SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb er weer zin in
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Gelijk zondag Ajax - Feyenoord
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------![]()
En toch dalijk kijken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:59 schreef GGMM het volgende:
Zondag half 3.
De rest van de wedstrijden is irrelevant.
Ik maak alvast de GGMM PSV bingo kaart:
Waterman![]()
Marcelo![]()
Zanka![]()
Pieters![]()
van Bommel![]()
Wijnaldum![]()
Strootman![]()
Lens![]()
Matavz![]()
Mertens![]()
![]()
Uh, oke.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En toch dalijk kijken.
Waterman![]()
Marcelo![]()
Zanka![]()
Pieters![]()
van Bommel![]()
Wijnaldum![]()
Strootman![]()
Lens![]()
Matavz![]()
Mertens![]()
Waterman
Hutchinson - Marcelo - Zanka - Pieters
van Bommel - Wijnaldum - Strootman
Lens - Matavz - Mertens
Wisselspelers: Tyton, Bouma, Derijck, Locadia, Van Ooijen, Hiljemark en Depay.![]()
Je bent Hutch vergeten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En toch dalijk kijken.
Waterman![]()
Marcelo![]()
Zanka![]()
Pieters![]()
van Bommel![]()
Wijnaldum![]()
Strootman![]()
Lens![]()
Matavz![]()
Mertens![]()
goeie garpquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:08 schreef GGMM het volgende:
Oh, PSV speelt vanavond al.
Dan zeker kijken ja.![]()
Ok. Hoeveel gaat het wordenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was serieus geen grap.
Had het programma nog helemaal niet bekeken.![]()
Rightquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was serieus geen grap.
Had het programma nog helemaal niet bekeken.![]()
![]()
PSV wint thuis wel, en hoge uitslag ook wel denk ik.quote:
4-0.Ben je een beetje gefrustreerd ofzo?quote:Tering zeg.
![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV wint thuis wel, en hoge uitslag ook wel denk ik.
4-0.
[..]
Ben je een beetje gefrustreerd ofzo?Tering zeg.
= gefrustreerd
![]()
Gay tt.quote:
Stijn is het helemaal kwijt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik weet ook niet wat het isquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:13 schreef tompsv18 het volgende:
Volgens mij mogen GGMM en Davy elkaar niet echt. Ik kan het ook fout hebben hoor.Die man post 10x mijn naam als ik er niet ben.
![]()
Zelfde TT als de vorige zodat hij weer kan kapen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gay tt.
Stijn is het helemaal kwijt.![]()
Ik koester geen wrok tegen figuren op het internet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:13 schreef tompsv18 het volgende:
Volgens mij mogen GGMM en Davy elkaar niet echt. Ik kan het ook fout hebben hoor.Ja, hier heb je wel gelijk in ja.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gay tt.
Stijn is het helemaal kwijt.![]()
Je kan er op wachtenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En toch dalijk kijken.
Waterman![]()
Marcelo![]()
Zanka![]()
Pieters![]()
van Bommel![]()
Wijnaldum![]()
Strootman![]()
Lens![]()
Matavz![]()
Mertens
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Haha ga toch binnen zitten stel mafketelsPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Driessen?
Geluid uit en My Radio aan.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:47 schreef GGMM het volgende:
Goed dat hij een witte cirkel om Matavz heen heeft gezet, anders had ik er niks van begrepen.![]()
![]()
Sinds wanneer kan je een stream in DM embedden?quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
HIHIHAHAHOHOHO GRAPPPPPPUG MAN!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je een stream in DM embedden?![]()
Sinds je moeder btw.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je een stream in DM embedden?![]()
Die wordt dan zo mooi boos enzoquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is alleen leuk als je dat tegen Stijn zegt![]()
Helemaal niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is alleen leuk als je dat tegen Stijn zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit was een goed moment voor een leuk plaatje met een respectbandje.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:52 schreef GGMM het volgende:
Rustig jongens. Ik snap dat jullie zenuwachtig zijn, maar reageer dat niet op elkaar af.![]()
Fuck, gemiste kans idd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit was een goed moment voor een leuk plaatje met een respectbandje.![]()
Je lijkt Wijnaldum wel.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Is er nog geen VI?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Omdat er geen VI is ga ik uit protest nu kijken naar deze wedstrijd. Dat zal ze leren.![]()
![]()
Snap ik als je de hele dag in VI-jargon praat ja.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een of andere compilatie, maar dat ken ik allemaal wel.
Maar belachelijk dat er geen uitzending is zeg. Had dolgraag de toto even willen meepikken.Ja, leuk. Misschien kunnen we af en toe een keer om hem lachen, want het begint een beetje zielig te worden.quote:![]()
De compilaties van Oliver zijn beter.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een of andere compilatie, maar dat ken ik allemaal wel.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Dat klopt ook nog eens.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De compilaties van Oliver zijn beter.![]()
Haha goeie Styloquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, leuk. Misschien kunnen we af en toe een keer om hem lachen, want het begint een beetje zielig te worden.
zoiets?![]()
Ik begin 1 minuut voordat het begint met het zoeken van een stream. Gewoon omdat ik zo'n badboy ben.![]()
Volgende keer.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, alleen dan terwijl je hem quote, zodat het een beetje geloofwaardig overkomt.![]()
Ja, leuk. Misschien kunnen we af en toe een keer om hem lachen, want het begint een beetje zielig te worden.quote:![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het gaat hier eigenlijk om de legendarische aanvaller Froe, maar het is verkeerd gespeld.![]()
![]()
Kijken of er nog een geniepig bangkoks virus in de selectie is geslopen
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Speciaal voor Davy
Zanka
quote:Op dit moment hebben we een storing bij de livestreams van PSV-PEC Zwolle en Almere City-Helmond Sport. Er wordt gewerkt aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
One night in bangkok makes a hard man humble.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:01 schreef AFCNiels het volgende:
Kijken of er nog een geniepig bangkoks virus in de selectie is geslopen![]()
Gaat te langzaam. Ze moeten sneller en beter spelen. #PSV"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
hashtags gebruiken is echt gay man.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:06 schreef mrstylo het volgende:
Gaat te langzaam. Ze moeten sneller en beter spelen. #PSV![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
One night in bangkok makes a hard man humble.
Maar zo kon je wel weten, dat is PSV bedoelde.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Haha goede Styloquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:06 schreef mrstylo het volgende:
Gaat te langzaam. Ze moeten sneller en beter spelen. #PSV![]()
Valt wel mee, Aad300 doet het ook heel vaak en als het gay was zou hij het nooit doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ook van die lekker alternatieve hashtags, zoals #rayonhoofd en #overtolligekilo's.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Valt wel mee, Aad300 doet het ook heel vaak en als het gay was zou hij het nooit doen.
Wie zoekt daar op?![]()
Hij doet het waar het hoort.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Valt wel mee, Aad300 doet het ook heel vaak en als het gay was zou hij het nooit doen.![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook van die lekker alternatieve hashtags, zoals #rayonhoofd en #overtolligekilo's.
Wie zoekt daar op?twitter:aad300 twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 18:40:18Waar is mooi natuurijs#roeptumaar. reageer retweet
Betalen voor een stream en dan nog geen beeld hebbenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:08 schreef remlof het volgende:
Werkt fijn dat Eredivisie Live Go
[ afbeelding ]![]()
![]()
Daarom gewoon lekker op je TV. Liggend op het bankie, zak chips erbij.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:08 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Die witte?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Valt wel mee, Aad300 doet het ook heel vaak en als het gay was zou hij het nooit doen.Dit, dus.![]()
En dat allemaal binnen 1 minuut.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Witte?
Hee witte!
Ja witte?
Je komt he witte!?![]()
Ja, en daar betaal je godverdomme geld voor. Zit nu naar een sopcast stream te kijkenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:08 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Maak er maar een tekening van en stuur hem op naar Mallorca.![]()
Gelukkig kan ik ook op de tv kijkenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Betalen voor een stream en dan nog geen beeld hebben![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Witte?
Hee witte!
Ja witte?
Je komt he witte!?![]()
Koningen.Dit, dus.![]()
Ik kwam hem een keer tegen op de omloop na PSV - Feyenoord. Een simpele 'Aad, wat vond je ervan' was genoeg aanleiding voor hem om een persoonlijke analyse te maken van zo ongeveer 2 minuten. Terwijl ik die man voor het eerst in mijn leven zag.quote:
Vanaf dat moment was ik fan.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:twitter:aad300 twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 21:11:18Thx mrstylo #vooraldoorgaanmetdiephotoshops. reageer retweet
Wat leuk dat hij dat echt heeft gezegd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:aad300 twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 21:11:18Thx mrstylo #vooraldoorgaanmetdiephotoshops. reageer retweet
![]()
Wat een baas.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kwam hem een keer tegen op de omloop na PSV - Feyenoord. Een simpele 'Aad, wat vond je ervan' was genoeg aanleiding voor hem om een persoonlijke analyse te maken van zo ongeveer 2 minuten. Terwijl ik die man voor het eerst in mijn leven zag.
Vanaf dat moment was ik fan.
Wow. Ik ga dit uitprinten en boven mijn bed hangen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:aad300 twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 21:11:18Thx mrstylo #vooraldoorgaanmetdiephotoshops. reageer retweet
Die man is gewoon 24/7 beroepsanalist en waarzegger.quote:
Want je weet wat ze zeggen. Aad heeft altijd gelijk.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kwam hem een keer tegen op de omloop na PSV - Feyenoord. Een simpele 'Aad, wat vond je ervan' was genoeg aanleiding voor hem om een persoonlijke analyse te maken van zo ongeveer 2 minuten. Terwijl ik die man voor het eerst in mijn leven zag.
Vanaf dat moment was ik fan.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Die man is gewoon 24/7 beroepsanalist en waarzegger.
Want je weet wat ze zeggen. Aad heeft altijd gelijk.twitter:![]()
2-2 zondag volgens Aadquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Die man is gewoon 24/7 beroepsanalist en waarzegger.
Want je weet wat ze zeggen. Aad heeft altijd gelijk.![]()
Ook al heeft hij geen gelijk, zelfs dan heeft hij gelijk.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Tot nu toe best een kut wedstrijd."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Er staat nergens dat zijn functie rayonhoofd isquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:16 schreef Bamihapje het volgende:
[..]
2-1 http://www.vi.nl/nieuws/2(...)sterdam-verwacht.htm![]()
![]()
twitter:johanvanboven twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 20:15:06Goed begin tweede seizoenshelft van de arbitrage. Marcelo legt binnen de 16 bal stil met zijn hand. Higler wuift het weg. #psvpec reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wij hebben ook beeld.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:17 schreef Caland het volgende:
twitter:johanvanboven twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 20:15:06Goed begin tweede seizoenshelft van de arbitrage. Marcelo legt binnen de 16 bal stil met zijn hand. Higler wuift het weg. #psvpec reageer retweet
![]()
Ja ik niet, vandaar.quote:
Ik ben er ook vandoor trouwens. Groetjes en hou het rustig. xxxVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Marcelo houd zijn armen toch in en draait weg? Moet hij zijn armen er dan afzagen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:22 schreef stoeltafel het volgende:
Niemand die handsbal gezien? Wtffffff![]()
![]()
Hij stopte toch de bal met zijn hand ?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Marcelo houd zijn armen toch in en draait weg? Moet hij zijn armen er dan afzagen?![]()
![]()
Ff de bal dood leggen met je hand, logisch ja.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Marcelo houd zijn armen toch in en draait weg? Moet hij zijn armen er dan afzagen?![]()
Hahaha geniaalPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Wat een Zwolse bazen![]()
![]()
Zoveel kansen heeft PSV nog niet gehad.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Echt typisch he. Allemaal kansen verprutsen en dan uit het niets 0-1![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoveel kansen heeft PSV nog niet gehad.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Groot fan van User Wotte![]()
Helaas is het ook typisch PSV om het dan thuis nog wel recht te zetten, dit gaan jullie niet verliezen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
tukkerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
OMG ALLE TROLLS OPEENS HIER VIESE JODEPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Die speelt echt slechtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Van Bommeltje doet weer goed mee hoor![]()
Hopelijk nu wel een stormloop idd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:27 schreef Grifte het volgende:
[..]
Helaas is het ook typisch PSV om het dan thuis nog wel recht te zetten, dit gaan jullie niet verliezen.![]()
Ik hoop dat Stijn het opneemt, Strootman heeft al weer voor een paar mooie Photoshopmomentjes gezorgd.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dan kan je wel oefenen tegen de beste teams van Thailand, dat betekent nog niet dat je thuis tegen Zwolle bent opgewassen![]()
![]()
Ah dus je komt nooit meer hier?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik spreek jullie wel weer bij de 0-2
Doei![]()
![]()
Fijn, EDL net geactiveerd..kom ik op een lege pagina met wat text alleen via de site...
goed manGeld betalen en dan toch via 1stR moeten kijken
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Ik ben zo wegquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:28 schreef Snorrenbaard het volgende:
Zoek vrienden en ga uit, ipv je vrijdagavond te verneuken op een forumpje![]()
![]()
Van Messi bestaat eer een kaartje met minuten erop waarin hij nog niet gescoord heeft, bestaat er voor Van Bommel ook zoiets met gele kaarten?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Misschien zegt hij wel hele lieve dingen. Ons klein, schattig Driesje.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:28 schreef GGMM het volgende:
Mertens loopt al de hele tijd te klagen tegen de scheids. Echt superirritant.![]()
Ik ben met vrienden, maar toen scoorde Zwollequote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:28 schreef Snorrenbaard het volgende:
Zoek vrienden en ga uit, ipv je vrijdagavond te verneuken op een forumpje
Dus ik moest hier wel komen.Ok![]()
Nee, die heeft hij allemaal al gehad.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:29 schreef AFCNiels het volgende:
Van Messi bestaat eer een kaartje met minuten erop waarin hij nog niet gescoord heeft, bestaat er voor Van Bommel ook zoiets met gele kaarten?![]()
Haha dacht al. Welke kansen? Een schotje.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoveel kansen heeft PSV nog niet gehad.![]()
Was al een naar ventje bij Utrecht, helaasch heeft de verlengde aanwezigheid onder de hoede van Strootman dit tot gevolg.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:28 schreef GGMM het volgende:
Mertens loopt al de hele tijd te klagen tegen de scheids. Echt superirritant.![]()
Complicatietje nog niet gezien?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:28 schreef Tarado het volgende:
Ik ga vi kijken was een leuk half uurtjeGroot fan van User Wotte![]()
Je mag toch leien dat PSV op zijn minst wint van Zwolle thuis
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Is ook pas de eerste wedstrijd van dit jaarquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:27 schreef Paxcon het volgende:
Van Bommel heeft ook gewoon serieus nog niks toegevoegd dit jaar
Ik ben inmiddels overleden![]()
Tja, niet helemaal objectief denk ik.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:29 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Haha dacht al. Welke kansen? Een schotje.![]()
2013 is pas 18 dagen oud en hij heeft het trainingskamp gemist. Dus je hebt gelijk ja.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:27 schreef Paxcon het volgende:
Van Bommel heeft ook gewoon serieus nog niks toegevoegd dit jaar
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:30 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Is ook pas de eerste wedstrijd van dit jaar
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
quote:Dacht dat het alweer begon, die compilatie hoef ik niet te zien, nog maar even van PEC genieten dan
![]()
Oh leuk, ik verspreek me.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:30 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
2013 is pas 18 dagen oud en hij heeft het trainingskamp gemist. Dus je hebt gelijk ja.
![]()
Nee niet gaan lachen mensen, dan gaat hij door.quote:'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Sierd de Vos bij Almere - Helmond, keuzes keuzes
Onderkant scheenbeen is ook een hele lastige trap.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Al zat Sierd bij het WK sjoelen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
Sierd de Vos bij Almere - Helmond, keuzes keuzes![]()
Alleen de grootsten der aarde kunnen daarmee goed richting geven aan de bal.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:33 schreef AFCNiels het volgende:
Onderkant scheenbeen is ook een hele lastige trap.![]()
Hij zou ook daar moeiteloos in een jaar commentator van het jaar worden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Al zat Sierd bij het WK sjoelen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Boem koekoek sooooooo gooooooool in het gaatje voor de 4 punten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Al zat Sierd bij het WK sjoelen.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Daarmee doe je Marcelo wel wat te kort hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:33 schreef Bamihapje het volgende:
Marcelo is toch wel een type Beckenbauer![]()
PSV heeft trouwens een Maher nodig
En een Pellè
En een Fischer
En een Douglas
En een Vermeer
En een Blind
En een Messi![]()
Hier is Herman Schaapsma, wiens moeder bij de gemeentedienst in Hoogeveen werkt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:34 schreef Abed het volgende:
[..]
Boem koekoek sooooooo gooooooool in het gaatje voor de 4 punten.![]()
Alleen een Blindquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
PSV heeft trouwens een Maher nodig
En een Pellè
En een Fischer
En een Douglas
En een Vermeer
En een Blind
En een MessiGroot fan van User Wotte![]()
maja zwolle is zowat scandinavië dus die zijn dit weer wel gewendI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Die koffers met geld vind ik wel goed hoor.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:36 schreef ZaZoe het volgende:
Azië trip heeft PSV nog niet veel goeds gebracht![]()
Oh, wordt hij daarom de witte neger genoemd?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Van Bommel heeft hem in z'n poepert gepakt in de gevangenis xd iksdeeOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Nee dat komt door die agressiviteit.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, wordt hij daarom de witte neger genoemd?![]()
Ook voor de trip kon Marcelo nooit een bal naar een speler met hetzelfde shirt passen. Jetlag of niet maakt niet uit.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:36 schreef ZaZoe het volgende:
Azië trip heeft PSV nog niet veel goeds gebracht![]()
Speelt die dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:38 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Heeft Matavz de bal al geraakt?![]()
Lens leer eens schieten mongool."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Van den Berg
Niet bij mij.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Voor de winterstop was hij nog een baas?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:
Mag hij Messi bedienen :D
Forum Opties Forumhop: Hop naar: