SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou ik dat boekje wel lekker voor je zelf houden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zat ik ook te denken hoor, want er zitten inkijkexemplaren bij op de site van Bol punt com
en in ieder boek staat wel ''iets'' en de rest is niks![]()
dus ik denk dat ik zelf maar een boekje maak
publiceren zet weinig zoden aan de dijk denk ik, er zijn al een half miljoen boekenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou ik dat boekje wel lekker voor je zelf houden.
Niet gaan publiceren dus
daar zitten hele lekkere bijquote:
Een cleveland steamer is ook geen stoombootquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:22 schreef golfer het volgende:
Ik ben natuurlijk weer de enige die bij smoothie ook ergens anders aan denkt?![]()
http://www.urbandictionar(...)an%20smoothie&page=2
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:22 schreef golfer het volgende:
Ik ben natuurlijk weer de enige die bij smoothie ook ergens anders aan denkt?![]()
http://www.urbandictionar(...)an%20smoothie&page=2
yupquote:
Ik ook. Een lekkere Taye Diggs of Tyson Beckford kan ik urenlang bevisuelenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben wel visueel ingesteld
Ich bien von kopf bist voes visueel ingesteld.
Dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nina / Marlenequote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben wel visueel ingesteld
Ich bien von kopf bist voes visueel ingesteld.
Dus
Is dat dan een 78 toeren LP ?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:12 schreef just me het volgende:
Ik heb nog een LP () van Marlene, schitterend!
quote:
Ja dat kennen we wel... Avond Deesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:22 schreef Deisyy het volgende:
Ik zag vanavond Patrick Dempsey in een voorstukje van de nieuwe Ushi-film en werd daar ook erg visueel van
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:01 schreef Bluezz het volgende:
Die eerste had ik laatst aan de balieJij bofbips!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
wageffe.... Patrick Dempsey jn een Ushi film.... Wendy van Dijk Ushi?? Zo ja, waarom maakt die films en waarom met Patrick Dempsey??quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:22 schreef Deisyy het volgende:
Ik zag vanavond Patrick Dempsey in een voorstukje van de nieuwe Ushi-film en werd daar ook erg visueel van
Denk dat het niks met Wendy te maken heeftquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
wageffe.... Patrick Dempsey jn een Ushi film.... Wendy van Dijk Ushi?? Zo ja, waarom maakt die films en waarom met Patrick Dempsey??
Dat moet je aan Wendy vragenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
wageffe.... Patrick Dempsey jn een Ushi film.... Wendy van Dijk Ushi?? Zo ja, waarom maakt die films en waarom met Patrick Dempsey??
Is er een Wendy (Ushi) film ?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat moet je aan Wendy vragen![]()
Ik haat Ushi normaal gesproken en zap consequent weg als ze op tv is, maar vanavond in de bios was er geen ontkomen aan de trailer en stiekem, heel stiekem moest ik er om lachen. En naast Patrick doen er wel meer bekenden mee in de film, maar die ben ik spontaan vergeten.
Nog niet, maar die gaat er binnenkort wel komen en volgens mij is hij best om te lachenquote:
Soms vind ik dr wel leuk maar vaak is het hetzelfde...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog niet, maar die gaat er binnenkort wel komen en volgens mij is hij best om te lachen
en? wil ik dat zien?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:32 schreef golfer het volgende:
We kijken even naar een echte tearjerker over de tsunami uit 2004:
Lo imposible (2012) - IMDb
In wat voor zin?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:34 schreef sacha het volgende:
[..]
oh, ik las het al, een draak van een film...
even crosspostenquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:47 schreef golfer het volgende:
Lo imposible (2012) - IMDb
Een draak van een film met over the top ondersteunende muziek over de tsunami van 2004.
Zogenaamd waargebeurd, maar zo door verkeerde acteurs geacteerd,
Met veel te veel dramatische effecten.
IMDb: 7,7
Ik: 5,2
Dank je, een film hierover is ook net echt nodig, er waren toen genoeg amateurbeelden van de werkelijke ramp.quote:
Daar is het ook echt zo'n dag voorquote:
Hij hangt al jaren in de WC, op groot formaat. Deze:quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik moest googelen, nooit van gehoord![]()
Me too!! "2012" is momenteel mijn favoriete rampenfilm. Gevolgd door Dantes Peak.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:38 schreef sacha het volgende:
maar wordt 'de ramp' een beetje 'mooi' in beeld gebracht?
*rampen liefhebber is*
Is hij ook aardig? Tis wel een mooie man.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hij hangt al jaren in de WC, op groot formaat. Deze:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Overdag kijken we nooit fillempies heurquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Daar is het ook echt zo'n dag voorlekker filmpies kijken
![]()
Hij heeft wel erg lang in de zon gelegen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:50 schreef ElizabethR het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ja, is wel knap verfilmd.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:38 schreef sacha het volgende:
maar wordt 'de ramp' een beetje 'mooi' in beeld gebracht?
Ik ken hem niet persoonlijk, helaas, maar zoals ie op tv overkomt is het een kwal van een vent.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is hij ook aardig? Tis wel een mooie man.
En dat doe je terwijl hij toekijkt hoe jij op de WC-pot zit?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:43 schreef ElizabethR het volgende:
Maar who cares, ik hoef hem alleen maar in mijn fantasie te gemisbruiken
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:20 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat doe je terwijl hij toekijkt hoe jij op de WC-pot zit?
Nee, de jouwe, die je ge/misbruikt terwijl hij levensgroot op de WC-muur hangt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:34 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
We hadden het toch niet over JOUW fantasie, geriatrisch lieverdje van me!!![]()
Waar zeg ik dat, lieffie??quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, de jouwe, die je ge/misbruikt terwijl hij levensgroot op de WC-muur hangt.
Gevoed door:quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:52 schreef ElizabethR het volgende:
Dat ik hem levensgroot OP de WC zou (ge)misbruiken, ontspruit toch echt aan jouw brein.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:50 schreef ElizabethR het volgende:
Maar verder inderdaad: a dirty mind is a joy forever...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:43 schreef ElizabethR het volgende:
Maar who cares, ik hoef hem alleen maar in mijn fantasie te gemisbruiken
Apparentlyquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Gevoed door:
[..]
[..]
Maar verder inderdaad: a dirty mind is a joy forever...
Fat chancequote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:13 schreef golfer het volgende:
Ik heb dan toch met dit intieme inkijkje intussen een aardig beeld van je WC-gewoontes gekregen.![]()
Het wachten is nu op verdere onthullingen vanuit de bad- en slaapkamer.
Watte?quote:
Ik hou het toch heel summier en algemeen. Dus hoe iemand zich eraan kan ergeren is me een raadselquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:27 schreef Bluezz het volgende:
Too much informatione
Net zoiets als in mijn liedje TGIF... wist ik ook nie wat het betekende![]()
Vlee-stang!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:44 schreef sacha het volgende:
sprookjesachtig mooi ER!
ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Damn dat zijn mooie foto's, die 1e isquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:14 schreef ElizabethR het volgende:
Fotooke van gisteren, genomen op 'mijn' berg. Die is natuurlijk niet van mij, maar ik wandel er heel erg veel. Daarom noemt ons hele gezin het 'mijn berg'.![]()
Het was er goed koud!! Uitzicht op de beroemde 'Twelve Bens' van Connemara.
Nou Superquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb een nieuwe bureaublad achtergrond.
Deze heb je al staan?quote:Op zondag 20 januari 2013 00:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog een paar Connemara pony's in het landschap.
Maar de Connamara wel zonder ijs svpquote:Op zondag 20 januari 2013 00:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
zeker koudik ben bevroren
ah.. je hebt het over whiskeyquote:Op zondag 20 januari 2013 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je ff de fles bekijkt weet je meer
Dacht ik alquote:Op zondag 20 januari 2013 00:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah.. je hebt het over whiskey
lus ik niet
Daar kan ik je ook niet mee helpenquote:Op zondag 20 januari 2013 00:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
er stonden net een zooi kwoot alarms maar die heb ik weggeklikt en nu weet ik niet meer waar
ik gekwoot ben
Reageer je overal op waar je gequote bent?quote:Op zondag 20 januari 2013 00:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
meh.. ik heb het al gezien maar ik vin het wel best, ik heb geen zin meer om te reageren
neequote:Op zondag 20 januari 2013 00:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Reageer je overal op waar je gequote bent?
quote:Op zondag 20 januari 2013 00:43 schreef golfer het volgende:
Zo, we zijn weer veilig thuis gekomen na een 50+ minimeet.
Sneeuwt het al?quote:Op zondag 20 januari 2013 00:43 schreef golfer het volgende:
Zo, we zijn weer veilig thuis gekomen na een 50+ minimeet.
Is de Griek al thuis? Ik hoop dat ie nog wat moussaka meebrengtquote:Op zondag 20 januari 2013 00:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
meh.. ik heb het al gezien maar ik vin het wel best, ik heb geen zin meer om te reageren
Wat voor bril had je op?quote:Op zondag 20 januari 2013 00:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en je ziet er uit als 18 Golfert !
joah... die zit aan de koffiequote:Op zondag 20 januari 2013 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Is de Griek al thuis? Ik hoop dat ie nog wat moussaka meebrengt
quote:
Kwoot alarmsquote:Op zondag 20 januari 2013 00:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
er stonden net een zooi kwoot alarms maar die heb ik weggeklikt en nu weet ik niet meer waar
ik gekwoot ben
Door die V i K opmerking in de tramquote:Op zondag 20 januari 2013 00:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
joah... die zit aan de koffiewaarom?
Kunnen die bij jou op 1 scherm?quote:Op zondag 20 januari 2013 00:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
quote allerts ofzoiets
Oh das toch een optie die je aan of uit kunt vinkenquote:Op zondag 20 januari 2013 00:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
quote allerts ofzoiets
quote:Op zondag 20 januari 2013 00:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die stoppen we bij de Griek.quote:
Die neemt Sig wel over.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]waar laten we Bluezz ?
Ik heb nog wel een logeerkamer overquote:Op zondag 20 januari 2013 00:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]waar laten we Bluezz ?
Ach welnee. Viel best mee die halve tram die je raar aankeek en de andere helft die het niet begreep omdat buitenlands.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wees maar blijhet was weer om te schamen
quote:Op zondag 20 januari 2013 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach welnee. Viel best mee die halve tram die je raar aankeek en de andere helft die het niet begreep omdat buitenlands.
Wat heb je gezegd ?quote:Op zondag 20 januari 2013 00:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]mja hopelijk was die ene halve tram te dronken om me te herinneren
Ik hoor nooit nederlands in Amsterdam, iedereen spreek er een andere taal johquote:Op zondag 20 januari 2013 00:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]mja hopelijk was die ene halve tram te dronken om me te herinneren
Shame ? OKquote:Op zondag 20 januari 2013 00:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jahvertel ik je nog wel een keer
dat is ook weer waar ik kan me ook niemand herinneren trouwensquote:Op zondag 20 januari 2013 00:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik hoor nooit nederlands in Amsterdam, iedereen spreek er een andere taal joh
Dat liedje van queenquote:Op zondag 20 januari 2013 00:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Oké wat was het leukste liedje dat jullie hoorde vanavond, dan draaien we die nog effe
voor het slapen gaan.
ik vond die ene van Robby Williams wel het mooiste eigenlijk
Oké mag jij die draaien dan zeg ik Welterusten met deze...quote:
en ik vond het ook héél tof!quote:
Was leuk iddquote:Op zondag 20 januari 2013 00:59 schreef ElizabethR het volgende:
Oh, wagezellie dat jullie hebben gemeetZo te zien was het leuk!! Fijn
HIER KIJKEN!! 't IS NODIG!!quote:Op zondag 20 januari 2013 00:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
We doen bigquote:Op zondag 20 januari 2013 01:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
ER, deze versie ziet er op 24" Dell al aardig goed uit maar als je grotere hebt dan zeer graag.![]()
Ben al erg lang grote liefhebber van de Connemara pony's en 't zou erg tof zijn om je serie te zien.
Gooi je daar 50 filters over ofzo, lijkt wel een schilderij van Bob Rossquote:Op zondag 20 januari 2013 00:58 schreef ElizabethR het volgende:
PP nog even over die pony, ik moet ergens in de archieven nog een hele serie hebben, maar dat staat allemaal op mijn externe HD. Deze heb ik nog op mijn laptop in een van de folders. Dit paard leeft dus ook op 'mijn berg', en is het hoofd van een kuddie die daar los rondloopt. Er lopen ook 1.398.887 schapen, en ongeveer 80 koeien (en in de lente kalfjes) los rond. De berg is nauwelijks bewoond, Dus ideaal voor deze levende have!
Ik ging er zowieso al vanuit dat het een schilderij wasquote:Op zondag 20 januari 2013 01:20 schreef APK het volgende:
[..]
Gooi je daar 50 filters over ofzo, lijkt wel een schilderij van Bob Ross
Verraadt gelijk je SIG000quote:Op zondag 20 januari 2013 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hier staat nog meer: http://s265.beta.photobuc(...).jpg.html?sort=3&o=0
Nee. 1 texture op verzoek van de klant. Maar ik vind het niet erg dat jij het niet mooi vind hoor. Het is al betaald.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:20 schreef APK het volgende:
[..]
Gooi je daar 50 filters over ofzo, lijkt wel een schilderij van Bob Ross
Die zijn ook mooier, hier lopen allen wat Poolse in de uiterwaarden.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:27 schreef ElizabethR het volgende:
Da's geen wilde want hij loopt binnen een hekkie. Ik heb een serie van wilde ponnies.
Gaat niet om mooi wmb, het lijkt gewoon niet op een foto.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:29 schreef ElizabethR het volgende:
Nee. 1 texture op verzoek van de klant. Maar ik vind het niet erg dat jij het niet mooi vind hoor. Het is al betaald.
Basis is de foto. Texture is een heavy one. Canvas hangt in het trappenhuis van de klant. Ik bewerk veel foto's met textures. Er is een grote markt voor.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:31 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat niet om mooi wmb, het lijkt gewoon niet op een foto.
Je maakt zeker mooie fotos ER En lucky dat je in zo'n gebied woontquote:Op zondag 20 januari 2013 01:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Basis is de foto. Texture is een heavy one. Canvas hangt in het trappenhuis van de klant. Ik bewerk veel foto's met textures. Er is een grote markt voor.
Wauwquote:Op zondag 20 januari 2013 00:58 schreef ElizabethR het volgende:
Justme, inderdaad! Ik prijs mezelf regelmatig zeeer gelukkig dat ik in zo'n mooi land mag wonen!
Sacha en anderen: Een Canon 5D Mark II met verschillende lenzen, maar het is dan ook mijn beroep, fotografie
PP. was ie daar groot genoeg voor? Ik dacht dat ik maar een kleine versie had gepost. Wil je de grote?
Deisyy, ik heb me laten vertellen dat Meneer Sardou nog nooit van zijn leven in Connemara is geweest.
Chufi, echt wel!!
PP nog even over die pony, ik moet ergens in de archieven nog een hele serie hebben, maar dat staat allemaal op mijn externe HD. Deze heb ik nog op mijn laptop in een van de folders. Dit paard leeft dus ook op 'mijn berg', en is het hoofd van een kuddie die daar los rondloopt. Er lopen ook 1.398.887 schapen, en ongeveer 80 koeien (en in de lente kalfjes) los rond. De berg is nauwelijks bewoond, Dus ideaal voor deze levende have!
[ afbeelding ]
Wat een mooie aparte paardjesquote:Op zondag 20 januari 2013 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hier staat nog meer: http://s265.beta.photobuc(...).jpg.html?sort=3&o=0
Ik dacht dat jij bij een bank werkte?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:37 schreef ElizabethR het volgende:
Basis is de foto. Texture is een heavy one. Canvas hangt in het trappenhuis van de klant. Ik bewerk veel foto's met textures. Er is een grote markt voor.
Zal wel een bijbaan zijn .... Bank of Photosquote:Op zondag 20 januari 2013 01:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij bij een bank werkte?
Hoop dat ze het nu wel warm heeft .... Kan daar tien keer kouder dan hier zijn..quote:
Dat doe ik ook. Ik heb twee banen. Alhoewel de fotografie ook nog eens een hobby is, niet alleen werk. Maar het verdient leuk bij.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij bij een bank werkte?
Die komt uit bloedlijnen die geen enkel probleem hebben met -30.quote:Op zondag 20 januari 2013 02:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoop dat ze het nu wel warm heeft .... Kan daar tien keer kouder dan hier zijn..
quote:
Ja, hier:quote:Op zondag 20 januari 2013 12:42 schreef chufi het volgende:
MiddagIs er al ergens een sneeuwjacht gesignaleerd?
Kleed je wel goed aan, want het is koud buiten.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik ben ook wakker
en ik moet straks de deur nog uit
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:45 schreef Lienekien het volgende:
Nee, we zijn nog bezig met de zandzakken en dan gaan we gaten maken om door te kunnen schieten.
Oh ik wilde in mn badpakkie gaanquote:Op zondag 20 januari 2013 13:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Kleed je wel goed aan, want het is koud buiten.
Met je V. i. K. kom je door het hele land.quote:
Neequote:Op zondag 20 januari 2013 17:57 schreef Lienekien het volgende:
Zit je me nou een beetje te dissen, FANN?
zie je wel, ligt het niet aan mijquote:Op zondag 20 januari 2013 17:57 schreef Bluezz het volgende:
Ik lees haar posts ook altijd op monotone toon in mijn hoofd eigenlijk
Ze doen het wel, hoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
zie je wel, ligt het niet aan mij![]()
maar Lien zit toch op een tablet of zoiets? dus misschien daarom?
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:01 schreef Lienekien het volgende:
Overdaad schaadt.
En als jullie erover zeiken, dan ga ik in de weigerstand.
Ik met als doel om haar op spelfouten te betrappen. En ik ben een beetje bang van haar.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:57 schreef Bluezz het volgende:
Ik lees haar posts ook altijd op monotone toon in mijn hoofd eigenlijk
Lien seurt niet over een paar spelvoutenquote:Op zondag 20 januari 2013 18:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik met als doel om haar op spelfouten te betrappen. En ik ben een beetje bang van haar.
Dat weet ik, maar ze maakt ze ook niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lien seurt niet over een paar spelvouten
Nu maak je ze zelf ookquote:Op zondag 20 januari 2013 18:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lien seurt niet over een paar spelvouten
Dat is wel een vereiste mag ik hopen ?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ze maakt ze ook niet.
Zo dat is een flink pakquote:Op zondag 20 januari 2013 18:14 schreef Bluezz het volgende:
Lekker pak sneeuw bij mijn kinderen in Rijswijk!
Kleinzoon J moet ploegen![]()
jezus, zoveel ligt hier nog niet hoorquote:Op zondag 20 januari 2013 18:14 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb er nog oorpijn VANNquote:Op zondag 20 januari 2013 18:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee is het ook nietals het maar niet héél erg plat is want dat vind ik geen gehoor
Ja het valt nog wel mee, zat je een beetje te stangenquote:Op zondag 20 januari 2013 18:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... sal wel meevalle
Eenschquote:Op zondag 20 januari 2013 18:14 schreef chufi het volgende:
Ach ik vind dat je op zo'n forum niet te veel moet zeiken...
Jemig, dat is echt een enorm pak zeg!!! Leuk voor de kids, maar ik haaaaaaaaat sneeuw!quote:Op zondag 20 januari 2013 18:14 schreef Bluezz het volgende:
Net met dr gesproken, die zit nu Ajax te kijken .quote:Op zondag 20 januari 2013 19:12 schreef Bluezz het volgende:
Karina nog niet gespot? Die staat toch niet nog steeds op haar tram te wachten he
Op zich leuk idd , maar ik haat mn voormalige werkgeverquote:
ik word er blij vanquote:Op zondag 20 januari 2013 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Op zich leuk idd , maar ik haat mn voormalige werkgever
Slaat ook nergens opquote:Op zondag 20 januari 2013 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eh....... ik denk maar ik snap hem weer niet![]()
niks veranderd dus
zijn er nietquote:Op zondag 20 januari 2013 22:44 schreef sacha het volgende:
ik snap er ook geen k*t van van maar dat boeit niet,
waar blijven de 'gelukkig dat jullie er niet waren toch even de ogen uitsteken foto's' van de meat?
Ik heb ze niet gemaaktquote:Op zondag 20 januari 2013 22:44 schreef sacha het volgende:
ik snap er ook geen k*t van van maar dat boeit niet,
waar blijven de 'gelukkig dat jullie er niet waren toch even de ogen uitsteken foto's' van de meat?
TuT? Of zet jij willekeurig hoofdletters?quote:Op zondag 20 januari 2013 22:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
tuttebeldan woord ken je toch wel?
Jaquote:Op zondag 20 januari 2013 22:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
TuT? Of zet jij willekeurig hoofdletters?
ik zal eens googelen naar het woord Tut, geen idee wat ik dan krijg.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:46 schreef sacha het volgende:
[..]
Tieten Uit Trekken
Tante Uit Tynaarlo
Troep Uiteraard Toch
tutquote:Op zondag 20 januari 2013 22:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik zal eens googelen naar het woord Tut, geen idee wat ik dan krijg.
Waarom ben ik dan een tut? Ik mis de grap, zeker.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... ga je toch niet boos om wordenik let daar nooit zo op
Ik volg het ook niet meer .... maar FANN handelt het verder afquote:Op zondag 20 januari 2013 22:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom ben ik dan een tut? Ik mis de grap, zeker.
quote:Op zondag 20 januari 2013 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik volg het ook niet meer .... maar FANN handelt het verder af
ja je mist de grap, maar misschien snap ik het alleen zelfquote:Op zondag 20 januari 2013 22:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom ben ik dan een tut? Ik mis de grap, zeker.
quote:Op zondag 20 januari 2013 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik volg het ook niet meer .... maar FANN handelt het verder af
http://www.encyclo.nl/begrip/tuttebelquote:Op zondag 20 januari 2013 22:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja je mist de grap, maar misschien snap ik het alleen zelfzou best kunnen
![]()
gebeurd me wel vaker dat ik iets grappig vind en verder niemand, ik dacht dat
je al die smilies op een rij expres had gedaan en toen zei ik Tut
ik had ook doos of zoiets kunnen zeggen.
jemig, dat ik dat uit moet leggenik bedoelde het niet rot
nah... zo duidelijk, anders weet ik het ook niet meer
Joepie, d'n chuf begrijpt je.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja nou is toch duidelijk of niet?
zat verder niks achter
quote:Op zondag 20 januari 2013 22:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/tuttebel
nee Lien, dat heet mierenneukenquote:Op zondag 20 januari 2013 22:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/tuttebel
Oh, vandaar!quote:Op zondag 20 januari 2013 22:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
![]()
ja dat bedoelde ik dus niet !
Ze zegt toch 'tuttebel, dat woord ken je toch wel'?quote:
hè gadverdammequote:Op zondag 20 januari 2013 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Sinds we schouder aan schouder een avond hebben doorgebracht zeker..
quote:Op zondag 20 januari 2013 22:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze zegt toch 'tuttebel, dat woord ken je toch wel'?
Ik dacht dat ze het zelf ook wel kende.
Sekreet.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ja hou nou maar op
![]()
jij hebt gelijk, wist ik niet dat tuttebel, preuts persoon betekende
of eigenlijk nu ik het neertyp weet ik het wel weer![]()
nou ja Doos danzo goed?
doe maarquote:Op zondag 20 januari 2013 23:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
moet ik voor de zekerheid googelen?
Je mag kiezen.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
deze snap ikquote:Op zondag 20 januari 2013 23:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maar dezequote:
klinkt goorquote:SEKREET
1) Afscheidingsvocht van lichaamsklieren 2) Deel van een gebouw 3) Geheim gemak 4) Helleveeg 5) Huisje 6) Kakhuis 7) Kreng 8) Mispunt 9) Naar mens 10) Naarling 11) Onuitstaanbaar iemand 12) Onuitstaanbare vrouw 13) Persoonsbenaming
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/SEKREET/1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |