Netjes Ties!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:54 schreef Ties02 het volgende:
Bestuurs 2 gelukkig gehaald. 45% gezakt zeg pfoe
Madiwodobo.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik zou ook een dinsdagmiddag borrel voorstellen. Dinsdag kan dat wel gebruiken.
Dan komt niemand meer aan z'n urenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Inderdaad. Lang genoeg op weg om het weekend vergeten te zijn, maar het grootste deel van de week nog voor je.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Daar had ik nu ook wel zin in gehad. Maar heb nu nog precies 4 euro op de rekening staan. Dus ik blijf vandaag binnen met een stuks pizza (2 voor de prijs van 1), half stuks AH pilsener sixpack en een stapeltje dvd's.quote:
Oh haha nee dat voorblad heb ik ook niet meerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:12 schreef Valid het volgende:
[..]
Nee weet ik niet, sorry. Staat wel op dat gele voorblad, als je dat nog hebt (ik niet)? Snap wel dat het wat tegenvalt dan. Aan de andere kant: je hebt hem binnen en je zit boven het gemiddelde.
Heb je geen tentamens meer?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:16 schreef Ryon het volgende:
[..]
Daar had ik nu ook wel zin in gehad. Maar heb nu nog precies 4 euro op de rekening staan. Dus ik blijf vandaag binnen met een stuks pizza (2 voor de prijs van 1), half stuks AH pilsener sixpack en een stapeltje dvd's.
Het kan bijna niet droeviger, maar de gesel van bittere armoe laat zo zijn sporen na.
Toch heeft het z'n charmes.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:16 schreef Ryon het volgende:
[..]
Daar had ik nu ook wel zin in gehad. Maar heb nu nog precies 4 euro op de rekening staan. Dus ik blijf vandaag binnen met een stuks pizza (2 voor de prijs van 1), half stuks AH pilsener sixpack en een stapeltje dvd's.
Het kan bijna niet droeviger, maar de gesel van bittere armoe laat zo zijn sporen na.
Psst, alleen als je nog 's de RAIO in wilt!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh haha nee dat voorblad heb ik ook niet meer![]()
Ja opzich is het ook niet heel erg, slechts een civiel effect vak maar toch
ja had de bonus zelfs ook nog. Nou hopelijk nog wat dingen sprokkelen bij de nabespreking, ben ik wel goed in.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:16 schreef Ryon het volgende:
[..]
Breekt zo lekker de week. Wel vervelend als je woensdag om negen uur weer op de uni moet zijn, maar daarom is extensief onderwijs ook zo fijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:16 schreef Valid het volgende:
[..]
Inderdaad. Lang genoeg op weg om het weekend vergeten te zijn, maar het grootste deel van de week nog voor je.
Wel zwaar hoor, van weekend naar weekend leven.
Misschien ben je zelfs wel saved by je bonus dan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh haha nee dat voorblad heb ik ook niet meer![]()
Ja opzich is het ook niet heel erg, slechts een civiel effect vak maar toch
ja had de bonus zelfs ook nog. Nou hopelijk nog wat dingen sprokkelen bij de nabespreking, ben ik wel goed in.
Misschien komt het omdat ik nog nooit een normale werkweek heb gedraaid, maar het voelt voor mij nooit zoquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:18 schreef Yreal het volgende:
Kijk, maandag begint de week net
Woensdag ben je alweer op de helft
Donderdag moet je nog 1 dagje
Vrijdag is werken naar het weekend...
maar dinsdag?
jong en onbezonnenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik nog nooit een normale werkweek heb gedraaid, maar het voelt voor mij nooit zo
Inderdaad. Kutstrafrechtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:20 schreef Valid het volgende:
![]()
Eigenlijk moet ik nu hard doorstuderen, maar ik merk dat ik een beetje wegzak in de weekendstand. Kutstrafrecht.
Helaas. Klaarblijkelijk alles voldoende afgesloten dus geen herkansingen. Misschien als ik geluk heb mag ik weer aan de slag voor omgevingsrecht. Vandaag een statistiek tentamen gehad en aan het einde van de maand mag ik nog 1 stuks onderzoeksverslag inleveren. Maar spannender dan dat wordt het niet meer.quote:
Op 15 januari blokkeerde mijn pinpas bij de AH. Ook tegen mijn eigen verwachtingen in. Ik was compleet vergeten dat in januari al mijn verzekeringen en abonnementen voor het gehele jaar worden afgeschreven. Ooit bedacht dat het handiger was om een heleboel dingen in 1 keer te betalen (ben je er meteen vanaf) dan per maand.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:17 schreef Tchock het volgende:
[..]En het is de achttiende van de maand
![]()
chanantquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:20 schreef Ryon het volgende:
[..]
Helaas. Klaarblijkelijk alles voldoende afgesloten dus geen herkansingen. Misschien als ik geluk heb mag ik weer aan de slag voor omgevingsrecht. Vandaag een statistiek tentamen gehad en aan het einde van de maand mag ik nog 1 stuks onderzoeksverslag inleveren. Maar spannender dan dat wordt het niet meer.
[..]
Op 15 januari blokkeerde mijn pinpas bij de AH. Ook tegen mijn eigen verwachtingen in. Ik was compleet vergeten dat in januari al mijn verzekeringen en abonnementen voor het gehele jaar worden afgeschreven. Ooit bedacht dat het handiger was om een heleboel dingen in 1 keer te betalen (ben je er meteen vanaf) dan per maand.
Gelukkig kan je her en der prima op de pof leven. Alleen vanavond moet de verleiding even weerstaan worden.
Inderdaad. Dinsdag is echt..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:18 schreef Yreal het volgende:
maar dinsdag?
Ik kan mij ook helemaal niet meer herinneren hoe het is om in de sleur van een werkweek te zitten zoals op de middelbare school. Ik ben gewend geworden om doordeweeks bier te drinken en studeren (dus 12.00 tot 04.00 uur ritme aan te houden) en in het weekend een beetje te arbeiden en te controleren of degene die mijn toelage overmaken nog leven.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:18 schreef Yreal het volgende:
maar dinsdag?
Dat is fijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:21 schreef Maharbal het volgende:
Ik heb iets gevonden voor de dinsdag: ik eet elke week samen met vrienden, gezellig koken, praten, drankje. Dat is dus ook iets om naar uit te kijken.
Problem solved
Kan je goed koken?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:21 schreef Maharbal het volgende:
Ik heb iets gevonden voor de dinsdag: ik eet elke week samen met vrienden, gezellig koken, praten, drankje. Dat is dus ook iets om naar uit te kijken.
Problem solved
Dat scheelt en dan is het heel tof inderdaadquote:
We wisselen het wat af gelukkigquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:28 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat scheelt en dan is het heel tof inderdaad. Ik zou persoonlijk niet heel snel geneigd zijn om mijn vrienden het aan te doen dat ik zelf zou koken.
Het is goed te nassen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Of je nou aardig of gemeen kookt, het gaat om het resultaat.
Dat is natuurlijk in een dergelijk geval sowieso leuker en eerlijker. En als zij ook allemaal aardig/goed kunnen koken..:Pquote:
Dat kunnen zequote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:29 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk in een dergelijk geval sowieso leuker en eerlijker. En als zij ook allemaal aardig/goed kunnen koken..:P
Ook dat scheelt.quote:
Ah, ik ook!quote:
Van de werkgroepen? Neequote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Sowieso, bacon![]()
![]()
![]()
![]()
Heb jij trouwens antwoorden van belastingrecht 2?
oke jammer. Wel leuk dat er bij internationaal staat dat het aanbevolen voorkennis is, maar het had net zo goed verplicht kunnen zijnquote:
Ja je moet ook oppassen dat je wel kritisch bent bij het noemen van arresten maar het ging goed inderdaadquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:01 schreef Valid het volgende:
[..]
Ah, ik ook!![]()
Maar fijn dat BR2 lekker ging, super! Ik zag in het vorige deel welke arresten je allemaal genoemd hebt. Hoe sneu is het dat ik van de meeste nu alweer de casus/rechtsregel kwijt ben?
Hoezo? Zo groot is die overlap niet toch?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
oke jammer. Wel leuk dat er bij internationaal staat dat het aanbevolen voorkennis is, maar het had net zo goed verplicht kunnen zijn
Omdat hij het niet snapt vanwege ontbrekende kennis van VPB. Dat was onderdeel van belastingrecht 2 en dat is dus (volgens hem) nodig als voorkennis om internationaal te begrijpen. Denk ik.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:15 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Hoezo? Zo groot is die overlap niet toch?
Ik weet hoe vpb werkt, maar nu steeds naar heffingsgrondslagen ed in de vpb wordt verwezen zit ik daar een beetje voor spek en bonen. Geen ideeeeee waar het over gaat.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:15 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Hoezo? Zo groot is die overlap niet toch?
Ah, dan snap je dus niet hoe de vpb werktquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik weet hoe vpb werkt, maar nu steeds naar heffingsgrondslagen ed in de vpb wordt verwezen zit ik daar een beetje voor spek en bonen. Geen ideeeeee waar het over gaat.
Je bent internationaal gaan doen zonder de basis in de vingers te hebben? Werk het nou gewoon op volgorde af joh.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik weet hoe vpb werkt, maar nu steeds naar heffingsgrondslagen ed in de vpb wordt verwezen zit ik daar een beetje voor spek en bonen. Geen ideeeeee waar het over gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |