Zou ik niet aan beginnen. 1. Omdat je zulke dingen eerst moet passen! 2. Omdat het mogelijk kudtkwaliteit is en het dan niet gek is dat het niks voor je blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:50 schreef marcelp79 het volgende:
Weet iemand toevallig waar ik het volgende item kan halen:
Five finger shoes. (http://www.5fingers.nl/?gclid=CKn57oDV9LQCFebLtAodNgYAmw)
Deze wil ik gaan uitproberen maar heb geen zin om nu een bak geld uit te geven om erachter te komen dat het misschien helemaal niets is voor mij.
kheb al op ebay gekeken maar krijg alleen gebruikte schoenen of ze willen ze niet versturen!
Thnx, de andere benaming had ik nog niet gevonden. Was vandaag al aan het rondkijken geweest, maar nog niet veel bijzonders tegengekomen. Zal van de week is in de sportzaken in de buurt is vragen naar de overige merken die je hebt aangegeven.quote:
Het probleem is dat je een goede kwaliteit schoen moet hebben EN de juiste maat om dit type schoen fijn te vinden. Dan kom je automatisch bij de echte uit.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:50 schreef marcelp79 het volgende:
Weet iemand toevallig waar ik het volgende item kan halen:
Five finger shoes. (http://www.5fingers.nl/?gclid=CKn57oDV9LQCFebLtAodNgYAmw)
Deze wil ik gaan uitproberen maar heb geen zin om nu een bak geld uit te geven om erachter te komen dat het misschien helemaal niets is voor mij.
kheb al op ebay gekeken maar krijg alleen gebruikte schoenen of ze willen ze niet versturen!
staat er niet, goed lezen.. er staat dat het binnen 30 minuten word overgemaaktquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:13 schreef zoodan het volgende:
Ik heb via money2 geld overgemaakt naar paypal maar het staat na een kwartier nog niet op mijn rekening, mijn emailadres is bij paypal al bevestigd en het geld is al van mijn bankrekening af (abnamro)..
Weet iemand hoe dit zou kunnen komen? Er staat namelijk dat het direct wordt overgemaakt..
source: https://www.money2.nl/supportquote:U betaling wordt meestal binnen enkele minuten op uw PayPal-rekening bijgeschreven. In sommige gevallen kan dit, door een vertraging tussen de banken, tot 30 minuten duren.
Indien u in uw account op terugbetalen of refund heeft geklikt dan zal onze dministratie het bedrag minus ¤ 5,- administratiekosten binnen 5 (werk)dagen overschrijven naar uw rekening.
ik zou even een uurtje geduld hebben, mocht je dan nog niks erop hebben staanquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:21 schreef zoodan het volgende:
het is nu net een half uur geleden, nog geen geld haha.
Kan het ermee te maken hebben dat het weekend is?
Is het inmiddels gelukt?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:25 schreef zoodan het volgende:
Oke bedankt heeft verder geen haast, puur nieuwsgierigheid
Als je nou eerst eens even verteld welke camera je precies hebt gekocht... (linkje?) kunnen we je misschien helpen.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:47 schreef mickeyD het volgende:
nou was er vandeweek ingebroken bij de buren, dus heb ff een wireless ip cam besteld voor in t portiek, en dat zal best goedkomen allemaal..
maar heeft iemand hier ervaring hoe ik die data die de cam genereerd het handigste kan opslaan?
en heeft iemand verder nog tips?
het is GEEN pan/tilt cam, maar zoiets
[ afbeelding ]
http://www.vitamindinc.com, werkt perfect hier. Detecteerd personen in video's en schrijft deze videoclips naar een FTP server weg.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:47 schreef mickeyD het volgende:
nou was er vandeweek ingebroken bij de buren, dus heb ff een wireless ip cam besteld voor in t portiek, en dat zal best goedkomen allemaal..
maar heeft iemand hier ervaring hoe ik die data die de cam genereerd het handigste kan opslaan?
[ afbeelding ]
Hier staat de datum nog op 20 jan.quote:21-Jan-2013 The item (RC12345678HK) left Hong Kong for its destination on 21-Jan-2013
kijk eens naar het freeware en opensource programma, ispyquote:Op zondag 20 januari 2013 16:47 schreef mickeyD het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien enig advies welke camera's zijn aan te raden? Welke gebruik je zelf? Wil zelf er graag 1 aansluiten op mijn Synology.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:29 schreef Downstar het volgende:
[..]
kijk eens naar het freeware en opensource programma, ispy
Beheer ik al mijn ip camera's mee, en heeft enorm veel mogelijkheden qua bewegingsdetectie etc..
Daarnaast hebben ze een hele uitgebreide list met ipcameras waarin zowat elke ip camera in zit
hierdoor is het gemakkelijk om de camera zonder al te veel kennis, in ispy te configureren
>> GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopicquote:Op zondag 20 januari 2013 20:27 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Misschien enig advies welke camera's zijn aan te raden? Welke gebruik je zelf? Wil zelf er graag 1 aansluiten op mijn Synology.
thanksquote:Op zondag 20 januari 2013 20:52 schreef shiznuts het volgende:
[..]
>> GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
ik kan ever buying gewoon bereiken..quote:Op maandag 21 januari 2013 00:09 schreef Achtentachtig het volgende:
Ik kan http://www.geartaker.com/ en http://**********.com/ niet bereiken. Uit de lucht?
Tenzij je voor express shipping hebt betaald duurt het vaak heus ook nog wel een dag of 10 nadat je pakje is vertrokken richting land van bestemming. Iets met overige logistieke handelingen en bureaucratie... m.a.w. luchtpost betekent niet dat een vliegtuig je pakje met een parachute boven je huis komt droppen. Chinashopping = geduld beproeven.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:09 schreef jouri1995 het volgende:
Mijn pakketje wat de twaalfde januari is verzonden ook nog geen updates van gehad?
Swiss post T&T zegt dit:
Sat 12.01.2013 18:05 Departure from border point of origin country
neem aan dat een vliegtuig er niet meer dan een week over doet om van china naar nederland te vliegen?
Hihi, dan kruis ik hem ook:quote:Op maandag 21 januari 2013 00:35 schreef Sowieso. het volgende:
Even een kruispost met een topic in WGR:
Aantal weken terug iets op ebay besteld met HK traceernummer. Als ik op de site kijk, zie ik dit:
Destination - Netherlands
The item (RC..HK) was delivered on 5-Jan-2013.
Niks gezien. Maak ik kans met een paypal-claim of gelooft ebay een hong kong-trackingnummer meteen?
quote:Trouwens oplossen via de mail gaat je waarschijnlijk niet lukken, mocht hij een nieuwe sturen heb je hem niet voor dinsdag... Dus geschil openen is onvermijdelijk tenzij je zijn pakketje nog krijgt voor woensdag. En nooit een chinees op zijn woord geloven.
Klein wereldjequote:
Ik heb 2x geclaimd tot nu toe geloof ik en beide keren mijn geld teruggekregen.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:42 schreef Sowieso. het volgende:
[..]
Klein wereldje![]()
Nou ja, hopen dat paypal inderdaad zo kopersvriendelijk is als iedereen beweert. Grappig dat 1-centdeals altijd aankomen en mijn duurste bestelling ooit dan weer niet
beterrrr thanks!quote:Op zondag 20 januari 2013 19:29 schreef Downstar het volgende:
[..]
kijk eens naar het freeware en opensource programma, ispy
Beheer ik al mijn ip camera's mee, en heeft enorm veel mogelijkheden qua bewegingsdetectie etc..
Daarnaast hebben ze een hele uitgebreide list met ipcameras waarin zowat elke ip camera in zit
hierdoor is het gemakkelijk om de camera zonder al te veel kennis, in ispy te configureren
Volgens mij niet, ik hang voor de zekerheid altijd een briefje op dat het ook bij de buren mag en ze gemachtigd zijn om te tekenen.quote:Op maandag 21 januari 2013 07:10 schreef CnMaster_ het volgende:
Het gevoel dat de bezorger zometeen me tablet af komt leveren en dat ik op ut werk zit.![]()
Geven de DHL-mannetjes ook de pakjes bij de buren af?
Lullig als je van die vervelende buren hebt die zelf zo een briefje op je deur hangenquote:Op maandag 21 januari 2013 13:43 schreef Skiet het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ik hang voor de zekerheid altijd een briefje op dat het ook bij de buren mag en ze gemachtigd zijn om te tekenen.
wat heeft dat te maken met chinese webshops dan?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:00 schreef CnMaster_ het volgende:
Thanks, ik heb iemand een briefje laten ophangen.
Vanaf de 26ste trouwens deze ip camera bij de Aldi: http://www.aldi.nl/aldi_vanaf_zaterdag_2601_48_5_438_4813.html
Wanneer is het pakketje verzonden? Kan best wel even duren voordat hij pas via de sites te vinden is.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:09 schreef pecealo het volgende:
wil/kan iemand helpen, ik heb deze track en trace code gekregen maar hij pakt hem niet bij 17 track, 183 etc. RA66524XXXXCN weet iemand waar RA dan ook voor staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |