Kan ik m'n ontzwanger-kaart spelen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:21 schreef DaviniaHR het volgende:
tico, rijstebloem bindt niet met bv. wrs was je daarmee jn de war. Voor rijstebloem kan je alleen biobim gebruiken.
Ik was er gisteren voor het eerst, ik had gezien dat er een draagdoekconsulente zou zijn. Ik denk dat ik wel vaker ga. Waren leuke meiden met kindjes in de leeftijden van luuk en Sofie. De ene week is die lk er, de andere is er iemand van de vbn.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:14 schreef Kwisted het volgende:
Zijn er meer mensen die naar een borstvoedingscafe gaan? Wat houdt dat eigenlijk in? Gewoon allemaal samen borstvoeding gaan geven ofzo
Ik deed bij Natha de punt van het spuugdoekje onder mn bh band en wat lekte lekte dan op het spuugdoekje. Wat fijn dat je bepaalde voedingen al zonder kunt doen! oh, en th`sblijven beter plakken als je ze eerst een beetje vochtig maakt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:17 schreef kaatjejannie het volgende:
Hopelijk werkt de zantac becky![]()
Luuk is nu 8.5 week en het lijkt makkelijker te gaan. Ik had het nooit gedacht. Hij drinkt nog wel lang, maar dat doet hij vooral thuis. Vanmiddag waren we bij mijn schoonouders en Luuk moest drinken, en het ging gewoon goed. Het enige is dat hij "slordig"drinkt. Ik heb steeds natte plekken in mijn kleren. Ik voed met tepelhoedje, en hij weet het altijd zo te presteren dat hij hem lostrekt als het vol zit.
Liggend voeden lukt zonder hoedje, zittend kan hij de hap niet maken.
Gister was ik in het bv cafe hier, en heb een lactatiekundige leren kennen. Misschien dat ik haar eens vraag mee te kijken.
Ja, ik maak m idd nat, maar luuk zet z'n vingertje er echt onder...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:19 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik deed bij Natha de punt van het spuugdoekje onder mn bh band en wat lekte lekte dan op het spuugdoekje. Wat fijn dat je bepaalde voedingen al zonder kunt doen! oh, en th`sblijven beter plakken als je ze eerst een beetje vochtig maakt.
Daar is helaas niet zoveel aab te doen behalve met zn vingertjes spelen als hij drinkt, maar ik denk dat dat met een peuter ernaast wel een uitdaging is.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:29 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ja, ik maak m idd nat, maar luuk zet z'n vingertje er echt onder...
Nou, het klinkt als een buikgriepje en ik denk dat hij liever bv spuugt dan brood. En inderdaad kleinere hoeveelheden aanbieden, als hij dat accepteert.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:40 schreef Tinuviel het volgende:
Zou het slim zijn om wat brood te geven en dan bv vanwege het idee brood zuigt bv op en vormt een brij, die dikker is en misschien beter erin blijft dan alleen bv?
Ja das verstandiger, bv is nu de beste voedingquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:45 schreef Marjolijntje het volgende:
Zoe, hier ook even geen bijvoeding hoor (ze heeft er ook totaal geen interesse in nu), eerst maar beter worden
Dankjequote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:52 schreef _evenstar_ het volgende:
Zolang er door loop is is het goed ( tenzij uraten/bloed/etc)
Hoop dat de voedingen erin blijven Tinuquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:11 schreef Tinuviel het volgende:
Hier heeft hij s'avonds een stukje cracker gehad. Sinds de late middagvoeding is het er wel allemaal ingebleven en steeds grotere hoeveelheden drinken gaat ook weer steeds beter. Maar voor de zekerheid vannacht even naast me laten slapen.
ik ben de enige van heel het kinderdagverblijf (40 kindjes?) die borstvoeding meegeeft. Jammer he..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:13 schreef bitterend het volgende:
Ik zat trouwens te denken...ik kolf nu 11 maanden en ben nog nooit iemand tegengekomen bij de kolf ruimtehet verbaasde me want aan zwangeren geen gebrek bij ons!
Alleen mijn melk (en soms laten andere mensen taarten daar) is in de koelkast...
Zielig Zoë, hoe gaat het nu met haar? Houdt ze wat binnen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:14 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Hoop dat de voedingen erin blijven Tinu
S gaat vannacht ook bij me slapen.
Vanmorgen lag ze ook naast me, en toen hoorde ik het omhoog komen, kon ik haar op tijd op haar zij draaien.
Bitterend & kwisted dat is idd jammer! Dat zo weinig mensen bv gevenquote:Op zondag 20 januari 2013 11:40 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Zielig Zoë, hoe gaat het nu met haar? Houdt ze wat binnen?
Herkenbaar, dat is bij mijn KDV ook zo..quote:Op zondag 20 januari 2013 11:40 schreef Kwisted het volgende:
[..]
ik ben de enige van heel het kinderdagverblijf (40 kindjes?) die borstvoeding meegeeft. Jammer he..
Vaak aanleggen idd, zelf voldoende eten en drinken. Misschien borstcompressie toepassen en na een voeding kolven? Daar gaat je productie ook van omhoog. Beterschap en sterkte!quote:Op zondag 20 januari 2013 15:21 schreef nytar het volgende:
en meer dan vaak aanleggen kan ik niet doen toch? Ik wil hem ook geen onnodige extra kramp geven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |