Ah dus je komt nooit meer hier?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik spreek jullie wel weer bij de 0-2
Doei
Ik ben zo wegquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:28 schreef Snorrenbaard het volgende:
Zoek vrienden en ga uit, ipv je vrijdagavond te verneuken op een forumpje
Misschien zegt hij wel hele lieve dingen. Ons klein, schattig Driesje.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:28 schreef GGMM het volgende:
Mertens loopt al de hele tijd te klagen tegen de scheids. Echt superirritant.
Ik ben met vrienden, maar toen scoorde Zwollequote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:28 schreef Snorrenbaard het volgende:
Zoek vrienden en ga uit, ipv je vrijdagavond te verneuken op een forumpje
Nee, die heeft hij allemaal al gehad.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:29 schreef AFCNiels het volgende:
Van Messi bestaat eer een kaartje met minuten erop waarin hij nog niet gescoord heeft, bestaat er voor Van Bommel ook zoiets met gele kaarten?
Haha dacht al. Welke kansen? Een schotje.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoveel kansen heeft PSV nog niet gehad.
Was al een naar ventje bij Utrecht, helaasch heeft de verlengde aanwezigheid onder de hoede van Strootman dit tot gevolg.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:28 schreef GGMM het volgende:
Mertens loopt al de hele tijd te klagen tegen de scheids. Echt superirritant.
Complicatietje nog niet gezien?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:28 schreef Tarado het volgende:
Ik ga vi kijken was een leuk half uurtje
Is ook pas de eerste wedstrijd van dit jaarquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:27 schreef Paxcon het volgende:
Van Bommel heeft ook gewoon serieus nog niks toegevoegd dit jaar
Tja, niet helemaal objectief denk ik.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:29 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Haha dacht al. Welke kansen? Een schotje.
2013 is pas 18 dagen oud en hij heeft het trainingskamp gemist. Dus je hebt gelijk ja.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:27 schreef Paxcon het volgende:
Van Bommel heeft ook gewoon serieus nog niks toegevoegd dit jaar
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:30 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Is ook pas de eerste wedstrijd van dit jaar
quote:
Oh leuk, ik verspreek me.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:30 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
2013 is pas 18 dagen oud en hij heeft het trainingskamp gemist. Dus je hebt gelijk ja.
Nee niet gaan lachen mensen, dan gaat hij door.quote:
Al zat Sierd bij het WK sjoelen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
Sierd de Vos bij Almere - Helmond, keuzes keuzes
Alleen de grootsten der aarde kunnen daarmee goed richting geven aan de bal.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:33 schreef AFCNiels het volgende:
Onderkant scheenbeen is ook een hele lastige trap.
Hij zou ook daar moeiteloos in een jaar commentator van het jaar worden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Al zat Sierd bij het WK sjoelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |