Schijnt geen noviet te zijn als ik Spotless mag geloven. Klaar voor je tentamen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:21 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Neemaar er is weer een noviet bij dus?
Ik ging maar niet te laat slapen gister want uitgerust zijn voor tentamen en alles. Jwz.
Succesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:21 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik ging maar niet te laat slapen gister want uitgerust zijn voor tentamen en alles. Jwz.
Oh ik dacht ergens te lezen dat ie ook nieuw was op de uni ofzo?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Schijnt geen noviet te zijn als ik Spotless mag geloven. Klaar voor je tentamen?
Dankje Pax!quote:
Zou goed kunnen, maar ja, ik durf niet zo goed tegen Spotless in te gaanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:24 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oh ik dacht ergens te lezen dat ie ook nieuw was op de uni ofzo?
Ja eigenlijk wel. Moet wel lukken denk ik.
Waar?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:16 schreef Ryon het volgende:
Waar ik trouwens gister pas achterkwam (na al die jaren) is dat je via blackboard toegang hebt tot alle ingevulde evaluatie formulieren door rechtenstudenten.
Schitterend om te zien wat mensen allemaal invullen bij een vak als inleiding in de rechtswetenschappen. Ik weet in ieder geval wel dat ik die krengen nu niet zo 1,2,3 meer ga inleveren.
Goedemorgenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:21 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Toch doen af en toequote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, maar ja, ik durf niet zo goed tegen Spotless in te gaan![]()
Succes straks!
Het is ook een fijne manier om altijd je eigen bookmarks e.d. bij je te hebben. Uiteraard zijn er andere methoden maar dit is een fijne.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zal de volgende keer m'n USB-stick meenemen! Thanks!
Ja zo/straks.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
GoedemorgenStrakjes tentamen?
Je weet dat de werkgroep van Int. nu alleen om 11 uur is he? Van de week een mailtje over gehad.quote:
Want ik kom dreigend over?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, maar ja, ik durf niet zo goed tegen Spotless in te gaan![]()
Succes straks!
Zometeen begeeft je hart het, dat is het meer.quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zometeen begeeft je hart het, dat is het meer.
Als je je uberhaupt nog iets herinnert*.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ook weer waar. Op die leeftijd zijn zelfs je herinneringen in zwart/wit.
Ik wil deze spot niet opgevenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:27 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Je weet dat de werkgroep van Int. nu alleen om 11 uur is he? Van de week een mailtje over gehad.
Ben er overigens zelf niet
Haha, +1quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik blijf het grappig vinden wanneer je een hc op 1,6 afspeelt en vervolgens terug zet naar 1,0
Goed zo Ties.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:06 schreef Ties02 het volgende:
Tentamen ging best goed, bepaalde vragen wist ik gewoon 100% zeker en Bruce; Oryx van Eesteren zat er inderdaad indie rechtsregel ook mooi uitgeschreven
Bedankt alvast dan maarquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:26 schreef Giku het volgende:
[..]
Haha, +1
En gefeli alvast @ Ties02.
Oja, en bedankt, ben nu al 20 mins dit aan het luisteren:
Dankje! Nu maar hopen dat het wel hoger dan een 6 is hequote:
Mooi. Welke arresten heb je genoemd?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:06 schreef Ties02 het volgende:
Tentamen ging best goed, bepaalde vragen wist ik gewoon 100% zeker en Bruce; Oryx van Eesteren zat er inderdaad indie rechtsregel ook mooi uitgeschreven
Heb je even?quote:

Wel weer toevallig dat een Volkskrant-lezer de Telegraaf een xenobofisch indoctrinatieblad vindt. Wat de Telegraaf verweten kan worden, geldt omgekeerd net zo goed voor de Volkskrant. Het is dan alleen 180 graden qua invalshoek gedraait.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, die zag ik wel aankomen ja. Nou, dat is natuurlijk je goed recht. Ik vind dat de Volkskrant een perfecte mix bevat van snelle actualiteit, diepte-stukken en andere dingen als muziek- en sportnieuws.
En tsja... wat hebben we verder nog. Xenofobisch indoctrinatieblad de Telegraaf.
Waarheid. Wat is dat een links propaganda blad.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:06 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Wel weer toevallig dat een Volkskrant-lezer de Telegraaf een xenobofisch indoctrinatieblad vindt. Wat de Telegraaf verweten kan worden, geldt omgekeerd net zo goed voor de Volkskrant. Het is dan alleen 180 graden qua invalshoek gedraait.
Jij zit op de UvA toch? Hoeveelste jaars?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:06 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Wel weer toevallig dat een Volkskrant-lezer de Telegraaf een xenobofisch indoctrinatieblad vindt. Wat de Telegraaf verweten kan worden, geldt omgekeerd net zo goed voor de Volkskrant. Het is dan alleen 180 graden qua invalshoek gedraait.
*hengel* *hengel* Vraag gelijk even of hij zijn P al heeft.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jij zit op de UvA toch? Hoeveelste jaars?
Klopt. Reeds gemeld dat ik een nieuwkomer ben.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jij zit op de UvA toch? Hoeveelste jaars?
Het was een oprechte vraagquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
*hengel* *hengel* Vraag gelijk even of hij zijn P al heeft.
Je hebt wel enigszins een air om je heen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:28 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Klopt. Reeds gemeld dat ik een nieuwkomer ben.
Explain yourself.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je hebt wel enigszins een air om je heen.
Haha ja dat merkte ik ook alquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je hebt wel enigszins een air om je heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |