SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb er weer zin in
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Gelijk zondag Ajax - Feyenoord
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------![]()
En toch dalijk kijken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:59 schreef GGMM het volgende:
Zondag half 3.
De rest van de wedstrijden is irrelevant.
Ik maak alvast de GGMM PSV bingo kaart:
Waterman![]()
Marcelo![]()
Zanka![]()
Pieters![]()
van Bommel![]()
Wijnaldum![]()
Strootman![]()
Lens![]()
Matavz![]()
Mertens![]()
![]()
Uh, oke.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En toch dalijk kijken.
Waterman![]()
Marcelo![]()
Zanka![]()
Pieters![]()
van Bommel![]()
Wijnaldum![]()
Strootman![]()
Lens![]()
Matavz![]()
Mertens![]()
Waterman
Hutchinson - Marcelo - Zanka - Pieters
van Bommel - Wijnaldum - Strootman
Lens - Matavz - Mertens
Wisselspelers: Tyton, Bouma, Derijck, Locadia, Van Ooijen, Hiljemark en Depay.![]()
Je bent Hutch vergeten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En toch dalijk kijken.
Waterman![]()
Marcelo![]()
Zanka![]()
Pieters![]()
van Bommel![]()
Wijnaldum![]()
Strootman![]()
Lens![]()
Matavz![]()
Mertens![]()
goeie garpquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:08 schreef GGMM het volgende:
Oh, PSV speelt vanavond al.
Dan zeker kijken ja.![]()
Ok. Hoeveel gaat het wordenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was serieus geen grap.
Had het programma nog helemaal niet bekeken.![]()
Rightquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was serieus geen grap.
Had het programma nog helemaal niet bekeken.![]()
![]()
PSV wint thuis wel, en hoge uitslag ook wel denk ik.quote:
4-0.Ben je een beetje gefrustreerd ofzo?quote:Tering zeg.
![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV wint thuis wel, en hoge uitslag ook wel denk ik.
4-0.
[..]
Ben je een beetje gefrustreerd ofzo?Tering zeg.
= gefrustreerd
![]()
Gay tt.quote:
Stijn is het helemaal kwijt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik weet ook niet wat het isquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:13 schreef tompsv18 het volgende:
Volgens mij mogen GGMM en Davy elkaar niet echt. Ik kan het ook fout hebben hoor.Die man post 10x mijn naam als ik er niet ben.
![]()
Zelfde TT als de vorige zodat hij weer kan kapen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gay tt.
Stijn is het helemaal kwijt.![]()
Ik koester geen wrok tegen figuren op het internet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:13 schreef tompsv18 het volgende:
Volgens mij mogen GGMM en Davy elkaar niet echt. Ik kan het ook fout hebben hoor.Ja, hier heb je wel gelijk in ja.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gay tt.
Stijn is het helemaal kwijt.![]()
Je kan er op wachtenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En toch dalijk kijken.
Waterman![]()
Marcelo![]()
Zanka![]()
Pieters![]()
van Bommel![]()
Wijnaldum![]()
Strootman![]()
Lens![]()
Matavz![]()
Mertens
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Haha ga toch binnen zitten stel mafketelsPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Driessen?
Geluid uit en My Radio aan.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:47 schreef GGMM het volgende:
Goed dat hij een witte cirkel om Matavz heen heeft gezet, anders had ik er niks van begrepen.![]()
![]()
Sinds wanneer kan je een stream in DM embedden?quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
HIHIHAHAHOHOHO GRAPPPPPPUG MAN!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je een stream in DM embedden?![]()
Sinds je moeder btw.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je een stream in DM embedden?![]()
Die wordt dan zo mooi boos enzoquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is alleen leuk als je dat tegen Stijn zegt![]()
Helemaal niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is alleen leuk als je dat tegen Stijn zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit was een goed moment voor een leuk plaatje met een respectbandje.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:52 schreef GGMM het volgende:
Rustig jongens. Ik snap dat jullie zenuwachtig zijn, maar reageer dat niet op elkaar af.![]()
Fuck, gemiste kans idd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit was een goed moment voor een leuk plaatje met een respectbandje.![]()
Je lijkt Wijnaldum wel.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Is er nog geen VI?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Omdat er geen VI is ga ik uit protest nu kijken naar deze wedstrijd. Dat zal ze leren.![]()
![]()
Snap ik als je de hele dag in VI-jargon praat ja.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een of andere compilatie, maar dat ken ik allemaal wel.
Maar belachelijk dat er geen uitzending is zeg. Had dolgraag de toto even willen meepikken.Ja, leuk. Misschien kunnen we af en toe een keer om hem lachen, want het begint een beetje zielig te worden.quote:![]()
De compilaties van Oliver zijn beter.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een of andere compilatie, maar dat ken ik allemaal wel.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Dat klopt ook nog eens.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De compilaties van Oliver zijn beter.![]()
Haha goeie Styloquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, leuk. Misschien kunnen we af en toe een keer om hem lachen, want het begint een beetje zielig te worden.
zoiets?![]()
Ik begin 1 minuut voordat het begint met het zoeken van een stream. Gewoon omdat ik zo'n badboy ben.![]()
Volgende keer.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, alleen dan terwijl je hem quote, zodat het een beetje geloofwaardig overkomt.![]()
Ja, leuk. Misschien kunnen we af en toe een keer om hem lachen, want het begint een beetje zielig te worden.quote:![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het gaat hier eigenlijk om de legendarische aanvaller Froe, maar het is verkeerd gespeld.![]()
![]()
Kijken of er nog een geniepig bangkoks virus in de selectie is geslopen
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Speciaal voor Davy
Zanka
quote:Op dit moment hebben we een storing bij de livestreams van PSV-PEC Zwolle en Almere City-Helmond Sport. Er wordt gewerkt aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
One night in bangkok makes a hard man humble.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:01 schreef AFCNiels het volgende:
Kijken of er nog een geniepig bangkoks virus in de selectie is geslopen![]()
Gaat te langzaam. Ze moeten sneller en beter spelen. #PSV"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
hashtags gebruiken is echt gay man.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:06 schreef mrstylo het volgende:
Gaat te langzaam. Ze moeten sneller en beter spelen. #PSV![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
One night in bangkok makes a hard man humble.
Maar zo kon je wel weten, dat is PSV bedoelde.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Haha goede Styloquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:06 schreef mrstylo het volgende:
Gaat te langzaam. Ze moeten sneller en beter spelen. #PSV![]()
Valt wel mee, Aad300 doet het ook heel vaak en als het gay was zou hij het nooit doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ook van die lekker alternatieve hashtags, zoals #rayonhoofd en #overtolligekilo's.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Valt wel mee, Aad300 doet het ook heel vaak en als het gay was zou hij het nooit doen.
Wie zoekt daar op?![]()
Hij doet het waar het hoort.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Valt wel mee, Aad300 doet het ook heel vaak en als het gay was zou hij het nooit doen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: