter elkaar kansloos verloren, en zouden dat de komende jaren ook wel gaan doen. Sterkte jongens bereid je maar voor op zeven jaar achter elkaar geen kampioen.
Jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die welliswaar nietszeggende wedstrijd om die JC schaal nu alweer vergeten?
Ik heb het gevoel dat je sarcastisch bent.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En strootgod speelt altijd goed. Zelfs al zou je verliezen met 8-1 van VVV.
Tamelijk kut. Al die paniekaankopen voor bakken met geld die niks presteren. Je kent het wel.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:42 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Hoe voelt dat? Jullie moeten het weten
Kut man.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:42 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Hoe voelt dat? Jullie moeten het weten
Die jongens zijn met alles bezig behalve voetbal. Rappen, twitteren/instagrammen, naar de kapper gaan, kleren kopen...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:39 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Half uurtje voor de wedstrijd.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Tamelijk kut. Al die paniekaankopen voor bakken met geld die niks presteren. Je kent het wel.
En Depay is nu al weer actief op Instagram. Lijkt wel dat ze het niet kut vinden ofzo. Ik snap er niets meer van.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:44 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die jongens zijn met alles bezig behalve voetbal. Rappen, twitteren/instagrammen, naar de kapper gaan, kleren kopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |