Volgens mij heeft-ie een vrouw en kind, maar ja, je weet maar nooitquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:48 schreef loezzzje het volgende:
Is hij homo? Zo kwam hij wel over namelijk
Hmm mijn gaydar is dus aan reparatie toequote:Op donderdag 17 januari 2013 19:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Volgens mij heeft-ie een vrouw en kind, maar ja, je weet maar nooit
Aaaaah ik volg het weer een beetjequote:Op donderdag 17 januari 2013 19:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Rohan is de uitvoerend producent van GTST, dus als het ware de baas over de serie
Dat is het pas echt als Lucas volgens jou een hetero isquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:50 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Hmm mijn gaydar is dus aan reparatie toe
Goed puntquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is het pas echt als Lucas volgens jou een hetero is
meer aan die bochdanov twinsquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:06 schreef maily het volgende:
[..]
die tweede foto...![]()
doet me denken aan die vrouw die zich had laten ombouwen tot leeuwin...
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:47 schreef PeterKelder het volgende:
Rohan's invloed is ook zichtbaar bij RTL Boulevard:
[ afbeelding ]
Jij niet alleen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:12 schreef Fluxy het volgende:
Wat een vies, gemeen, afschuwelijk mens is die maxime!!!!!!!!!!![]()
![]()
echt vies!!! En stiekem!!!! Ik kots haar helemaal uit!
Ja echt zo erg lucas gelooft haar niet door de vorrige keer ludo begint te twijvelen.. Nina is onzeker..quote:
Ludo zou toch beter moeten wetenquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:14 schreef Fluxy het volgende:
[..]
Ja echt zo erg lucas gelooft haar niet door de vorrige keer ludo begint te twijvelen.. Nina is onzeker..
Vertel mij wat!quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ludo zou toch beter moeten weten
Daar zal het wel op uitdraaien..quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:18 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ze komen er toch nooit achter.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:18 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ze komen er toch nooit achter.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tenzij onze grote Vlaamse Vriend ons een dienst bewijst
En Maxime voorgoed uitschakelt...quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tenzij onze grote Vlaamse Vriend ons een dienst bewijst
Misschien kan hij een wak in het ijs maken, wanneer Maxime meedoet aan Sterren Dansen op het IJs?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
En Maxime voorgoed uitschakelt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |