Mijn vader was er zelf ook verslaafd aan en ik woonde bij mijn vader. We hadden zo'n huis met een telefoon en intercom op de wcquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:15 schreef Northside het volgende:
[..]
Toen ik jong was had je vrijwel geen gamende meisjes. Dat was een jongensding waar ik vandaan kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, met jou is het toch ook goed gekomen, gamend meisje?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:19 schreef Logician het volgende:
Laatst waren we er op bezoek en hij was met mijn jongste zoontje op de pc kamer (waar hij van mdf een hele flightsimulator incl 3 schermen heeft gebouwd) en kwam erachter dat ze samen doom aan het spelen waren, was ik niet zo blij mee
Redelijkquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:25 schreef Northside het volgende:
[..]
Ach, met jou is het toch ook goed gekomen, gamend meisje?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:20 schreef gianni61 het volgende:
godver, ik zie net deze op 9gag.
die keek ik vroeger ook nogja geweldig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
just give a second thought
what if we don't get caught...
IDDQDquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie kent nog alle cheat codes van doom uit zn hoofd?
Speel zequote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:04 schreef Logician het volgende:
[..]
Oh en de DJ cat show!!
Popples & glow worms die autootjes die van kleur veranderden onder warm water en zakjes zeepsop
Toen Linda de Mol niet dagelijks in tenten liep en dat ze nog expressie op d'r gezicht had in plaats van het platgespoten botoxhoofd van tegenwoordigquote:
alleen heb je dan wel dj's die er tussendoor lullen of het einde eerder afkappen. Of verkorte versies laten horen. Dus ideaal was 't nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:30 schreef schommelstoel het volgende:
Hoe zou stichting Brein zich gedragen in de tijd van de cassettebandjes?
Ik zat altijd klaar voor de radio met een dubbel tape deck om nummers van de radio op te nemen.
Kopiëren is er altijd al geweest.
Klopt, daarom zat ik op een gegeven moment een paar uur erbij om op pauze te drukken zodra het nummer was afgelopen, maar dan gebeurde het ook vaak, dat ik te laat was voor het volgende nummerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:34 schreef Apotheose het volgende:
[..]
alleen heb je dan wel dj's die er tussendoor lullen of het einde eerder afkappen. Of verkorte versies laten horen. Dus ideaal was 't niet
Op een gegeven moment kreeg je op Radio 538 de (Rabo) Top 40, waarin alle platen helemaal gedraaid werden en in een voorspelbare volgorde. Ik heb in de schuur nog een hele doos met zelfopgenomen cassettebandjes met Top 40-hits, die ik ondertussen al jaren niet meer aangeraakt heb.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:34 schreef Apotheose het volgende:
[..]
alleen heb je dan wel dj's die er tussendoor lullen of het einde eerder afkappen. Of verkorte versies laten horen. Dus ideaal was 't niet
Welnee, maar als kind krijg je dat allemaal niet mee. De kinderen van nu kijken straks ook terug op 2010 als 'die goede oude tijd'. Weet je nog, gangnam style?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:18 schreef huggiebear het volgende:
Was het vroeger echt allemaal beter en gemoedelijker?
Heerlijk toch dat je zoontje dit met zijn opa kan doenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:19 schreef Logician het volgende:
[..]
Mijn vader was er zelf ook verslaafd aan en ik woonde bij mijn vader. We hadden zo'n huis met een telefoon en intercom op de wcmijn vader was/is een ontzettende nerd.
Laatst waren we er op bezoek en hij was met mijn jongste zoontje op de pc kamer (waar hij van mdf een hele flightsimulator incl 3 schermen heeft gebouwd) en kwam erachter dat ze samen doom aan het spelen waren, was ik niet zo blij mee
Dat heb je nu helaas al. Zo luister ik al jaren naar Radio Veronica. Zo heb je tussen 12 en 13 uur standaard de Top 40 van een bepaald jaar. Had je eerder bazen-Top 40's uit de 80's en 90's, nu heb je helaas ook al edities uit de jaren '00 en zelfs '10. Dan gaat de radio gewoon uit, wat een baggermuziek in die jaren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:31 schreef Northside het volgende:
[..]
Welnee, maar als kind krijg je dat allemaal niet mee. De kinderen van nu kijken straks ook terug op 2010 als 'die goede oude tijd'. Weet je nog, gangnam style?
De 90's hebben nou ook niet echt veel toppertjes voortgebracht...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:59 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat heb je nu helaas al. Zo luister ik al jaren naar Radio Veronica. Zo heb je tussen 12 en 13 uur standaard de Top 40 van een bepaald jaar. Had je eerder bazen-Top 40's uit de 80's en 90's, nu heb je helaas ook al edities uit de jaren '00 en zelfs '10. Dan gaat de radio gewoon uit, wat een baggermuziek in die jaren.
Nirvana, Smashing Pumpkins, Garbage, Korn, Beck, The Offspring, Green Day, Björk, Bush, No Doubt, alle happy hardcorequote:[De 90's hebben nou ook niet echt veel toppertjes voortgebracht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |