Zowat dezelfde fiets toch? Volgens google is die ook van Basso.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je het over Basso had
[ afbeelding ]
Cannondale supersix evo
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:46 schreef Helpmefok het volgende:
Dit blijft een van de leukste filmpjes die ik ooit gezien heb.. Met volle overtuiging ook gewoon he.
Hoe grote mongool kan je zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:46 schreef Helpmefok het volgende:
Dit blijft een van de leukste filmpjes die ik ooit gezien heb.. Met volle overtuiging ook gewoon he.
Heb je weleens gehoord hoe hij dat zegt? "joden hebben kankah", grote ogen, handen in zijn zij alsof hij godverdomme zijn moeder nog nooit trotser gemaakt heeft dan dit moment...quote:
Basso rijdt voor liquigas wat nu cannondale pro team heet en die reden op cannondale fietsen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zowat dezelfde fiets toch? Volgens google is die ook van Basso.
Oh, oké.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Basso rijdt voor liquigas wat nu cannondale pro team heet en die reden op cannondale fietsen.
Basso is ook een fietsmerk.
Die cannondales horen bij de beste en lichtste productie fietsen, Basso is mwa. Je betaalt vooral voor het uiterlijk, kwalitatief niet de beste fietsen.
Co Stompe ging zelfs nog een stapje verder.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:49 schreef Saind het volgende:
http://www.speld.nl/2013/(...)-bekent-biergebruik/
Met down under bedoelen ze anaal ingebrachte doping?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tour down under / wielerseizoen
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:46 schreef Helpmefok het volgende:
Kloptquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Met down under bedoelen ze anaal ingebrachte doping?
Doe eens normaal man.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben godverdomme die tyfusspangtoz niet tyfusdavy.
Ik zeg het al dagen
Weten we ook wel.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg het al dagen
Ja ik fiets niet verder dus heb er niet zoveel over te zeggen. Ik wist alleen dat Derksen de fiets van Basso heeft.quote:
Mongooltje, calm down man.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg het al dagen
Baasje Andy Schleck doet mee toch? Ik ga wel even kijken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tour down under / wielerseizoen
Klonen is voor butjesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg het al dagen
Op steam zeg je van welquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg het al dagen
Die stapt al na 50 km afquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Baasje Andy Schleck doet mee toch? Ik ga wel even kijken.
Ik kijk uit principe geen wielrennen meer sinds de Muur niet meer gereden wordtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die stapt al na 50 km af![]()
Over iets minder dan een maand:
[ afbeelding ]
Wielrennen in smerig koud belgisch weer
Pelle ok.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die stapt al na 50 km af![]()
Over iets minder dan een maand:
[ afbeelding ]
Wielrennen in smerig koud belgisch weer
De muur doen ze nooit in omloop van het nieuwsbladquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kijk uit principe geen wielrennen meer sinds de Muur niet meer gereden wordt
Kom dan broquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:56 schreef kapiteintje het volgende:
koffie op, zwart, geen fruitrepen, helemaal hyper, wie wil vechten gvd
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De muur doen ze nooit in omloop van het nieuwsblad
MvG is een zwabber.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Welke editie van Thunderdome was dit?
We hebben het nu over die van geraardsbergen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er zijn meerdere 'muren' in Belgische klassiekers.
Je hebt ook muren in Duitse klassiekers maar ik heb voor vandaag genoeg verwijzingen gemaakt naar een bepaalde periode.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er zijn meerdere 'muren' in Belgische klassiekers.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We hebben het nu over die van geraardsbergen.
gvdquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt ook muren in Duitse klassiekers maar ik heb voor vandaag genoeg verwijzingen gemaakt naar een bepaalde periode.
Nigga ik zucht jij vliegt al terug naar Rotterdam.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, als ik nies lig jij al onderuit man.
Gegen die wandquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt ook muren in Duitse klassiekers maar ik heb voor vandaag genoeg verwijzingen gemaakt naar een bepaalde periode.
Die van Huy schijnt ook lastig te zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We hebben het nu over die van geraardsbergen.
Als je de buitenbocht neemt valt het meequote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die van Huy schijnt ook lastig te zijn.
Hoe is het eigenlijk met Geo Davy?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nigga ik zucht jij vliegt al terug naar Rotterdam.
1 muur, voor de rest vooral hekken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Zit altijd in nachtbagger.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met Geo Davy?
Al lang niet meer gezien
Doe niet acterenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Téringdebiel. Heb je niet eens op steam.
Je kan het vragen in nachtbagger.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met Geo Davy?
Al lang niet meer gezien
straks etentje met mijn familiequote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
GVD BOELERS KLAAR NU MET DAT GELUL! Stinho, ga iets nuttigs doen. Davy bek houden. Callie, ga bier zuipen en met leren riempjes op mensen slaan, HMF ga ff die mocro's in elkaar tikken van vandaag, Knutt ga je benen scheren, Don nu als de wiedeweerga naar vrouw en kinderen, PizzaGoatse aan de studie, Saind jij gaat sporten.
Wil je mod worden?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
GVD BOELERS KLAAR NU MET DAT GELUL! Stinho, ga iets nuttigs doen. Davy bek houden. Callie, ga bier zuipen en met leren riempjes op mensen slaan, HMF ga ff die mocro's in elkaar tikken van vandaag, Knutt ga je benen scheren, Don nu als de wiedeweerga naar vrouw en kinderen, PizzaGoatse aan de studie, Saind jij gaat sporten.
Aandachtshoer.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:59 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)aat_extreem_exp.html
Respect voor deze meid.
Mooi, ik kan dus gewoon verderquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
Ik houd mijn bek aangezien ik op mijn toetsenbord typ.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
Ik scheer mijn benen niet dudequote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik houd mijn bek aangezien ik op mijn toetsenbord typ.
OOOOOWWWWWWWWWW
Ik zit in een telcon in Tilburg...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
Serieus, is GGMM aanwezig. Ik wil jou bij deze de Boeler of the Year Award geven. GGMM?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik houd mijn bek aangezien ik op mijn toetsenbord typ.
OOOOOWWWWWWWWWW
Ik heb net koffie over mijn beeldscherm gegooid, in de hoop dat je ging huilen. Maar ik besefte dat het FOK! was.quote:
Na 18 dagen al? Best knap van mij.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus, is GGMM aanwezig. Ik wil jou bij deze de Boeler of the Year Award geven. GGMM?
Zijn het Nederlandse treinen? Italiaans dacht ikquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godver Fyra nu verbodenWat een epische faal is dit toch weer. Wij kunnen niks.
Je bent dom bezig.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb net koffie over mijn beeldscherm gegooid, in de hoop dat je ging huilen. Maar ik besefte dat het FOK! was.
Je begint een beetje raar te worden de laatste tijd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb net koffie over mijn beeldscherm gegooid, in de hoop dat je ging huilen. Maar ik besefte dat het FOK! was.
Laatste tijd?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je begint een beetje raar te worden de laatste tijd.
Ha GGMM, daar ben je. Davy is de Boeler of the Year. Bij deze. Lager dan dat kan niemand.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Teveel suiker gehad?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heel raar.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik erger me dood.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |