SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou ik dat boekje wel lekker voor je zelf houden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zat ik ook te denken hoor, want er zitten inkijkexemplaren bij op de site van Bol punt com
en in ieder boek staat wel ''iets'' en de rest is niks![]()
dus ik denk dat ik zelf maar een boekje maak
publiceren zet weinig zoden aan de dijk denk ik, er zijn al een half miljoen boekenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou ik dat boekje wel lekker voor je zelf houden.
Niet gaan publiceren dus
daar zitten hele lekkere bijquote:
Een cleveland steamer is ook geen stoombootquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:22 schreef golfer het volgende:
Ik ben natuurlijk weer de enige die bij smoothie ook ergens anders aan denkt?![]()
http://www.urbandictionar(...)an%20smoothie&page=2
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:22 schreef golfer het volgende:
Ik ben natuurlijk weer de enige die bij smoothie ook ergens anders aan denkt?![]()
http://www.urbandictionar(...)an%20smoothie&page=2
yupquote:
Ik ook. Een lekkere Taye Diggs of Tyson Beckford kan ik urenlang bevisuelenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben wel visueel ingesteld
Ich bien von kopf bist voes visueel ingesteld.
Dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nina / Marlenequote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben wel visueel ingesteld
Ich bien von kopf bist voes visueel ingesteld.
Dus
Is dat dan een 78 toeren LP ?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:12 schreef just me het volgende:
Ik heb nog een LP () van Marlene, schitterend!
quote:
Ja dat kennen we wel... Avond Deesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:22 schreef Deisyy het volgende:
Ik zag vanavond Patrick Dempsey in een voorstukje van de nieuwe Ushi-film en werd daar ook erg visueel van
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:01 schreef Bluezz het volgende:
Die eerste had ik laatst aan de balieJij bofbips!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
wageffe.... Patrick Dempsey jn een Ushi film.... Wendy van Dijk Ushi?? Zo ja, waarom maakt die films en waarom met Patrick Dempsey??quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:22 schreef Deisyy het volgende:
Ik zag vanavond Patrick Dempsey in een voorstukje van de nieuwe Ushi-film en werd daar ook erg visueel van
Denk dat het niks met Wendy te maken heeftquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
wageffe.... Patrick Dempsey jn een Ushi film.... Wendy van Dijk Ushi?? Zo ja, waarom maakt die films en waarom met Patrick Dempsey??
Dat moet je aan Wendy vragenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
wageffe.... Patrick Dempsey jn een Ushi film.... Wendy van Dijk Ushi?? Zo ja, waarom maakt die films en waarom met Patrick Dempsey??
Is er een Wendy (Ushi) film ?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat moet je aan Wendy vragen![]()
Ik haat Ushi normaal gesproken en zap consequent weg als ze op tv is, maar vanavond in de bios was er geen ontkomen aan de trailer en stiekem, heel stiekem moest ik er om lachen. En naast Patrick doen er wel meer bekenden mee in de film, maar die ben ik spontaan vergeten.
Nog niet, maar die gaat er binnenkort wel komen en volgens mij is hij best om te lachenquote:
Soms vind ik dr wel leuk maar vaak is het hetzelfde...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog niet, maar die gaat er binnenkort wel komen en volgens mij is hij best om te lachen
en? wil ik dat zien?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:32 schreef golfer het volgende:
We kijken even naar een echte tearjerker over de tsunami uit 2004:
Lo imposible (2012) - IMDb
In wat voor zin?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:34 schreef sacha het volgende:
[..]
oh, ik las het al, een draak van een film...
even crosspostenquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:47 schreef golfer het volgende:
Lo imposible (2012) - IMDb
Een draak van een film met over the top ondersteunende muziek over de tsunami van 2004.
Zogenaamd waargebeurd, maar zo door verkeerde acteurs geacteerd,
Met veel te veel dramatische effecten.
IMDb: 7,7
Ik: 5,2
Dank je, een film hierover is ook net echt nodig, er waren toen genoeg amateurbeelden van de werkelijke ramp.quote:
Daar is het ook echt zo'n dag voorquote:
Hij hangt al jaren in de WC, op groot formaat. Deze:quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik moest googelen, nooit van gehoord![]()
Me too!! "2012" is momenteel mijn favoriete rampenfilm. Gevolgd door Dantes Peak.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:38 schreef sacha het volgende:
maar wordt 'de ramp' een beetje 'mooi' in beeld gebracht?
*rampen liefhebber is*
Is hij ook aardig? Tis wel een mooie man.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hij hangt al jaren in de WC, op groot formaat. Deze:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Overdag kijken we nooit fillempies heurquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Daar is het ook echt zo'n dag voorlekker filmpies kijken
![]()
Hij heeft wel erg lang in de zon gelegen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:50 schreef ElizabethR het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ja, is wel knap verfilmd.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:38 schreef sacha het volgende:
maar wordt 'de ramp' een beetje 'mooi' in beeld gebracht?
Ik ken hem niet persoonlijk, helaas, maar zoals ie op tv overkomt is het een kwal van een vent.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is hij ook aardig? Tis wel een mooie man.
En dat doe je terwijl hij toekijkt hoe jij op de WC-pot zit?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:43 schreef ElizabethR het volgende:
Maar who cares, ik hoef hem alleen maar in mijn fantasie te gemisbruiken
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:20 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat doe je terwijl hij toekijkt hoe jij op de WC-pot zit?
Nee, de jouwe, die je ge/misbruikt terwijl hij levensgroot op de WC-muur hangt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:34 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
We hadden het toch niet over JOUW fantasie, geriatrisch lieverdje van me!!![]()
Waar zeg ik dat, lieffie??quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, de jouwe, die je ge/misbruikt terwijl hij levensgroot op de WC-muur hangt.
Gevoed door:quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:52 schreef ElizabethR het volgende:
Dat ik hem levensgroot OP de WC zou (ge)misbruiken, ontspruit toch echt aan jouw brein.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:50 schreef ElizabethR het volgende:
Maar verder inderdaad: a dirty mind is a joy forever...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:43 schreef ElizabethR het volgende:
Maar who cares, ik hoef hem alleen maar in mijn fantasie te gemisbruiken
Apparentlyquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Gevoed door:
[..]
[..]
Maar verder inderdaad: a dirty mind is a joy forever...
Fat chancequote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:13 schreef golfer het volgende:
Ik heb dan toch met dit intieme inkijkje intussen een aardig beeld van je WC-gewoontes gekregen.![]()
Het wachten is nu op verdere onthullingen vanuit de bad- en slaapkamer.
Watte?quote:
Ik hou het toch heel summier en algemeen. Dus hoe iemand zich eraan kan ergeren is me een raadselquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:27 schreef Bluezz het volgende:
Too much informatione
Net zoiets als in mijn liedje TGIF... wist ik ook nie wat het betekende![]()
Vlee-stang!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:44 schreef sacha het volgende:
sprookjesachtig mooi ER!
ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Damn dat zijn mooie foto's, die 1e isquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:14 schreef ElizabethR het volgende:
Fotooke van gisteren, genomen op 'mijn' berg. Die is natuurlijk niet van mij, maar ik wandel er heel erg veel. Daarom noemt ons hele gezin het 'mijn berg'.![]()
Het was er goed koud!! Uitzicht op de beroemde 'Twelve Bens' van Connemara.
Nou Superquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb een nieuwe bureaublad achtergrond.
Deze heb je al staan?quote:Op zondag 20 januari 2013 00:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog een paar Connemara pony's in het landschap.
Maar de Connamara wel zonder ijs svpquote:Op zondag 20 januari 2013 00:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
zeker koudik ben bevroren
ah.. je hebt het over whiskeyquote:Op zondag 20 januari 2013 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je ff de fles bekijkt weet je meer
Dacht ik alquote:Op zondag 20 januari 2013 00:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah.. je hebt het over whiskey
lus ik niet
Daar kan ik je ook niet mee helpenquote:Op zondag 20 januari 2013 00:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
er stonden net een zooi kwoot alarms maar die heb ik weggeklikt en nu weet ik niet meer waar
ik gekwoot ben
Reageer je overal op waar je gequote bent?quote:Op zondag 20 januari 2013 00:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
meh.. ik heb het al gezien maar ik vin het wel best, ik heb geen zin meer om te reageren
neequote:Op zondag 20 januari 2013 00:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Reageer je overal op waar je gequote bent?
quote:Op zondag 20 januari 2013 00:43 schreef golfer het volgende:
Zo, we zijn weer veilig thuis gekomen na een 50+ minimeet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |