Dat heeft ook zijn nadelenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:04 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Jij bent ook wel heel jong Ties.
Die nepperts van Lidl zijn ook lekker.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:04 schreef Actaeon het volgende:
[..]Echt machtig lekker die dingen.
Art. 243 Sv en Art 36 Sv blijven over.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:01 schreef Valid het volgende:
[..]
Hmm...
Hoe zit het bijvoorbeeld met de kennisgeving tot verdere vervolging (kvv) en de kennisgeving tot niet verdere vervolging. (knvv). Beide worden gegeven na een gerechtelijk vooronderzoek toch? Het gvo is nu afschaft en de kvv ook, maar de knvv niet. Dat kwartje wil bijvoorbeeld niet vallen.
Ik denk dat ik met m'n gebrekkige kennis maar vast wat oefenvragen moet doornemen, want ik denk dat m'n grootste probleem is dat de stof gewoon niet leeft omdat ik geen idee heb waar ik mee bezig ben. Eerst maar eens wat casussen doorlezen, zodat ik weet waar het heen gaat en wat ze van me verwachten.
Dank.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:13 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Art. 243 Sv en Art 36 Sv blijven over.
Kvv weg + termijnen weg. Knvv blijft (243)
Tegen 243 SV is wel beroep in de zin van 12 SV mogelijk
Tegen 36 SV is geen beroep in de zin van 12 SV mogelijk
Dit was mijn enigszins cryptische samenvatting van die zooi.
*edit* Gefeliciteerd alvast.
Die ken ik nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Die nepperts van Lidl zijn ook lekker.
Oh ja dat inderdaad.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja je wordt vaak aangezien voor noviet terwijl je dat eigenlijk niet bent
Euroshopper spullen zijn vaak minder. Maar misschien is dat een mindset van me.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Die ken ik nietik vind die van AH huismerk wel beel minder lekker maar weet niet of ze vergelijkbaar zijn?
De Euroshopper 'sultana's' zijn ronduit
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:49 schreef Tchock het volgende:
Meningen iedereen!Die dus. Ook in dit topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Doen?
• Doen!
• Ga heen met je banner.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Voor de zuiverheid van de discussie: ik heb niet gestemd, omdat de interesse ontbreekt. In zijn soort vond ik je banner best mooi.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:23 schreef Tchock het volgende:
Mijn banner afzeiken en dan dit neerzetten, wat zijn jullie voor harteloze klootzakken
De meeste dingen zijn wel minder ja. Dat idee heb ik ook.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Euroshopper spullen zijn vaak minder. Maar misschien is dat een mindset van me.
Hee ik heb hem ook morgenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:25 schreef ylSs het volgende:
Heb nu al zin in morgen BUR 2. Ben bang dat ik hem niet ga halen
Haha ik ben ook bezig met oefententamens. Ben veel te veel aan het opzoeken in samenvattingen etc.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hee ik heb hem ook morgen![]()
ben nu zelfs nog bezig met oefententamens
Ik zou die samenvattingen gelijk aan de kant gooien.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:29 schreef ylSs het volgende:
[..]
Haha ik ben ook bezig met oefententamens. Ben veel te veel aan het opzoeken in samenvattingen etc.
Ik moest er wel een beetje om lachenquote:
Wat bedoel je precies? Dat is toch het opportuniteitsbeginsel o.i.d. ?quote:
Dat is altijd zo met mijn grappen. Reteslecht, maar uiteindelijk krijg je de lachers wel meequote:Op donderdag 17 januari 2013 22:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik moest er wel een beetje om lachen
Succes alvast Tiesje!quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:48 schreef Ties02 het volgende:
Pfoe ben best wel zenuwachtig voor morgen, terwijl ik het voor mijn gevoel stukken beter ken dan de eerste kans
Succes Ties.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:48 schreef Ties02 het volgende:
Pfoe ben best wel zenuwachtig voor morgen, terwijl ik het voor mijn gevoel stukken beter ken dan de eerste kans
Dat is ook het belangrijkste tochquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is altijd zo met mijn grappen. Reteslecht, maar uiteindelijk krijg je de lachers wel mee
Ties vent je gaat hem acen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:48 schreef Ties02 het volgende:
Meestal omdat jij zelf keihard begint te lachen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is altijd zo met mijn grappen. Reteslecht, maar uiteindelijk krijg je de lachers wel mee
Gaat helemaal goed komen! Minder dan de eerste keer wordt het sowieso niet, hopelijk wel meer.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:48 schreef Ties02 het volgende:
Ik denk een Oryx/van Eesteren vraag. Die zat er een stuk of 4 keer in bij de oefententamens.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:55 schreef Ties02 het volgende:
Thanks
Ik probeer nu een beetje te anticiperen wat ze gaan vragen nav de 1e kans. Meestal vragen ze net de andere kant van een onderwerp van een vraag
Is natuurlijk niet altijd een garantie, maar merk het wel vaak
Ja die Sogelease-fiducia zat er de vorige keer in, dus denk nu inderdaad Oryxquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:57 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Ik denk een Oryx/van Eesteren vraag. Die zat er een stuk of 4 keer in bij de oefententamens.
Thx voor de support, hoop t ook!quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:55 schreef Valid het volgende:
[..]
Gaat helemaal goed komen! Minder dan de eerste keer wordt het sowieso niet, hopelijk wel meer.
Hahahaquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Meestal omdat jij zelf keihard begint te lachen.
En jij ookquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:28 schreef Valid het volgende:
[..]
Ook namens mij! Morgen om 7 uur een nieuwe start.
quote:
Sleep tightquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:28 schreef Valid het volgende:
[..]
Ook namens mij! Morgen om 7 uur een nieuwe start.
Het is traditie dat de TS de bundel van zijn keuze in de OP zet en de rest niet zeurt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:45 schreef SaulGoodman het volgende:
Beetje jammer dat de bundel van Kluwer op de hoofdpagina staat. Ik lees af en toe wat mee en heb toch maar eens een account aangemaakt. Aangenaam allen.
Okee. Bedankt voor de mededeling.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is traditie dat de TS de bundel van zijn keuze in de OP zet en de rest niet zeurt.
Niet zo serieus nemen. Je had toch meegelezen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:49 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Okee. Bedankt voor de mededeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |