Heb ik toch al gezegd, snothoer.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb je de hele wedstrijd gezien?
neequote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb ik toch al gezegd, snothoer.
I
Heb zwaardere overtredingen gezien maar een scheids kan er rood voor geven. En dat deed hij dan ook. Was gewoon debiel inkomen.quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat PSV matig en slap was, de eerste helft, daarna heb ik de tweede helft gezien, goede kansen op een 2-2 ipv 1-3. Die missers waren trouwens lachwekkend. Daarna heeft PEC het beheerst uitgespeeld. Met als dieptepunt Jan Pieters Klaasen
Je hebt het gelezen dus? Waarom heb je dan een mening?quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:11 schreef tompsv18 het volgende:
2e helft was Utrecht beter. 1e idd niet gezien toen.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet je er ook geen mening over geven.
Omdat ik dingen teruglees. Die Tom gaat als een hersenloze typen dat Ajax niet de betere was tijdens die wedstrijd.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je hebt het gelezen dus? Waarom heb je dan een mening?
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik dingen teruglees. Die Tom gaat als een hersenloze typen dat Ajax niet de betere was tijdens die wedstrijd.
Kankerdebiel.
Pas 6x gepost.quote:
In deze formatie kan hij gewoon niet functioneren. Met Wijnaldum en Strootman op het middenveld erbij verzuipt hij gewoon.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt wel maar ik had toch wel iets meer van hem verwacht, hij is echt op
Wat laat je je toch makkelijk kennenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik dingen teruglees. Die Tom gaat als een hersenloze typen dat Ajax niet de betere was tijdens die wedstrijd.
Kankerdebiel.
Nu ben ik het zat.
Ik ga slapen.
Tom, houd je koest.
Tot later.
Viergever wil ook niet bijtekenen bij AZ, dus die zou ik maar in een package deal er bij nemen.quote:
Maar wat heeft ie dan?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:14 schreef mrstylo het volgende:
twitter:PSV twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 23:10:51UPDATE Erik Pieters: de medische staf van PSV meldt dat Pieters een wond aan zijn onderarm heeft, die operatief gehecht moet worden (1/2) reageer retweet
twitter:
Messi in 1 adem durven noemen metquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook Messi heeft z'n mindere potjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |