Neequote:
Ik ben het grootste deel van mijn leven zelfs mobielloos geweest.quote:
sms was er naar mijn weten een jaar of 13 geleden wel. werd toen niet veel gebruikt geloof ikquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:34 schreef Haque het volgende:
Ja maar bedenk je eens in dat jouw mobiele telefoon alleen kan bellen. Dan hoef je hem toch ook niet? Wij gebruiken mobiel zoveel omdat we smsen (of was dat er toen al?) en internetten.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ben het grootste deel van mijn leven zelfs mobielloos geweest.Zal ook wel de reden zijn dat ik het ding ook nu niet 24/7 gebruik.
redelijk veel hoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:35 schreef koelants het volgende:
[..]
sms was er naar mijn weten een jaar of 13 geleden wel. werd toen niet veel gebruikt geloof ik
Wat is het probleem?quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:34 schreef Haque het volgende:
Ja maar bedenk je eens in dat jouw mobiele telefoon alleen kan bellen. Dan hoef je hem toch ook niet? Wij gebruiken mobiel zoveel omdat we smsen (of was dat er toen al?) en internetten.
Om de hoek, niet de euroshopper.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:35 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
waar haal ik dat, dronken?
Zal lekker rustig zijnquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:35 schreef Leandra het volgende:
eigenlijk ben ik benieuwd hoe het zou zijn als het weer een maandje 1999 was...
Ja hoor, SMSen kon toen ook al, alleen geen T9 dus je deed er wat langer over.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:34 schreef Haque het volgende:
Dat zou echt leuk zijn, ik stem voorquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:35 schreef Leandra het volgende:
In feite had je hem toen ook niet nodig (ik had er wel een trouwens... niet echt nodig, maar wel verdomd handig), en eigenlijk ben ik benieuwd hoe het zou zijn als het weer een maandje 1999 was...
Maar niet door mij danquote:
Het is niet de 19e eeuw hoor.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:36 schreef koelants het volgende:
[..]
Zal lekker rustig zijn
Geen mobieltjes die continu overal afgaan.
Geen rennende mensen in supermarkten.
Op veel plaatsen nog niet achterlijk duur betaalde parkeerplaatsen.
enz
nou zeg. hoef je niet meteen je tong naar me uit te steken. wilde enkel helpenquote:
Als jij het verschil niet meer kan herinnerenquote:
Ik wil niet eens 24/7 bereikbaar zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:35 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Wij zijn survivors in deze consumptiemaatschappij
-SH
quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:37 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
nou zeg. hoef je niet meteen je tong naar me uit te steken. wilde enkel helpen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |