abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121728988
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 17:14 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Goed plan.
Ik zou ook een dinsdagmiddag borrel voorstellen. Dinsdag kan dat wel gebruiken.
pi_121729006
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 16:54 schreef Ties02 het volgende:
Bestuurs 2 gelukkig gehaald. 45% gezakt zeg pfoe
Netjes Ties!
pi_121729018
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 17:14 schreef Yreal het volgende:

[..]

Madiwodobo.
pi_121729027
quote:

[..]

Dan komt niemand meer aan z'n uren ;(

Gefeliciteerd Ties.
pi_121729033
quote:

[..]

Inderdaad. Lang genoeg op weg om het weekend vergeten te zijn, maar het grootste deel van de week nog voor je.

Wel zwaar hoor, van weekend naar weekend leven. :P
  vrijdag 18 januari 2013 @ 17:16:21 #256
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_121729042
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 17:09 schreef Yreal het volgende:

[..]

geen vrijdagmiddag borrel?
Daar had ik nu ook wel zin in gehad. Maar heb nu nog precies 4 euro op de rekening staan. Dus ik blijf vandaag binnen met een stuks pizza (2 voor de prijs van 1), half stuks AH pilsener sixpack en een stapeltje dvd's.

Het kan bijna niet droeviger, maar de gesel van bittere armoe laat zo zijn sporen na.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_121729062
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 17:12 schreef Valid het volgende:

[..]

Nee weet ik niet, sorry. Staat wel op dat gele voorblad, als je dat nog hebt (ik niet)? Snap wel dat het wat tegenvalt dan. Aan de andere kant: je hebt hem binnen en je zit boven het gemiddelde.
Oh haha nee dat voorblad heb ik ook niet meer ;(
Ja opzich is het ook niet heel erg, slechts een civiel effect vak maar toch
ja had de bonus zelfs ook nog. Nou hopelijk nog wat dingen sprokkelen bij de nabespreking, ben ik wel goed in.
pi_121729069
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 17:16 schreef Ryon het volgende:

[..]

Daar had ik nu ook wel zin in gehad. Maar heb nu nog precies 4 euro op de rekening staan. Dus ik blijf vandaag binnen met een stuks pizza (2 voor de prijs van 1), half stuks AH pilsener sixpack en een stapeltje dvd's.

Het kan bijna niet droeviger, maar de gesel van bittere armoe laat zo zijn sporen na.
Heb je geen tentamens meer?
pi_121729073
quote:

[..]

Toch heeft het z'n charmes.

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 17:16 schreef Ties02 het volgende:

[..]

ja had de bonus zelfs ook nog. Nou hopelijk nog wat dingen sprokkelen bij de nabespreking, ben ik wel goed in.
Psst, alleen als je nog 's de RAIO in wilt!
pi_121729082
quote:

[..]

_O_ En het is de achttiende van de maand :') _O-
  vrijdag 18 januari 2013 @ 17:17:21 #261
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_121729088
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 17:16 schreef Valid het volgende:

[..]

Inderdaad. Lang genoeg op weg om het weekend vergeten te zijn, maar het grootste deel van de week nog voor je.

Wel zwaar hoor, van weekend naar weekend leven. :P
Breekt zo lekker de week. Wel vervelend als je woensdag om negen uur weer op de uni moet zijn, maar daarom is extensief onderwijs ook zo fijn.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_121729139
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 17:16 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Misschien ben je zelfs wel saved by je bonus dan. 8-) Ach, het is voor jou inderdaad enkel een vak voor een aantekening civiel effect; zou me er niet te druk om maken en blij zijn dat je hem binnen hebt, in tegenstelling tot honderden mensen die het moeten herkansen en waarvan het gewoon tot het curriculum behoort.
pi_121729145
Kijk, maandag begint de week net
Woensdag ben je alweer op de helft
Donderdag moet je nog 1 dagje
Vrijdag is werken naar het weekend...

maar dinsdag? :r
pi_121729166
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 17:18 schreef Yreal het volgende:

Misschien komt het omdat ik nog nooit een normale werkweek heb gedraaid, maar het voelt voor mij nooit zo :')
pi_121729206
:O

Eigenlijk moet ik nu hard doorstuderen, maar ik merk dat ik een beetje wegzak in de weekendstand. Kutstrafrecht.
pi_121729211
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 17:19 schreef Tchock het volgende:

[..]

Misschien komt het omdat ik nog nooit een normale werkweek heb gedraaid, maar het voelt voor mij nooit zo :')
jong en onbezonnen
pi_121729222
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 17:20 schreef Valid het volgende:
:O

Eigenlijk moet ik nu hard doorstuderen, maar ik merk dat ik een beetje wegzak in de weekendstand. Kutstrafrecht.
Inderdaad. Kutstrafrecht :r
  vrijdag 18 januari 2013 @ 17:20:55 #268
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_121729223
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 17:16 schreef Valid het volgende:

[..]

Heb je geen tentamens meer?
Helaas. Klaarblijkelijk alles voldoende afgesloten dus geen herkansingen. Misschien als ik geluk heb mag ik weer aan de slag voor omgevingsrecht. Vandaag een statistiek tentamen gehad en aan het einde van de maand mag ik nog 1 stuks onderzoeksverslag inleveren. Maar spannender dan dat wordt het niet meer.
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 17:17 schreef Tchock het volgende:

[..]

_O_ En het is de achttiende van de maand :') _O-
Op 15 januari blokkeerde mijn pinpas bij de AH. Ook tegen mijn eigen verwachtingen in. Ik was compleet vergeten dat in januari al mijn verzekeringen en abonnementen voor het gehele jaar worden afgeschreven. Ooit bedacht dat het handiger was om een heleboel dingen in 1 keer te betalen (ben je er meteen vanaf) dan per maand.

Gelukkig kan je her en der prima op de pof leven. Alleen vanavond moet de verleiding even weerstaan worden.
--
pi_121729233
Ik heb iets gevonden voor de dinsdag: ik eet elke week samen met vrienden, gezellig koken, praten, drankje. Dat is dus ook iets om naar uit te kijken.

Problem solved :D
pi_121729248
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 17:20 schreef Ryon het volgende:

[..]

Helaas. Klaarblijkelijk alles voldoende afgesloten dus geen herkansingen. Misschien als ik geluk heb mag ik weer aan de slag voor omgevingsrecht. Vandaag een statistiek tentamen gehad en aan het einde van de maand mag ik nog 1 stuks onderzoeksverslag inleveren. Maar spannender dan dat wordt het niet meer.

[..]

Op 15 januari blokkeerde mijn pinpas bij de AH. Ook tegen mijn eigen verwachtingen in. Ik was compleet vergeten dat in januari al mijn verzekeringen en abonnementen voor het gehele jaar worden afgeschreven. Ooit bedacht dat het handiger was om een heleboel dingen in 1 keer te betalen (ben je er meteen vanaf) dan per maand.

Gelukkig kan je her en der prima op de pof leven. Alleen vanavond moet de verleiding even weerstaan worden.
chanant
pi_121729271
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 17:21 schreef Paxcon het volgende:

[..]

chanant
Johan Derksen bingo?
pi_121729275
Zo goedkoop mogelijk koken is een sport an sich _O_
pi_121729284
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 17:22 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Johan Derksen bingo?
Nee, KLB bingo :P
pi_121729295
quote:

Inderdaad. Dinsdag is echt..
  vrijdag 18 januari 2013 @ 17:23:57 #275
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_121729323
quote:

Ik kan mij ook helemaal niet meer herinneren hoe het is om in de sleur van een werkweek te zitten zoals op de middelbare school. Ik ben gewend geworden om doordeweeks bier te drinken en studeren (dus 12.00 tot 04.00 uur ritme aan te houden) en in het weekend een beetje te arbeiden en te controleren of degene die mijn toelage overmaken nog leven.

Op dinsdag en woensdag bier drinken is dan heel vanzelfsprekend. Op zaterdag bier drinken juist totaal niet.
--
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')