Ik ga straks kijken voor bestuursquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:07 schreef ylSs het volgende:
bestuursrecht 2 schijnt ook ergens aan de muur te hangen..
Rechtsgeschiedenis 2 ook binnen op progress.. had een 8 verwacht maar heb een 6
Toch gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:07 schreef ylSs het volgende:
In het jaar dat ik rechtsgeschiedenis deed waren de multiplechoice antwoorden een dag voor de toets op blackboard gezetquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:07 schreef ylSs het volgende:
De wat?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:13 schreef Polacco het volgende:
[..]
In het jaar dat ik rechtsgeschiedenis deed waren de multiplechoise antwoorden een dag voor de toets op blackboard gezet
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:13 schreef Polacco het volgende:
[..]
In het jaar dat ik rechtsgeschiedenis deed waren de multiplechoise antwoorden een dag voor de toets op blackboard gezet
Bez kitu?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:13 schreef Polacco het volgende:
[..]
Ik faal, het moet zijn multiple-gok.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:24 schreef Giku het volgende:
Iemand motivatie hulp? Deze is onderhand wel uitgewerkt:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:24 schreef Giku het volgende:
Iemand motivatie hulp? Deze is onderhand wel uitgewerkt:
[ afbeelding ]
Bij blackboard onder 'my organisations' (rechterkant van het scherm) en dan bij onderwijscommissie FDR. Ik ben er redelijk zeker van dat bijna niemand dat is opgevallen.quote:
Hahahah de dingen die ik daar heb neergekalkt als mijn tentamen heel slecht gingquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:28 schreef Ryon het volgende:
[..]
Bij blackboard onder 'my organisations' (rechterkant van het scherm) en dan bij onderwijscommissie FDR. Ik ben er redelijk zeker van dat bijna niemand dat is opgevallen.
Ik heb daar alleen de opleidingscommissie en mijn master staan... Of kijk ik verkeerd?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:28 schreef Ryon het volgende:
[..]
Bij blackboard onder 'my organisations' (rechterkant van het scherm) en dan bij onderwijscommissie FDR. Ik ben er redelijk zeker van dat bijna niemand dat is opgevallen.
Onderwijsevaluaties FDR staat er, bij mij althans.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb daar alleen de opleidingscommissie en mijn master staan... Of kijk ik verkeerd?
Ik durf mijn eigen opmerkingen niet terug te zoeken, hoewel ik redelijk zeker ben dat ik mijn handschrift nog wel zou herkennen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hahahah de dingen die ik daar heb neergekalkt als mijn tentamen heel slecht ging![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |