Kan me ook de 'het kan ook anders' herinnerenquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Duhhhhhhh er gaat toch niemand naar huis.....
Hij is gewoon... Danielquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:25 schreef Markeerstift het volgende:
Daniel is als een kind zo blij, ik denk dat ik hem niet meer verdenk!
Gijs Staverman was toen toch ook teruggekomen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:23 schreef themole het volgende:
[..]
Idd net als die veiling met Paul Rabbering
Dat denk ik ook ja.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Volgens mij gaat er niemand naar huis duh
k ze is de molquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:25 schreef Bastiefcg het volgende:
tania is de mol als ze erin blijft
Omdat dat zo is misschien.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:25 schreef Achtentachtig het volgende:
Muh? Waarom is de TT Niemand gaat?
Klopt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:27 schreef megamandy het volgende:
We hebben geen rood scherm gezien toch?
Omdat ie d'r niet uit is.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:27 schreef Achtentachtig het volgende:
Waarom zien we het rode scherm niet?
verdacht.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:28 schreef Lutte het volgende:
Iemand Tim gespot? Hij is morgen in elk geval niet bij de Roodshow
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:27 schreef Achtentachtig het volgende:
Dit is in scene gezet. Tim is de Mol.
Dit idd, kan gewoon niet andersquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Geen rood scherm, Tim komt nog terug
Wel meer hadden geen tas.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Geen rood scherm, Tim had geen tas, Abrupt einde... Tim zien we nog wel terug denk ik.
Hoop het wel!quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:28 schreef LudoSanders het volgende:
Hij vroeg zo nadrukkelijk "tot nu toe naar je zin gehad?", die is er volgende week gewoon bij.
Waarom moest iedereen dan weg? En hebben we dat scherm niet gezien?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:28 schreef nodig het volgende:
Is logisch als rest groen had dat hij rood heeft?
Ja precies, dat was overduidelijk. Kreeg een deja-vu bij dit. Is al ooit zo gebeurd volgens mij.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:28 schreef NLGooner het volgende:
Geen rood scherm dus wordt vervolgd...
Preciesquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is toch duidelijk dat hij d'r niet uit is, sommigen hadden vol op 'm ingezet, fouter dan dat kan Tim de test dus niet gemaakt hebben als hij de mol niet is.
Dit ja.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is toch duidelijk dat hij d'r niet uit is, sommigen hadden vol op 'm ingezet, fouter dan dat kan Tim de test dus niet gemaakt hebben als hij de mol niet is.
100% zeker dit. Geen rood scherm, afvaller Janine, iedereen moest weg zodat se niet zagen dat Tim geen rood scherm had. Typisch widm.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:28 schreef DaMart het volgende:
Tim gaan we volgens mij wel weer terugzien. Hij heeft immers geen rood scherm gehad.
Janine is morgen bij Jan Willem op radio 2quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:28 schreef Lutte het volgende:
Iemand Tim gespot? Hij is morgen in elk geval niet bij de Roodshow
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:29 schreef Gort het volgende:
Rustig aan dames en heren, niks aan de hand. De mol is toch Carolien.
Nice!quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:30 schreef Melleyn het volgende:
Of Janine was stiekem wel de Mol en Tim krijgt nu z'n mollentraining
Nee, er zijn ook wel eens episodes dat iedereen groen heeft.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:28 schreef nodig het volgende:
Want?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:30 schreef alors het volgende:
Sowieso als Tania alles op hem had gezet en hij is niet de mol, dan moest zij eruit liggen ipv hij en hij had (als het goed is) exact hetzelfde gedaan als Carolien en die is wel door.
TMIquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:31 schreef Ooi86 het volgende:
Kan niet. Tania zat vol op Tim, dus wanneer hij niet de mol was geweest had zij er uit gemoeten. Tot later Tim!
Niets is wat het lijkt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:31 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar Art zei wel dat betekent niet dat er niemand hoeft af te vallen. hoeft.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:30 schreef Pino112 het volgende:
Domien Verschuuren tweet dat Tim morgen niet bij de Roodshow is, dus de afvaller niet kan zijn. Maar is ondertussen verwijderd.
Behalve als Tanja de mol is, want dan gaat ze ook door. En Carolien had 4 jokers dus die mocht wel wat fout hebben.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:30 schreef alors het volgende:
Sowieso als Tania alles op hem had gezet en hij is niet de mol, dan moest zij eruit liggen ipv hij en hij had (als het goed is) exact hetzelfde gedaan als Carolien en die is wel door.
dat verdienen al haar programmasquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:31 schreef roos85 het volgende:
Yvon Jaspers heeft toch ook wel eens een rood scherm gehad?
Niks is logisch in WIDM.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:28 schreef nodig het volgende:
Dat heeft echt nog nooit iets verradenquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:31 schreef Ooi86 het volgende:
Kan niet. Tania zat vol op Tim, dus wanneer hij niet de mol was geweest had zij er uit gemoeten. Tot later Tim!
Leuke theorie ditquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:30 schreef Melleyn het volgende:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:31 schreef Ooi86 het volgende:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:31 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Want?
Er is maar 1 vraag persoonsgebonden.
De rest is o.a.:
Is de mol een man of een vrouw?
Tim is een man, maar dat is Daniël ook..
Dan kan hij nooit de mol zijn toch?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:29 schreef Gitank2 het volgende:
Geen rood scherm, die komt ergens in een opdracht terug lijkt me..
Dat ze 'm moeten bevrijden voor zoveel geld uit de pot of keuze tussen vrijstelling of hem.
2005-1 is de enige die ik me kan herinneren. In 2007-8 was er geen executie en in 2011-8 ook niet. En sommige afleveringen met juist ingezette vrijstellingen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:31 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Nee, er zijn ook wel eens episodes dat iedereen groen heeft.
Dat is wel goed mogelijk jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:30 schreef Melleyn het volgende:
Ben jij een trol?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:33 schreef hafcfan het volgende:
Maar Janine heeft ook geen rood scherm gehad en zei ligt er wel uit, dus.....?
Janine heeft de test ook niet gemaakt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:33 schreef hafcfan het volgende:
Deze tweet dus.twitter:MarijkeDeborah twitterde op donderdag 17-01-2013 om 21:32:30Zit wat in.. RT @Domien Tim is niet naar huis. Anders zat hij morgen wel bij @JWRoodbeen. Giant mindfuck, love it. #widm reageer retweet
Zei?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:33 schreef hafcfan het volgende:
Ze hebben een monitortje met een rood scherm naar het ziekenhuis gebracht.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:33 schreef hafcfan het volgende:
Wat een boefje.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:34 schreef Pino112 het volgende:
Deze tweet dus.twitter:MarijkeDeborah twitterde op donderdag 17-01-2013 om 21:32:30Zit wat in.. RT @Domien Tim is niet naar huis. Anders zat hij morgen wel bij @JWRoodbeen. Giant mindfuck, love it. #widm reageer retweet
Nu ontkent ie dat ie dat getweet heeft
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:30 schreef Ringo het volgende:
Tim molt zo opzichtig, ze moeten een noodgreep toepassen om het spel te redden.
Je hoorde wel duidelijk de klik van de camera een keer voordat de anderen zeiden dat hij een foto kon makenquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:34 schreef blup het volgende:
Tania heeft ook lopen fucken op die boot. Tim kan niet al die foto's gemaakt hebben.
Verschuuren is ook echt dom hequote:Op donderdag 17 januari 2013 21:30 schreef Pino112 het volgende:
Domien Verschuuren tweet dat Tim morgen niet bij de Roodshow is, dus de afvaller niet kan zijn. Maar is ondertussen verwijderd.
ik ookquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze hebben een monitortje met een rood scherm naar het ziekenhuis gebracht.
Dat zal het zijn!quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aha dat verklaart een hoop. Jammer dat ze dat niet lieten zien.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zat ook te denken dat hij een "blinddoek" om kon hebben waar hij wel doorheen kon kijken (of zelfs af en toe opzij schuiven) (en Tania dit uiteraard nooit kon zien)quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Opdracht 1. Onmogelijk opdracht waar Tim duidelijk foto's heeft lopen maken om te mollen (je hoorde zelfs foto geluidjes toen hij bij de camera stond)
Part of the mindfuckquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Aha dat verklaart een hoop. Jammer dat ze dat niet lieten zien.
RLS / [WIDM] Het grote hints en theorieën topicquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:37 schreef DaMart het volgende:
Trouwens wel apart dat Daniël zei dat de boot naar 5 over 6 moest... 18:05 dus... 18-5=13 en het is de 13e serie van WIDM.
Scherpquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:37 schreef DaMart het volgende:
Trouwens wel apart dat Daniël zei dat de boot naar 5 over 6 moest... 18:05 dus... 18-5=13 en het is de 13e serie van WIDM.
Volgens mij was ie gewoon ernstig klaar met Taniaquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:37 schreef DaMart het volgende:
Ja leuk, maar dat kan hier ook gewoon; onderdeel van de episode!quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
RLS / [WIDM] Het grote hints en theorieën topic
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:36 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Ik zat ook te denken dat hij een "blinddoek" om kon hebben waar hij wel doorheen kon kijken (of zelfs af en toe opzij schuiven) (en Tania dit uiteraard nooit kon zien)
Of misschien deed Tania dat wel.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:36 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Ik zat ook te denken dat hij een "blinddoek" om kon hebben waar hij wel doorheen kon kijken (of zelfs af en toe opzij schuiven) (en Tania dit uiteraard nooit kon zien)
Dat zegt dus niets.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:38 schreef Rockiejj het volgende:
De aflevering heette tunnelvisie, wie had tunnelvisie als een malle?
Tanja.
Maar dan staat het dubbelquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja leuk, maar dat kan hier ook gewoon; onderdeel van de episode!
Dat zij nu geld verdiend, hoeft niks te zeggen. Kan in de loop vd afleveringen weer gigantisch veel geld vanaf gaan door een opdracht..quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen heeft zij wel 500 euro voor de pot verdiend met die sprong...
Jammer dat die nou niet meedoet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:38 schreef Rockiejj het volgende:
De aflevering heette tunnelvisie, wie had tunnelvisie als een malle?
Tanja.
Omdat niets is wat het lijktquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:32 schreef Brembo het volgende:
Waarom testen ze niet of tim ook daadwerkelijk fout was, dit gebeurt in andere afleveringen wel.
Maar in de eerste aflevering had ze nog hoogtevrees en ging ze niet bungeejumpen. Als mol had ze dus heel makkelijk net als Zarayda en Tania gewoon de sprong niet hoeven maken en dan was er ook geen geld verdiendquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:38 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Dat zij nu geld verdiend, hoeft niks te zeggen. Kan in de loop vd afleveringen weer gigantisch veel geld vanaf gaan door een opdracht..
Haha niks is wat het lijktquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar in de eerste aflevering had ze nog hoogtevrees en ging ze niet bungeejumpen. Als mol had ze dus heel makkelijk net als Zarayda en Tania gewoon de sprong niet hoeven maken en dan was er ook geen geld verdiend.
Tim is erg verdacht gemaakt door de montage. Maar die laatste foto was van hem. Hij stond al die tijd aan het roer. Bovendien wilde Tania met uren werken en niet met links en rechts omdat ze geblindoekt waren.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hoorde wel duidelijk de klik van de camera een keer voordat de anderen zeiden dat hij een foto kon maken.
Haha tuurlijk Domieniepienie.twitter:Domien twitterde op donderdag 17-01-2013 om 21:35:48@iktweetzelf @JWRoodbeen Nee, hoor. Ik vond het alleen een waardeloze link die ik legde. :-) reageer retweet
fucking with the minddd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Volgens de site is Tim wel afgevallen.
Niets is wat het lijkt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Volgens de site is Tim wel afgevallen.
Uiteraard kan dat ook.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:38 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
[..]
Of misschien deed Tania dat wel.
Zarayda zat ook op Tim (hoofdverdachte). Paulien Tania en Tim.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:42 schreef Madame_Paon het volgende:
Tania was trouwens toch niet de enige die de test op Tim had ingevuld?
Al maakt het niet uit wat ze invult, want ze is toch de mol.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:40 schreef blup het volgende:
[..]
Tim is erg verdacht gemaakt door de montage. Maar die laatste foto was van hem. Hij stond al die tijd aan het roer. Bovendien wilde Tania met uren werken en niet met links en rechts omdat ze geblindoekt waren.
Maar WTF, werken uren dan soms wel?
Links en rechts leken mij ook veel makkelijker inderdaadquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:40 schreef blup het volgende:
[..]
Tim is erg verdacht gemaakt door de montage. Maar die laatste foto was van hem. Hij stond al die tijd aan het roer. Bovendien wilde Tania met uren werken en niet met links en rechts omdat ze geblindoekt waren.
Maar WTF, werken uren dan soms wel?
Kim Pieters molde in de eerste aflevering al overduidelijk.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Denk niet dat Tania of Tim de mol is, want de echte mol gaat heus niet in aflevering drie zich al zo enorm in de schijnwerpers zetten. Die probeert op de achtergrond te opereren.
Zarayda zit ook op Tim.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:42 schreef Madame_Paon het volgende:
Tania was trouwens toch niet de enige die de test op Tim had ingevuld?
Al maakt het niet uit wat ze invult, want ze is toch de mol.
Wow, echt een totaal nieuw inzicht ditquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:44 schreef IPA het volgende:
Zou Tim wel echt exit zijn? We hebben namelijk geen rood scherm gezien.
Ik denk dat Tim gaat presenteren en Art naar huis is.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:44 schreef IPA het volgende:
Zou Tim wel echt exit zijn? We hebben namelijk geen rood scherm gezien.
In de eerste aflevering is zo'n mol enorm opgefokt, die doet dan wel wat. Aflevering drie niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Kim Pieters molde in de eerste aflevering al overduidelijk.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik denk dat Tim gaat presenteren en Art naar huis is.
Jah ik kon om half 9 niet kijken dus ik liep wat achter en heb niet meteen het hele topic doorgenomen. Alvast sorry voor het ongemak.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wow, echt een totaal nieuw inzicht dit
Dan blijven we in ieder geval in een mooie dalende lijn van presentatorenquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik denk dat Tim gaat presenteren en Art naar huis is.
Sowieso vreemde reactie, ineens beseft ze dat ze volledig fout zat of zo? Begreep ik niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Opmerkelijk wel dat Carolien zo opgelucht was en daarna beweerde dat ze compleet verkeerd zat.. sta er niet van te kijken als ze volgende week plotseling weg is.
Dus?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:49 schreef amaranta het volgende:
Tim zei:
"Dit is het allervetste programma waar ik tot nu toe aan heb meegewerkt"
Morgenmiddag op Radio 2.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:49 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar wanneer worden die radio interviews dan gehouden?
Ja slim natuurlijk er is geen interview als er geen afvaller is maakt dus niks uitquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:49 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik gaf aan dat hij hem verwijderde terwijl iedereen het al weet haha.quote:
Livequote:Op donderdag 17 januari 2013 21:49 schreef tochweerhenk het volgende:
Klopt ja, heb ik ooit een interview over gelezen in een gids.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:50 schreef TLC het volgende:
Die voice-over van Lingo stelt de deelnemers altijd samen van WIDM
Ik snapte totaal niet wat ze nou bedoelde. Ze is door, maar ze zat compleet fout?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Opmerkelijk wel dat Carolien zo opgelucht was en daarna beweerde dat ze compleet verkeerd zat.. sta er niet van te kijken als ze volgende week plotseling weg is.
Jij denkt dat hij niet wordt betaald?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dus, een kandidaat doet mee.
Een Mol, werkt mee.
Nee, dat is niet een standaard uitdrukking.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij niet wordt betaald?
En het is gewoon een standaard uitdrukking.
Dit is uiteindelijk ook niet zeker. Er worden vaak genoeg vragen gesteld als "bij welke groep zat de mol". Hierbij hoef je niet op de mol te zitten om het goed te kunnen hebben en met een beetje creatief vragen stellen kun je dit bewust sturen..quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niet is wat het lijkt en trust nobodyquote:
Opzich wel; 'meewerken aan een programma' is vrij algemeen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, dat is niet een standaard uitdrukking.
DJ's zijn ook niet al te slim.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik gaf aan dat hij hem verwijderde terwijl iedereen het al weet haha.
Logischer zou zijn, deelgenomen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Opzich wel; 'meewerken aan een programma' is vrij algemeen.
Misschien zat ze op Tim?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Het is een Brabo toch? Die zegt gewoon meegedaanquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Opzich wel; 'meewerken aan een programma' is vrij algemeen.
Maar de vraag is: wie heeft er wat gedaan en waarom? Als je dat weet heb je de mol. Succes.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:54 schreef Redefine het volgende:
Zelf ben ik heel erg tegen het bewust mollen, terwijl je niet de Mol bent. Maar bij die bootopdracht zou ik als ik op die boot zat ook gewoon de boel een beetje verkloot hebben. Als je kijkt naar de afgelopen jaren is dit een opdracht die nooit, maar dan ook nooit lukt. Ook al doet iedereen wel zijn best.
Er moet namelijk zoveel kloppen om de opdracht te laten slagen. Dan kun je maar beter een beetje gaan lopen kloten, om jezelf verdacht te maken. Want geld komt er toch niet in de pot.
En ik herhaal, dat ik zelf een hekel heb aan nepmollen, maar hier zou ik het gewoon logisch vinden
Voorbarig want we weten nog niets, beter wacht je tot volgende week.quote:
Morgenmiddag tussen 15:00-16:00 Janine is dan op de radio te horen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:49 schreef tochweerhenk het volgende:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Voorbarig want we weten nog niets, beter wacht je tot volgende week.
Voor nú is hij "eruit"quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mwah, de Mol doet uiteraard bij deze opdracht niet zijn/haar best. Maar wat ik ook met mijn opmerking bedoel dat is dat het mollen bij deze opdracht niet veel hoeft te zeggen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:55 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Maar de vraag is: wie heeft er wat gedaan en waarom? Als je dat weet heb je de mol. Succes.
En terwijl de makers van widm op dit forum rondkijken denken ze na het zien van deze foto "shit is het ons toch niet gelukt de kijkers te misleiden"quote:
Hoezo? Het was toch duidelijk? Iedereen had groen behalve hij. Art heeft 'em nog uitgezwaaid. Tim ligt er duidelijk uit.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik had de verkeerde gekopieerdquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:58 schreef NLGooner het volgende:
[..]
En terwijl de makers van widm op dit forum rondkijken denken ze na het zien van deze foto "shit is het ons toch niet gelukt de kijkers te misleiden"
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoezo? Het was toch duidelijk? Iedereen had groen behalve hij. Art heeft 'em nog uitgezwaaid. Tim ligt er duidelijk uit.
Ah, hij ligt er dus niet uit.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:01 schreef themole het volgende:
In Tim zijn dagboek staat dat hij een rood scherm heeft gezien....
De mol heeft zijn dagboek gehackedquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:01 schreef themole het volgende:
Ja, in aflevering 8 ofzo zeker.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:01 schreef themole het volgende:
Dat zou ik ook zeggen als Mol zijndequote:Op donderdag 17 januari 2013 22:01 schreef themole het volgende:
Van zichzelf of van andere kandidaten?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:01 schreef themole het volgende:
Idd het is wat vaag omschreven, alleen de site van de Avro doet weer eens moeilijk...quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Van zichzelf of van andere kandidaten?
quote:Daar sta je dan met je blije hoofd, net te doen alsof je hier vrede mee hebt en jezelf het gevoel te geven dat het “ok” is dat je eruit ligt.
Daar sta je dan vriendelijk te lachen en een weloverwogen antwoord te geven, terwijl je alleen maar aan Art wil vragen of hij samen dronken met je wil worden en samen plakjes augurk van onze hamburgers wil los peuteren en bij de Mc Donalds tegen het plafond wil opgooien.
Toen ik mijn rode scherm kreeg dacht ik: ”Fuck! Dit was het dan”. Op zo’n moment wil je eigenlijk alleen maar in discussie gaan en vragen of je gewoon vanaf dan mag meereizen zodat je nog meer van het fantastische Zuid-Afrika mag zien.
Want dat had ik gewild, meer van zuid Afrika zien, meer meemaken met mijn medekandidaten die na de eerste opdrachten al voelden als mensen die je al veel langer om je heen had. Natuurlijk had ik al een paar dingen mogen doen die super vet waren en was ik onder de indruk geraakt van het land en de makers van “Wie is de mol”.Maar Ik wilde daar blijven!
Daar lag ik, te staren naar het plafond van mijn hotelkamer in Nelspruit Zuid Afrika, mijn vliegtuig zou de dag erna vertrekken en zat rustig wat biertjes te doen in de hotelbar. Er stond een tv op en er was reclame te zien, ik zag een te slechte chipsreclame waarbij een chipje werd opgegeten door... ik zag in het chipje een vorm... ik zag het hoofd van mijn bondgenoot Carolien erin hahahahaha!!!!! En dan weet je het: dit spel is geniaal!
Dank voor de overweldigende hoeveelheid aan reacties en meer dan respect voor mijn medekandidaten en alle makers van #WIDM, VET!
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:06 schreef Meneer_Nilsson het volgende:
[..]
Zn rechteroog is nog zichtbaar.. half eruit.
Waar zeg ik dat ik het geloof.quote:
Gijs Staverman kwam na de executie weer terug toch ?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:07 schreef tochweerhenk het volgende:
Tim, de enige mol die er voor een week ''uit heeft gelegen''.
Disleksie.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:11 schreef Spinacia het volgende:
Even wat anders, in de uitzending vanavond was er weer een spelfout. Met de uitleg van de vakjes met het rots springen stond er kadidaat ipv kandidaat (of is dit al gezegd..)
Who cares?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:11 schreef Spinacia het volgende:
Even wat anders, in de uitzending vanavond was er weer een spelfout. Met de uitleg van de vakjes met het rots springen stond er kadidaat ipv kandidaat (of is dit al gezegd..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |