abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121726504
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 16:15 schreef Northside het volgende:

[..]

Toen ik jong was had je vrijwel geen gamende meisjes. Dat was een jongensding waar ik vandaan kwam.
Mijn vader was er zelf ook verslaafd aan en ik woonde bij mijn vader. We hadden zo'n huis met een telefoon en intercom op de wc _O- mijn vader was/is een ontzettende nerd.

Laatst waren we er op bezoek en hij was met mijn jongste zoontje op de pc kamer (waar hij van mdf een hele flightsimulator incl 3 schermen heeft gebouwd) en kwam erachter dat ze samen doom aan het spelen waren, was ik niet zo blij mee :P
pi_121726581
godver, ik zie net deze op 9gag.
die keek ik vroeger ook nog _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121726792
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 16:19 schreef Logician het volgende:
Laatst waren we er op bezoek en hij was met mijn jongste zoontje op de pc kamer (waar hij van mdf een hele flightsimulator incl 3 schermen heeft gebouwd) en kwam erachter dat ze samen doom aan het spelen waren, was ik niet zo blij mee :P
Ach, met jou is het toch ook goed gekomen, gamend meisje?
Ja, ik generaliseer.
pi_121726933
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 16:25 schreef Northside het volgende:

[..]

Ach, met jou is het toch ook goed gekomen, gamend meisje?
Redelijk :+
pi_121727068
34 hier en zo herkenbaar.
History became legend, legend became myth.
pi_121727208
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 16:20 schreef gianni61 het volgende:
godver, ik zie net deze op 9gag.
die keek ik vroeger ook nog _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja geweldig! _O_

just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_121727455
'Bussie trap' _O_
Enige voordeel van het wonen in een (destijds) groeigemeente: veel bouwterreinen (om purschuimbussen te doorboren en dan thuis uitleggen wat er op je kleding zit :') _O_
MSX & Basic: stukken overtikken uit de krant en dan jubelend een rood stuiterend balletje over je beeldscherm zien gaan _O_
51/4"-floppies _O_
Fireballs _O_
Een zakje snoep bij de drogist voor fl.0,25 _O_
Zwemles op school (ik heb het idee dat dat tegenwoordig nog maar op weinig scholen gebeurt...bij onze kinderen in elk geval niet en sowieso op geen enkele school in de buurt) _O_
Überhaupt buiten spelen _O_
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_121727490
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 16:05 schreef gianni61 het volgende:

[..]

wie kent nog alle cheat codes van doom uit zn hoofd? :+
IDDQD :P
pi_121727521
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 16:04 schreef Logician het volgende:

[..]

:D

Oh en de DJ cat show!!

Popples & glow worms die autootjes die van kleur veranderden onder warm water en zakjes zeepsop O+
Speel ze ;)
pi_121727590
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 16:04 schreef Logician het volgende:

[..]

:D

Oh en de DJ cat show!!

Toen Linda de Mol niet dagelijks in tenten liep en dat ze nog expressie op d'r gezicht had in plaats van het platgespoten botoxhoofd van tegenwoordig ;(
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_121733850
Hoe zou stichting Brein zich gedragen in de tijd van de cassettebandjes?
Ik zat altijd klaar voor de radio met een dubbel tape deck om nummers van de radio op te nemen.

Kopiëren is er altijd al geweest.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_121734050
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 19:30 schreef schommelstoel het volgende:
Hoe zou stichting Brein zich gedragen in de tijd van de cassettebandjes?
Ik zat altijd klaar voor de radio met een dubbel tape deck om nummers van de radio op te nemen.

Kopiëren is er altijd al geweest.
alleen heb je dan wel dj's die er tussendoor lullen of het einde eerder afkappen. Of verkorte versies laten horen. Dus ideaal was 't niet :P
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_121734142
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 19:34 schreef Apotheose het volgende:

[..]

alleen heb je dan wel dj's die er tussendoor lullen of het einde eerder afkappen. Of verkorte versies laten horen. Dus ideaal was 't niet :P
Klopt, daarom zat ik op een gegeven moment een paar uur erbij om op pauze te drukken zodra het nummer was afgelopen, maar dan gebeurde het ook vaak, dat ik te laat was voor het volgende nummer |:( :P
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_121746824
Zo daar ben ik weer :) Wat leuk om te zien dat er zoveel reacties geplaatst zijn!!!

Ik lees een hoop nostalgie en tussen de regels door zie je de emoties, wat mooi toch eh!
Was het vroeger echt allemaal beter en gemoedelijker?
pi_121765668
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 19:34 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Op een gegeven moment kreeg je op Radio 538 de (Rabo) Top 40, waarin alle platen helemaal gedraaid werden en in een voorspelbare volgorde. Ik heb in de schuur nog een hele doos met zelfopgenomen cassettebandjes met Top 40-hits, die ik ondertussen al jaren niet meer aangeraakt heb. :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_121766001
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 23:18 schreef huggiebear het volgende:
Was het vroeger echt allemaal beter en gemoedelijker?
Welnee, maar als kind krijg je dat allemaal niet mee. De kinderen van nu kijken straks ook terug op 2010 als 'die goede oude tijd'. Weet je nog, gangnam style? :P
Ja, ik generaliseer.
pi_121769303
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 16:19 schreef Logician het volgende:

[..]

Mijn vader was er zelf ook verslaafd aan en ik woonde bij mijn vader. We hadden zo'n huis met een telefoon en intercom op de wc _O- mijn vader was/is een ontzettende nerd.

Heerlijk toch dat je zoontje dit met zijn opa kan doen
  Redactie Frontpage zaterdag 19 januari 2013 @ 19:17:37 #118
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_121771817
* Djeez meldt. Ben van 79, dus 33 jaar
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  Redactie Frontpage zaterdag 19 januari 2013 @ 19:25:00 #119
3926 crew  Djeez
pi_121772099
Vroeger hadden wij niet eens een spelcomputer. Was ook niet nodig, want ik was altijd op straat. Soms voetballen tegen de muur, maar meestal stapte ik op mijn fietsje en ging ik alle vriendjes bijlangs. Eerst Robby, mijn boezemvriend. Die was meestal wel thuis, en met hem bouwde ik de mooiste hutten. Was hij er niet, dan ging ik naar David. Kon hij ook niet, dan naar Marco. Maar hij was slecht, want hij jatte. Of ik ging naar Marijn, maar die was autist en bleef alleen op zijn zolderkamer. Wel had hij een toffe computer. Als allerlaatst ging ik naar Devlin. Hij wilde altijd alleen maar voetballen.

Maar die hutten bouwen, daar heb ik me jaren mee vermaakt. We hadden een heel land, dat we Buismanië noemden. De hoofdstad was Buizenstad, dat bestond uit een drietal grote rioolbuizen in het bos. Geweldig was dat. Of we bouwden van pallets een nieuwe hut. Later speelden we op een oud fabrieksterrein met vervallen vrachtwagens of hadden we een ondergrondse hut in een verlaten fundering. Wat waren de jaren '80 en begin jaren '90 mooi!
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  Redactie Frontpage zaterdag 19 januari 2013 @ 19:59:38 #120
3926 crew  Djeez
pi_121773341
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 16:31 schreef Northside het volgende:

[..]

Welnee, maar als kind krijg je dat allemaal niet mee. De kinderen van nu kijken straks ook terug op 2010 als 'die goede oude tijd'. Weet je nog, gangnam style? :P
Dat heb je nu helaas al. Zo luister ik al jaren naar Radio Veronica. Zo heb je tussen 12 en 13 uur standaard de Top 40 van een bepaald jaar. Had je eerder bazen-Top 40's uit de 80's en 90's, nu heb je helaas ook al edities uit de jaren '00 en zelfs '10. Dan gaat de radio gewoon uit, wat een baggermuziek in die jaren.
pi_121774516
quote:
4s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 19:59 schreef Djeez het volgende:

[..]

Dat heb je nu helaas al. Zo luister ik al jaren naar Radio Veronica. Zo heb je tussen 12 en 13 uur standaard de Top 40 van een bepaald jaar. Had je eerder bazen-Top 40's uit de 80's en 90's, nu heb je helaas ook al edities uit de jaren '00 en zelfs '10. Dan gaat de radio gewoon uit, wat een baggermuziek in die jaren.
De 90's hebben nou ook niet echt veel toppertjes voortgebracht...
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_121790638
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 16:40 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

IDDQD :P
IDKFA

IDBEHOLD :)
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
  zondag 20 januari 2013 @ 11:22:17 #123
285521 Sigma22
The Future Is Bright
pi_121791035
quote:
[De 90's hebben nou ook niet echt veel toppertjes voortgebracht...
Nirvana, Smashing Pumpkins, Garbage, Korn, Beck, The Offspring, Green Day, Björk, Bush, No Doubt, alle happy hardcore :P, Silverchair, Soul Asylum, Might Bosstones, Deftones etc.
pi_121791093
goed topic, herinneringen O+
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_121791097
30 en ik herken wel een hoop :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')