Dat is altijd zo met mijn grappen. Reteslecht, maar uiteindelijk krijg je de lachers wel meequote:Op donderdag 17 januari 2013 22:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik moest er wel een beetje om lachen
Succes alvast Tiesje!quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:48 schreef Ties02 het volgende:
Pfoe ben best wel zenuwachtig voor morgen, terwijl ik het voor mijn gevoel stukken beter ken dan de eerste kans
Succes Ties.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:48 schreef Ties02 het volgende:
Pfoe ben best wel zenuwachtig voor morgen, terwijl ik het voor mijn gevoel stukken beter ken dan de eerste kans
Dat is ook het belangrijkste tochquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is altijd zo met mijn grappen. Reteslecht, maar uiteindelijk krijg je de lachers wel mee
Ties vent je gaat hem acen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:48 schreef Ties02 het volgende:
Meestal omdat jij zelf keihard begint te lachen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is altijd zo met mijn grappen. Reteslecht, maar uiteindelijk krijg je de lachers wel mee
Gaat helemaal goed komen! Minder dan de eerste keer wordt het sowieso niet, hopelijk wel meer.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:48 schreef Ties02 het volgende:
Ik denk een Oryx/van Eesteren vraag. Die zat er een stuk of 4 keer in bij de oefententamens.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:55 schreef Ties02 het volgende:
Thanks
Ik probeer nu een beetje te anticiperen wat ze gaan vragen nav de 1e kans. Meestal vragen ze net de andere kant van een onderwerp van een vraag
Is natuurlijk niet altijd een garantie, maar merk het wel vaak
Ja die Sogelease-fiducia zat er de vorige keer in, dus denk nu inderdaad Oryxquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:57 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Ik denk een Oryx/van Eesteren vraag. Die zat er een stuk of 4 keer in bij de oefententamens.
Thx voor de support, hoop t ook!quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:55 schreef Valid het volgende:
[..]
Gaat helemaal goed komen! Minder dan de eerste keer wordt het sowieso niet, hopelijk wel meer.
Hahahaquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Meestal omdat jij zelf keihard begint te lachen.
En jij ookquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:28 schreef Valid het volgende:
[..]
Ook namens mij! Morgen om 7 uur een nieuwe start.
quote:
Sleep tightquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:28 schreef Valid het volgende:
[..]
Ook namens mij! Morgen om 7 uur een nieuwe start.
Het is traditie dat de TS de bundel van zijn keuze in de OP zet en de rest niet zeurt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:45 schreef SaulGoodman het volgende:
Beetje jammer dat de bundel van Kluwer op de hoofdpagina staat. Ik lees af en toe wat mee en heb toch maar eens een account aangemaakt. Aangenaam allen.
Okee. Bedankt voor de mededeling.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is traditie dat de TS de bundel van zijn keuze in de OP zet en de rest niet zeurt.
Niet zo serieus nemen. Je had toch meegelezen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:49 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Okee. Bedankt voor de mededeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |