quote:
Nee.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:42 schreef Weka het volgende:
Het zijn allemaal dingen die je hoogstpersoonlijk hebt ingepland, domme zeug.
Daar ben ik mee bezig.quote:
dat een roadtrip noemenquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Daar ben ik mee bezig.
Misschien kan ik die roadtrip verplaatsen. Dat zou al prettiger zijn (Ook die is voor banddoeleinden..)
Ja, natuurlijk, want jij weet niet wat voor muziek ik maakquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je zou er natuurlijk ook voor kunnen kiezen om te stoppen met het maken van teringherrie muziek. Zou iedereen beter af zijn.
Word nog bepaald, dat hoor ik morgenmiddag.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:45 schreef Id_do_her het volgende:
Waar kan ik die workshop bijwonen?
Geduld blijkt wederom een schone zaak.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Word nog bepaald, dat hoor ik morgenmiddag.
ik vind 400+ km heen/terug + in wat muziekzaken shoppen voor wat gitaarspul (Waaronder een Korg A3) een *Roadtrip*quote:
Dat zijn toch gewoon een paar funk-likjes, je hoeft toch geen hele gealtereerde jazzsolo uit te gaan lopen pielen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:41 schreef Braddie het volgende:
Deze week studeren op Gimme The Night van George Benson.
Met een vriend van me naar Hengelo heen en terug + in amsterdam relaxen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:46 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat 'ie met de Ka van z'n moeder naar de stad om nieuwe snaren te kopen
Nee klopt, maar ik moet het op toetsen doen, en die partij is anzich wel lastig.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:47 schreef Philosocles het volgende:
[..]
Dat zijn toch gewoon een paar funklikjes, je hoeft toch geen hele gealtereerde jazzsolo uit te gaan lopen pielen?
www.gradalicious.comquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:46 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat 'ie met de Ka van z'n moeder naar de stad om nieuwe snaren te kopen
Wat doe je hier dan, aan het werk.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:48 schreef Braddie het volgende:
Nee klopt, maar ik moet het op toetsen doen, en die partij is anzich wel lastig.
Is niet de enige band, maar we doen het niet om geld (als dat er al in zitquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:49 schreef Shalimar het volgende:
nou jongen een topband zit je in, jullie worden echt rijk later
-SH
Steeds met dat filmpje van 2,5 jaar oud aan komen kakken word oudquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:50 schreef Kriegel het volgende:
Ik wil ook een workshop van deze man.
ge-wel-digquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Is niet de enige band, maar we doen het niet om geld (als dat er al in zit) Maar puur voor de ervaring en de lol van het muziek maken.
En het is best fijne muziek.
Deze coveren we.
Je bent gewoon achterlijk slecht, Braddie.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, want jij weet niet wat voor muziek ik maakstop jij maar lekker mensen in hokjes enzo.
Ja, inderdaad. Ik ben zo slecht, daarom geef IK een workshop a.s donderdag en de toetsenleraar bij de muziekzaak waar het is NIET.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je bent gewoon achterlijk slecht, Braddie.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:50 schreef Kriegel het volgende:
Ja crisis hequote:Op donderdag 17 januari 2013 18:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik ben zo slecht, daarom geef IK een workshop a.s donderdag en de toetsenleraar bij de muziekzaak waar het is NIET.
Daarom mag ik leerlingen van een muziekzaak bij een bandcoach avond elke vrijdag voorzien van begeleiding. Omdat ik slecht ben.
En daarom zit ik in meerdere bandjes, 1 pop, 1 lounge en een bandcoach band.
Komt omdat ze medelijden met je hebben.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik ben zo slecht, daarom geef IK een workshop a.s donderdag en de toetsenleraar bij de muziekzaak waar het is NIET.
Daarom mag ik leerlingen van een muziekzaak bij een bandcoach avond elke vrijdag voorzien van begeleiding. Omdat ik slecht ben.
En daarom zit ik in meerdere bandjes, 1 pop, 1 lounge en een bandcoach band.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:50 schreef Kriegel het volgende:
Ach, alsjeblieft man.quote:
Nee, komt omdat ik goed kan spelenquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Komt omdat ze medelijden met je hebben.
O.a.:quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, want jij weet niet wat voor muziek ik maak
Ja dit, ooit ook ópgezocht waarom?quote:
Dat is wat ze willen dat je denkt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, komt omdat ik goed kan spelen
Ben geen virtuoos maar ik red me prima.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is wat ze willen dat je denkt.
Nee, dat vinden ze, en dat IS ook zo.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is wat ze willen dat je denkt.
Weet ik. Stond in ONZ.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja dit, ooit ook ópgezocht waarom?
Omdat het voor de lol is, en omdat ik hier mee óók kan leren producen, om maar wat te noemen.
Het is inderdaad tenekrommend slecht klopt. Maar dat heb ik nooit ontkend.
Dit is gewoon met vrienden voor de lol.
Tof, maar wel weer typisch: interessante changes en dan toch over maar één toonsoort soleren. Hopelijk doen jullie dat beter, maar gezien het tijdgebrek zal het wel niet.quote:
Wij doen dit helaas ook zo, soleren doen we over een Am6 akkoord en af en toe gooi ik er een Ddim doorheen, en dat klinkt ook nog best gaaf.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:59 schreef Philosocles het volgende:
[..]
Tof, maar wel weer typisch: interessante changes en dan toch over maar één toonsoort soleren. Hopelijk doen jullie dat beter, maar gezien het tijdgebrek zal het wel niet.
Weet je dat heel zeker? Ze houden je gewoon voor de gek, man.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, dat vinden ze, en dat IS ook zo.
En wat doe JIJ precies dan?
Dit word nu toch wel een beetje sneu hoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weet je dat heel zeker? Ze houden je gewoon voor de gek, man.
Interesting, ik vraag me af of dat verband houdt met de reden waarom een 2e trap mineur funkier klinkt dan een 6e trap (halve-toon-omhoog verschil) maar daar moet ik es voor gaan zittenquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:00 schreef Braddie het volgende:
Dat is eigenlijk een half diminished maar een full diminished klinkt in mijn oren wat funkier
Ja, ach.. het gaat er om dát het klinkt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:05 schreef Philosocles het volgende:
[..]
Interesting, ik vraag me af of dat verband houdt met de reden waarom een 2e trap mineur funkier klinkt dan een 6e trap (halve-toon-omhoog verschil) maar daar moet ik es voor gaan zittenen dat is ook nogal offtopic in een klaag- en zeiktopic.
Ikjijallebeiquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:09 schreef ikjijallebei het volgende:
Welkom in het echte leven, TS. Vieze jankbal.
Ik ben doorgaans geinteresseerd in de vraag waarom het klinkt, zodat ik het wiel niet steeds opnieuw uit hoef te vinden. Maar ik heb veel met de uitspraak van Duke Ellington: If it sounds good, it is good. Uit de autobiografie van Miles Davis. Vette aanrader. Verplicht leesvoer voor iedere muzikant.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:07 schreef Braddie het volgende:
Ja, ach.. het gaat er om dát het klinkt.
Die ga ik eens lezen! Moet trouwens ook nog steeds leren wat waar bij past, zodat ik niet steeds bij het standard I-IV-V akkoorden schema uit kom..quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:13 schreef Philosocles het volgende:
[..]
Ik ben doorgaans geinteresseerd in de vraag waarom het klinkt, zodat ik het wiel niet steeds opnieuw uit hoef te vinden. Maar ik heb veel met de uitspraak van Duke Ellington: If it sounds good, it is good. Uit de autobiografie van Miles Davis. Vette aanrader. Verplicht leesvoer voor iedere muzikant.
Hoe dan ook, ik moet nodig aan m'n eigen shit verder (muziekcognitie-scriptie), dus wens ik je veel suc6.
Haha, noujaquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:27 schreef rozecroc het volgende:
Gefeliciteerd TS, je hebt een leven!
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:42 schreef Anti-feminist het volgende:
Liever muziek maken en een hobby hebben dan de hele dag lurken.fappen, en de godganse dag wow te spelen.
Dat is een lastige...quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:43 schreef Souteneur het volgende:
Waar zou je dan je "vrije tijd" aan willen besteden?
Dus je opent een topic om te klagen over het feit dat je zo drukbezet bent, maar eigenlijk klaag je niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is een lastige...
Zoals het nu gaat vind ik het wel prima eigenlijk, al speel ik het liefst ook nog in een U2 tribute bandje of iets dergelijks.
Dat bedenk ik me nu eigenlijk ook jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:46 schreef Souteneur het volgende:
[..]
Dus je opent een topic om te klagen over het feit dat je zo drukbezet bent, maar eigenlijk klaag je niet.
Best wel raar.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En dan ook nog zo'n hoofd.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |