Topnummerquote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:39 schreef Pino112 het volgende:
"Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!"
Wordt de carnavals hitquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De carnavalshit van Lamme Frans is epischer!!!
Er zit een TR knop in je topicquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:39 schreef Pino112 het volgende:
"Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!"
Nah...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De carnavalshit van Lamme Frans is epischer!!!
quote:
ik vind die Polska toch steeds komischer eigenlijk...quote:
Vind hem maar wat kansloos. Beetje z'n Pool zijn uitmelken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind die Polska toch steeds komischer eigenlijk...
ja, maar z'n muziekjes vind ik best puikquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vind hem maar wat kansloos. Beetje z'n Pool zijn uitmelken.
Henk&Henk waren goed.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:51 schreef 3rdRock het volgende:
Ali B en Polska en Westbroek was gisteren prachtig
Jaa ja, een echt baasjequote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:53 schreef wolfrolf het volgende:
Wat! Een! Hit!!! die carnavals jetser van Lamme Frans
ja loopt het goed af met je pizzaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:53 schreef 3rdRock het volgende:
volgens mij ken ik deze heppie ending wel...
Ik durf hem niet te luisterenquote:
Doen, het is so far de enige acceptabele carnavalsknallerquote:
jup, ik spuit er nu knoflooksaus overheenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ja loopt het goed af met je pizza
xD xD xD
die plaat van kutzooi ofzo is ook wel goed. met fresku!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Doen, het is so far de enige acceptabele carnavalsknaller
Als jij het post heeft het iets ranzigsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jup, ik spuit er nu knoflooksaus overheen
Ja die is ook wel briljantquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die plaat van kutzooi ofzo is ook wel goed. met fresku!
"knoflooksaus"quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jup, ik spuit er nu knoflooksaus overheen
Ja, maar ik hou ook niet zo van carnaval. Trauma's opgelopen hier in het dorpquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Doen, het is so far de enige acceptabele carnavalsknaller
met je consumptiebonnenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar ik hou ook niet zo van carnaval. Trauma's opgelopen hier in het dorp
wahaha, zo was ie ook bedoeldquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Als jij het post heeft het iets ranzigs
jij snapt emquote:
Ik trek het ook maar krap aan 1 nacht per jaarquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar ik hou ook niet zo van carnaval. Trauma's opgelopen hier in het dorp
Precies de reden dat ik er niet rond kan lopen...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:58 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik trek het ook maar krap aan 1 nacht per jaar![]()
Lastig gevallen worden door dronke vrouwen die je moeder hadden kunnen zijn
luister die plaat nku, dan snap je waarom ik over consumptiebonnen begin lololquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet![]()
Veel te druk
Waarom luister ik ook nog naar je?! Ik ben hard toe aan therapie, geloof ikquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
luister die plaat nku, dan snap je waarom ik over consumptiebonnen begin lolol
Patty met dr uitgelubberde snatsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:59 schreef 3rdRock het volgende:
ik denk dat ik liever seks heb met patty brard dan dat ik naar een carnavalsavond ga....
Af en toe vond ik het wel gezellig, de optochten waren leuk, daar heb ik zelfs nog prijzen mee gewonnenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:59 schreef 3rdRock het volgende:
ik denk dat ik liever seks heb met patty brard dan dat ik naar een carnavalsavond ga....
ach, idd, zo'n optocht is nog wel leuk, maar die zuipfestijnen boeien me totaal niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Af en toe vond ik het wel gezellig, de optochten waren leuk, daar heb ik zelfs nog prijzen mee gewonnen![]()
Helaas bestaat het hier alleen maar uit zuipen en vreemdgaan, de vereniging is ook failliet gegaan door wanbeleid door het zuipen
Meh, heel wat huwelijken zijn erdoor naar de knoppen gegaan, best sneuquote:
Tja, hier stelt het hele carnaval geen ruk voor. In Twente lukt het dan weer wel goedquote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, idd, zo'n optocht is nog wel leuk, maar die zuipfestijnen boeien me totaal niet.
godtering dat moet echt ziek episch carnaval geweest zijn dan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Meh, heel wat huwelijken zijn erdoor naar de knoppen gegaan, best sneu
Dat is nog niet zo ontzettend lang geleden en natuurlijk niet allemaal in die paar dagen. Dat ging jaren zo doorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
godtering dat moet echt ziek episch carnaval geweest zijn dan.
dat je het je nog kan herinneren!
+1, maar zo'n optocht is best kekquote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:07 schreef wolfrolf het volgende:
ok
ter info, ik vind carnaval diep droevig, ik vraag me af hoeveel mensen er ook echt gaan vasten
carnaval![]()
Als je echte Katholieken hebt. Maar die heb je hier nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:07 schreef wolfrolf het volgende:
ok
ter info, ik vind carnaval diep droevig, ik vraag me af hoeveel mensen er ook echt gaan vasten
carnaval![]()
ik vraag me af hoeveel er door "echte" katholieken nog gevast wordt...onder ouderen misschien nog wel, maar de losgaande carnavalsjeugd?>quote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je echte Katholieken hebt. Maar die heb je hier niet
slaap lekker schatjequote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:10 schreef wolfrolf het volgende:
ooookay slapen
dikke 3d tv trouwens bij ibood.nl
Geen idee! Maar ik heb het idee dat er in de meer Katholieke streken meer en serieuzer aan carnaval wordt gedaanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vraag me af hoeveel er door "echte" katholieken nog gevast wordt...onder ouderen misschien nog wel, maar de losgaande carnavalsjeugd?>
in de kerk kunnen ze ook prima zuipenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee! Maar ik heb het idee dat er in de meer Katholieke streken meer en serieuzer aan carnaval wordt gedaan
Geen geld voor (over), m'n breedbeeldbuis uit het jaar Kruik doet het nog steedsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:10 schreef wolfrolf het volgende:
ooookay slapen
dikke 3d tv trouwens bij ibood.nl
Let maar eens op de omgeving bij een Katholieke Kerk; altijd een kroegje op kruipafstandquote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
in de kerk kunnen ze ook prima zuipen
hahaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Let maar eens op de omgeving bij een Katholieke Kerk; altijd een kroegje op kruipafstand
trustenquote:
Dat lijkt me wel ontzettend gaaf om eens mee te maken!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:16 schreef Pino112 het volgende:
Rosenmontagszug
[ afbeelding ]
Dat zijn pas optochten.
Heus, let maar eens goed opquote:
11 februari. Mss is er nog wel een plekje over in de bus, ga je mee naar Bonnquote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ontzettend gaaf om eens mee te maken!
[..]
Heus, let maar eens goed op
Ik hoop dat ze rustig blijven...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:20 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, zo te horen is het feestje bij de bovenburen afgelopen. eindtijd valt me nog mee dus ook voor mij tijd om mijn bed maar eens te gaan opzoeken. ik zet de wekker op 7u, maar iets zegt me dat ik em daarna verzet richting 9u....gelukkig pas om 11u de eerste verplichte afspraak
trusten :w
HUUUU!! Zoals ik er nu bijloop ga ik helemaal nergens heen. veel te drukquote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
11 februari. Mss is er nog wel een plekje over in de bus, ga je mee naar Bonn.
Wat hebben ze toch met dit onderwerp zo in de nacht? Die andere JanDoedel van gisternacht ook alquote:
Ja ik moet dan ook gewoon naar school hoor, maar heb ik dan lekker schijt aanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:21 schreef minthy het volgende:
[..]
HUUUU!! Zoals ik er nu bijloop ga ik helemaal nergens heen. veel te druk
Geen idee, ik sliep toen net voor 1uquote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat hebben ze toch met dit onderwerp zo in de nacht? Die andere JanDoedel van gisternacht ook al
Goedzo!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja ik moet dan ook gewoon naar school hoor, maar heb ik dan lekker schijt aan.
Kan ook eergisteren geweest zijn, Jim Vorwald was datquote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen idee, ik sliep toen net voor 1u
Oh zo veel te druk.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Goedzo!![]()
Ik doelde op de hoeveelheid mensen die daar rondlopen, dat komt niet goed
Dat zijn er een boel teveel, dat ga ik op het moment niet trekkenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh zo veel te druk..
Bonn zijn er een goede 100k minimaal?
Niet gehoord, ik zit teveel andere dingen te doenquote:
quote:
Nice!quote:
Weekendje weg. M'n vriendin had dat via een Facebookprijsvraag gewonnen, dus vlucht en hotel zijn geregeldquote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nice!
Werk? Weekendje weg?
In ieder geval Guiness voor jou vermoed ik
Lekker hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Weekendje weg. M'n vriendin had dat via een Facebookprijsvraag gewonnen, dus vlucht en hotel zijn geregeld. Vliegen van Eindhoven op City Airport dus al meteen in het centrum. Hopelijk niet héél veel sneeuw daar
.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Pas op voor neerstortende helikopters he?
Jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is dit altijd bij Giel op vrijdag
De speelmannen met Weekie, Wat Een Weekie? Nee, eens in de maand dacht ik.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is dit altijd bij Giel op vrijdag
Wel Beeldspraak hoor!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:57 schreef alors het volgende:
Ohja vrijdagpas na 10.00 inschakelen want geen beeldspraak maar deze mongolen of lange frans
Meid toch!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:57 schreef alors het volgende:
Ohja vrijdagpas na 10.00 inschakelen want geen beeldspraak maar deze mongolen of lange frans
tis niet mijn smaak, maar t zijn wel goed gemaakte nummers. al verwacht ik bij Lamme Frans een Lange-Franscover en geen Nielssonquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:59 schreef henkde_j het volgende:
Die gast is te handig bezig
Gerst/Lamme Frans/Frikadele allemaal 1 gast![]()
UIquote:
quote:
Ohjaquote:
Ik hoop dat het nog even vriest! Dan ga ik zondag mooi schaatsen!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
Wie gaat er dit weekend nog wat leuks doen?
Roel uitgesloten
Ik niet!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
Roel uitgesloten
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik hoop dat het nog even vriest! Dan ga ik zondag mooi schaatsen!
Zondag toertocht over de Friese merenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
Roel uitgesloten
Ik mag zo helpen verhuizen op het werk en de rest van het weekend ga ik me opsluiten in huis, hopelijk wat opdrachten en m'n portfolio afronden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
Roel uitgesloten
Gezelligquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik mag zo helpen verhuizen op het werk en de rest van het weekend ga ik me opsluiten in huis, hopelijk wat opdrachten en m'n portfolio afronden.
Topweekend, nu al!
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zondag toertocht over de Friese meren
Nee en nee. Prioriteiten stellenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gezellig
Niet naar de kroeg op zoek naar de prins op de barkruk??
Komt door al die eenden die het water lekker in beweging houdenquote:
Nee joh! Zelfverzekerd zijn en doorpakkenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee en nee. Prioriteiten stellen![]()
Bovendien hang ik walgelijk in m'n vel op het moment, beter even rustig aan doen op dat vlak
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Komt door al die eenden die het water lekker in beweging houden
Die flow is helemaal weggeflowd. Komt wel weer goed, maar nu even nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee joh! Zelfverzekerd zijn en doorpakkenje was in zo'n lekkere flow
Ahquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Die flow is helemaal weggeflowd. Komt wel weer goed, maar nu even niet
Tof dat je dat aandurft! Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah
Ik ga binnenkort een keer naar zo'n speeddate avond met een eeuwig vrijgezelle vriendin van meBen benieuwd
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof dat je dat aandurft! Ik ben benieuwd
Wat een eindbaasquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn buurjongen eet chips om 10 over 10.
Doe mij een portie van die schijt!!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Ja ik heb wat dat betreft wel schijt aan mensen
misschien ben ik een beetje te apathisch af en toe, maar dat soort dingen ben ik niet bang voor idd
![]()
(en toch geen vrouwen durven aan te spreken in de kroeg... raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar)
Flapuitquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:03 schreef ieniminimuis het volgende:
speeddaten lijkt mij maar niets. Elke keer weer opzoek naar een gespreksonderwerp met een nieuw persoon. En dan elke keer weer het verpesten, omdat ik weer een van mijn beruchte flapuit uitspraken doe.
Is al onderweg naar Rolf, sorryquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe mij een portie van die schijt!!
Ik vroeg me nog af of ik erbij moest zetten dat ik dat soort schijt nu juist niet bedoelde...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Is al onderweg naar Rolf, sorry
Je kent me tochquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vroeg me nog af of ik erbij moest zetten dat ik dat soort schijt nu juist niet bedoelde...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Whehe geniaalquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah
Ik ga binnenkort een keer naar zo'n speeddate avond met een eeuwig vrijgezelle vriendin van meBen benieuwd
Ja dat is dat jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Whehe geniaal![]()
Is dat echt dat je geforceerd aan een tafeltje zit en dat er gerouleerd wordt? Geniaal als je dan tegenover die vriendin komt te zitten
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je kent me toch.
Ja, vandaar ook m'n twijfelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Lijkt mij best wel eens tof.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja dat is dat ja
En dan kan ik daarna lekker roddelen met m'n vriendin voor 3 minuten en vervolgens weer doorgaan
Juist!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Lijkt mij best wel eens tof.
Ik kan vaak wel genieten van pijnlijke situaties. Met name als er niet zoveel van afhangt
Hoe doe je dat? Ik leg juist altijd de schuld bij mezelf en zoek dat juist niet bij een anderquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Juist!
Dat heb ik ookEn op verjaardagen heb je weer wat te vertellen
De kunst is alleen niet jezelf de schuld te geven van zo'n situatie
Apathisch zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Ik leg juist altijd de schuld bij mezelf en zoek dat juist niet bij een ander
Dan ben ik exact het tegenovergestelde, ik maak de ander juist veel belangrijker dan mezelfquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Apathisch zijn
En een arrogante kwal van binnen
Tja ik weet het niet, zou vroeger ook mezelf de schuld geven, maar ik ben gewoon veel zelfverzekerder dan jaren geleden en heb geleerd dat sommige mensen gewoon niet leuk zijn, daar kan jij als persoon niks aan doen
Gewoon er in gaan met hele lage verwachtingenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Ik leg juist altijd de schuld bij mezelf en zoek dat juist niet bij een ander
Dat ligt hier een stukje meer complex, daarom zou ik me ook niet aan dat soort activiteiten wagenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:29 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Gewoon er in gaan met hele lage verwachtingen[ afbeelding ]
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:29 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Gewoon er in gaan met hele lage verwachtingen[ afbeelding ]
Niet doenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan ben ik exact het tegenovergestelde, ik maak de ander juist veel belangrijker dan mezelf
Ik mag verdomme ook niks meer hier...quote:
Dat zei ik vroeger ook!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik mag verdomme ook niks meer hier...![]()
Lastig uit te zetten, zo ben ik nu eenmaal
Daten met een totaal onbekende maakt het wel makkelijker. Kans op reputatieschade is dan veel kleinerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zei ik vroeger ook!
Maar wat heb je te verliezen? niks
Of ben jij een chandler van Friends?
"Go talk to her, what's the worst that could happen?"
- "I could die!!!"
Precies, en Den Haag is groot, dus een grote vijver om in te vissenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Daten met een totaal onbekende maakt het wel makkelijker. Kans op reputatieschade is dan veel kleiner
Nah, gaat dieper dan dat. Niet relevant voor hier, bovendien geen zin om dat allemaal hier neer te zetten ook. Niet belangrijkquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zei ik vroeger ook!
Maar wat heb je te verliezen? niks
Of ben jij een chandler van Friends?
"Go talk to her, what's the worst that could happen?"
- "I could die!!!"
Daten met een vriendin van een vriendin ofzo. Zijn nooit echt hele relaxte datesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies, en Den Haag is groot, dus een grote vijver om in te vissen
daaagquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, gaat dieper dan dat. Niet relevant voor hier, bovendien geen zin om dat allemaal hier neer te zetten ook. Niet belangrijk![]()
Ik ga op naar werk, een verhuizing coördineren op m'n oorspronkelijk vrije dag![]()
Later
Werksequote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, gaat dieper dan dat. Niet relevant voor hier, bovendien geen zin om dat allemaal hier neer te zetten ook. Niet belangrijk![]()
Ik ga op naar werk, een verhuizing coördineren op m'n oorspronkelijk vrije dag![]()
Later
Daar begin ik dus ook niet aanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Daten met een vriendin van een vriendin ofzo. Zijn nooit echt hele relaxte dates
Chicks zitten allemaal thuis met vriendinnen op de bank film te kijken. Want sneeuw is gevaarlijk met de hakjes!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben overigens weer helemaal klaar voor de kroeg vanavond:
- Goed gehumeurd
- 3-day baard staat weer
- Lenzen in
- Zin om nieuwe mensen te leren kennen
- Wingman gaat mee
Het moet wel tegen gaan vallen aangezien het allemaal net iets te goed voelt
Dat!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Chicks zitten allemaal thuis met vriendinnen op de bank film te kijken. Want sneeuw is gevaarlijk met de hakjes!
Laat je je daglenzen-grap achterwege dit keer?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben overigens weer helemaal klaar voor de kroeg vanavond:
- Goed gehumeurd
- 3-day baard staat weer
- Lenzen in
- Zin om nieuwe mensen te leren kennen
- Wingman gaat mee
Het moet wel tegen gaan vallen aangezien het allemaal net iets te goed voelt
Vandaag laat hij zich lens slaanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Laat je je daglenzen-grap achterwege dit keer?
Ik zal m'n best doenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Laat je je daglenzen-grap achterwege dit keer?
omdat ze van kut houdt?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:03 schreef SilentChaos het volgende:
Waarom begint Claudia altijd met een kutplaat?
Ze is lesbisch, zij houdt van kutquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:03 schreef SilentChaos het volgende:
Niet mijn grappen jattent!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ze is lesbisch, zij houdt van kut
Ze is kut.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:03 schreef SilentChaos het volgende:
Nee de radio staat op m'n kamer nog wel aan maar ik ben er niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je de knop al gebruikt hebt
Flirt je stijf?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:12 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik ga zondag waarschijnlijk in de uitzending komen bij Timur Open Radio![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neequote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:37 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
NeeIk heb een klacht ingediend over mensen die drinken terwijl ze brood in hun mond hebben. Pure ranzigheid.
Ik lunch meestal alleen, dus heb er niet zoveel last van.quote:
Sappig broodquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik lunch meestal alleen, dus heb er niet zoveel last van.
En ach het maakt je brood wel lekker sappig en dus makkelijker kauwbaar!
En stiekum doe ik het ook wel eens, maar dan met koekjes en thee.
Neem dan Brintaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik lunch meestal alleen, dus heb er niet zoveel last van.
En ach het maakt je brood wel lekker sappig en dus makkelijker kauwbaar!
En stiekum doe ik het ook wel eens, maar dan met koekjes en thee.
Geniaalquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
escortservice bellen voor een deelnemer!
duurde maanden voordat ik doorhad dat hij niet Gert Pardoes heette, maar Gers Pardoel.quote:
Eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:37 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
NeeIk heb een klacht ingediend over mensen die drinken terwijl ze brood in hun mond hebben. Pure ranzigheid.
Sommige mensen zijn niet zo spraakzaam.quote:
Matt Simon...quote:
Dat is een spiegel achter Domienquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
Een mooie vrouw in de studio, achter Domien! Wie is dat?
Ik heb hier net 2 werkplekken compleet met voip-telefoons ingericht en werkend gekregenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:36 schreef SilentChaos het volgende:
Gelukkig ligt hier het internet eruit
Netjesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb hier net 2 werkplekken compleet met voip-telefoons ingericht en werkend gekregen
Succes! en veel plezierquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Netjes
Ik ga maar ff richting de borrel hier, dan daarna richting Den Haag centrum
Hopen dat ze er niet is en dat ik een leuke avond kan hebben met mijn favoriete wingman
Wel tof dat ie zijn wereldreis onderbreekt voor Swijnenstalquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:27 schreef Pino112 het volgende:
Dat domme gezeur over Tjibbe's wereldreis steeds
Manmanman.
Tessquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:00 schreef 3rdRock het volgende:
pizza ligt in de oven![]()
![]()
en vanavond het lekkerste wijf van NL in de studio....Tess Milne!
ach, veel zinnigs komt er niet uit, maar dat hoeft ook niet. lekker wijfquote:
ach meisje toch, wil je een stukkie pizza?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:08 schreef ieniminimuis het volgende:
ik moet nodig op kookles. Weer mislukt eten, mijn zielige mondje staat nog steeds in brand.
Uitgeschoten met de peper, rode peper en knoflook.
ff slokkiequote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:08 schreef Evertjan het volgende:
de stem op bezoek bij Ekdom in zijn nieuwe huis!
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:08 schreef ieniminimuis het volgende:
ik moet nodig op kookles. Weer mislukt eten, mijn zielige mondje staat nog steeds in brand.
Uitgeschoten met de peper, rode peper en knoflook.
neuh ik heb het natuurlijk gewoon opgegeten! Dus ik zit wel vol.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach meisje toch, wil je een stukkie pizza?
ok, dan nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
neuh ik heb het natuurlijk gewoon opgegeten! Dus ik zit wel vol.
al hoewel, kun je een stukje opsturen?quote:
dan is ie koud als ie dr is....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
al hoewel, kun je een stukje opsturen?
Ja, is vanavond voor het eerstquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:10 schreef Evertjan het volgende:
is Tjibbe op vakantie dat Pietertje er nu zit als producer tijdens EW?
Tjibbe is 3 maanden met flexwetverlofquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:10 schreef Evertjan het volgende:
is Tjibbe op vakantie dat Pietertje er nu zit als producer tijdens EW?
sstttt wereldreis!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Tjibbe is 3 maanden met flexwetverlof
neequote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:17 schreef ieniminimuis het volgende:
bij een housewarming hoort een cadeau toch?
zeg maar nee, anders moet ik nog een cadeau verzinnen ook nog.
nee, je sprankelende aanwezigheid is voldoendequote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:17 schreef ieniminimuis het volgende:
bij een housewarming hoort een cadeau toch?
zeg maar nee, anders moet ik nog een cadeau verzinnen ook nog.
paprika is vast leuker dan een kamerplant.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, je sprankelende aanwezigheid is voldoendeen anders neem je een paprika mee
laatste maanden onder een steen geleefd?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:19 schreef Evertjan het volgende:
hey is dit een nieuwe plaat van Robin Williams? nog niet eerder gehoord
Er schijnt zelfs al een speciale Ekstra Lange versie van te zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:19 schreef Evertjan het volgende:
Wie is Robin Williams?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:19 schreef Evertjan het volgende:
iig origineel! of een doosje vingerhoedjesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
paprika is vast leuker dan een kamerplant.
twitter:gerardekdom twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 19:16:47WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNDDDDDD!!!! #3FM #EFFEEKDOM reageer retweet
jammerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:22 schreef alors het volgende:
Nou ik sla over, ik vind zowel Pietertje als Tess niks.
Prima, doehooeeeeeeiquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:22 schreef alors het volgende:
Nou ik sla over, ik vind zowel Pietertje als Tess niks.
twitter:ramon3fm twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 19:31:41Interviewer schat mij op juiste waarde: "Rámon, heb jij internationale ambities?" #tegrootvoornederland reageer retweet
Die is er ook:quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:35 schreef ieniminimuis het volgende:
vind mannen met motorzagen veel geiler
haha je pepert het jezelf wel goed in lolquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:12 schreef ieniminimuis het volgende:
en kon de knoflookpers niet vinden, dus mijn vingers stinken naar knoflook.
Ik ga zeep zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |