Jup, rechtsboven je bericht het 2e icoontje van rechts aanklikken, edit.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:18 schreef onzekermeisje het volgende:
kan ik me post nog bewerken om er spaties tussen te doen?
sorry ik ben nieuw hier..
nee hij komt niet voor me opquote:Op zondag 20 januari 2013 21:20 schreef Vivi het volgende:
Komt je vriend niet voor je op dan? Meisje, je verdient beter.
Dan is het een eikel, echt hoor. Draai het eens om, jij zou toch ook niet toelaten dat je vriendinnen zo over/tegen je geliefde spraken? Bij mij zou het exit zijn.quote:
Ga met hem een serieus gesprek hierover voeren, en zeg dat je het uitmaakt als hij het blijft toelaten dat z'n vrienden zich zo tegen jou gedragen.quote:
ik heb nu ook eigenlijk al zijn vrienden geblokkeerd...quote:Op zondag 20 januari 2013 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
Je vriend zou inderdaad voor je op moeten komen, maar je moet ook een beetje voor jezelf opkomen. En verwijder vooral je Facebook status niet, dan laat je zien dat jij er mee zit en dat vinden zij alleen maar leuk
Oké... Even een vraagje tussendoor, ben je geboren in Nederland maar is je familie gewoon Aziatisch of ben je zelf in Azië geboren en later in Nederland komen wonen? Oh en welk opleidingsniveau doe je/heb je gedaan?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:29 schreef onzekermeisje het volgende:
[..]
we zijn rond de 19 jaar dit jaar worden ze 20.
Dan zijn ze wel heel kinderachtig bezig. En je vriend zou inderdaad voor je op moeten komen.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:29 schreef onzekermeisje het volgende:
[..]
we zijn rond de 19 jaar dit jaar worden ze 20.
Is dit relevant voor haar probleem?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Oké... Even een vraagje tussendoor, ben je geboren in Nederland maar is je familie gewoon Aziatisch of ben je zelf in Azië geboren en later in Nederland komen wonen? Oh en welk opleidingsniveau doe je/heb je gedaan?
Nee, zoals ik al zei, even een vraagje tussendoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is dit relevant voor haar probleem?
Oh TS, praat erover met zijn vrienden, face to face, hoeft niet met hun allemaal tegelijk maar misschien is er wel 1tje die het minst kinderachtig doet en die kan je dan aanspreken, dan wordt het hopelijk duidelijk voor hun dat ze hartstikke laag bezig zijn.
Tja, als ik dit lees kan ik me dat beeld dat die vrienden hebben wel een beetje voorstellen.quote:deden alles samen. samen uit. samen thuis. samen naar de bios en dat was allemaal heel leuk en gezellig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |