Das idd ook een nadeel, maarja, vandaar vast die 150quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:16 schreef Slasher het volgende:
Ben bang dat de APK die over 3 weken verloopt niet echt een "trekker" is... Hij wordt zeker op de mankementen afgekeurd denk ik.
Uitlaat maakt herrie en de pijp en achterste pot zijn verrot. Als je ver moet rijden is het vrij makkelijk even met stuk blik en slangenklemmen te herstellen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:16 schreef Tware het volgende:
Als ie gewoon vooruit komt zou ik m wel willen overkopen. Zou je wat meer details kunnen geven?
Ik wil er wel een verse APK op regelen maar dan wordt de prijs heel anders.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:16 schreef Slasher het volgende:
Ben bang dat de APK die over 3 weken verloopt niet echt een "trekker" is... Hij wordt zeker op de mankementen afgekeurd denk ik.
Verbruik gedurende afgelopen jaar was gemiddeld 1:15.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:30 schreef De_Melkboer het volgende:
Uitlaat is normale slijtage, vulpijp van de tank is een zwak punt bij dit model, maar nog zat te vinden op de sloop al is het een rotkarwei. Verder is de auto voor zijn klasse wel best ruim en comfortabel maar niet overdreven zuinig met benzine.
Succes
150 euro en je hebt een crossauto.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:58 schreef Mark_Boelen het volgende:
wil je mij hem niet gewoon schenken als crossauto?
Als je een beetje handig bent,heb je voor weinig geld een auto die nog zo weer een jaar mee kan.quote:
Zo'n Polo is van binnen aardig ruim en onder de motorkap zit ook wel wat ruimte daarvoor.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:19 schreef Mark_Boelen het volgende:
Is er in de auto de auto zelf, en in de motorkap wat ruimte voor grote buizen, als rolkooi / motorbescherming?
Die is ook gratis.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:21 schreef CrazyTaxi het volgende:
Zelfs die radio is uit de pre-historie. Succes met de verkoop
mag ik dan alleen de radio?quote:
Ede ligt toch aardig centraal.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:08 schreef T42 het volgende:
jammer dat ie zo ver weg staat kon er wel wa mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |