Ik ga straks kijken voor bestuursquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:07 schreef ylSs het volgende:
bestuursrecht 2 schijnt ook ergens aan de muur te hangen..
Rechtsgeschiedenis 2 ook binnen op progress.. had een 8 verwacht maar heb een 6
Toch gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:07 schreef ylSs het volgende:
In het jaar dat ik rechtsgeschiedenis deed waren de multiplechoice antwoorden een dag voor de toets op blackboard gezetquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:07 schreef ylSs het volgende:
De wat?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:13 schreef Polacco het volgende:
[..]
In het jaar dat ik rechtsgeschiedenis deed waren de multiplechoise antwoorden een dag voor de toets op blackboard gezet
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:13 schreef Polacco het volgende:
[..]
In het jaar dat ik rechtsgeschiedenis deed waren de multiplechoise antwoorden een dag voor de toets op blackboard gezet
Bez kitu?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:13 schreef Polacco het volgende:
[..]
Ik faal, het moet zijn multiple-gok.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:24 schreef Giku het volgende:
Iemand motivatie hulp? Deze is onderhand wel uitgewerkt:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:24 schreef Giku het volgende:
Iemand motivatie hulp? Deze is onderhand wel uitgewerkt:
[ afbeelding ]
Bij blackboard onder 'my organisations' (rechterkant van het scherm) en dan bij onderwijscommissie FDR. Ik ben er redelijk zeker van dat bijna niemand dat is opgevallen.quote:
Hahahah de dingen die ik daar heb neergekalkt als mijn tentamen heel slecht gingquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:28 schreef Ryon het volgende:
[..]
Bij blackboard onder 'my organisations' (rechterkant van het scherm) en dan bij onderwijscommissie FDR. Ik ben er redelijk zeker van dat bijna niemand dat is opgevallen.
Ik heb daar alleen de opleidingscommissie en mijn master staan... Of kijk ik verkeerd?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:28 schreef Ryon het volgende:
[..]
Bij blackboard onder 'my organisations' (rechterkant van het scherm) en dan bij onderwijscommissie FDR. Ik ben er redelijk zeker van dat bijna niemand dat is opgevallen.
Onderwijsevaluaties FDR staat er, bij mij althans.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb daar alleen de opleidingscommissie en mijn master staan... Of kijk ik verkeerd?
Ik durf mijn eigen opmerkingen niet terug te zoeken, hoewel ik redelijk zeker ben dat ik mijn handschrift nog wel zou herkennen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hahahah de dingen die ik daar heb neergekalkt als mijn tentamen heel slecht ging![]()
De mensen die te weinig tijd hebben, maar wel tijd hebben om hun evaluatieformulier in te vullenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:35 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik durf mijn eigen opmerkingen niet terug te zoeken, hoewel ik redelijk zeker ben dat ik mijn handschrift nog wel zou herkennen.
"LEUK TENTAMEN HOOR!! MAAR WEL VEEL STOF!!!!!"
of het eeuwige gezeik om meer oefenvragen. De tiefus.
Bij mij nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onderwijsevaluaties FDR staat er, bij mij althans.
Er zou een bericht van de facultaire studentenraad, onderwijsevaluaties en opleidingscommissie moeten staan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb daar alleen de opleidingscommissie en mijn master staan... Of kijk ik verkeerd?
Die doet hetquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
En die link die ik je stuur in DM, werkt die als je daarvoor zelf inlogt op blackboard?
Die eerste heb ik dan weer nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:37 schreef Ryon het volgende:
[..]
Er zou een bericht van de facultaire studentenraad, onderwijsevaluaties en opleidingscommissie moeten staan.
Alleen opleidingscommissie en de master. Toch gek, maar ja UvA hequote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:37 schreef Ryon het volgende:
[..]
Er zou een bericht van de facultaire studentenraad, onderwijsevaluaties en opleidingscommissie moeten staan.
Mja helaas heb je bij rechtsgeschiedenis 2 niet zoveel aan antwoorden mc als tentamen essay is.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:13 schreef Polacco het volgende:
[..]
In het jaar dat ik rechtsgeschiedenis deed waren de multiplechoice antwoorden een dag voor de toets op blackboard gezet
Je kan ook gewoon zelf enrollen door het op te zoeken bij courses. Dan ben je er nog niet automatisch ingezet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Alleen opleidingscommissie en de master. Toch gek, maar ja UvA he
Ik ga even soggen op die evaluaties
Oh nee, die is van FMG. Niet zo boeiend ook.quote:
Ah okquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zelf enrollen door het op te zoeken bij courses. Dan ben je er nog niet automatisch ingezet.
Do tell.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Geniale opmerkingen zo nu en dan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |