Het was een oprechte vraagquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
*hengel* *hengel* Vraag gelijk even of hij zijn P al heeft.
Je hebt wel enigszins een air om je heen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:28 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Klopt. Reeds gemeld dat ik een nieuwkomer ben.
Explain yourself.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je hebt wel enigszins een air om je heen.
Haha ja dat merkte ik ook alquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je hebt wel enigszins een air om je heen.
Moet je nou bij Europees recht 1 zelf een woordjeslijst maken?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:28 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Klopt. Reeds gemeld dat ik een nieuwkomer ben.
Personal Thesaurus. Ja.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Moet je nou bij Europees recht 1 zelf een woordjeslijst maken?
Je mag het meenemen naar je tentamen, mits getypt. Heb ook geen bonus. Waardeloos dat je eigen vertrouwde wettenbundel niet mee naar het tentamen mag.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat een armoe. Nouwja, je zal wel zien dat ik zak opdat ik geen bonus ga krijgen
Echt?? Dat zal wel een simpel toetsje worden dan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:45 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Je mag het meenemen naar je tentamen, mits getypt. Heb ook geen bonus. Waardeloos dat je eigen vertrouwde wettenbundel niet mee naar het tentamen mag.
Ja. Dat was dus anders? IRW was ook al veranderd dit jaar.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Is Europees Recht tegenwoordig in het Engels én in het eerste jaar?
EU-recht was tot vorig jaar een 2e-jaars vak, 2 blokken en geheel in het Nederlands. Mooi vak welquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:48 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ja. Dat was dus anders? IRW was ook al veranderd dit jaar.
Dat hervormde beleid vind ik maar niks, als ik het zo vergelijk.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
EU-recht was tot vorig jaar een 2e-jaars vak, 2 blokken en geheel in het Nederlands. Mooi vak wel
Je had eerst wel ERG in het eerste jaar, tekstboek was in het Engels.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Is Europees Recht tegenwoordig in het Engels én in het eerste jaar?
Ja. Daar ga ik niet van uit.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Echt?? Dat zal wel een simpel toetsje worden dan.
Nee, een erg dikke modquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:58 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Prutser dat ik ben. Jij hebt het opgelost?
Ik moest lachenquote:
Ja. Sideshowboob is zo'n chille gast, die fixt je posts altijd voor als er iets fout gaat.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:58 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Prutser dat ik ben. Jij hebt het opgelost?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |