Ik zat ook te denken dat hij een "blinddoek" om kon hebben waar hij wel doorheen kon kijken (of zelfs af en toe opzij schuiven) (en Tania dit uiteraard nooit kon zien)quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Opdracht 1. Onmogelijk opdracht waar Tim duidelijk foto's heeft lopen maken om te mollen (je hoorde zelfs foto geluidjes toen hij bij de camera stond)
Part of the mindfuckquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Aha dat verklaart een hoop. Jammer dat ze dat niet lieten zien.
RLS / [WIDM] Het grote hints en theorieën topicquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:37 schreef DaMart het volgende:
Trouwens wel apart dat Daniël zei dat de boot naar 5 over 6 moest... 18:05 dus... 18-5=13 en het is de 13e serie van WIDM.
Scherpquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:37 schreef DaMart het volgende:
Trouwens wel apart dat Daniël zei dat de boot naar 5 over 6 moest... 18:05 dus... 18-5=13 en het is de 13e serie van WIDM.
Volgens mij was ie gewoon ernstig klaar met Taniaquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:37 schreef DaMart het volgende:
Ja leuk, maar dat kan hier ook gewoon; onderdeel van de episode!quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
RLS / [WIDM] Het grote hints en theorieën topic
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:36 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Ik zat ook te denken dat hij een "blinddoek" om kon hebben waar hij wel doorheen kon kijken (of zelfs af en toe opzij schuiven) (en Tania dit uiteraard nooit kon zien)
Of misschien deed Tania dat wel.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:36 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Ik zat ook te denken dat hij een "blinddoek" om kon hebben waar hij wel doorheen kon kijken (of zelfs af en toe opzij schuiven) (en Tania dit uiteraard nooit kon zien)
Dat zegt dus niets.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:38 schreef Rockiejj het volgende:
De aflevering heette tunnelvisie, wie had tunnelvisie als een malle?
Tanja.
Maar dan staat het dubbelquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja leuk, maar dat kan hier ook gewoon; onderdeel van de episode!
Dat zij nu geld verdiend, hoeft niks te zeggen. Kan in de loop vd afleveringen weer gigantisch veel geld vanaf gaan door een opdracht..quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen heeft zij wel 500 euro voor de pot verdiend met die sprong...
Jammer dat die nou niet meedoet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:38 schreef Rockiejj het volgende:
De aflevering heette tunnelvisie, wie had tunnelvisie als een malle?
Tanja.
Omdat niets is wat het lijktquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:32 schreef Brembo het volgende:
Waarom testen ze niet of tim ook daadwerkelijk fout was, dit gebeurt in andere afleveringen wel.
Maar in de eerste aflevering had ze nog hoogtevrees en ging ze niet bungeejumpen. Als mol had ze dus heel makkelijk net als Zarayda en Tania gewoon de sprong niet hoeven maken en dan was er ook geen geld verdiendquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:38 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Dat zij nu geld verdiend, hoeft niks te zeggen. Kan in de loop vd afleveringen weer gigantisch veel geld vanaf gaan door een opdracht..
Haha niks is wat het lijktquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar in de eerste aflevering had ze nog hoogtevrees en ging ze niet bungeejumpen. Als mol had ze dus heel makkelijk net als Zarayda en Tania gewoon de sprong niet hoeven maken en dan was er ook geen geld verdiend.
Tim is erg verdacht gemaakt door de montage. Maar die laatste foto was van hem. Hij stond al die tijd aan het roer. Bovendien wilde Tania met uren werken en niet met links en rechts omdat ze geblindoekt waren.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hoorde wel duidelijk de klik van de camera een keer voordat de anderen zeiden dat hij een foto kon maken.
Haha tuurlijk Domieniepienie.twitter:Domien twitterde op donderdag 17-01-2013 om 21:35:48@iktweetzelf @JWRoodbeen Nee, hoor. Ik vond het alleen een waardeloze link die ik legde. :-) reageer retweet
fucking with the minddd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Volgens de site is Tim wel afgevallen.
Niets is wat het lijkt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Volgens de site is Tim wel afgevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |