Yuki, draag ik een tuinbroek?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja of jij leest wat je graag wilt lezen.
Maar prima, weet je wat we doen.
Jij ziet mij als super oppervlakkig figuur, zie ik jou als een verzuurde pot in tuinbroek.
Zo zijn we daar ook weer uit
Dat soort praat hoort thuis op een kroegavondje met vrienden, imho, niet in een topic waarin vrouwen ook meelezen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:41 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vind het meer lomp dan bot eigenlijk. Ik herken het wel van (mannelijke) vrienden van vroeger. Het beste hielp altijd om keihard te vragen: En die dan? Is die neukbaar?! Dat hielp wel een tijdje
Moet wel zeggen dat die allemaal een stuk braver zijn tegenwoordig
quote:
Kennelijk zit de vraag of jij het mannetje of vrouwtje bent je nog dwars al zal je dat nu uit alle macht gaan ontkennen.quote:Hoe zou ik het anders moeten lezen, ook_gek?.
Je wilt niet weten hoe vrouwen over mannen praten, ik denk dat dat toch een stuk heftiger is dan iemand een bostrol noemenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:51 schreef Viking84 het volgende:
Serieus hoor, ik had me allang over die opmerking heen gezet. Ik val alleen over de manier waarop jij over vrouwen praat op de volgende pagina en blijkbaar ben ik niet de enige.
Door mensen zoals jij overweeg ik weer een Fok!-abonnement aan te schaffen, wat een beeldschermvervuiling.
Vanaf heden: ignore.
Help me eraan herinneren dat ik op m'n werk niet meer op jouw fobo moet klikken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:53 schreef Joysa het volgende:
Ik begrijp juist eens een keer wat ook_gek zegt, dat komt niet vaak voor en dat weet hij zelf ook
Echt, keer op keer denk ik dat ik nu wel het toppunt van gekheid had bereikt. Maar dit slaat echt werkelijk allesquote:Dat soort praat hoort thuis op een kroegavondje met vrienden, imho, niet in een topic waarin vrouwen ook meelezen.
Je kan beter helemaal weg blijven van fok gezien je tere zieltjequote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:51 schreef Viking84 het volgende:
Serieus hoor, ik had me allang over die opmerking heen gezet. Ik val alleen over de manier waarop jij over vrouwen praat aan het eind van het vorige topic en blijkbaar ben ik niet de enige.
Door mensen zoals jij overweeg ik weer een Fok!-abonnement aan te schaffen, wat een beeldschermvervuiling.
Vanaf heden: ignore.
Ja doe eens niet zo engquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:53 schreef Joysa het volgende:
Ik begrijp juist eens een keer wat ook_gek zegt, dat komt niet vaak voor en dat weet hij zelf ook
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Help me eraan herinneren dat ik op m'n werk niet meer op jouw fobo moet klikken.
Onder de 3 minuten je scherm vol hebben vanwege 'een pot met een tuinbroek'. Nice.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]ook nog echt gaan vragen, kind houd op zeg heel m'n scherm zit onder nu!
Weten we ook waar hij op kicktquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:59 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Onder de 3 minuten je scherm vol hebben vanwege 'een pot met een tuinbroek'. Nice.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:59 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Onder de 3 minuten je scherm vol hebben vanwege 'een pot met een tuinbroek'. Nice.
Heb je zelf wel wat laten horen dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:02 schreef ook_gek het volgende:
Laten we even ontopic gaan. Ik krijg net na 2.5 week zwijgen een smsje van m'n laatste week wat ik komende weekend gaat doen.
Die zag ik dus echt niet aankomen
Maar niet gereageerd, geen zin in.
Iemand dit zelf wel eens gedaan na 2 welen niks voren een smsje sturen? Ik zelf kan mij het niet indenken om het zelf te doen?
[..]
Ik oppervlakkige man kickt of verzuurde pot in tuinbroek die niet wilt horen dat mannen vrouwen beoordelen op uiterlijk. En mogelijk alleen als neuk object zienquote:
Ik kan inmiddels "ook_gek" lezen, het moet niet gekker worden hier.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:03 schreef Cue_ het volgende:
Je moet wel betere zinnen maken hoor ook_gek .. "van je laatste week"
"na 2 welen niks voren een sms "
Ik vind dat ie gewoon beter z'n best moet doenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:05 schreef eefje801 het volgende:
Ik kan inmiddels "ook_gek" lezen, het moet niet gekker worden hier.
Onaardig hoor! Reageren omdat je geen zin hebt!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:02 schreef ook_gek het volgende:
Laten we even ontopic gaan. Ik krijg net na 2.5 week zwijgen een smsje van m'n laatste week wat ik komende weekend gaat doen.
Die zag ik dus echt niet aankomen
Maar niet gereageerd, geen zin in.
Iemand dit zelf wel eens gedaan na 2 welen niks voren een smsje sturen? Ik zelf kan mij het niet indenken om het zelf te doen?
[..]
Dat gaat 'm nooit meer lukkenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:03 schreef Cue_ het volgende:
Srsly, waar haal je het idee vandaan dat ik tuinbroeken draag?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik oppervlakkige man kickt of verzuurde pot in tuinbroek die niet wilt horen dat mannen vrouwen beoordelen op uiterlijk. En mogelijk alleen als neuk object zien
Uhm even denk.... Nee hoor nee, sorry.
In die aantal weken? Nee, alleen heel even na de date en klaar. En heb nu ook niet gereageerd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Heb je zelf wel wat laten horen dan?
Wat is er met "ignore" gebeurd?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:06 schreef Viking84 het volgende:
Srsly, waar haal je het idee vandaan dat ik tuinbroeken draag?.
Niet zo serieus zijn helpt soms ook (iets met kast van 200 m hoog waar jij atm opzit)quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik snap m dit keer ook nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:03 schreef Cue_ het volgende:
Gaat'ie weer hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:05 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Onaardig hoor! Reageren omdat je geen zin hebt!Jij bent wel eerlijk: zijn er nou echt veel lelijke nerd mensen die niet echt succesvol zijn in het leven op datingsites zoals ik mijzelf heb laten geloven of valt het mee? Terwijl iedereen die ik ken dat ook vindt, iig vriendinnen.
Het gaat me niet om de liefde, of seks. Gewoon af en toe een leuke date, en als dat bevalt date ik verder...En zo niet, dan heb ik zo weer een nieuwe date.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:00 schreef Zucht93 het volgende:
En Silenus ik lees dat jij veel dates hebt, ben je op zoek naar de liefde of doe je het voor de leukheid? Ik zag eens een programma waarbij een knappe jongeman ook via datingsites ging daten om zoveel mogelijk seks te hebben (en dat lukte heel prima).
Je bent lesbisch en lesbische vrouwen dragen in het hoofd van menig fokkers tuinbroeken, hebben een kort pittig kapsel en zijn feministisch. Je vertoont dat laatste heel erg door bozig te reageren op dingen die niet slecht bedoeld zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, beetje touche is dit wel eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:10 schreef Zucht93 het volgende:
Je vertoont dat laatste heel erg door bozig te reageren op dingen die niet slecht bedoeld zijn.
Rustig rustig!! Ik heb al anders besloten. Dacht opeens aan het SC verhaalquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:05 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Onaardig hoor! Reageren omdat je geen zin hebt!Jij bent wel eerlijk: zijn er nou echt veel lelijke nerd mensen die niet echt succesvol zijn in het leven op datingsites zoals ik mijzelf heb laten geloven of valt het mee? Terwijl iedereen die ik ken dat ook vindt, iig vriendinnen.
Daar heb je een goed punt.quote:
Oh god kind stop toch als je blieftquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
True. Dan ben ik maar feministquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, beetje touche is dit wel eerlijk gezegd.
Nee zijn had toen het laatste berichtje gestuurd. Wel een afsluit berichtje. Slaap lekker in dit geval.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:11 schreef Yuki het volgende:
Ook gek: twee weken van beide kanten geen contact? Of heb jij nog een poging gedaan en reageerde zij daar twee weken lang niet op?
Al besloten terug te sturen, zie mijn eerdere reactie op eefje.quote:En sowieso: als je er geen zin in hebt, sms dát dan. Niks laten horen vind ik een beetje laf.
Dat was toch die dame waarvan je vond dat ze niet helemaal je type was omdat jullie niet blauw over de tafel lagen? En je had volgens mij ook vrij cryptisch gereageerd op haar smsjes, initiatief kwam vooral van haar. Is inderdaad wel zo netjes, als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
In die aantal weken? Nee, alleen heel even na de date en klaar. En heb nu ook niet gereageerd.
Maar zal zo even smsje sturen dat ik de date gezellig vond maar ik het daar bij ga laten.
Wel zo netjes toch?
Goed zoquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee zijn had toen het laatste berichtje gestuurd. Wel een afsluit berichtje. Slaap lekker in dit geval.
[..]
Al besloten terug te sturen, zie mijn eerdere reactie op eefje.
Prima hoor, hoop dat jij een vent vindt.quote:
Ohhhh waarom ga je door als je haar niet interessant vindt. Het kutste is toch om met mensen te communiceren die je toch niet zo leuk vindt. Doooodsaai.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee zijn had toen het laatste berichtje gestuurd. Wel een afsluit berichtje. Slaap lekker in dit geval.
[..]
Al besloten terug te sturen, zie mijn eerdere reactie op eefje.
Ik vond het gesprek zeer zakelijk ja, maar vader was het gezellig. Qua uiterlijk enz ook prima. Levensstijl leek mij ook goed maar niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:17 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat was toch die dame waarvan je vond dat ze niet helemaal je type was omdat jullie niet blauw over de tafel lagen? En je had volgens mij ook vrij cryptisch gereageerd op haar smsjes, initiatief kwam vooral van haar. Is inderdaad wel zo netjes, als je het mij vraagt.
Ook_gek, let it goooooquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:27 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Ohhhh waarom ga je door als je haar niet interessant vindt. Het kutste is toch om met mensen te communiceren die je toch niet zo leuk vindt. Doooodsaai.![]()
Zat zo te kijken maar zijn hier ook vrouwen geweest die al eens getrouwde mannen hebben getroffen die daar staan enkel voor een pleziertje of is dat onzin?
Wel leuk dat je hem ook zo snel ontmoet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik vond het gesprek zeer zakelijk ja, maar vader was het gezellig.
Kind, het enige waar ik over val is dat je in dit topic komt met uitlatingen over datingsites die mij het idee geven dat je alleen maar wil trollen en schoppen. Dat is even leuk misschien, maar wordt erg vermoeiend. Je valt nogal in herhaling met je "lelijke nerds die niet echt succesvol zijn."quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:25 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Prima hoor, hoop dat jij een vent vindt.Je trekt je mijn uitspraken wel teveel aan dus misschien eerst eens wat relaxter worden, zelfspot en minder aangevallen voelen om een paar simpele denkbeelden maakt een persoon al veel leuker.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik kan inmiddels "ook_gek" lezen, het moet niet gekker worden hier.
Huh ik gaat niet door hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:27 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Ohhhh waarom ga je door als je haar niet interessant vindt. Het kutste is toch om met mensen te communiceren die je toch niet zo leuk vindt. Doooodsaai.![]()
Beginnen we nou al weer over trollen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kind, het enige waar ik over val is dat je in dit topic komt met uitlatingen over datingsites die mij het idee geven dat je alleen maar wil trollen en schoppen. Dat is even leuk misschien, maar wordt erg vermoeiend. Je valt nogal in herhaling met je "lelijke nerds die niet echt succesvol zijn."
Ik trek me dat soort rommel niet persoonlijk aan hoor, wees maar niet bang
Ik weet prima van mezelf of ik wel of niet aantrekkelijk en succesvol ben, daar heb ik jouw tips niet bij nodig.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Huh ik gaat niet door hoor
Smsje gestuurd dat ik de date gezellig vond, maar dat ik het daar bij gaat laten.
Lul, m'n koffie!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Beginnen we nou al weer over trollen?
Ik vind dat nogal respectloos naar dikke vrouwen toe
Oke, het is misschien ook een soort van spannend met zo'n kerel hoewel ik het niet helemaal begrijp.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:30 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Ook_gek, let it gooooo!
Staan er genoeg op, ook genoeg dames die daar gewillig in meegaan.
En zodra ik iedereen daar in de lucht zou prijzen, was ik geen troll.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kind, het enige waar ik over val is dat je in dit topic komt met uitlatingen over datingsites die mij het idee geven dat je alleen maar wil trollen en schoppen. Dat is even leuk misschien, maar wordt erg vermoeiend. Je valt nogal in herhaling met je "lelijke nerds die niet echt succesvol zijn."
Ik trek me dat soort rommel niet persoonlijk aan hoor, wees maar niet bang
Ik weet prima van mezelf of ik wel of niet aantrekkelijk en succesvol ben, daar heb ik jouw tips niet bij nodig.
Maar Miss Nederland kom je niet tegen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:41 schreef SilentChaos het volgende:
Je mag je mening geven, maar hij is ongefundeerd omdat je elke keer zegt "ik denk"...
Het is jouw mening, dat mag, maar als iemand met ervaring kan ik je zeggen dat je ernaast zit en dat een datingsite redelijk het gemiddelde van de bevolking weergeeft....
De vijver vergroten.quote:
Kind, ga buiten spelen of zo..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:43 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Maar Miss Nederland kom je niet tegen?
Al kan op de werkvloer ook prima een romance opbloeienquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:45 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Kind, ga buiten spelen of zo..
Als je eenmaal aan het werk bent kan je in een omgeving terecht komen waar je gewoonweg niet veel interessante mensen van het andere geslacht tegenkomt. Dan kan een datingsite heel handig zijn. Duidelijk zo?
Ditquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
De vijver vergroten.Ik ken een aantal mensen, die kennen mensen, maar als ik internet als extra optie heb heb ik keuze uit 1000 keer zoveel mensen.
En ditquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:45 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Kind, ga buiten spelen of zo..
Als je eenmaal aan het werk bent kan je in een omgeving terecht komen waar je gewoonweg niet veel interessante mensen van het andere geslacht tegenkomt. Dan kan een datingsite heel handig zijn. Duidelijk zo?
God, heb je weer een nieuwe kloon, Ziba?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:43 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Maar Miss Nederland kom je niet tegen?
Werd al lang tijd toch.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
God, heb je weer een nieuwe kloon, Ziba?
Beter raden!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
God, heb je weer een nieuwe kloon, Ziba?
Dat niet het ene na het andere supermodel op een datingsite staat klopt wel, maar er zitten toch best wat mooie mannen en vrouwen tussen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:39 schreef Zucht93 het volgende:
En zodra ik iedereen daar in de lucht zou prijzen, was ik geen troll.Sorry, maar ik denk echt dat het merendeel daar niet echt sociaal/succesvol/super knap is: want wat doe je daar anders? Als je je eraan stoort, geef dan geen antwoord/negeren. Ik denk het toch wel. En als ik hier zo lees klopt het ook wel: vrouwen die niet heel mooi zijn, hoog nerd-gehalte bij dates, unzovoort. Volgens mij trek je het je wel persoonlijk aan. Maar ik ga hier niet meer op reageren want straks krijg ik gezeik omdat ik mijn mening geef.
Jij hebt echt issues.quote:
Nou dat heeft mij op RP heel erg weten te verbazen hoeveel mooie vrouwen daar op staan! En ja in positieve zin.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:48 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat niet het ene na het andere supermodel op een datingsite staat klopt wel, maar er zitten toch best wat mooie mannen en vrouwen tussen.
Volgens mij is het gewoon een goede weerspiegeling van de samenleving. Kijk eens op straat om je heen, ook daar lopen veel minder mooie, niet sociale en niet succesvolle mensen rond. Is op datingsites volgens mij niet anders.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou dat heeft mij op RP heel erg weten te verbazen hoeveel mooie vrouwen daar op staan! En ja in positieve zin.
Hey, die ben ik ook wel eens tegengekomenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:59 schreef Silenus het volgende:
Ik vraag in mijn RP-profiel nota bene of iemand het model op de voorpagina van RP kent en of ik haar 06 mag.
Overigens, als je een makkelijke date via marktplaats wil scoren: http://www.marktplaats.nl(...)-die-me-wel-wil.html
WTFquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:59 schreef Silenus het volgende:
Ik vraag in mijn RP-profiel nota bene of iemand het model op de voorpagina van RP kent en of ik haar 06 mag.
Overigens, als je een makkelijke date via marktplaats wil scoren: http://www.marktplaats.nl(...)-die-me-wel-wil.html
Daten doe ik niet, maar voor de rest gaat 't wel goed.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:51 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik ook, mijn wasmachine centrifugeert niet meer goed![]()
How's (your date) life Fascination?
Je wil niet weten met hoeveel bekende mensen ik even contact heb gehad...helaas valt het juist bij die mensen vaak zo ontzettend tegen. Zichzelf eerst verkopen als Brad Pitt om er vervolgens uit te zien als Jerry Springerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:59 schreef Viking84 het volgende:
Ik had één keer een práchtige vrouw gezien op RP![]()
![]()
. Berichtje gestuurd, kwam ik haar even later tegen als model op de hoofdpagina van een andere datingsite
.
Iemand die ik ken stuurde mij ook eens foto's van iemand met wie hij aan het daten was. Was het een actrice uit 7th Heaven (en niet eens Jessica Biel).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Ahwquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:59 schreef Silenus het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)-die-me-wel-wil.html
Goed om te horen!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daten doe ik niet, maar voor de rest gaat 't wel goed.Hoe is het met jou en je lover?
Er zitten overigens soms ook wel bekende mensen op RP. Rob Kamphues heeft natuurlijk iemand bezwangerd en de broer van die dikke jakhals (volgens mij speelde hij ook in zo'n serie op RTL4) heeft wel eens seksdates gehad via RP.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:01 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Je wil niet weten met hoeveel bekende mensen ik even contact heb gehad...helaas valt het juist bij die mensen vaak zo ontzettend tegen. Zichzelf eerst verkopen als Brad Pitt om er vervolgens uit te zien als Jerry Springer
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:02 schreef Viking84 het volgende:
Dit profiel kwam ik laatst ook tegen. Het is wel een heel eerlijk profiel, maar straalt ook veel negativiteit uit. Niet echt aantrekkelijk imo.Ik dacht dat het jouw profiel wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, wat is dat voor kansloos gedoe? Het komt tijdens de date toch wel uit. Net als liegen over je gewicht.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:01 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Je wil niet weten met hoeveel bekende mensen ik even contact heb gehad...helaas valt het juist bij die mensen vaak zo ontzettend tegen. Zichzelf eerst verkopen als Brad Pitt om er vervolgens uit te zien als Jerry Springer
Ja, klopt. Ik had in mijn beginjaren als internetdater (opa vertelt...) ooit een date met een meisje dat zeker 120 kilo woog. Maar dat verhaal heb ik al eens verteld geloof ik.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:04 schreef Viking84 het volgende:
Dan hopen ze blijkbaar dat de ander al gehecht is geraakt aan hun innerlijk ofzo?
Ik denk serieus dat dat een truc is ja voor sommige mensen... Dat je eerst iemand een beeld proberen te laten krijgen door leuke gesprekken enzo en dan hopen dat uiterlijk geen rol meer speelt...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:04 schreef Viking84 het volgende:
Dan hopen ze blijkbaar dat de ander al gehecht is geraakt aan hun innerlijk ofzo?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:02 schreef Viking84 het volgende:
Dit profiel kwam ik laatst ook tegen. Het is wel een heel eerlijk profiel, maar straalt ook veel negativiteit uit. Niet echt aantrekkelijk imo.Hoe oud is deze dame? Komt op mij over als een 40+er die erg serieus in het leven staat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel nog maar eens.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik had in mijn beginjaren als internetdater (opa vertelt...) ooit een date met een meisje dat zeker 120 kilo woog. Maar dat verhaal heb ik al eens verteld geloof ik.
31. Ik waardeer het wel dat ze gewoon vertelt wat ze wil vertellen ipv het standaard 'ik ben een vrolijke prettig gestoorde meid'-verhaal, maar dit schrikt mij echt af.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:06 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Hoe oud is deze dame? Komt op mij over als een 40+er die erg serieus in het leven staat...
Dat wel, maar ik vind het niet erg luchtig...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
31. Ik waardeer het wel dat ze gewoon vertelt wat ze wil vertellen ipv het standaard 'ik ben een vrolijke prettig gestoorde meid'-verhaal, maar dit schrikt mij echt af.
Ze heeft af en toe huilbuien. Hoe eerlijk ook. Gewoon nexten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik vind het niet erg luchtig...
Zijn vast mannen die dit wel interessant vinden, maar over het algemeen hou ik juist van luchtig, zo van: het hoeft niet maar zou leuk zijn verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |