justeat.nlquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:10 schreef Valid het volgende:
Ik heb rond 18 uur al een zak soep gegeten, maar heb honger. Wat nu?
Hooooi, wat staat er op het programma.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Goedenavond gewaardeerde topicgenoten.
De casus terugvordering bijstand. Proberen om niet te veel hier te komen lamballen anders wordt het niets.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hooooi, wat staat er op het programma.
Nog een zak soepquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:10 schreef Valid het volgende:
Ik heb rond 18 uur al een zak soep gegeten, maar heb honger. Wat nu?
Soep is alleen korte-termijn vulling want vocht. Zeker die babyvoeding van Unox (best lekker overigens).quote:
Inderdaad. Ik wil koolhydraten, zout en vet!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Soep is alleen korte-termijn vulling want vocht. Zeker die babyvoeding van Unox (best lekker overigens).
Pizza?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:16 schreef Valid het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik wil koolhydraten, zout en vet!
Nee je moet eiwitten hebben!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:16 schreef Valid het volgende:
[..]
Naturel Chips?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:16 schreef Valid het volgende:
[..]
rijstwaffels met pindakaasquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:16 schreef Valid het volgende:
[..]
Bij fiscaal neem ik aan dan? Bij rechtsgeleerdheid mag dat niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:02 schreef Ties02 het volgende:
Ik kwam er dus laatst achter (na het tentamen natuurlijk) dat je gewoon zelf artikelnummers in die kantlijn erbij mag zetten
Ik heb het over de belastingwetten jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:09 schreef Valid het volgende:
[..]
Bij fiscaal neem ik aan dan? Bij rechtsgeleerdheid mag dat niet.
weekje of 2 dan geeft kpmg weer gratis bundels wegquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:02 schreef Ties02 het volgende:
Ik kwam er dus laatst achter (na het tentamen natuurlijk) dat je gewoon zelf artikelnummers in die kantlijn erbij mag zetten
Dan weet je dus niet hoe VPB werktquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik weet hoe vpb werkt, maar nu steeds naar heffingsgrondslagen ed in de vpb wordt verwezen zit ik daar een beetje voor spek en bonen. Geen ideeeeee waar het over gaat.
in hoofdlijnen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:16 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dan weet je dus niet hoe VPB werkt
True, True...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:20 schreef Maharbal het volgende:
[..]
De heffingsgrondslag is ongeveer #2 wat je leert, na de subjectieve belastingplicht.
Waarom doe je niet gewoon de volgorde zoals 'ie hoort?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
True, True...
Deze week ging eigenlijk hoofdzakelijk over vastgoed. Ik had dus echt geen idee wat er gebeurd, maar voor de rest van de zaal was het gesneden koek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |