Yuki, draag ik een tuinbroek?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja of jij leest wat je graag wilt lezen.
Maar prima, weet je wat we doen.
Jij ziet mij als super oppervlakkig figuur, zie ik jou als een verzuurde pot in tuinbroek.
Zo zijn we daar ook weer uit
Dat soort praat hoort thuis op een kroegavondje met vrienden, imho, niet in een topic waarin vrouwen ook meelezen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:41 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vind het meer lomp dan bot eigenlijk. Ik herken het wel van (mannelijke) vrienden van vroeger. Het beste hielp altijd om keihard te vragen: En die dan? Is die neukbaar?! Dat hielp wel een tijdje
Moet wel zeggen dat die allemaal een stuk braver zijn tegenwoordig
quote:
Kennelijk zit de vraag of jij het mannetje of vrouwtje bent je nog dwars al zal je dat nu uit alle macht gaan ontkennen.quote:Hoe zou ik het anders moeten lezen, ook_gek?.
Je wilt niet weten hoe vrouwen over mannen praten, ik denk dat dat toch een stuk heftiger is dan iemand een bostrol noemenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:51 schreef Viking84 het volgende:
Serieus hoor, ik had me allang over die opmerking heen gezet. Ik val alleen over de manier waarop jij over vrouwen praat op de volgende pagina en blijkbaar ben ik niet de enige.
Door mensen zoals jij overweeg ik weer een Fok!-abonnement aan te schaffen, wat een beeldschermvervuiling.
Vanaf heden: ignore.
Help me eraan herinneren dat ik op m'n werk niet meer op jouw fobo moet klikken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:53 schreef Joysa het volgende:
Ik begrijp juist eens een keer wat ook_gek zegt, dat komt niet vaak voor en dat weet hij zelf ook
Echt, keer op keer denk ik dat ik nu wel het toppunt van gekheid had bereikt. Maar dit slaat echt werkelijk allesquote:Dat soort praat hoort thuis op een kroegavondje met vrienden, imho, niet in een topic waarin vrouwen ook meelezen.
Je kan beter helemaal weg blijven van fok gezien je tere zieltjequote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:51 schreef Viking84 het volgende:
Serieus hoor, ik had me allang over die opmerking heen gezet. Ik val alleen over de manier waarop jij over vrouwen praat aan het eind van het vorige topic en blijkbaar ben ik niet de enige.
Door mensen zoals jij overweeg ik weer een Fok!-abonnement aan te schaffen, wat een beeldschermvervuiling.
Vanaf heden: ignore.
Ja doe eens niet zo engquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:53 schreef Joysa het volgende:
Ik begrijp juist eens een keer wat ook_gek zegt, dat komt niet vaak voor en dat weet hij zelf ook
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Help me eraan herinneren dat ik op m'n werk niet meer op jouw fobo moet klikken.
Onder de 3 minuten je scherm vol hebben vanwege 'een pot met een tuinbroek'. Nice.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]ook nog echt gaan vragen, kind houd op zeg heel m'n scherm zit onder nu!
Weten we ook waar hij op kicktquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:59 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Onder de 3 minuten je scherm vol hebben vanwege 'een pot met een tuinbroek'. Nice.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:59 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Onder de 3 minuten je scherm vol hebben vanwege 'een pot met een tuinbroek'. Nice.
Heb je zelf wel wat laten horen dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:02 schreef ook_gek het volgende:
Laten we even ontopic gaan. Ik krijg net na 2.5 week zwijgen een smsje van m'n laatste week wat ik komende weekend gaat doen.
Die zag ik dus echt niet aankomen
Maar niet gereageerd, geen zin in.
Iemand dit zelf wel eens gedaan na 2 welen niks voren een smsje sturen? Ik zelf kan mij het niet indenken om het zelf te doen?
[..]
Ik oppervlakkige man kickt of verzuurde pot in tuinbroek die niet wilt horen dat mannen vrouwen beoordelen op uiterlijk. En mogelijk alleen als neuk object zienquote:
Ik kan inmiddels "ook_gek" lezen, het moet niet gekker worden hier.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:03 schreef Cue_ het volgende:
Je moet wel betere zinnen maken hoor ook_gek .. "van je laatste week"
"na 2 welen niks voren een sms "
Ik vind dat ie gewoon beter z'n best moet doenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:05 schreef eefje801 het volgende:
Ik kan inmiddels "ook_gek" lezen, het moet niet gekker worden hier.
Onaardig hoor! Reageren omdat je geen zin hebt!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:02 schreef ook_gek het volgende:
Laten we even ontopic gaan. Ik krijg net na 2.5 week zwijgen een smsje van m'n laatste week wat ik komende weekend gaat doen.
Die zag ik dus echt niet aankomen
Maar niet gereageerd, geen zin in.
Iemand dit zelf wel eens gedaan na 2 welen niks voren een smsje sturen? Ik zelf kan mij het niet indenken om het zelf te doen?
[..]
Dat gaat 'm nooit meer lukkenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:03 schreef Cue_ het volgende:
Srsly, waar haal je het idee vandaan dat ik tuinbroeken draag?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik oppervlakkige man kickt of verzuurde pot in tuinbroek die niet wilt horen dat mannen vrouwen beoordelen op uiterlijk. En mogelijk alleen als neuk object zien
Uhm even denk.... Nee hoor nee, sorry.
In die aantal weken? Nee, alleen heel even na de date en klaar. En heb nu ook niet gereageerd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Heb je zelf wel wat laten horen dan?
Wat is er met "ignore" gebeurd?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:06 schreef Viking84 het volgende:
Srsly, waar haal je het idee vandaan dat ik tuinbroeken draag?.
Niet zo serieus zijn helpt soms ook (iets met kast van 200 m hoog waar jij atm opzit)quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik snap m dit keer ook nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:03 schreef Cue_ het volgende:
Gaat'ie weer hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:05 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Onaardig hoor! Reageren omdat je geen zin hebt!Jij bent wel eerlijk: zijn er nou echt veel lelijke nerd mensen die niet echt succesvol zijn in het leven op datingsites zoals ik mijzelf heb laten geloven of valt het mee? Terwijl iedereen die ik ken dat ook vindt, iig vriendinnen.
Het gaat me niet om de liefde, of seks. Gewoon af en toe een leuke date, en als dat bevalt date ik verder...En zo niet, dan heb ik zo weer een nieuwe date.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:00 schreef Zucht93 het volgende:
En Silenus ik lees dat jij veel dates hebt, ben je op zoek naar de liefde of doe je het voor de leukheid? Ik zag eens een programma waarbij een knappe jongeman ook via datingsites ging daten om zoveel mogelijk seks te hebben (en dat lukte heel prima).
Je bent lesbisch en lesbische vrouwen dragen in het hoofd van menig fokkers tuinbroeken, hebben een kort pittig kapsel en zijn feministisch. Je vertoont dat laatste heel erg door bozig te reageren op dingen die niet slecht bedoeld zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, beetje touche is dit wel eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:10 schreef Zucht93 het volgende:
Je vertoont dat laatste heel erg door bozig te reageren op dingen die niet slecht bedoeld zijn.
Rustig rustig!! Ik heb al anders besloten. Dacht opeens aan het SC verhaalquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:05 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Onaardig hoor! Reageren omdat je geen zin hebt!Jij bent wel eerlijk: zijn er nou echt veel lelijke nerd mensen die niet echt succesvol zijn in het leven op datingsites zoals ik mijzelf heb laten geloven of valt het mee? Terwijl iedereen die ik ken dat ook vindt, iig vriendinnen.
Daar heb je een goed punt.quote:
Oh god kind stop toch als je blieftquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
True. Dan ben ik maar feministquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, beetje touche is dit wel eerlijk gezegd.
Nee zijn had toen het laatste berichtje gestuurd. Wel een afsluit berichtje. Slaap lekker in dit geval.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:11 schreef Yuki het volgende:
Ook gek: twee weken van beide kanten geen contact? Of heb jij nog een poging gedaan en reageerde zij daar twee weken lang niet op?
Al besloten terug te sturen, zie mijn eerdere reactie op eefje.quote:En sowieso: als je er geen zin in hebt, sms dát dan. Niks laten horen vind ik een beetje laf.
Dat was toch die dame waarvan je vond dat ze niet helemaal je type was omdat jullie niet blauw over de tafel lagen? En je had volgens mij ook vrij cryptisch gereageerd op haar smsjes, initiatief kwam vooral van haar. Is inderdaad wel zo netjes, als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
In die aantal weken? Nee, alleen heel even na de date en klaar. En heb nu ook niet gereageerd.
Maar zal zo even smsje sturen dat ik de date gezellig vond maar ik het daar bij ga laten.
Wel zo netjes toch?
Goed zoquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee zijn had toen het laatste berichtje gestuurd. Wel een afsluit berichtje. Slaap lekker in dit geval.
[..]
Al besloten terug te sturen, zie mijn eerdere reactie op eefje.
Prima hoor, hoop dat jij een vent vindt.quote:
Ohhhh waarom ga je door als je haar niet interessant vindt. Het kutste is toch om met mensen te communiceren die je toch niet zo leuk vindt. Doooodsaai.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee zijn had toen het laatste berichtje gestuurd. Wel een afsluit berichtje. Slaap lekker in dit geval.
[..]
Al besloten terug te sturen, zie mijn eerdere reactie op eefje.
Ik vond het gesprek zeer zakelijk ja, maar vader was het gezellig. Qua uiterlijk enz ook prima. Levensstijl leek mij ook goed maar niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:17 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat was toch die dame waarvan je vond dat ze niet helemaal je type was omdat jullie niet blauw over de tafel lagen? En je had volgens mij ook vrij cryptisch gereageerd op haar smsjes, initiatief kwam vooral van haar. Is inderdaad wel zo netjes, als je het mij vraagt.
Ook_gek, let it goooooquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:27 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Ohhhh waarom ga je door als je haar niet interessant vindt. Het kutste is toch om met mensen te communiceren die je toch niet zo leuk vindt. Doooodsaai.![]()
Zat zo te kijken maar zijn hier ook vrouwen geweest die al eens getrouwde mannen hebben getroffen die daar staan enkel voor een pleziertje of is dat onzin?
Wel leuk dat je hem ook zo snel ontmoet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik vond het gesprek zeer zakelijk ja, maar vader was het gezellig.
Kind, het enige waar ik over val is dat je in dit topic komt met uitlatingen over datingsites die mij het idee geven dat je alleen maar wil trollen en schoppen. Dat is even leuk misschien, maar wordt erg vermoeiend. Je valt nogal in herhaling met je "lelijke nerds die niet echt succesvol zijn."quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:25 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Prima hoor, hoop dat jij een vent vindt.Je trekt je mijn uitspraken wel teveel aan dus misschien eerst eens wat relaxter worden, zelfspot en minder aangevallen voelen om een paar simpele denkbeelden maakt een persoon al veel leuker.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik kan inmiddels "ook_gek" lezen, het moet niet gekker worden hier.
Huh ik gaat niet door hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:27 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Ohhhh waarom ga je door als je haar niet interessant vindt. Het kutste is toch om met mensen te communiceren die je toch niet zo leuk vindt. Doooodsaai.![]()
Beginnen we nou al weer over trollen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kind, het enige waar ik over val is dat je in dit topic komt met uitlatingen over datingsites die mij het idee geven dat je alleen maar wil trollen en schoppen. Dat is even leuk misschien, maar wordt erg vermoeiend. Je valt nogal in herhaling met je "lelijke nerds die niet echt succesvol zijn."
Ik trek me dat soort rommel niet persoonlijk aan hoor, wees maar niet bang
Ik weet prima van mezelf of ik wel of niet aantrekkelijk en succesvol ben, daar heb ik jouw tips niet bij nodig.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Huh ik gaat niet door hoor
Smsje gestuurd dat ik de date gezellig vond, maar dat ik het daar bij gaat laten.
Lul, m'n koffie!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Beginnen we nou al weer over trollen?
Ik vind dat nogal respectloos naar dikke vrouwen toe
Oke, het is misschien ook een soort van spannend met zo'n kerel hoewel ik het niet helemaal begrijp.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:30 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Ook_gek, let it gooooo!
Staan er genoeg op, ook genoeg dames die daar gewillig in meegaan.
En zodra ik iedereen daar in de lucht zou prijzen, was ik geen troll.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kind, het enige waar ik over val is dat je in dit topic komt met uitlatingen over datingsites die mij het idee geven dat je alleen maar wil trollen en schoppen. Dat is even leuk misschien, maar wordt erg vermoeiend. Je valt nogal in herhaling met je "lelijke nerds die niet echt succesvol zijn."
Ik trek me dat soort rommel niet persoonlijk aan hoor, wees maar niet bang
Ik weet prima van mezelf of ik wel of niet aantrekkelijk en succesvol ben, daar heb ik jouw tips niet bij nodig.
Maar Miss Nederland kom je niet tegen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:41 schreef SilentChaos het volgende:
Je mag je mening geven, maar hij is ongefundeerd omdat je elke keer zegt "ik denk"...
Het is jouw mening, dat mag, maar als iemand met ervaring kan ik je zeggen dat je ernaast zit en dat een datingsite redelijk het gemiddelde van de bevolking weergeeft....
De vijver vergroten.quote:
Kind, ga buiten spelen of zo..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:43 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Maar Miss Nederland kom je niet tegen?
Al kan op de werkvloer ook prima een romance opbloeienquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:45 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Kind, ga buiten spelen of zo..
Als je eenmaal aan het werk bent kan je in een omgeving terecht komen waar je gewoonweg niet veel interessante mensen van het andere geslacht tegenkomt. Dan kan een datingsite heel handig zijn. Duidelijk zo?
Ditquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
De vijver vergroten.Ik ken een aantal mensen, die kennen mensen, maar als ik internet als extra optie heb heb ik keuze uit 1000 keer zoveel mensen.
En ditquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:45 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Kind, ga buiten spelen of zo..
Als je eenmaal aan het werk bent kan je in een omgeving terecht komen waar je gewoonweg niet veel interessante mensen van het andere geslacht tegenkomt. Dan kan een datingsite heel handig zijn. Duidelijk zo?
God, heb je weer een nieuwe kloon, Ziba?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:43 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Maar Miss Nederland kom je niet tegen?
Werd al lang tijd toch.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
God, heb je weer een nieuwe kloon, Ziba?
Beter raden!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
God, heb je weer een nieuwe kloon, Ziba?
Dat niet het ene na het andere supermodel op een datingsite staat klopt wel, maar er zitten toch best wat mooie mannen en vrouwen tussen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:39 schreef Zucht93 het volgende:
En zodra ik iedereen daar in de lucht zou prijzen, was ik geen troll.Sorry, maar ik denk echt dat het merendeel daar niet echt sociaal/succesvol/super knap is: want wat doe je daar anders? Als je je eraan stoort, geef dan geen antwoord/negeren. Ik denk het toch wel. En als ik hier zo lees klopt het ook wel: vrouwen die niet heel mooi zijn, hoog nerd-gehalte bij dates, unzovoort. Volgens mij trek je het je wel persoonlijk aan. Maar ik ga hier niet meer op reageren want straks krijg ik gezeik omdat ik mijn mening geef.
Jij hebt echt issues.quote:
Nou dat heeft mij op RP heel erg weten te verbazen hoeveel mooie vrouwen daar op staan! En ja in positieve zin.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:48 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat niet het ene na het andere supermodel op een datingsite staat klopt wel, maar er zitten toch best wat mooie mannen en vrouwen tussen.
Volgens mij is het gewoon een goede weerspiegeling van de samenleving. Kijk eens op straat om je heen, ook daar lopen veel minder mooie, niet sociale en niet succesvolle mensen rond. Is op datingsites volgens mij niet anders.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou dat heeft mij op RP heel erg weten te verbazen hoeveel mooie vrouwen daar op staan! En ja in positieve zin.
Hey, die ben ik ook wel eens tegengekomenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:59 schreef Silenus het volgende:
Ik vraag in mijn RP-profiel nota bene of iemand het model op de voorpagina van RP kent en of ik haar 06 mag.
Overigens, als je een makkelijke date via marktplaats wil scoren: http://www.marktplaats.nl(...)-die-me-wel-wil.html
WTFquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:59 schreef Silenus het volgende:
Ik vraag in mijn RP-profiel nota bene of iemand het model op de voorpagina van RP kent en of ik haar 06 mag.
Overigens, als je een makkelijke date via marktplaats wil scoren: http://www.marktplaats.nl(...)-die-me-wel-wil.html
Daten doe ik niet, maar voor de rest gaat 't wel goed.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:51 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik ook, mijn wasmachine centrifugeert niet meer goed![]()
How's (your date) life Fascination?
Je wil niet weten met hoeveel bekende mensen ik even contact heb gehad...helaas valt het juist bij die mensen vaak zo ontzettend tegen. Zichzelf eerst verkopen als Brad Pitt om er vervolgens uit te zien als Jerry Springerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:59 schreef Viking84 het volgende:
Ik had één keer een práchtige vrouw gezien op RP![]()
![]()
. Berichtje gestuurd, kwam ik haar even later tegen als model op de hoofdpagina van een andere datingsite
.
Iemand die ik ken stuurde mij ook eens foto's van iemand met wie hij aan het daten was. Was het een actrice uit 7th Heaven (en niet eens Jessica Biel).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Ahwquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:59 schreef Silenus het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)-die-me-wel-wil.html
Goed om te horen!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daten doe ik niet, maar voor de rest gaat 't wel goed.Hoe is het met jou en je lover?
Er zitten overigens soms ook wel bekende mensen op RP. Rob Kamphues heeft natuurlijk iemand bezwangerd en de broer van die dikke jakhals (volgens mij speelde hij ook in zo'n serie op RTL4) heeft wel eens seksdates gehad via RP.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:01 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Je wil niet weten met hoeveel bekende mensen ik even contact heb gehad...helaas valt het juist bij die mensen vaak zo ontzettend tegen. Zichzelf eerst verkopen als Brad Pitt om er vervolgens uit te zien als Jerry Springer
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:02 schreef Viking84 het volgende:
Dit profiel kwam ik laatst ook tegen. Het is wel een heel eerlijk profiel, maar straalt ook veel negativiteit uit. Niet echt aantrekkelijk imo.Ik dacht dat het jouw profiel wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, wat is dat voor kansloos gedoe? Het komt tijdens de date toch wel uit. Net als liegen over je gewicht.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:01 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Je wil niet weten met hoeveel bekende mensen ik even contact heb gehad...helaas valt het juist bij die mensen vaak zo ontzettend tegen. Zichzelf eerst verkopen als Brad Pitt om er vervolgens uit te zien als Jerry Springer
Ja, klopt. Ik had in mijn beginjaren als internetdater (opa vertelt...) ooit een date met een meisje dat zeker 120 kilo woog. Maar dat verhaal heb ik al eens verteld geloof ik.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:04 schreef Viking84 het volgende:
Dan hopen ze blijkbaar dat de ander al gehecht is geraakt aan hun innerlijk ofzo?
Ik denk serieus dat dat een truc is ja voor sommige mensen... Dat je eerst iemand een beeld proberen te laten krijgen door leuke gesprekken enzo en dan hopen dat uiterlijk geen rol meer speelt...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:04 schreef Viking84 het volgende:
Dan hopen ze blijkbaar dat de ander al gehecht is geraakt aan hun innerlijk ofzo?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:02 schreef Viking84 het volgende:
Dit profiel kwam ik laatst ook tegen. Het is wel een heel eerlijk profiel, maar straalt ook veel negativiteit uit. Niet echt aantrekkelijk imo.Hoe oud is deze dame? Komt op mij over als een 40+er die erg serieus in het leven staat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel nog maar eens.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik had in mijn beginjaren als internetdater (opa vertelt...) ooit een date met een meisje dat zeker 120 kilo woog. Maar dat verhaal heb ik al eens verteld geloof ik.
31. Ik waardeer het wel dat ze gewoon vertelt wat ze wil vertellen ipv het standaard 'ik ben een vrolijke prettig gestoorde meid'-verhaal, maar dit schrikt mij echt af.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:06 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Hoe oud is deze dame? Komt op mij over als een 40+er die erg serieus in het leven staat...
Dat wel, maar ik vind het niet erg luchtig...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
31. Ik waardeer het wel dat ze gewoon vertelt wat ze wil vertellen ipv het standaard 'ik ben een vrolijke prettig gestoorde meid'-verhaal, maar dit schrikt mij echt af.
Ze heeft af en toe huilbuien. Hoe eerlijk ook. Gewoon nexten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik vind het niet erg luchtig...
Zijn vast mannen die dit wel interessant vinden, maar over het algemeen hou ik juist van luchtig, zo van: het hoeft niet maar zou leuk zijn verhaal
Ik ben in mijn begintijd zelfs 'verliefd' geworden op iemand die modellenfoto's had gepost en dag in dag uit bleef volhouden dat hij het echt was.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik had in mijn beginjaren als internetdater (opa vertelt...) ooit een date met een meisje dat zeker 120 kilo woog. Maar dat verhaal heb ik al eens verteld geloof ik.
Deze zoekt een vrouwquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik vind het niet erg luchtig...
Zijn vast mannen die dit wel interessant vinden, maar over het algemeen hou ik juist van luchtig, zo van: het hoeft niet maar zou leuk zijn verhaal
Ze had alleen foto's van haar hoofd op paiq. Woonde ook in Enschede (in de begintijd van paiq woonde iedereen in Enschede, daar woonden de makers ook) dus ik daarheen. Had nog nooit gehoord van de full-photo-check of wat dan ook.quote:
Ben je er nog achter gekomen hoe hij er echt uitzag?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:09 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik ben in mijn begintijd zelfs 'verliefd' geworden op iemand die modellenfoto's had gepost en dag in dag uit bleef volhouden dat hij het echt was.
Eerlijk is eerlijk, ik begon hem pas echt leuk te vinden na alle ellenlange persoonlijke telefoongesprekken. wat een desillusie toen na bijna een maand een vriendin van mij zijn foto's ook zo van internet wist te plukken
Those good old days
Er zijn vast vrouwen die het wel interessant vinden danquote:
Positief ingestelde mensen ftwquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er zijn vast vrouwen die het wel interessant vinden dan
Maar kan het me gewoon niet voorstellen...
Nope, tot het laatste moment bleef hij volhouden dat hij het echt was en dat zijn ex die foto's op internet gezet had (hij had ooit geposeerd voor een vrouwenblad was zijn verhaal later). Toen ik hem ermee confronteerde zei hij dat zijn ex het gedaan moets hebben uit wraak en dat hij boos was en verhaal bij haar ging halen...daarna nooit meer wat van hem gehoord ;')quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben je er nog achter gekomen hoe hij er echt uitzag?
Wat een mongool.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:12 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Nope, tot het laatste moment bleef hij volhouden dat hij het echt was en dat zijn ex die foto's op internet gezet had (hij had ooit geposeerd voor een vrouwenblad was zijn verhaal later). Toen ik hem ermee confronteerde zei hij dat zijn ex het gedaan moets hebben uit wraak en dat hij boos was en verhaal bij haar ging halen...daarna nooit meer wat van hem gehoord ;')
Probleem is alleen dat die negatief ingestelde mensen vaak negatief zijn ingesteld met een reden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Positief ingestelde mensen ftw.
Ik ben ook allergisch voor vrouwen met een rugzakje. Oh en spirituele vrouwen.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ze had alleen foto's van haar hoofd op paiq. Woonde ook in Enschede (in de begintijd van paiq woonde iedereen in Enschede, daar woonden de makers ook) dus ik daarheen. Had nog nooit gehoord van de full-photo-check of wat dan ook.
Ik liep dat station uit, stond ze me op te wachten. Kreeg spontane hartkramp om wat ik zag...ze was te dik om uberhaupt een normale broek aan te kunnen, en had dus een of andere elastische stretchbroek aan. ;')
Ik begon al hoestend op haar af te lopen (zsm die exit-strategie toepassen) om te vertellen dat ik me nogal brak voelde.Toch even door de stad gelopen, schaamde me echt kapot...en was ZO blij dat ik niet in Utrecht had afgesproken. Ik was helemaal van m'n a propos, wist ook niet of ik boos moet worden omdat ze er niets over had gezegd...maar wilde gewoon zsm weg.
Sindsdien bij twijfel altijd om meer foto's gevraagd.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:15 schreef Fascination het volgende:
[..]. Na een tijdje maar naar huis gegaan, omdat je je echt te slecht voelde en daarna nooit meer wat van je laten horen?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:16 schreef Silenus het volgende:
[..]Klopt. *delete* uit paiq, haha.
Dat je gewoon zo OPGELUCHT in de trein naar huis zit dat het allemaal voorbij is.
ff volgepomptquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:17 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Hoe heb je eigenlijk afscheid genomen?
Een dikke knuffelquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:17 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Hoe heb je eigenlijk afscheid genomen?
Ik ben nog steeds vrienden op FB met mijn laatste date... Ook niet handig als je af en toe foto's voorbij ziet komen, maar ja, wil haar ook weer niet deletenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het lastig om aan het eind van de date te zeggen dat het hem niet wordt, maar stuur wel altijd een mailtje, dan is die persoon ook meteen uit je hoofd en hoef je niet bang te zijn dat hij/zij je nog benadert (alle correspondentie en foto's deleten enzo).
"Betreffende onze ontmoeting afgelopen weekend moet ik u helaas mededelen dat mijn gevoelens niet van dien aard zijn dat een vervolgafspraak de logische stap is. Heeft u nog vragen hieromtrent, dan hoor ik het graag."quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het lastig om aan het eind van de date te zeggen dat het hem niet wordt, maar stuur wel altijd een mailtje, dan is die persoon ook meteen uit je hoofd en hoef je niet bang te zijn dat hij/zij je nog benadert (alle correspondentie en foto's deleten enzo).
Heb ik ook wel eens gedaan...vervolgens heeft hij een nieuw profiel gemaakt, met andere foto's (wederom niet zijn eigen) en opnieuw contact gezochtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:20 schreef Viking84 het volgende:
Waarom zou je haar niet deleten?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds vrienden op FB met mijn laatste date... Ook niet handig als je af en toe foto's voorbij ziet komen, maar ja, wil haar ook weer niet deleten
Ingewikkeld allemaal hoor die moderne media
Oh, dat is wel vrij wanhopigquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:22 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gedaan...vervolgens heeft hij een nieuw profiel gemaakt, met andere foto's (wederom niet zijn eigen) en opnieuw contact gezocht
geen garantie dat dat altijd werkt dus...
Ach ze post niet zoveel en die ene keer per week kan ik nog wel handelenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom zou je haar niet deleten?
Vroeger was het idd een stuk eenvoudiger.
Nee hoor, gewoon: ik vond het gezellig (want dat vind ik het meestal wel), maar ik voelde geen chemie en ik hoop dat jij er ook zo over denkt, ik wens je veel succes verder! Klaar!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Betreffende onze ontmoeting afgelopen weekend moet ik u helaas mededelen dat mijn gevoelens niet van dien aard zijn dat een vervolgafspraak de logische stap is. Heeft u nog vragen hieromtrent, dan hoor ik het graag."
Ik stuur altijd alleen:quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon: ik vond het gezellig (want dat vind ik het meestal wel), maar ik voelde geen chemie en ik hoop dat jij er ook zo over denkt, ik wens je veel succes verder! Klaar!
Wat? Verwerkingsproces? Met een date? Huh?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach ze post niet zoveel en die ene keer per week kan ik nog wel handelen
Bovendien als ik haar nu tegen zou komen zou het ook gewoon normaal zijn want het is klaar. Het vertraagt het verwerkingsproces een beetje maar aan de andere kant vind ik het vaak stiekem wel leuk om met dat soort mensen contact te houden, gewoon uit interesse
of gewoon:quote:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt... tis ook niet haar schuld dat er geen chemie wasquote:
quote:
Oh sorry, ik heb het over dat meisje waar nog wel meer mee gebeurd is... 3 dates, de hele mikmak en vervolgens zeggen dat ze je niet leuk genoeg vindt...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat? Verwerkingsproces? Met een date? Huh?
Ik had ooit een bitch die zei: 'ik vond het heel gezellig, maar ik denk niet dat ik het op je kan'.quote:
Moet je gewoon zeggen, ga naakt voor me staan en kijk of'ie omhoog komt... dan heb je mijn meningquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik had ooit een bitch die zei: 'ik vond het heel gezellig, maar ik denk niet dat ik het op je kan'.
NOES! In my face, hallo zeg. En ze was zelf ook nog eens lelijk, kun je nagaan. Kon het zelf ook niet op haar, maar toch...
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik had ooit een bitch die zei: 'ik vond het heel gezellig, maar ik denk niet dat ik het op je kan'.
NOES! In my face, hallo zeg. En ze was zelf ook nog eens lelijk, kun je nagaan. Kon het zelf ook niet op haar, maar toch...
Gvd, olifant in de porseleinkast.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
ze wilde je voor zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, uiteraard stond ik er gewoon boven. "Oh dat kan, veel succes verder!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Moet je gewoon zeggen, ga naakt voor me staan en kijk of'ie omhoog komt... dan heb je mijn mening
Nooit bij stil staan en al helemaal niet voor anderen gaan denkenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, uiteraard stond ik er gewoon boven. "Oh dat kan, veel succes verder!" (Terwijl ik dacht: BITCH!!
)
En dan te bedenken dat ik eerst met twee vriendinnen van haar had gedate, ook via paiq. Met de eerste ging ik trivianten. Had nog nooit een potje triviant verloren in mijn leven, nou op die date dus wel van haar.Ze ging na de winnende vraag nota bene juichend opstaan in de kroeg.
Schreef toen ook columns voor de Viva, heb geeist dat ze dit verhaal niet zou vermelden in het blad.(Heeft nu overigens een column in de NRC Next en is best bekend geworden)
Met haar vriendin was het nog best gezellig, vaker afgesproken ook. Denk dat vriendin nr 3 gewoon een beetje stoer wilde doen tegen haar vriendinnen...vrouwen.(hoop ik maar)
toch niet dat wijf wat zo los ging tijdens de tour (bij een tv programma) over dat wielrennen, en dat vrouwen sport wat meer zouden waarderen als ze zich er wat meer in zouden verdiepen of zoiets?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, uiteraard stond ik er gewoon boven. "Oh dat kan, veel succes verder!" (Terwijl ik dacht: BITCH!!
)
En dan te bedenken dat ik eerst met twee vriendinnen van haar had gedate, ook via paiq. Met de eerste ging ik trivianten. Had nog nooit een potje triviant verloren in mijn leven, nou op die date dus wel van haar.Ze ging na de winnende vraag nota bene juichend opstaan in de kroeg.
Schreef toen ook columns voor de Viva, heb geeist dat ze dit verhaal niet zou vermelden in het blad.(Heeft nu overigens een column in de NRC Next en is best bekend geworden)
Met haar vriendin was het nog best gezellig, vaker afgesproken ook. Denk dat vriendin nr 3 gewoon een beetje stoer wilde doen tegen haar vriendinnen...vrouwen.(hoop ik maar)
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
)
Haha zij ja.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:36 schreef dawg het volgende:
[..]
toch niet dat wijf wat zo los ging tijdens de tour (bij een tv programma) over dat wielrennen, en dat vrouwen sport wat meer zouden waarderen als ze zich er wat meer in zouden verdiepen of zoiets?nienke nogwat geloof ik.
hahahahaquote:
http://nynkedejong.tumblr.com/quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:39 schreef Viking84 het volgende:
Wie bedoelen jullie dan? /nieuwsgierig
Toen ik een date met haar had was ze geloof ik nog nooit echt op tv geweest en nog vrij 'onbekend'.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:38 schreef dawg het volgende:
[..]
hahahaha![]()
man daar had ik nog niet mee gedate, ik heb me zo zitten ergeren aan haar tijdens die keren dat zij in dat programma was.
ahh. ja, daarna is het bergafwaarts gegaan met haar.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
http://nynkedejong.tumblr.com/
[..]
Toen ik een date met haar had was ze geloof ik nog nooit echt op tv geweest en nog vrij 'onbekend'.
Ik volg haar op Twitterquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
http://nynkedejong.tumblr.com/
[..]
Toen ik een date met haar had was ze geloof ik nog nooit echt op tv geweest en nog vrij 'onbekend'.
Ik deel jouw meningquote:
En ik die van jou!quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En ik die van jou!
Geen miss nederland, dus no way dat ik haar zal willen doen
Met bepaalde levensvormen? Verklaar je nader.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:18 schreef BeamofLight het volgende:
Lelijk wijf, maar ze blijkbaar weet ze om te gaan met bepaald vormen. Kan prima dus.
Ze is ook niet lelijk hoor, maar haar uiterlijk spreekt me gewoon niet aan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:15 schreef dawg het volgende:
mwa, ik vind haar helemaal niet lelijk of zo, ik vond haar toen op tv wel gruwelijk irritant eigenlijk.
tuurlijk, heb ik ook.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze is ook niet lelijk hoor, maar haar uiterlijk spreekt me gewoon niet aan.
Hebben jullie dat niet? Dat je een vrouw objectief mooi kunt vinden, maar dat haar uiterlijk jou persoonlijk niet raakt? Volgens mij vinden veel mensen Aaf (van de vorige pagina) lelijk, maar ik vind haar juist wel weer wat hebben. Op sommige foto's en vanuit sommige invalshoeken.
Sekhmetquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:48 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat niet het ene na het andere supermodel op een datingsite staat klopt wel, maar er zitten toch best wat mooie mannen en vrouwen tussen.
Dat niet iedereen aan jou standaarden voldoet is toch echt jou probleem.
Yuki
Liefje, je bent zo mooi met je mond dichtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:12 schreef -Splash- het volgende:
Laatst aan de praat met een erg mooie vrouw (model alike) en toen deed ze haar mond open en kwam er tekst uit. *snik* Dat leek écht nergens op. Moet ze maar niet meer doen.
Dat heb ik vaak als ik die profiel teksten lees!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:12 schreef -Splash- het volgende:
Laatst aan de praat met een erg mooie vrouw (model alike) en toen deed ze haar mond open en kwam er tekst uit. *snik* Dat leek écht nergens op. Moet ze maar niet meer doen.
Je kan niet alles hebben hè...het is al zo oneerlijk verdeeld in de wereldquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:12 schreef -Splash- het volgende:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:43 schreef irrisjepierrisje het volgende:
Internet daten kan echt leuk zijn. Ik ken hier door mijn lieve vriend Manuel en na anderhalf jaar zijn we nog steeds dol gelukkig.
Nee!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:48 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Doe eens lief![]()
Toch ook eens leuk om een goede ervaring te lezen
Leuk zeg, via welke site heb je hem leren kennen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:43 schreef irrisjepierrisje het volgende:
Internet daten kan echt leuk zijn. Ik ken hier door mijn lieve vriend Manuel en na anderhalf jaar zijn we nog steeds dol gelukkig.
Heb je nou nog niks teruggestuurd naar hem dan? Je mocht hem zo hebbenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:53 schreef Andromache het volgende:
Hey grappig Silenus, NdJ is nu helemaal gelukkig met haar Brabantse sportjournalist, ook donker haar trouwens, en ze zat bij een kennis van me in de klas. Ik vind haar trouwens zeker niet lelijk, en ze lijkt me best leuk.
Eefje hoe is het afgelopen met de Spermi.... eh.... Terminator?
Hoezo...hij heeft toch gelijk?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
Eerste keer dat ik moest lachen om MTA.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:27 schreef Sekhmet het volgende:
Ik krijg net een WA berichtje van mijn allereerste internetdate (okt 2011). We hebben 1x 'gedate' () toen het uit was met mijn ex. Daarna zijn mijn ex en ik weer een maand samen geweest toen het weer uit ging. Ik had toen weer contact met hem gezocht, maar was hij al onder de panne.
Heb schijnbaar toch een indruk achtergelaten dat hij bijna anderhalf jaar later nog aan mij denkt@spoiler: getuige je verhaal ben jij net zo ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik mag hopen dat het uit is met z'n vriendinnetje!
Niet meer actief op Fok!
Dat zal ik ook niet ontkennenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
@spoiler: getuige je verhaal ben jij net zo erg
En ik mag hopen dat het uit is met z'n vriendinnetje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Sekhmet op 18-01-2013 20:47:49 ]
Ach jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:53 schreef Linguine het volgende:
Wel een compliment Sekhmet![]()
Haha jezus ik kom net serieus de grappigste foto ooit tegen bij dat foto's beoordelen. Betwijfel of hij uberhaupt echt is eigenlijk.
Hoezo frappant? I rock the bedquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:07 schreef Linguine het volgende:
Weet niet hoe lang ik deze pagina al had openstaan, maar dat bericht zag ik niet toen ik het mijne postte.
Dat is iets minder inderdaad. Hoewel het dan alsnog frappant is dat hij jou appt.
Hey (naam) leuke foto, zin om te kletsen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:27 schreef JoeBlack2k2 het volgende:
Wat ik persoonlijk nogal lastig vind is wat moet je zeggen als je wilt reageren op een profiel , om nou meteen te gaan vertellen wat ik deze week heb meegemaakt is nou ook weer zo overdreven
maar "Hoi, zin in koffie" dat is ook weer zo kort en ook "Goeie tetten , neuken ?" is ook niet wat de gemiddelde vrouw verwacht
iemand wat tips ?
Doen wat bij jou past.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:27 schreef JoeBlack2k2 het volgende:
Wat ik persoonlijk nogal lastig vind is wat moet je zeggen als je wilt reageren op een profiel , om nou meteen te gaan vertellen wat ik deze week heb meegemaakt is nou ook weer zo overdreven
maar "Hoi, zin in koffie" dat is ook weer zo kort en ook "Goeie tetten , neuken ?" is ook niet wat de gemiddelde vrouw verwacht
iemand wat tips ?
Om 22:00 ?!?! hoelaat moet je thuis zijn 1:30 ofzo ?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:33 schreef SilentChaos het volgende:
Zo ik ga naar d ekroeg... ciao!!!!!
Have fun!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:33 schreef SilentChaos het volgende:
Zo ik ga naar d ekroeg... ciao!!!!!
Dan ga je toch ? wat houd je tegenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Have fun!
Ik zou willen dat ik hetzelfde kon zeggen vanavond
Hoofdpijn, voorbode van migraine.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:47 schreef JoeBlack2k2 het volgende:
[..]
Dan ga je toch ? wat houd je tegen
ik zal wel iets wat kortzichtig zijn maar .. als je weet dat het komt kun je dan geen medicijn nemen of iets ?quote:
Wel eens migraine gehad?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:55 schreef JoeBlack2k2 het volgende:
[..]
ik zal wel iets wat kortzichtig zijn maar .. als je weet dat het komt kun je dan geen medicijn nemen of iets ?
nee nooit gehad vandaar dat ik het niet wist.. wel balen zeg! hoop dat je het niet vaak hebt klinkt niet bestquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wel eens migraine gehad?
Enige dat in mijn ervaring helpt in dit stadium is flinke pijnstilling nemen en naar bed gaan, vroeg slapen en dan nog kan je alleen hopen dat de daadwerkelijke migraine niet doorzet.
Was ook niet als kritiek ofzo bedoeld hoor, gewoon een vraagquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:58 schreef JoeBlack2k2 het volgende:
[..]
nee nooit gehad vandaar dat ik het niet wist.. wel balen zeg! hoop dat je het niet vaak hebt klinkt niet best
Er zijn uitzonderingen hoor.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Liefje, je bent zo mooi met je mond dichtja toe maar, houd maar dicht
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat heb ik vaak als ik die profiel teksten lees!
Maar weet hoe moeilijk dat is, dus zie ik het maar door de vingers
Blijkbaar. Ik zal mijn best doen om het te accepteren.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:35 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebben hè...het is al zo oneerlijk verdeeld in de wereld
Neuh.. heul alleen vanavond. Even relaxed films kijken en Sons of Anarchy. Morgen weer de sociale dingen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Was ook niet als kritiek ofzo bedoeld hoor, gewoon een vraag
Maar genoeg SC, iemand nog een (internet) date vanavond?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:27 schreef JoeBlack2k2 het volgende:
iemand wat tips ?
Dit. Simpel misschien, maar ze kijken toch in eerste instantie naar je foto, en als je er een beetje normaal uitziet maakt dat verder geen reet uit. In ieder geval niet geforceerd lollig gaan doen als je het nu eenmaal niet bent.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:29 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Hey (naam) leuke foto, zin om te kletsen?
Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan.. als ze geen interesse heeft dan weet je dat ook weer
Nee, je hebt een DIJK van een meet binnenkort. Da's heel wat anders.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:32 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb binnenkort een soort van date. Ben zeer benieuwd. De fokkers van tegenwoordig haha.
Ookquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, je hebt een DIJK van een meet binnenkort. Da's heel wat anders.
Vertel meer! Wat hebben jullie gedaan, bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:34 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Wel leuke 2e date gehad gisteravond, benieuwd naar het vervolg.
Ik vond 22:00 vrij laatquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:41 schreef JoeBlack2k2 het volgende:
[..]
Om 22:00 ?!?! hoelaat moet je thuis zijn 1:30 ofzo ?
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vond 22:00 vrij laat
Liefst zit er er vanaf 21:00 en ga rond 2:00 naar huis!
Liep nu wat anders want was pas rond vijven thuis haha
Wel leuke avond
Dat zijn hele fijne avonden ja!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:29 schreef SilentChaos het volgende:
Klopt!
Wel een meisje die me alle schaamtevolle momenten van vorige week vertelde... Had geen idee, herkende haar niet en weet weinig van die avond
Het was nu gewoon een goed gesprek met een van m'n beste vrienden, zo'n avondook fijn!
Gaat ze voor je koken?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, je hebt een DIJK van een meet binnenkort. Da's heel wat anders.
Ik heb geen idee. Ga je voor ons koken, Cue_?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gaat ze voor je koken?
Chicks die voor je koken.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:24 schreef Murdera het volgende:
Mensen die voor je koken zou je altijd moeten bedanken met eeuwigdurende liefde.
Wie is het slachtofferquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:32 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb binnenkort een soort van date. Ben zeer benieuwd. De fokkers van tegenwoordig haha.
Gekke Cue_tje?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:09 schreef Cue_ het volgende:
Haha nee ik ga niet voor HJ koken. Ben gekke henkie niet
Laat ik het erop houden dat ik gigantisch op m'n muil ben gegaan, een enorme blauwe plek heb opgelopen op m'n zij, niks kan herinneren van de avond en ik plein 19 ben uitgegooidquote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat zijn hele fijne avonden ja!
Maare, licht ons eens in over die schaamtevolle momenten
Neequote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:41 schreef ook_gek het volgende:
Ik mag zeker niet vragen of je het mannetje of vrouwtje bent tijdens de date
Hahaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Laat ik het erop houden dat ik gigantisch op m'n muil ben gegaan, een enorme blauwe plek heb opgelopen op m'n zij, niks kan herinneren van de avond en ik plein 19 ben uitgegooid
Vrouwen maken meer kapot dan drank goed kan makendat blijkt
Logisch. Omdat ze stuk voor stuk gek werden bij de gedachte de feestdagen alleen te moeten doorbrengen met aldi-wijn en chocolaatjes op de bank. Onder een dekentje.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:26 schreef DaMart het volgende:
Ligt het aan mijn matches (en hun afwezigheid) of is Paiq na de feestdagen ingekakt? In december was er iedere dag wel iemand van mijn matches online, maar nu hebben de meesten al weken niet meer ingelogd.
Die indruk krijg ik ook, ja. Nou ja, dan spreek ik ze wellicht eind van het jaar wel weerquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Logisch. Omdat ze stuk voor stuk gek werden bij de gedachte de feestdagen alleen te moeten doorbrengen met aldi-wijn en chocolaatjes op de bank. Onder een dekentje.
Déjà vuquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:26 schreef DaMart het volgende:
Ligt het aan mijn matches (en hun afwezigheid) of is Paiq na de feestdagen ingekakt? In december was er iedere dag wel iemand van mijn matches online, maar nu hebben de meesten al weken niet meer ingelogd.
O, het zou best kunnen dat ik me hier van de week ook al eens over verwonderd heb hoor...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Déjà vuVroeg jij dit eerst ook of was dat iemand anders?
Net even gecheckt of mijn date nog wel doorgaat, het was zó stil. En ik had al allemaal visioenen van dat ik daar zou komen (moet wel een uur heen en een uur terug) en dat ze er dan niet zou zijn enzo. Volledig ongefundeerd, want nog nooit zoiets meegemaakt, maar je hoort die verhalen wel eens...
.
Kroegje in gedoken en hele avond zitten kletsenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vertel meer! Wat hebben jullie gedaan, bijvoorbeeld?
Klinkt goed!!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:45 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Kroegje in gedoken en hele avond zitten kletsenen ongegeneerd staan zoenen op een kruispunt in de kou
.
Ik herken dat ook wel hoor. Tot december logde ik zelf ook niet zo vaak in op Paiq, om vrijwel dezelfde redenen. Aan de ene kant vroeg ik me bij sommige matches af of er in mijn profiel iets verkeerd stond omdat Paiq in mijn ogen de matchingscore te hoog inschatte.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:54 schreef Yuki het volgende:
En om even terug te komen op de opmerking van DaMart: ik ben ook zo'n vrouw die sinds de jaarwisseling minder actief is op Paiq.
Enerzijds staat m'n hoofd er niet naar, anderzijds vallen de matches en gesprekken daar me ook nogal tegen. De mannen die ik sprak via Paiq passen qua persoonlijkheid en/of levensstijl niet bij me of zijn ongelooflijk saai in de conversatie. En als je dan al "preoccupied" bent, ben je ook niet geneigd om naar Paiq te gaan om afleiding te zoeken bij die mannen.
Die matchingsscore is natuurlijk ook maar iets wiskundigs. De leukste contacten daar had ik vaak juist een iets minder hoge matchingsscore mee op bijvoorbeeld interesses, dan heb je elkaar ook wat nieuws te vertellenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik herken dat ook wel hoor. Tot december logde ik zelf ook niet zo vaak in op Paiq, om vrijwel dezelfde redenen. Aan de ene kant vroeg ik me bij sommige matches af of er in mijn profiel iets verkeerd stond omdat Paiq in mijn ogen de matchingscore te hoog inschatte.
En bij de mensen waar ik wel een goed gevoel bij had, was ik iets te passief en afwachtend (waardoor de twee beste Paiq-matches in tijden wellicht dus ook niet extra gemotiveerd worden om in te loggen). Dus ik wil vanaf nu wel wat meer initiatief gaan nemen
.
Stukken beter zelfs, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:32 schreef theKiD het volgende:
Tot nu toe is Fok eigenlijk een leukere site gebleken om contacten op te doen?
Dan ga ik mijn best eens doenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Stukken beter zelfs, zou ik zeggen.
Voor het leren kennen van mensen is FOK! een prima website. Voor mij heeft FOK! echter nog geen dates opgeleverdquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:32 schreef theKiD het volgende:
Tot nu toe is Fok eigenlijk een leukere site gebleken om contacten op te doen?
Vroeger zeiden in ieder geval meer mensen iets terug als je op Paiq een berichtje stuurde, heb ik het idee. Misschien ook wel omdat je je in de begintijd van Paiq alleen kon registreren als iemand je uitnodigde, waarvoor die persoon extra credits kreeg. Misschien dat dat ook zorgde voor meer mensen die serieus op zoek waren dan nu iedereen zich kan registreren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:28 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Die matchingsscore is natuurlijk ook maar iets wiskundigs. De leukste contacten daar had ik vaak juist een iets minder hoge matchingsscore mee op bijvoorbeeld interesses, dan heb je elkaar ook wat nieuws te vertellenOf het matchte zó goed dat ik ermee op los kon chatten. Dat heb ik ook wel eens gehad. Toch blijf ik achteraf speeddates leuker vinden. Van de week ingelogd maar toch niet iets mee gedaan. Voor mij heeft Paiq wel een beetje zijn beste tijd gehad, vooral nu het zo groot geworden is.
Dat kan best wel eens kloppen, heb er namelijk in de begintijd ook op gezeten op uitnodiging en die ervaring heb ik ook. Is misschien ook geen vergelijkingsmateriaal maar je merkt zeker het verschil qua matches.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vroeger zeiden in ieder geval meer mensen iets terug als je op Paiq een berichtje stuurde, heb ik het idee. Misschien ook wel omdat je je in de begintijd van Paiq alleen kon registreren als iemand je uitnodigde, waarvoor die persoon extra credits kreeg. Misschien dat dat ook zorgde voor meer mensen die serieus op zoek waren dan nu iedereen zich kan registreren.
Bij Paiq select wel, geloof ik.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:35 schreef dudewhereismycar het volgende:
Als je bij PAIQ een match hebt boven in de website, dan moet je beide op "toevoegen" klikken alvorens je een echte match hebt? Zie nu voor het eerst bij een nieuwe match dat er staat "Heeft nog geen keuze gemaakt"..
En ik altijd maar denken dat zij mij maar moeten toevoegen..
Je gaat je dit soort dingen nog wel vaker afvragen bij Paiq.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:09 schreef barocci het volgende:
Dat zou kunnen inderdaad maar dan vraag ik me nog af waarom ze op Paiq zit.
Waar hebben jullie gedate? Die snackbar in Maaskantje?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:18 schreef Topicspace het volgende:
Voortaan bel ik eerst met mijn dates, gisteren na een flinke chatsessie van weken eindelijk afgesproken.
Foto e.d. leek sprekend maar toen ze haar mond open deed had ik echt een WTF?! moment.
Of ze zo regelrecht uit een pottenbar was gestapt incl rokerige stem. Dan nog de woorden "men maatje", "ofnie", "Wa?!" er aan toe voegen. Een date om nooit meer te vergeten...(maar wel graag zou willen)
Sowieso moet je niet weken chatten voor je een keer afspreekt. Je weet toch pas wat je aan elkaar hebt als je elkaar ziet.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:18 schreef Topicspace het volgende:
Voortaan bel ik eerst met mijn dates, gisteren na een flinke chatsessie van weken eindelijk afgesproken.
Foto e.d. leek sprekend maar toen ze haar mond open deed had ik echt een WTF?! moment.
Of ze zo regelrecht uit een pottenbar was gestapt incl rokerige stem. Dan nog de woorden "men maatje", "ofnie", "Wa?!" er aan toe voegen. Een date om nooit meer te vergeten...(maar wel graag zou willen)
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Waar hebben jullie gedate? Die snackbar in Maaskantje?
Je kunt toch meestal wel ergens tijd vinden? Of ze moet heel ver weg wonen. Gewoon een half uurtje koffie doen ofzo. Ach, tis weer een leuke niet zo leuke date -ervaring voor het topicquote:Op zondag 20 januari 2013 14:24 schreef Topicspace het volgende:
Haha was het maar in Maaskantje, dan had ik nog een adresje geweten om toch ff te vingeren en kut te roepen![]()
Maar het weken chatten kwam door mijn drukte, kon werkelijk geen dag wanneer zij kon en andersom.
Al vraag ik me na de date van gisteren af waar zij het druk mee kon hebben. Een echt leven had ze niet.
Denk dat dat een goede tip is voor een volgende keer, dan kan ik na één bakje direct gaan. Nu kreeg ik nogal het "we doen maar aardig en blijven nog even buurten" gevoel.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je kunt toch meestal wel ergens tijd vinden? Of ze moet heel ver weg wonen. Gewoon een half uurtje koffie doen ofzo. Ach, tis weer een leuke niet zo leuke date -ervaring voor het topic
Dat kom je inderdaad echt heel veel tegen op PAIQ.. gisteravond nog iemand verwijderd nadat er echt helemaal niets uit kwam. Als hint gaf ik nog aan "je bent niet echt een prater he?", waarna ze zei: "jawel hoor".. daarna nog een poging gewaagd "wat doe je zoal in het dagelijks leven", zij "studeren"... oke... woeptiedoo... blok en wegwezen..quote:Op zondag 20 januari 2013 14:05 schreef barocci het volgende:
Ik doe nu een speeddate op Paiq en ik moet de woorden er echt uit zien te trekken.
Bestaat er eigenlijk zoiets als internetverlegen ofzoiets?
Het is hier al vaker voorbij gekomen, maar dat soort vragen zijn ook wel op het banale af natuurlijk. Die heeft ze dezelfde dag al vijf keer eerder beantwoord. Geen spanning, geen humor, kortom; weinig interesse wekkend.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:01 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Dat kom je inderdaad echt heel veel tegen op PAIQ.. gisteravond nog iemand verwijderd nadat er echt helemaal niets uit kwam. Als hint gaf ik nog aan "je bent niet echt een prater he?", waarna ze zei: "jawel hoor".. daarna nog een poging gewaagd "wat doe je zoal in het dagelijks leven", zij "studeren"... oke... woeptiedoo... blok en wegwezen..
Ook die interviewgesprekken zijn echt tenenkrommend....
Geef mij maar zo'n speeddate/flitsdate :-)
^^quote:Op zondag 20 januari 2013 15:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het is hier al vaker voorbij gekomen, maar dat soort vragen zijn ook wel op het banale af natuurlijk. Die heeft ze dezelfde dag al vijf keer eerder beantwoord. Geen spanning, geen humor, kortom; weinig interesse wekkend.
Wat moet je anders zeggen als er helemaal niets uit komt? Heeft dus niets met banaal te maken, maar met hoe iemand is. Zo'n persoon moet dan gewoon niet op zo'n website als PAIQ zitten.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het is hier al vaker voorbij gekomen, maar dat soort vragen zijn ook wel op het banale af natuurlijk. Die heeft ze dezelfde dag al vijf keer eerder beantwoord. Geen spanning, geen humor, kortom; weinig interesse wekkend.
Ok.. dan heb je de film gezien, ben je 2 zinnen verder en is de gespreksstof weer over.. Het gesprek moet natuurlijk zijn, geen interviewgesprek en een vraag zoals "wat doe je in het dagelijks leven" is helemaal niet zo gek, het is een hele normale vraag die je iedereen stelt. Het is puur een uiting van interesse, je wil elkaar toch leren kennen?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
^^
Al moet ik zeggen dat ik het ook best lastig vind. Ik weet niet hoeveel je op Paiq kunt zien van iemand, maar ik zou eerder daar iets over zeggen. Bijv als je ziet dat ze van Tarantino houdt, dan vraag je: "Hé, heb je de nieuwste Tarantino al gezien? Wat vond je ervan?"
Maar: hoi hoe is het, hoi ben je nog uit geweest en hoi wat doe je in het dagelijks leven... doe maar niet.
Staan er geen do's of dont's en zegt ze verder helemaal niks wat als aanleiding voor zoiets kan dienen? Dan is het een kwestie van een beetje creatief zijn, ze aan het lachen krijgen, dan sta je al snel 1-0 voor. In combinatie met een goede foto natuurlijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:08 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Wat moet je anders zeggen als er helemaal niets uit komt? Heeft dus niets met banaal te maken, maar met hoe iemand is. Zo'n persoon moet dan gewoon niet op zo'n website als PAIQ zitten.
Ik ben vrij assertief en heb totaal geen problemen op een gesprek te voeren, of zelfs de leiding te nemen als ik aanvoel dat de ander dat prettig vindt.
Ze begon overigens wel zelf met het gesprek, maar vanaf de eerste vraag was het al "oke", "haha".. daar kan niemand een conversatie op bouwen..
Maar waarom zou ik iemand aan het lachen moeten krijgen als ik er zelf niet beter van wordt? Ik zou het nogal vermoeiend vinden om vrienden altijd maar te moeten pleasen, zo iets moet "natuurlijk" gaan.. en niet om iemand maar uit zijn of haar schild te halen.. dan loop ik er liever met een boog omheen.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Staan er geen do's of dont's en zegt ze verder helemaal niks wat als aanleiding voor zoiets kan dienen? Dan is het een kwestie van een beetje creatief zijn, ze aan het lachen krijgen, dan sta je al snel 1-0 voor. In combinatie met een goede foto natuurlijk.
Maar dat moet je kunnen en ik denk dat dat een hoop figuren hier nogal slecht afgaat.
"Wat doe je in het dagelijks leven" is echt een clichézinnetje. Ik zou ook helemaal niet de behoefte voelen om te reageren. Als iemand echter begint over iets wat mijn interesse heeft, getuige mijn profiel, wel. Gaat het eerst over die specifieke Tarantino, dan over andere Tarantino's, vervolgens over films in het algemeen en dan over andere hobby's... gaat allemaal vanzelf hoorquote:Op zondag 20 januari 2013 15:10 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Ok.. dan heb je de film gezien, ben je 2 zinnen verder en is de gespreksstof weer over.. Het gesprek moet natuurlijk zijn, geen interviewgesprek en een vraag zoals "wat doe je in het dagelijks leven" is helemaal niet zo gek, het is een hele normale vraag die je iedereen stelt. Het is puur een uiting van interesse, je wil elkaar toch leren kennen?
Je moet niet al te moeilijk denken, als het gesprek loopt dan ga je die vraag toch stellen, of wil je altijd met "vragen" rond willen lopen
Die vraag stel je inderdaad pas als later in het gesprek, maar als er uberhaupt niets uit een gesprek komt dan dat prima om te stellen als laatste redmiddel..quote:Op zondag 20 januari 2013 15:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
"Wat doe je in het dagelijks leven" is echt een clichézinnetje. Ik zou ook helemaal niet de behoefte voelen om te reageren. Als iemand echter begint over iets wat mijn interesse heeft, getuige mijn profiel, wel. Gaat het eerst over die specifieke Tarantino, dan over andere Tarantino's, vervolgens over films in het algemeen en dan over andere hobby's... gaat allemaal vanzelf hoor.
quote:Vrouwen met uitdagende foto's zijn meestal niet op zoek naar een serieuze relatie of vriendschap. Het kunnen oplichters zijn, of vrienden die ‘lol’ aan het trappen zijn op datingsites als Funky Fish en hiervoor een nepprofiel hebben aangemaakt. Wantrouw met name profielen van buitenlandse vrouwen met tenminste cupmaat C.
Nee heb je, ja kan je krijgen toch?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:02 schreef Schadenfreude het volgende:
Ik krijg bij Lexa elke keer berichtjes dat een match haar foto's met me wil delen, maar ik heb een gratis inschrijving dus zie ze alleen geblurd. Nu ben ik toch wel nieuwsgierig. Is het heel vreemd om een berichtje te sturen in de trant van 'hey, ik kan helaas je foto's niet zien maar ben wel nieuwsgierig' en dan eventueel mijn mailadres te geven? Komt ook wel wat stalkerig over. Aan de andere kant, zij delen zelf die foto's met mij...
Best wel waardeloze site trouwens. Ik neem aan dat die vrouwen wel een abo hebben en mijn foto's zien maar het lijkt nu alsof ik ze afwijs terwijl ik niet eens hun profiel kan zien...
Als je een gratis inschrijving hebt op Lexa, dan kun je volgens mij ook geen berichtjes sturen hoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:02 schreef Schadenfreude het volgende:
Ik krijg bij Lexa elke keer berichtjes dat een match haar foto's met me wil delen, maar ik heb een gratis inschrijving dus zie ze alleen geblurd. Nu ben ik toch wel nieuwsgierig. Is het heel vreemd om een berichtje te sturen in de trant van 'hey, ik kan helaas je foto's niet zien maar ben wel nieuwsgierig' en dan eventueel mijn mailadres te geven? Komt ook wel wat stalkerig over. Aan de andere kant, zij delen zelf die foto's met mij...
Best wel waardeloze site trouwens. Ik neem aan dat die vrouwen wel een abo hebben en mijn foto's zien maar het lijkt nu alsof ik ze afwijs terwijl ik niet eens hun profiel kan zien...
Uiteraard. Maar misschien weet een van de (vrouwelijke) posters hier het wat beter in te kleden...quote:Op zondag 20 januari 2013 16:05 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Nee heb je, ja kan je krijgen toch?
Oh, ok. Leuk voor betalende leden die vergeefs op antwoord wachten. Soort van oplichting zelfs.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je een gratis inschrijving hebt op Lexa, dan kun je volgens mij ook geen berichtjes sturen hoor.
En Lexa is vrij waardeloos ja.
Volgens mij kun je als gratis lid niet eens de berichten lezenquote:Op zondag 20 januari 2013 16:08 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
Oh, ok. Leuk voor betalende leden die vergeefs op antwoord wachten. Soort van oplichting zelfs.
Hij was nu al op je afgeknaptquote:Op zondag 20 januari 2013 19:27 schreef Luxuria het volgende:
Ik kom me ook even melden
Ik vind het erg leuk om te daten en over daten te praten
Op dit moment zit ik ook op paiq, maar ben niet super serieus. Volgens mij zijn er veel dat daar niet toch?
Ik heb nu voor het eerst zo'n speeddate geaccepteerd, is die ander niet online, wat is dat dan voor iets raars! Waarom komt die dan daar te staan?
Haha ja had gekundquote:
Wow had die je op fb gevonden via alleen je voornaam en woonplaats?quote:Op zondag 20 januari 2013 19:43 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb ook een keer iemand gehad die me gevonden had op Facebook.
Dat bleek echt een weirdo te zijn..
Ja.. En toen ging die echt allemaal berichten zitten sturen..quote:Op zondag 20 januari 2013 19:51 schreef Linguine het volgende:
[..]
Wow had die je op fb gevonden via alleen je voornaam en woonplaats?
Op Paiq verwijderd en op Facebook helemaal nergens meer op gereageerd, toen hield hij vanzelf op op een gegeven moment.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:59 schreef Linguine het volgende:
Gatver wat een freak!
Hoe ben je van m af gekomen?
Een vrouw die zichzelf omschrijft als 'lekker wijf'. Hm.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:53 schreef Schadenfreude het volgende:
Haha, ik stond op het punt me uit te schrijven van paiq, toen ik een speeddate kreeg aangeboden. Aangenomen omdat haar naam leuk was en het werd een ontzettend leuk gesprek. Had wel het gevoel dat ze een soort van (excusez le mot) soulmate is. Ze is een tobbertje, net als ik, maar omschreef zichzelf ook als lekker wijf (foto liet alleen haar mond zien, op zich best sexy). Prikkelende combo wel...
Haha ... in 5 minuten chat weet ze je al op te zadelen met haar 'psychische' problemen. Zint eer ge begint zou ik zeggen.quote:ze daarvoor zat te klagen hoe onzeker en onhandig en doelloos etc ze zich voelde.
Meer karakter dan problemen. Volgens mij is ze behoorlijl zelfbewust maar ook een peinzer. Anyway, was een interessant gesprek en voelde me zeker geen hulpverlener.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:04 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Haha ... in 5 minuten chat weet ze je al op te zadelen met haar 'psychische' problemen. Zint eer ge begint zou ik zeggen.
Is wel herkenbaar hoor, heb ik ook wel eens gehad op een date. En aan een bakje koffie kun je altijd nog wat meer vast plakken als het wel goed klikt.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:57 schreef Topicspace het volgende:
[..]
Denk dat dat een goede tip is voor een volgende keer, dan kan ik na één bakje direct gaan. Nu kreeg ik nogal het "we doen maar aardig en blijven nog even buurten" gevoel.
Je kunt ook wat minder standaard open vragen stellen. Dan is nee of ja of okee niet voldoende. Of als ze jou wat vraagt er een kwinkslag aan geven of iets grappigs vertellen dat je hebt meegemaakt, bijvoorbeeld op Paiq. Er kan zoveel. En soms lukt ook dat niet inderdaadquote:Op zondag 20 januari 2013 15:10 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Ok.. dan heb je de film gezien, ben je 2 zinnen verder en is de gespreksstof weer over.. Het gesprek moet natuurlijk zijn, geen interviewgesprek en een vraag zoals "wat doe je in het dagelijks leven" is helemaal niet zo gek, het is een hele normale vraag die je iedereen stelt. Het is puur een uiting van interesse, je wil elkaar toch leren kennen?
Je moet niet al te moeilijk denken, als het gesprek loopt dan ga je die vraag toch stellen, of wil je altijd met "vragen" rond willen lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |