Sinds je moeder btw.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je een stream in DM embedden?
Die wordt dan zo mooi boos enzoquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is alleen leuk als je dat tegen Stijn zegt
Helemaal niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is alleen leuk als je dat tegen Stijn zegt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit was een goed moment voor een leuk plaatje met een respectbandje.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:52 schreef GGMM het volgende:
Rustig jongens. Ik snap dat jullie zenuwachtig zijn, maar reageer dat niet op elkaar af.
Fuck, gemiste kans idd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit was een goed moment voor een leuk plaatje met een respectbandje.
Je lijkt Wijnaldum wel.quote:
Is er nog geen VI?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Omdat er geen VI is ga ik uit protest nu kijken naar deze wedstrijd. Dat zal ze leren.
Snap ik als je de hele dag in VI-jargon praat ja.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een of andere compilatie, maar dat ken ik allemaal wel.
Ja, leuk. Misschien kunnen we af en toe een keer om hem lachen, want het begint een beetje zielig te worden.quote:
De compilaties van Oliver zijn beter.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een of andere compilatie, maar dat ken ik allemaal wel.
Dat klopt ook nog eens.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De compilaties van Oliver zijn beter.
Haha goeie Styloquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, leuk. Misschien kunnen we af en toe een keer om hem lachen, want het begint een beetje zielig te worden.
Volgende keer.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, alleen dan terwijl je hem quote, zodat het een beetje geloofwaardig overkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |