3210 heb ik ook gehad. Volgens mij heeft die nooit een trilstand gehad. Alleen met een custom accu waarin een motortje zat voor trilstandquote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:27 schreef Zwolsboy het volgende:
Ik in 2001 een Nokia 3210![]()
[ afbeelding ]
Vlak erna kwam de 3210 uit die kon trillen, handig voor de dames destijds.
Ja, en in 2000 zouden we leven als de Jetsonsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:27 schreef Zwolsboy het volgende:
Ik in 2001 een Nokia 3210![]()
[ afbeelding ]
Vlak erna kwam de 3310 uit die kon trillen, handig voor de dames destijds.
Hoe moeten jullie voorstellen hoe het jaar 2025 eruit zal zien? ook zon 10/12 jaar verder...
Dan kijken we WTF hadden we toen Smartphones, nu hebben we een telefoon ingebouwd in onze hersens en we kunnen tv kijken via onze hersens, muziek luisteren kan onopvallend door een chip in je slakkenhuis, noem maar op.
De tijd gaat echt hard, zeker de aflopende 7 jaar is het abnormaal hard gegaan van plasma naar LCD vervolgens LED daarna SuperLED, daarna 3d, Mijn Philips ambilight uit 2009 is een koelkast tegenwoordig, en vinden ze mij te gierig / arm om hem te vervangen![]()
Een beeldbuis tv heeft het 50 jaar volgehouden, enige wat er veranderde was kleur en teletekst en afstandsbediening en ze werden pas rond 1995 groter en rond 2000 breedbeeld.
Zijn het nu dan vrienden of meer bekenden?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:56 schreef BenjaminLinus het volgende:
Ik zit nu eens te denken aan een aantal mensen waar ik waarschijnlijk niet eens mee om was gegaan indien er geen mobiele telefoon was. Denk dat mijn vriendengroep zou halveren. Geloof niet dat ik het erg zou vinden
Dat kan ik me nog enigszins voorstellen als je tegenover wildvreemde mensen zit, maar ik zie het ook steeds vaker op verjaardagen gebeuren, dat de helft continu met hun mobieltjes bezig zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:58 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat ik altijd héél typerend vind is dat mensen wél bij elkaar gaan zitten maar dan als loze zombies naar dat schermpje gaan zitten staren. Ik zie het vaak in de trein.
Mooiste mobiele reclame ooit inderdaadquote:Op vrijdag 18 januari 2013 06:51 schreef DJKoster het volgende:
Het over mobiel bellen in 1999 hebben en deze reclame niet posten... Hier:
Mijn eerste was een Swing 200..
In mijn Facebook (die ik overigens zelden gebruik) heb ik alleen vrienden die ook in real life mijn vrienden zijn. Mijn vrouwtje die niet, die heeft ook 'kennissen en kennissen van kennissen en kennissen van kennissen van kennissen etc'quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zijn het nu dan vrienden of meer bekenden?
Nja ik bedoel meer: Met een gozer is het zo gegroeid dat we samen naar de gym gingen, en op een gegeven moment elkaar whatsappen : Hoelaat ga jij, en vervolgens altijd samen naar de gym en van daaruit goede vrienden geworden..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zijn het nu dan vrienden of meer bekenden?
\Ah, op die manier!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:10 schreef BenjaminLinus het volgende:
[..]
Nja ik bedoel meer: Met een gozer is het zo gegroeid dat we samen naar de gym gingen, en op een gegeven moment elkaar whatsappen : Hoelaat ga jij, en vervolgens altijd samen naar de gym en van daaruit goede vrienden geworden..
Maar zonder mobiel had ik hem toen ik hem nog amper kende niet elke keer naar zijn huis gaan bellen denk ik.
Mijn providerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 06:51 schreef DJKoster het volgende:
Het over mobiel bellen in 1999 hebben en deze reclame niet posten... Hier:
Toen ik kind was en tiener in de jaren 90 kon je gewoon bij beetje iedere buur, horecagelegenheid, of straatboer terecht om te bellen tijdens noodgevallen. Voor de rest waren er openbare telefoons.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:35 schreef Leandra het volgende:
In feite had je hem toen ook niet nodig (ik had er wel een trouwens... niet echt nodig, maar wel verdomd handig), en eigenlijk ben ik benieuwd hoe het zou zijn als het weer een maandje 1999 was...
Dan geef je je nummer niet uit of neem je niet op. Wat is het probleem?quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:35 schreef AnimeFan het volgende:
Internetten is leuk voor in de trein.
Verder wil ik zoveel mogelijk onbereikbaar zijn.
Bellen was ook duur en de primitieve apparaten droegen fikse prijskaartjes.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja hoor, SMSen kon toen ook al, alleen geen T9 dus je deed er wat langer over.
Het was wel duur trouwens, en het viel buiten de bundel (er waren ook nog geen SMS-bundels).
Mij ook. Was pas 19, en gesolliciteerd voor het eerst en aangenomen ter plekke, bij eerste keer bezoekquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, zoals ik al zei 1999 klinkt als gisteren voor mij.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |